tasa-arvoisia? Toiset saa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, mutta näköjään ylläpidolla on taipumus poistella erästä jenkki sotamaasturi puskanikkiä arvostelevat kirjoitukset kiireen vilkkaan? Seurasin hetken ja kävin ihmettelemään asiaa oikein kunnolla. Miten asia voi olla näin? Tämä nikki herjaa kaiket päivät täällä kotkaa, laardia ja monia muita, mutta nauttii jonkinlaista suojelusta ylläpidon taholta?
Vastaa, ken kykenee............?
Olemmeko me huuhaalaiset
59
386
Vastaukset
- demoniiih
Toiset vaan on tasa-arvoisenpia, kuin toiset...ööh...tuota Leninin malliin..;o)...
Kappas..konehhan toimii..sittenkin...;o)...- visukinttu-tre
-noudatti tasa-arvoa,,,, oman mielensä mukaan..
-Oliko koneessa jotain kränää? - demoniiih
visukinttu-tre kirjoitti:
-noudatti tasa-arvoa,,,, oman mielensä mukaan..
-Oliko koneessa jotain kränää?"oman mielen mukaan"...;o)...
Juuh..Oma kone telakalla..Tämä lainakone ei halua toimia..Tai sit mut halutaan bannata...;o)... - visukinttu-tre
demoniiih kirjoitti:
"oman mielen mukaan"...;o)...
Juuh..Oma kone telakalla..Tämä lainakone ei halua toimia..Tai sit mut halutaan bannata...;o)...-vaikka tän aloituksen jälkeen bannia paukkuisi? No, keinot on monet.. Ne opittiin Mommin aikana jo ,-))
-Laina koneessa saattaa olla jotain örkkejä? demoniiih kirjoitti:
"oman mielen mukaan"...;o)...
Juuh..Oma kone telakalla..Tämä lainakone ei halua toimia..Tai sit mut halutaan bannata...;o)...sullakin on satiainen koneessa ., mulla kesti 5 päivää koneen putsaus .,
- demoniiih
HugaZaga kirjoitti:
sullakin on satiainen koneessa ., mulla kesti 5 päivää koneen putsaus .,
Ja niin kauan..:o/...
Mä olen kyl pettynyt omaan koneeseen..Ihan viattomasti lomailen ja silläaikaa tuo rakkine on mennyt hankkimaan satiaisia..Huijuih....ollut siis vieraissa..:o/... - visukinttu-tre
demoniiih kirjoitti:
Mä olen kyl pettynyt omaan koneeseen..Ihan viattomasti lomailen ja silläaikaa tuo rakkine on mennyt hankkimaan satiaisia..Huijuih....ollut siis vieraissa..:o/...Kone käynyt vieraissa ja viä satkuja tuliaisina? Ei oo hyvä,)
demoniiih kirjoitti:
Mä olen kyl pettynyt omaan koneeseen..Ihan viattomasti lomailen ja silläaikaa tuo rakkine on mennyt hankkimaan satiaisia..Huijuih....ollut siis vieraissa..:o/...kyl nää koneet pitää guule semmosia orgioita ., koneesta menee kaapeli toisen koneen pistokkeeseen ., tietäähän sen mitä riettautta se tarkoittaa .,
- visukinttu-tre
HugaZaga kirjoitti:
kyl nää koneet pitää guule semmosia orgioita ., koneesta menee kaapeli toisen koneen pistokkeeseen ., tietäähän sen mitä riettautta se tarkoittaa .,
-maapallon laajuisia orgioita? ,)
En ole enää aikoihin jaksanut ihmetellä koko asiaa. Jätän vain lukematta ne viestit. Harmi vaan, että täältä poistetaan sit sellasia ihan asiallisia viestejä:(
- visukinttu-tre
-siis, kun noin selkeästi fanitetaan jeeppi nikkiä ylläpidon taholta. Tyhmempikin näkee asian laidan, saati sitten me? ;-))
-siis, kun noin selkeästi fanitetaan jeeppi nikkiä ylläpidon taholta. Tyhmempikin näkee asian laidan, saati sitten me? ;-))
Olisin tyytyväinen jos ne asialliset tekstit sais jäädä. Noitten vittuiluprovojen yli voi aina hypätä. Minä en edes avaa hummeri-tenhon viestejä.
- visukinttu-tre
tuputuu kirjoitti:
Olisin tyytyväinen jos ne asialliset tekstit sais jäädä. Noitten vittuiluprovojen yli voi aina hypätä. Minä en edes avaa hummeri-tenhon viestejä.
Jauhaa samaa vanhaa virttä, kuin ois neula juuttunut paikalleen... Ei mitään uutta koskaan...(-,o)
Jauhaa samaa vanhaa virttä, kuin ois neula juuttunut paikalleen... Ei mitään uutta koskaan...(-,o)
En jaksa murehtia niistä, koska en lue niitä. Mutta sais täällä jotain muutakin olla.
- tietäjä.
paska puhetta.
- visukinttu-tre
-nyt meille kaikille viimein vastauksesi? :-/
- on
paskapuhetta? tottahan tuo aloitus on. sinä vaan et ymmärrä lukemaasi.
- tietäjä-2
miten asiat ovat. Ei niitä viitsi toistaa kun eivät paksuihin kalloihinne uppoa.
- visukinttu-tre
on kirjoitti:
Olen tottunut tähän aikaan iltaa keskustelemaan suoraan, enkä arvailemaan kompa vastauksia. Mutta, ookoo,))
Syy saattaa olla punkussa. Niin, syy on aina jonkun toisen,-)) - Tietäjä nro 3
tietäjä-2 kirjoitti:
miten asiat ovat. Ei niitä viitsi toistaa kun eivät paksuihin kalloihinne uppoa.
toista Mirozio vai mikä? on turha vetää tähän showhon, he ovat ulkona. Nyt mennään Jeepillä eteenpäin niin sanotusti.
- visukinttu-tre
tietäjä-2 kirjoitti:
-Tänään availlaan uusia arvoituksia vanhoilta pohjilta...
Hmmm? Palsta on täynnä Merliineitä? - tietäjä.
on kirjoitti:
hyvin on poistettu kun nyt katselee...
- -huomattu juu-
tietäjä. kirjoitti:
poistattaa omansakin kun rupesi pallit palamaan ja kinttu karvoista käry nousemaan.
- visukinttu-tre
tietäjä. kirjoitti:
-mikä on kriteerisi hyvään poistoon? Onko hyvä että kaikki kritiikki palstan pimeitä kirjoittajia kohtaan poistetaan, vai mitäköhän tarkoittanet? Nikillisiä jahdataan jo muutenkin ihan riittävästi tänne tekstaajien taholta. :-/
----huoh---- ei taida kannattaa? - 'tuuba'''
-mikä on kriteerisi hyvään poistoon? Onko hyvä että kaikki kritiikki palstan pimeitä kirjoittajia kohtaan poistetaan, vai mitäköhän tarkoittanet? Nikillisiä jahdataan jo muutenkin ihan riittävästi tänne tekstaajien taholta. :-/
----huoh---- ei taida kannattaa?"jeepin" kirjoitusten poistoa?
- visukinttu-tre
Tietäjä nro 3 kirjoitti:
toista Mirozio vai mikä? on turha vetää tähän showhon, he ovat ulkona. Nyt mennään Jeepillä eteenpäin niin sanotusti.
-tarvit luvan:)) Ehdin jo suojaan tuotenimikkeen....
- tietäjä.
'tuuba''' kirjoitti:
"jeepin" kirjoitusten poistoa?
juu..niin tarkotin, mutta tuo yks vaan meuhkaa menemään, eikä katsele ympärilleen.
- visukinttu-tre
tietäjä. kirjoitti:
juu..niin tarkotin, mutta tuo yks vaan meuhkaa menemään, eikä katsele ympärilleen.
Pitää katsella enemmän...... Jos on väärässä, pitää myös se tunnustaa, vai mitä? ;-)
- tosi tietäjä
-nyt meille kaikille viimein vastauksesi? :-/
kun se on idiootti!
- Tenho=häiriintynyt
-huomattu juu- kirjoitti:
poistattaa omansakin kun rupesi pallit palamaan ja kinttu karvoista käry nousemaan.
vai yksi surkastunut kives, eikä sekään ole laskeutunut vaan noussut päähän aiheuttaen virtsan karkailua.
- ;-DDDDD
Tenho=häiriintynyt kirjoitti:
vai yksi surkastunut kives, eikä sekään ole laskeutunut vaan noussut päähän aiheuttaen virtsan karkailua.
tukkaakaan ja vain onneton nysä;-DD
- Cassis-Alma
on vain käsite,,, olkoonkin kysessä vaikka huuhaa,,, jotain outoa kyllä ilmassa on,,, mutta mitä?,,, Joku sen tietää, mutta kuka on se joka tietää?,,, ei varmasti tule sanomaan reilusti että hän se on,,,
- visukinttu-tre
heh heh... huuhaa joo ,)))
- Cassis-Alma
heh heh... huuhaa joo ,)))
oli ihan riittävästi ;o))),,, mut kukase se muistaa laskea montako ;o),,, Senverran kuitenki et nukkusmasa kipitti mun luo jo hyvissä ajoin,,, ja oli aamu 6 asti tuossa viekussa ;o))),,,
Niin, höömentä vaan ;o),,, otetaas tas illtasella, pysyy nestetasapaino kohillaan ;o))),,, - visukinttu-tre
Cassis-Alma kirjoitti:
oli ihan riittävästi ;o))),,, mut kukase se muistaa laskea montako ;o),,, Senverran kuitenki et nukkusmasa kipitti mun luo jo hyvissä ajoin,,, ja oli aamu 6 asti tuossa viekussa ;o))),,,
Niin, höömentä vaan ;o),,, otetaas tas illtasella, pysyy nestetasapaino kohillaan ;o))),,,Päivällä joutui painiin ton koistisen kanssa ja piti viä hommiakin tehdä. Onneksi ei ole promillerajaa duunissa,)))
tuolla suomi24:n johtajistossa, että palstan elävöittäminen vaatii ylläpidon suojeluksessa olevia kirjoittajia, jotka provosoivat mielen älyttömimpiä oivalluksia ulos meistä arjen harmauttamista jöröttäjistä.
Ja kuvittelevat, ettei kukaan huomaa.- visukinttu-tre
-yritin vienosti tuolla vihjailla, mutta sinä puit ne suoriksi sanoiksi. ;-))
- 17
näyttää vain koko sakilla lannanluonnissa roiskuvan.
HUUHAA on minun käsittääkseni sitä puppua.
Toiset painii tosissaan ja toiset ovat siinä lannan nakkelussa.
Eiköhän vain olisi syytä rauhoittua.- visukinttu-tre
-Myhäily on tietääkseni vienoa hymyilyä hyväksyvästi, vai mitä?
-Toki tämä on ulkorealistista puppua, jolla ei ole päätä, eikä varsinkaan sitä häntää...
Mutta, sehän on tarkoituskin, kunhan päästäisiin eroon ikävästä tavasta sanoa toiselle päivää joka ikinen aamu? Eikö muka riitä, kun sanoo maanantaina hyvät aamut koko viikolle? Miksi pitää sama fraasi toistaa,,, joka ikinen aurinkoinen aamu? Mää vaan kysyn? ,-)
-Näistä sanoista muuten tuntevat työkaverit minut, eikä tartte joka aamu kliseitä toitottaa... - 13
-Myhäily on tietääkseni vienoa hymyilyä hyväksyvästi, vai mitä?
-Toki tämä on ulkorealistista puppua, jolla ei ole päätä, eikä varsinkaan sitä häntää...
Mutta, sehän on tarkoituskin, kunhan päästäisiin eroon ikävästä tavasta sanoa toiselle päivää joka ikinen aamu? Eikö muka riitä, kun sanoo maanantaina hyvät aamut koko viikolle? Miksi pitää sama fraasi toistaa,,, joka ikinen aurinkoinen aamu? Mää vaan kysyn? ,-)
-Näistä sanoista muuten tuntevat työkaverit minut, eikä tartte joka aamu kliseitä toitottaa...Miksi toistelet aamulla huomenia jos et halua.
Voithan olla naamaläjässä ja äristä mennessäsi kuin hapankaali. Kuka sinua estää.
Minä nyt aloitan aamuni sitten toisella tavalla ja toivottelen ne huomiset.
Niin onko myhäily " hyväksyvää " ei aina.
Lähinnä, ei tuumaile silloin ääneen mitään, joko puistelee päätään ja nielaisee mitä mielessä kävi. - visukinttu-tre
13 kirjoitti:
Miksi toistelet aamulla huomenia jos et halua.
Voithan olla naamaläjässä ja äristä mennessäsi kuin hapankaali. Kuka sinua estää.
Minä nyt aloitan aamuni sitten toisella tavalla ja toivottelen ne huomiset.
Niin onko myhäily " hyväksyvää " ei aina.
Lähinnä, ei tuumaile silloin ääneen mitään, joko puistelee päätään ja nielaisee mitä mielessä kävi.No, joo? Elämäsi on siinä vaiheessa, että vaimosi sanoo aamulla: Ei tänään, koska on päänsärkyä...
-Joskus sinäkin "topi" ymmärrät elämän perus olemuksen?
-kai se "myhäily" on aina hyväksyvää? Sille sinä et voi mitään! Kunka sinulla muuten meneepi,-))) ?
-en VIITSI loukata sinua enempää, koska elämä on liian lyhyt riideltäväksi...
http://www.youtube.com/watch?v=5qRJIBtbc2c&feature=related
-sleep well... ,-)) - 15
No, joo? Elämäsi on siinä vaiheessa, että vaimosi sanoo aamulla: Ei tänään, koska on päänsärkyä...
-Joskus sinäkin "topi" ymmärrät elämän perus olemuksen?
-kai se "myhäily" on aina hyväksyvää? Sille sinä et voi mitään! Kunka sinulla muuten meneepi,-))) ?
-en VIITSI loukata sinua enempää, koska elämä on liian lyhyt riideltäväksi...
http://www.youtube.com/watch?v=5qRJIBtbc2c&feature=related
-sleep well... ,-))En ole Topi, enkä Topiksi tule.
Vaimoa minulla ei ole koska itse olen nainen.
Tuskin tiedän edes kuka olet, asun sen verran kaukana joten pitkät leukapielet täytyy olla jos tänne pohjoiseen ylettyy ne eväät haukkaamaan.
Minun myhäilyni ei ole aina hyväksyvää, usko vain huviksesi.
Elämän perusasiat voin myllertää sinulle pohjamutia myöten esimerkkien kera.
Jos osaat vastata, olisin kiitollinen.
Myhäilee itsekseen edelleen..... - 25
15 kirjoitti:
En ole Topi, enkä Topiksi tule.
Tuskin tiedän edes kuka olet, asun sen verran kaukana joten pitkät leukapielet täytyy olla jos tänne pohjoiseen ylettyy ne eväät haukkaamaan.
Myhäilee itsekseen edelleen..... - visukinttu-tre
15 kirjoitti:
En ole Topi, enkä Topiksi tule.
Myhäilee itsekseen edelleen.....-Älä ny pillastu? Mistä hitosta mää tiän, kumpaa sukupuolta sää oot? Ja, myhäily ON aina hyväksyvää.;))
Rekkaa sellainen nikki ittelles, ettei tartte arvailla?
- buaaahhhhh
inehmo buaaahhhhh sulle sopii sun toinen nikki paremmin))
- visukinttu-tre
olet? Olenko mää sun evääsi syäny?
- hurjahilda1
on ihmetellyt tuota samaa asiaa.Että onpa kumma poistopolitiikka.
Mutta toisaalta nyt on käynyt niin, että tuon puskanikin toiminta on alkanut kääntyä häntä itseään vastaan,
ja se, jos mikä on hyvä asia.
Ylläpito poistaa pyyntöjen perusteella, ja täällähän on jokunen taaustpiru jotka häärää jatkuvasti taustalla naama norsunv....... ja alapeukuttaa..lähetttää poistopyyntöjä.- hurjahilda1
alapeukusta, niin lapsellista ja typerää toimintaa, ettei uksois aikuisista ihmisistä.
- kiint vaan hah hah h
hurjahilda1 kirjoitti:
alapeukusta, niin lapsellista ja typerää toimintaa, ettei uksois aikuisista ihmisistä.
kiint
- Kiltti harja.
kiint vaan hah hah h kirjoitti:
kiint
hurjempihilta kun on oikeilla jäljillä. Ei uskoisi. Aikuisista ihmisistä.
- visukinttu-tre
-jäljet johtavat suoraan sylttytehtaalle. :))
-Ylläpito ei ilmeisesti edes lue poistettavaksi pyydettyjä viestejä, koska ne lähtee, vaikka eivät ole sääntöjen vastaisia?? Omituista sinällään, kun muutamat saa jatkaa herjaamista vapaasti. Niin,,, ja heidän arvosteleminen on toki tässä "demokratiassa" ehdottomasti kiellettyä.. :-//
älä mieti... en mäkään enäää jaksa.. ja minkään sortin valituskaan ylläpidolle ei tuota tulosta.....joten kai sitä pitää sitten tyytyä tähän kohtaloon...ja nyt tulee varmaan alapeukkua ihan sikana mutta melkein oikeasti kantsis nostaa joku polisiijuttu.......se on nykyään netissäkin jo poliisit valvomassa.....
- visukinttu-tre
-juurihoitokin on mukavampaa, kuin huuhaalla kirjoittelu?
Hauskinta on, että huomasin kerääväni miinuksia yhtä paljon, kuin laardikin. Pitänee laittaa kisat pystyyn? Tupukin on ihan kärjessä meidän kanssa. :-)) Aika hupaisaa, kun inehmot viittii noita peukkuja laittaa? Aika turhaa näppiksen kuluttamista,,, mielestäni... Joo, pitääkin lanseerata kisa miinuksista,,, niin saadaan lisää hupaa palstalle...
- todellakaan
ole, samaa ihmettelen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164