hei!
olen etsiskelemässä rukoiliasirkan poikasia mutta mistään ei tunnu olevan niitä.
pelkästään sauvasirkkoja.
onko rukoiliasirkat jotenkin harvinaisia? tai jotain?
jos jollakin on tulossa tai tullut rukoiliasirkkoja porvoon seudulta niin ota yhteyttä sähköpostitse: jasmina@luukku.com
P.S. olisin myös kiinnostunut kummitussirkoista, miten ne poikkeavat sauvasirkoista ja onko käyttäytyminen erilaista jne.
rukoiliasirkat harvinaisia?
minäpä minä
5
354
Vastaukset
- olemassakaan.
"Rukoiliasirkkoja" ei ole olemassa.
- minäpä minä
miun mielestä on kun serkullani on rukoiliasirkka mutta serkkuni (Tom)
asuu tanskassa.
mutta mielestäni on niitä.- ...
Rukoilijasirkkoja ei kovin usein näe eläinkaupoissa, mutta voihan aina kysyä suostuisivatko tilaamaan...
- oli
... kirjoitti:
Rukoilijasirkkoja ei kovin usein näe eläinkaupoissa, mutta voihan aina kysyä suostuisivatko tilaamaan...
rukoiliasirkoista, ei rukoilijasirkoista.
- tyttö
oli kirjoitti:
rukoiliasirkoista, ei rukoilijasirkoista.
Eläinkauppa Faunattaressa oli rukoilijasirkka..ainakin kun viimeksi kävin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657