meillä on 4kk ikäinen mäyris. Kuin paljon lenkitätte tuon ikäistä? tai periaatteessa sitähän ei vielä saa lenkittää...mut minkäpitusia kävelyjä teette ja kuin usein päivässä?
itse käyn ihan pikkumatkoja useemman kerran päivässä...
mäyriksen lenkitys
pppp....
1
569
Vastaukset
- endaksi
tee juuri niin pitkä lenkki kun mäykky haluaa.älä pakota pentua liian pitkään lenkkiin niin se tulee mielellään ulos.illalla jos sataa niin heti sisälle kun homma on hoidettu.silloin mäykky oppii että sateesta pääsee pois kun hoitaa homman ja aikuisenakin hoitaa asian tosi äkkiä.jos ulkona on kylmää meillä laitetaan lämmin peitto mäykyn päälle käynnin jälkeen.kyllä se itse tulee pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647