Itse olen 16 vuotias tyttö Tampereelta, luonteeltani huumorintajuinen, luotettava/rehellinen, ja mukava. Uusien ihmisten seurassa ujo aluksi, mutta kun tunnen ihmisen hyvin niin tulen rohkeammaksi :) Harrastan salibandya, muuten vapaa-ajalla olen kaupungissa, elokuvissa joskus, sitten kotona ja koirienkin kans tulee oltua. Olis kiva kun löytäis jonkun kaverin kenen kanssa mennä kaupunkiin, ja tehdä kaikkee kivaa (:
Ei oo kauheesti väliä millään, kunhan olisit jotenkin saman luonteinen, ettet ainakaan mikään ujo loppujenlopuksi, ja huumorintajuinenkin. Saisit olla tyttö tai poika Tampereelta, iältäs 16-18vuotias.
Laitappa meseä tuohon alle niin tutustaan siellä.. (:
Tampereelta kavereita? :)
elisamoi
4
506
Vastaukset
Onko ikä ehdoton vaatimus?
- elisamoi
On siinä jotain vaatimuksia, minkä ikänen sä oot itte?
- sivustaseurailija
elisamoi kirjoitti:
On siinä jotain vaatimuksia, minkä ikänen sä oot itte?
Tossahan lukee ikäkin aika selvästi, 16-18v.. Jonkun pervon vanhan sedän pitää heti kysellä, että onko ikä esteenä..
- elisamoi
sivustaseurailija kirjoitti:
Tossahan lukee ikäkin aika selvästi, 16-18v.. Jonkun pervon vanhan sedän pitää heti kysellä, että onko ikä esteenä..
Jep, eli pitäs olla 16-18.
Riippuu vähä tietty mut yleensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637