miksi ihmeessä saunalahden ja elisan kuuluvuuskartat näyttävät aivan eri tavalla 3G alueen? saunalahden kartta ei näytä oikein. monessa paikkaa näyttäisi että alueella ei ole lainkaan 3G:tä ja sitten kun katsoo elisan karttaa niin se näyttää että kyllä siellä on. olen kierrellyt ympäri ja todennut että elisan kartta näyttää oikein. oletteko muut huomanneet saman asian?
kuuluvuuskartta
3
696
Vastaukset
- siao
elisa ja saunalahti käyttävät molemmat elisan karttaa, mutta saunalahden sivuilla on elisan antama vanhempi kartta jossa tiedot eivät ole ajantasalla. saunalahden sivuilla olevaa karttaa päivitetään erittäin harvoin ja näin ollen tiedot ovat siellä väärät.
- daskos
elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.
- hyvän tekijä
daskos kirjoitti:
elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.
minä saunalahden asiakas tein sopimuksen Porin elisa shopetissa 14.2.2010. minulle sanottiin että kotini on 3G alueella ja kun laitoin tikun yhteysohjelmaan niin ruohon vihreä valo paloi tikussa ja nopeus oli 20-40 kbps. asiakaspalvelusta sanottiin että kotini on 2G verkon alueella ja että 3G peiton piiriin on noin 40km. syyksi selvisi että elisa shopitin myyjä oli katsonut kuuluvuuskarttaa joka oli eri kuin asiakaspalvelussa. jos arvon Porin elisa shopetin myyjä sattuu tämän lukemaan niin täyttä sympatiaa et minulta saa, mutta onneksi sain sentään palauttaa tuotteen ja sain rahat takaisin. minä en tehnyt asiasta tutkintapyyntöä kuluttajasuojaan, mutta joku varmasti tekee jos tälläinen jatkuu ja silloin operaattori on korvaus velvollinen enemmän kuin vain pelkän sopimuksen purkamisen arvosta sillä asiakasta kusetetaan rankemmalla kädellä jos se kaikkein tärkein mokkula yhteyden motiivi eli KUULUVUUS ei ole luvatun kaltainen ja kun minulle luvattiin että kotonani on 3G niin silloin on tapahtunut palvelussa virhe ja tällöin asiakkaalla on oikeus korvauksiin kuluttajaehtojen mukaan.
" mikäli tuote viivästyy ja ei ole luvatun kaltainen tahon tai operaattorin toimesta on asiakkaalla oikeus saada korvauksia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850