Jehovantodistajat valehtelevat viranomaisille

"Viime vuonna yritin päästä seuraamaan näytelmää "tuhlaajapojan paluu" joka ymmärtääkseni oli suunnattu juuri minun kaltaisilleni eksyneille lampaille. Olin löytänyt itselleni istumapaikan ja odottelin ohjelman alkamista, kun nk. yleisönpalvelija tuli pyytämään juttusilleen käytävän puolelle. Sanoin, että jätän vain tavarani istuimelle varaamaan paikkaa, mutta yleisönpalvelija sanoi, että se ei olisi tarpeellista: minua pyydettiin poistumaan. Sanoin, että en ole aiheuttanut häiriötä ja kun kysyin syytä poistamiseeni yleisönpalvelija totesi että "läsnäolosi häiritsee".

Mielestäni kyse on syrjinnästä: ihmisiä ei voida ajaa pois kaikille avoimista yleisötapahtumista heidän mielipiteidensä vuoksi. Tein asiasta ilmoituksen poliisille.

Eilen Pasilan poliisista soitettiin. Asiaa on nyt ryhdytty tutkimaan, hieman yli vuosi tapahtuman jälkeen.

Kuulustelun alussa poliisi huomautti, että kuulustelussa on puhuttava totta. Luonnollisesti, mutta kuulustelluilta Jehovan todistajilta toden puhuminen oli unohtunut. He olivat väittäneet, että olin häirinnyt konventtia huutelemalla ja olemalla humalassa. Tämähän ei pidä paikkaansa, kuten kaikki minut konventissa nähneet tietävät. Mutta ilmeisesti jotain selityksen tynkää oli pitänyt yrittää keksiä, koska poliisille ei ehkä olisi mennyt läpi tuo argumentti että tyyppi häiritsee olemuksellaan."

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=2982

Se että jehovantodistajat valehtelevat yhteisönsä hyväksi ei ole uutta, mutta tämä on jo jotain käsittämättömän uskomatonta.

Mitä mieltä jehovantodistajana olet yhteisösi törkeästä epärehellisyydestä viranomaisia kohtaan?

24

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helel.

Oletkos sinä tämä nuori mies, joka toi julkisuuteen Jehovan todistajien tavan hylkiä jopa omia lapsiaan , jos nämä eivät pysy mukana? Sellainen, jolla on omia kokemuksia äidn suhteen asiasta.

• Kukabah

En tiedä, kuinka rauhallisesti istuit tuolla kerralla?

Minua vain epäilyttää intosi viedä juttuja poliiseille. Heillä on varmaankin työtä ilman riidankylväjiäkin, jotka valittavat kaikista pikkuasioista.

Minusta kuulostaa uskottavalta, että noin riidanhaluinen ihminen ei kaihda huutelemista tai muuta häiritsevää käytöstä. Jos et silloin juuri huutanut, niin sitä ennen ja varmasti sen jälkeen.

Yleensä syrjimisellä taroitetaan jonkun ihmisryhmän ja siihen kuuluvien yksilöitten syrjimistä. Olen pahoillani puolestasi, että sinua syrjitään vain sen takia, että kuulut riidankylväjien joukoon.

• Lainausmerkeistähän sen voi jo bongata, etten ole itse tapauksen henkilö.

• Kukabah

Niinpä oli lainaukset. Se muttaa asiaa ja heikentää minun argumenttia.

Minun kai pitää ottaa osa virheestä omalle kontolle. Ei kaikea, kun sinulla on horjuvuutta sitaateissa ainakin neljännessä kappaleessa. Siitä en löytänyt aloituslainausmerkkejä.

Lainausmerkit ovat varsinkin täällä keskustelupalstalla aika heikko merkki kertomaan, kuka kertoo. Varmaan keksin hieman alleviivaamamman keinon esittää asiasi ensi keralla.

• Esityksesi on epäselvä tuohon nähden, voisit olla tarkempi.

• Kukabah
        Kukabah kirjoitti:

Niinpä oli lainaukset. Se muttaa asiaa ja heikentää minun argumenttia.

Minun kai pitää ottaa osa virheestä omalle kontolle. Ei kaikea, kun sinulla on horjuvuutta sitaateissa ainakin neljännessä kappaleessa. Siitä en löytänyt aloituslainausmerkkejä.

Lainausmerkit ovat varsinkin täällä keskustelupalstalla aika heikko merkki kertomaan, kuka kertoo. Varmaan keksin hieman alleviivaamamman keinon esittää asiasi ensi keralla.

Siis Sinä keksit keinon selventää kirjoituksesi. Anteeksi lyöntivirheeni.

• Pitkästä aikaa

Uskosi on ihailtavan luja!

Mitäs konkreettisia todisteita sinulla on, että "tornin vahti" puhuu totta?

• >>Mitäs konkreettisia todisteita sinulla on, että "tornin vahti" puhuu totta?

Jos noissa syytöksissä olisi faktaa edes siteeksi, asiasta olisi huudeltu jehovantodistajien taholta mm. täällä ja useaan otteeseen. Niinkuin varmaan itsekin tiedät.

• Pitkästä aikaa
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Mitäs konkreettisia todisteita sinulla on, että "tornin vahti" puhuu totta?

Jos noissa syytöksissä olisi faktaa edes siteeksi, asiasta olisi huudeltu jehovantodistajien taholta mm. täällä ja useaan otteeseen. Niinkuin varmaan itsekin tiedät.

Eli "tornin vartijan" syytöksissä ei sinustakaan ole faktaa edes nimeksi?

Et ainakaan pysty mitään osoittamaan.

Me kaikki, jotka tuon vartijan tunnemme, tiedämme hänen menevän konventtiin
        vain ja ainoastaan provosoimaan ja häiriköimään. Muistanet hänen ja Mr Meilon
        taannoisen provokaation, jolla yrittivät saada todistajia huonoon valoon salakuuntelun
        ja videoinnin avulla. Vaan pieleen meni. Tekivät vain itsensä naurettaviksi.

Mutta sinä Tiukuli, esitä nyt edes jokin fakta, mikä todistaa torninvartijan jorinat tosiksi?

• salaisuus?
        Pitkästä aikaa kirjoitti:

Eli "tornin vartijan" syytöksissä ei sinustakaan ole faktaa edes nimeksi?

Et ainakaan pysty mitään osoittamaan.

Me kaikki, jotka tuon vartijan tunnemme, tiedämme hänen menevän konventtiin
        vain ja ainoastaan provosoimaan ja häiriköimään. Muistanet hänen ja Mr Meilon
        taannoisen provokaation, jolla yrittivät saada todistajia huonoon valoon salakuuntelun
        ja videoinnin avulla. Vaan pieleen meni. Tekivät vain itsensä naurettaviksi.

Mutta sinä Tiukuli, esitä nyt edes jokin fakta, mikä todistaa torninvartijan jorinat tosiksi?

todistaa vt seuran 100 vuoden aikana esittämät toteutumattomat ennustukset tosiksi. No, jos on vaikea tehdä aloitus, niin avitan hieman ...aloita vaikka v. 1975 harmagedonista.

• Pitkästä aikaa
        salaisuus? kirjoitti:

todistaa vt seuran 100 vuoden aikana esittämät toteutumattomat ennustukset tosiksi. No, jos on vaikea tehdä aloitus, niin avitan hieman ...aloita vaikka v. 1975 harmagedonista.

Sinua luuseriako se Helinä joutui hätiin pyytämään viemään keskustelua sivuraiteelle?

Miksi tässä ketjussa ei keskusteltaisi avauksen mukaisesta aiheesta?

Toisekseen, miksi minun pitäisi mitään väittämiäsi "ennustuksia" todistalla? En tiedä niistä
        juuri mitään. En edes ole Jehovan todistaja.

Anna nyt vain Tiukuneitosen vastailla...

• 4+9

Sinua luuseriako se Helinä joutui hätiin pyytämään viemään keskustelua sivuraiteelle?

Toisekseen, miksi minun pitäisi mitään väittämiäsi "ennustuksia" todistalla? En tiedä niistä

toiveeseen päättyi Tiukuneitosen satuilut... Vai liekö ostamassa hamekangasta..???

• 4+9 kirjoitti:

toiveeseen päättyi Tiukuneitosen satuilut... Vai liekö ostamassa hamekangasta..???

Kuvittelin että heität hetulaa. Siis ihan tosissasiko olet sitä mieltä, että on olemassa joku realistinen mahdollisuus että TV olisi ollut humalassa tai häiriköinyt, tai jopa kumpaakin?

• Pitkästä aikaa
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Kuvittelin että heität hetulaa. Siis ihan tosissasiko olet sitä mieltä, että on olemassa joku realistinen mahdollisuus että TV olisi ollut humalassa tai häiriköinyt, tai jopa kumpaakin?

Et tosin esittänyt kysymystä minulle, mutta muistuttaisin, että minä olen pyytänyt sinulta
        realistisia todisteita, joiden perusteella uskot TV:n puhuvan totta.

Älä yritä luistella puheenaiheesta.

Pinnistä Pinnistä!!!

• salaisuus?

Palstalla olevat vakkari kirjoittajat ovat minulle anonyymejä.
        >Syytät minua sivuraiteista, mutta et huomaa missä itse olet.....mitäs se sinun elämänohjekirja sanookaan siitä silmästä olevasta malkasta.... :-)) Siis nyt oikeesti naurattaa höpinäs.

• Pitkästä aikaa
        salaisuus? kirjoitti:

Palstalla olevat vakkari kirjoittajat ovat minulle anonyymejä.
        >Syytät minua sivuraiteista, mutta et huomaa missä itse olet.....mitäs se sinun elämänohjekirja sanookaan siitä silmästä olevasta malkasta.... :-)) Siis nyt oikeesti naurattaa höpinäs.

Mukavaa, että olet iloinen heveli!

Et näemmä ymmärrä juuri mitään lukemastasi. Milläs sivupistokkeella minä seilaan,
        jos pyrin pysymään alkuperäisessä puheenaiheessa?

Ja mikä on tuo mainitsemasi elämänohjekirjani ja miten olet oletukseesi päätynyt?

Vinkki: Lue tarkaan tekstini ja kysy tulkintaan apua vaikka äidiltäsi...

• onnistuu varmasti

Valehtelusta en niinkään tiedä itseni kohdalla, saattoivathan selän takana puhua ja valehdellakin, mutta syrjintää koin aikoinani kun olin mukana. Käytös minua kohtaan oli melkein pahempaa kuin erotetulla ja kaikki vain siksi kun en täyttänyt jehovan todistajien "eliitti" olemusta ja siihenhän kuuluu tietynlainen ulkonäko pukeutuminen teekennelty käytös enkä ollut kovin varakas tuolloin koska olin vielä suhteellisen nuori eikä ollut töitäkään. Mikä pahinta minua ei seurakunnassa vastakkaisen sukupuolen edustaja ollut lähestynyt avioitumis tarkoituksessa joten olin hylkiö siinäkin mielessä kun olin naimaton vielä senki ikäisenä, jt: nuoret kun avioituvat n. 18 vuotiaana.

Myöskään kentällä en osannut puhua niinkuin heitä opetetaan vaan tämän johdosta leimattiin pöljäksikin vielä, tosiasiahan oli se, että oli todella vaikea puhua asioista jotka tuntuivat muutenkin sadulta, että ei ihme jos kentällä höpöttely meni vähän naurettavaksi kun aikuisille piti puhua lähes lasten satu kertomusten tasoista tarinaa, kyllä kait siinä kuulostaa lapselliselta yks jos toinenkin.

• salaisuus?

rukoilla voimia, jotka kokivat riittämättömyyttä.
        >Ensin ihmistä väheksytään ja jopa kartetaan ja sitä rukoillaan apua heille.... En koskaan ymmärtänyt niitä rukouksia. Eikö olis elpompaa olle kaikille veli tai sisko. No eihän se käytännössä toimi kun srk:ssa on luokkajako.

• Bodom7

Tiukuli,

Otsikoit juttusi raflaavasti: "Jehovan todistajat valehtelevat viranomaisille".

Mitään konkreettista todistetta valehtelusta et ole pystynyt tuomaan esiin. Herää siis
      kysymys sinun omien juttujesi luotettavuudesta ja objektiivisuudsta.

Miten voit esittää tuollaisen väittämän suuresta joukosta ihmisiä ilman, että sinulla on olemassa
      mitään näyttöä?

Ole nyt kiltti ja osoita tietosi ja todisteesi tässä ja nyt!

• >>Otsikoit juttusi raflaavasti: "Jehovan todistajat valehtelevat viranomaisille".

Olisi varmaan pitänyt otsikoida, että jehovantodistajat valehtelevat poliisille, niin sinäkin olisit ehkä pysynyt kärryillä.

>>Mitään konkreettista todistetta valehtelusta et ole pystynyt tuomaan esiin.

Öööö, nyt näyttää siltä ettei siellä ole vedetty sähköjä ihan yläkertaan asti. TV kertoi julkisesti mitä jehovantodistajat olivat poliisille valehdelleet. Itse en keksi yhtäkään syytä miksi kukaan kertoisi julkisesti tällaisia asioita jos ne eivät pitäisi paikkaansa. Siitä kun jäisi kiinni alle viiden minuutin.

>>Miten voit esittää tuollaisen väittämän suuresta joukosta ihmisiä ilman, että sinulla on olemassa
        mitään näyttöä?

Niin joo. Unohdin että lukemisen ymmärtäminen ei kuulu vahvimpiin osa-alueisiisi (jos kuuluisi, olisi mahdollisuus ettet enää käyttäisi elämääsi valheellisen kirjapainolahkon palvomiseen). Tarkennetaan: Jehovantodistajat, jotka olivat poliisin kanssa tekemisissä - Pasilan poliisille jätetyssä syrjintää koskevassa tutkimuksessa - käyttivät TV:n käyttäytymisestä konventissa epätosia argumentteja.

>>Ole nyt kiltti ja osoita tietosi ja todisteesi tässä ja nyt!

TV on oman versionsa kertonut. Jos jollain olisi asiasta eriävä mielipide, asiaa olisi rummutettu isoin otsikoin täälläkin jo vuoden päivät. Mikään ei olisi raflaavampi otsake kuin luopio häiritsemässä kännissä konventin ohjelmaa, tai tilaisuutta ylipäätään.

Mikset lähinnä ihmettele, miksi asiasta ei ole kukaan puhunut täälläkään yli vuoteen mitään?

Jos jehovantodistajien väitteissä olisi rahtunenkaan totuutta, voisi vain kuvitella minkälaisia versioita asiasta olisi täälläkin pyöritelty. Tällaiset väitteet ja huhupuheet olisivat jehovantodistajille kuin oljenkorsi hukkuvalle. Niillä mässäiltäisiin mahdollisimman paljon, mahdollisimman usealla palstalla, että olisi edes jotain minkä avulla tuntea edes hetken olevansa oikealla asialla.

Miten on käynyt? Ei sanaakaan, missään. Se on konkretiaa jehovantodistajien tapauksessa parhaimmillaan.

• Bodom7
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Otsikoit juttusi raflaavasti: "Jehovan todistajat valehtelevat viranomaisille".

Olisi varmaan pitänyt otsikoida, että jehovantodistajat valehtelevat poliisille, niin sinäkin olisit ehkä pysynyt kärryillä.

>>Mitään konkreettista todistetta valehtelusta et ole pystynyt tuomaan esiin.

Öööö, nyt näyttää siltä ettei siellä ole vedetty sähköjä ihan yläkertaan asti. TV kertoi julkisesti mitä jehovantodistajat olivat poliisille valehdelleet. Itse en keksi yhtäkään syytä miksi kukaan kertoisi julkisesti tällaisia asioita jos ne eivät pitäisi paikkaansa. Siitä kun jäisi kiinni alle viiden minuutin.

>>Miten voit esittää tuollaisen väittämän suuresta joukosta ihmisiä ilman, että sinulla on olemassa
        mitään näyttöä?

Niin joo. Unohdin että lukemisen ymmärtäminen ei kuulu vahvimpiin osa-alueisiisi (jos kuuluisi, olisi mahdollisuus ettet enää käyttäisi elämääsi valheellisen kirjapainolahkon palvomiseen). Tarkennetaan: Jehovantodistajat, jotka olivat poliisin kanssa tekemisissä - Pasilan poliisille jätetyssä syrjintää koskevassa tutkimuksessa - käyttivät TV:n käyttäytymisestä konventissa epätosia argumentteja.

>>Ole nyt kiltti ja osoita tietosi ja todisteesi tässä ja nyt!

TV on oman versionsa kertonut. Jos jollain olisi asiasta eriävä mielipide, asiaa olisi rummutettu isoin otsikoin täälläkin jo vuoden päivät. Mikään ei olisi raflaavampi otsake kuin luopio häiritsemässä kännissä konventin ohjelmaa, tai tilaisuutta ylipäätään.

Mikset lähinnä ihmettele, miksi asiasta ei ole kukaan puhunut täälläkään yli vuoteen mitään?

Jos jehovantodistajien väitteissä olisi rahtunenkaan totuutta, voisi vain kuvitella minkälaisia versioita asiasta olisi täälläkin pyöritelty. Tällaiset väitteet ja huhupuheet olisivat jehovantodistajille kuin oljenkorsi hukkuvalle. Niillä mässäiltäisiin mahdollisimman paljon, mahdollisimman usealla palstalla, että olisi edes jotain minkä avulla tuntea edes hetken olevansa oikealla asialla.

Miten on käynyt? Ei sanaakaan, missään. Se on konkretiaa jehovantodistajien tapauksessa parhaimmillaan.

Tiedät vallan hyvin, että JT:t eivät täällä kirjoittele (juurikaan).

Eli koko joukkion leimaamiseksi valehtelijoiksi sinulle riittää epäluotettavaksi
        osoittautuneen TV:n väittämä! Tuntuu siltä, että kaikki JT kielteinen on mielestäsi
        totta ja perusteltua ja myöneteinen huijausta tai ymmärtämättömyyttä.

Kannattaisi tarkastella hiljaa itsekseen ihan omia vinttikamarin koplinkeja.

• Bodom7 kirjoitti:

Tiedät vallan hyvin, että JT:t eivät täällä kirjoittele (juurikaan).

Eli koko joukkion leimaamiseksi valehtelijoiksi sinulle riittää epäluotettavaksi
        osoittautuneen TV:n väittämä! Tuntuu siltä, että kaikki JT kielteinen on mielestäsi
        totta ja perusteltua ja myöneteinen huijausta tai ymmärtämättömyyttä.

Kannattaisi tarkastella hiljaa itsekseen ihan omia vinttikamarin koplinkeja.

Lupaatko kyllä tulla tänne voivottelemaan ja pahoittelemaan epäilyjäsi, jos osoittautuu ettei TV veistellytkään omiaan, vaan puhui totta, ja että jehovantodistajat valehtelivat viranomaisille? Minä kyllä lupaan vastakkaisessa tapauksessa nostaa tämän topicin ylös ja voivotella oikein isosti kuinka väärässä olen ollut.

Et taida uskaltaa luvata. Tai ainakaan lunastaa lupausta.

"Muistahan TV että moikkasimme ja istuin samassa välikössä mistä sinut vietiin pois. Sinulla on siis TODISTAJA ettet häiriköinyt tai ollut humalassa (sen todistaa myös koko ulkopuolella ollut porukka)."

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?p=52107#p52107

>>Eli koko joukkion leimaamiseksi valehtelijoiksi sinulle riittää epäluotettavaksi
        osoittautuneen TV:n väittämä!

Keksipä nyt vaikka huviksesi miksi TV (tai kukaan muukaan) lähtisi esittelemään julkisesti valheellisia väitteitä, jotka ammuttaisiin mitä todennäköisimmin alas alle aikayksikön.

Tässä yhteydessä muuten tarkoitan edelleenkin niitä jehovantodistajia, joiden kanssa viranomainen on ollut asian tiimoilta yhteydessä. Se että nämä - vastuuasemassa olevat jehovantodistajat - äityvät heittelemään viranomaisille höpöhöpöjä säilyttääkseen kasvonsa, kertoo myös jälleen järjestöstä laajemminkin.

• Bodom7
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Lupaatko kyllä tulla tänne voivottelemaan ja pahoittelemaan epäilyjäsi, jos osoittautuu ettei TV veistellytkään omiaan, vaan puhui totta, ja että jehovantodistajat valehtelivat viranomaisille? Minä kyllä lupaan vastakkaisessa tapauksessa nostaa tämän topicin ylös ja voivotella oikein isosti kuinka väärässä olen ollut.

Et taida uskaltaa luvata. Tai ainakaan lunastaa lupausta.

"Muistahan TV että moikkasimme ja istuin samassa välikössä mistä sinut vietiin pois. Sinulla on siis TODISTAJA ettet häiriköinyt tai ollut humalassa (sen todistaa myös koko ulkopuolella ollut porukka)."

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?p=52107#p52107

>>Eli koko joukkion leimaamiseksi valehtelijoiksi sinulle riittää epäluotettavaksi
        osoittautuneen TV:n väittämä!

Keksipä nyt vaikka huviksesi miksi TV (tai kukaan muukaan) lähtisi esittelemään julkisesti valheellisia väitteitä, jotka ammuttaisiin mitä todennäköisimmin alas alle aikayksikön.

Tässä yhteydessä muuten tarkoitan edelleenkin niitä jehovantodistajia, joiden kanssa viranomainen on ollut asian tiimoilta yhteydessä. Se että nämä - vastuuasemassa olevat jehovantodistajat - äityvät heittelemään viranomaisille höpöhöpöjä säilyttääkseen kasvonsa, kertoo myös jälleen järjestöstä laajemminkin.

En olisi sinua noin höpsöksi fundamentaliksi uskonutkaan.

Mitäkö uhraat TV alttarille?

Juu, mikäli selkeästi ja kiistatta esitetään TV:n jorinat tosiksi,
        tulen tälle palstalle tunnustamaan TV:n puheet totuudellisiksi.

Mutta todisteeksi ei riitä se, että TV, tai joku muu vain väittää näin asian olevan.

Hanki nyt ensin käsiisi polliisilta JT lausumat, niin nähdään mitä ovat oikeasti puhuneet.

Entäs sinä! Jos ilmenee, että TV puhuu paskaa, niinkuin yleensä, tunnustatko sinä
        asenteellisen fundamentalistisen tukesi hänelle ja kadutko sitä sydämessäsi ja muutatko
        tapoasi parempaan päin? Sekin on muuten sinullekin mahdollista!

XXKeksipä nyt vaikka huviksesi miksi TV (tai kukaan muukaan) lähtisi esittelemään julkisesti valheellisia väitteitä, jotka ammuttaisiin mitä todennäköisimmin alas alle aikayksikönxx

Tuohon on helppo vastata. TV tietää, että JT:t eivät antaudu näillä palstoilla debattiin
        ja näinollen hän ja sinunlaisesi voitte esittää kaikenmoisia väittämiä, joita todellakin sitten teettekin.
        TV:n (ja ilmiselvästikin sinunkin) ainoana tavoitteena on saada asioista perillä olemattomat tahot
        ajattelemaan kielteisellä tavalla JT kansasta. Ei väliä, kuinka totta asiat olisivat, kunhan vain
        saataisin aikaan negatiivinen hytinä JT poppoota kohti. Juuri siksi hän hän ja sinä olette täällä äänesä.
        Sen nyt näkee pikkulapsikin.

Mutta eipäs nyt suotta kiistellä. Sinä et pystynyt mitenkään osoittamaan TV:n juttua todeksi, joten odotetaan, mitä aika tuo tullessaan. Palataan sitten asiaan. Minä ainakin suostun syömään sanani,
        jos ilmenee, että TV on ollut oikeassa.

Ymmärtänet, että jos TV on oikeassa ja JT:t ovat puhuneet kuulusteluissa huuta haata
        TV todella helposti saa heidät tuomiolle. Ymmärtänet myös, että jos näin on hän sen takuuvarmasti
        tekee, eikä ole vaiti tapahtuneesta?

Eli katsellaan pari kuukautta ja palataan asiaan!

• onko kommentia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe