ylimääräistä lomaa ja riittävästi rahaa ihan vain itseäasi varten, miten käyttäisit tuon viikon ?
Jos saisit viikon
36
241
Vastaukset
on niin lyhyt aika,etten viitsisi käyttää sitä ulkomaan reissuun,joten mä kyllä lorvisin kotona ja pistäisin manit pankkiin..:)) Ei taida olla semmonen vastaus mitä oisit odottanut..:D
- minä,
Lähde minun kanssani rilluttelee maailmalle.Törsätään sun rahat
A minä, kirjoitti:
Lähde minun kanssani rilluttelee maailmalle.Törsätään sun rahat
ASitä rahaa tarvis sit aika paljon..:))
ihan vaapaasti päättää vastauksensa :)) En mä mitään erityistä tai määrättyä vastausta odottanut, löhöloma kotona kuulostaa leppoisalta. Vaan malttaisitko olla tekemättä niitä rästiin jääneitä töitä :)
- minä,
mii-su kirjoitti:
Sitä rahaa tarvis sit aika paljon..:))
Taikishan sanoi että saisi rahaa riittävästi.Niin ei se silloin ole ongelma.
A minä, kirjoitti:
Taikishan sanoi että saisi rahaa riittävästi.Niin ei se silloin ole ongelma.
AMut kovin kauaks ei ehtis lähtemään. :)
TaikisN kirjoitti:
ihan vaapaasti päättää vastauksensa :)) En mä mitään erityistä tai määrättyä vastausta odottanut, löhöloma kotona kuulostaa leppoisalta. Vaan malttaisitko olla tekemättä niitä rästiin jääneitä töitä :)
ku tietäisit..Piti kesälomanki aikana tehä monenlaista,vaan kaikki jäi tekemättä.Ei näytä mulle olevan ongelmaa siinä,ettenkö osais löhötä.:))
Aatteles muten,ku kesäloman alettua usein kysytään,että mitä aiot tehdä?!Minusta se on outo kysymys,ku eihän se lomaa ole jos meinaa tehdä jotain...
Sekin,että aina pitäisi lähteä jonnekki reissuun lomalla.Jos ei lähde,niin sitten ihmetellään.Minusta parhainta lomaa on se,kun ei tarvi mennä yhtään mihinkään. :)ainakin työmarkkinasopimuksia neuvoteltaessa, alunperin lenee ollutkin huilaaminen ja voimen keruu että jaksaa taas vuoden paiskia töitä työnantajalle :)) Reissuhössötykset on tulleet kuvioihin myöhemmin. Nykyään todellakin tuntuu olevan vallalla ajatus että lomalla on lähdettävä jonnekin.
Piti ottaa viesti uusiksi kun tuli otsikkoon niin paha kirjoitusvirhe :)TaikisN kirjoitti:
ainakin työmarkkinasopimuksia neuvoteltaessa, alunperin lenee ollutkin huilaaminen ja voimen keruu että jaksaa taas vuoden paiskia töitä työnantajalle :)) Reissuhössötykset on tulleet kuvioihin myöhemmin. Nykyään todellakin tuntuu olevan vallalla ajatus että lomalla on lähdettävä jonnekin.
Piti ottaa viesti uusiksi kun tuli otsikkoon niin paha kirjoitusvirhe :)Otsikossa pitäisi lukea LOMAN eikä oman :)) Mien en ossaa enää kirjoittaa mittään ://
TaikisN kirjoitti:
ainakin työmarkkinasopimuksia neuvoteltaessa, alunperin lenee ollutkin huilaaminen ja voimen keruu että jaksaa taas vuoden paiskia töitä työnantajalle :)) Reissuhössötykset on tulleet kuvioihin myöhemmin. Nykyään todellakin tuntuu olevan vallalla ajatus että lomalla on lähdettävä jonnekin.
Piti ottaa viesti uusiksi kun tuli otsikkoon niin paha kirjoitusvirhe :)kyllä tuli kuljettua,mutta ei enään..Taitaa tulla vanhuus.:(
- kirjesieppo
Hyvässä seurassa ei raha hupene, eikä kukaan kysy miten sä nyt tuhlaat omaa aikaasi.
Telttaretki siinä seurassa aurinkoinen sää, kohtuu tuuli ja hyvät eväät.
Itseäni varten ovat toiset ihmiset...
Jos ihan pakko karata massi kunnossa itsekseen ilahkoiden niin...karaokea laulamaan jonnekkin missä kaiku vastaa....;)
Vaikee kysymys Taikistuli ihan nuoruuden huolettomuus mieleen kun telttaretken hyvien ystävien kanssa mainitsit. Komea kesäkelivielä, hyvältä kuulosta. Kunhan vaan löytyy tarpeeksi pehmeä ja tasainen teltanpaikka ettei jää kanto tai käpy selän alle :)
Milloin oot muuten viimeksi telttaillut? mä nukuin viime kesänä teltassa, kotipihalla :)
itseä varten tarkoitetun rahan voisi käyttää lomittajien palkkaamiseen niin sit kyl lähtisin käsivarteen viikon ruskaretkelle ;) teltta ja fillarit tietysti mukana!
- tiiustelen
sun vieraskirjaasi, mutta söhlin, joten anteeks tää pidättelemätön riemun ilmaus kun tuntuu nikkikuvaasi katsellessa kuin olisi löytänyt sukulaisen. Et kai sä tosiasiassa noin ykssilmäisesti maailmaa katsele? :D
käsivarressa ruska-aika on alkanut.Olen kaksi kertaa käynyt Saanan ja Kilpisjärven seutuvilla, mutta en ruskan aikaan. Voisi kuvitella että siellä on huikeat näkymät ruska-aikaan, etenkin jos kiipeää Saanan huipulle. Sieltähän näkyy lähes koko käsivarsi :)))
tiiustelen kirjoitti:
sun vieraskirjaasi, mutta söhlin, joten anteeks tää pidättelemätön riemun ilmaus kun tuntuu nikkikuvaasi katsellessa kuin olisi löytänyt sukulaisen. Et kai sä tosiasiassa noin ykssilmäisesti maailmaa katsele? :D
pyrin ja kilvoittelen laajempaan avarakatseisuuteen ;)
TaikisN kirjoitti:
käsivarressa ruska-aika on alkanut.Olen kaksi kertaa käynyt Saanan ja Kilpisjärven seutuvilla, mutta en ruskan aikaan. Voisi kuvitella että siellä on huikeat näkymät ruska-aikaan, etenkin jos kiipeää Saanan huipulle. Sieltähän näkyy lähes koko käsivarsi :)))
vaan äkkiä se tulee kun pakkanen pääsee puraisemaan. Sinne Saanan huipulle olis tarkoitus kavuta.
- tiiustelen
ettei olisi minkäänlaisia rajoituksia ja vuokraisin lentsikan, jolla menisin katsastamaan ne maailman ihmeet, joita ei näe kuin avaruudesta (siis melkein:))
Kuvittelen myös omaavani kunnon kamera-arsenaalin ja taidot, reissun voi sitten myöhemmin tehdä ajatusmatkana vaikka miten monta kertaa.
Hullu haave kun potee korkean paikan kammoa, jota ei lentokoneessa edes huomaa.kiirettä sulla kyllä pukkaisi lennellän maailma ristiinrastiin :) Mikä paikka sua erityisesti kiinnostaisi nähdä ilmasta käsin?
- tiiustelen
TaikisN kirjoitti:
kiirettä sulla kyllä pukkaisi lennellän maailma ristiinrastiin :) Mikä paikka sua erityisesti kiinnostaisi nähdä ilmasta käsin?
..käy tosi ripsakkaan tahtiin. :)
Silloin ei oliskaan mitään eri valtioiden ilmatilaloukkauksia, vaan posoteltais suorinta linnuntietä kohteisiin.
Esim. tulivuoret, Grand Canyon, Kiinan muuri, Niagaran putoukset ja kaikki ne inka- tai tiesmiinaikaan kallioihin ja maankamaraan piirrellyt 'lintumiehet'. Olishan se jotain nähdä ne tavallaan omin silmin, vaikka niistä onkin upeita kuvia jo olemassa.
- Meriläinen
No hommaisin sen auton ja autokuskin ja lähtisin Lappiin ja Norjan vuonoille. Kilpisjärven kautta.
...kerrottiin saamenkielisissä uutisissa, että ruska on n. viikon etuajassa. Varsinkin koivut on jo kellastuneet huolella. Parasta mun mielestä Lapin ruskassa on kuitenkin se maaruska joka punaisena hohtelee. Sellaisessa taustassa ne muutkin ruskavärit tulee parhaiten esiin.
...on tässä nyt toiveissa, jos sais ensin kiiruut tekemättömät duunit kuntoon. Ei tommoseen viikon ruskaretkeen paljoa rahaa tarvitse, mutta se aika olis löydyttävä 2-4 viikon kuluessa, muuten menee ruskat ohi.
porukka lapin lumoissa :) Kyselinkin tuossa Bonnielta joko ruskat on alkaneet, ilmeisesti sitten ovat. Kohtuullisen huokealla lapinreissun voi tehdä, mutta istumalihakset kyllä joutuu lujille, on sinne niin pitkä matka...jokapaikasta :) Tietty lentämälläkin pääsee johonkin saakka, ainakin Rovaniemelle ?
TaikisN kirjoitti:
porukka lapin lumoissa :) Kyselinkin tuossa Bonnielta joko ruskat on alkaneet, ilmeisesti sitten ovat. Kohtuullisen huokealla lapinreissun voi tehdä, mutta istumalihakset kyllä joutuu lujille, on sinne niin pitkä matka...jokapaikasta :) Tietty lentämälläkin pääsee johonkin saakka, ainakin Rovaniemelle ?
...kannattaa tsekata aina kun vaan on mahdollista. Yleensä se on syyskuun puolivälin jälkeen parhaimmillaan. Viime syksynä tuli tsekkailtua Itä-Lapin ruskaa ja nyt olis tarkoitus käydä lännessä. Pääsis sitä sinne koneellakin mutta autolla mennen näkee eniten.
- Adria
Kiitäisin Las Vegasiin ja panisin haisemaan.
Dee dee. Varmaankin ottaisin kaikki mahdolliset hoidot....aroma..kivi...shiatsu...roosen...ja lisäksi kasvo..käsi manikyrit..jalka...polvi..päähierontaa...naamiot...joo ja tietty meikit, kampaukset...vieläköhän ehtisi muuta:-)
mä painuisin kans viikoksi hemmottelemaan itseäni johonkin kylpylään, kaikilla mahdollisilla hoidoilla ja hyvällä ruualla. Kuntosaliin päin en sillä reissulla katsoisikaan :)
Mikä tuo roosenhoito on?- Meriläinen
TaikisN kirjoitti:
mä painuisin kans viikoksi hemmottelemaan itseäni johonkin kylpylään, kaikilla mahdollisilla hoidoilla ja hyvällä ruualla. Kuntosaliin päin en sillä reissulla katsoisikaan :)
Mikä tuo roosenhoito on?Jos on tästä kysymys niin suosittelen varautumaan tilanteeseen jossa voi kaukaa menneisyydestä pulpahtaa pintaan juttuja.
Kovanakin hoitona koin sen yhdessä vaiheessa elämääni. Mutta pois en antais yhtäkään hoitokertaa, vaikka niistä kyyneleistä sais pienen lammen jonnekin.
http://www.rosenterapia.com/ Meriläinen kirjoitti:
Jos on tästä kysymys niin suosittelen varautumaan tilanteeseen jossa voi kaukaa menneisyydestä pulpahtaa pintaan juttuja.
Kovanakin hoitona koin sen yhdessä vaiheessa elämääni. Mutta pois en antais yhtäkään hoitokertaa, vaikka niistä kyyneleistä sais pienen lammen jonnekin.
http://www.rosenterapia.com/enpä ole ikinä kuullutkaan tuosta hoitomuodosta. Kiitos linkistä, pitääpä perehtyä tarkemmin illemmalla. Kohta lähettävä ruuanalaittoon.
TaikisN kirjoitti:
Mikä tuo roosenhoito on?tuohon roosen juttuun.Kuntosalit eivät edelleenkään vedä minua puoleensa. Mieluimmin pyöräilen luonnossa, kävelen tai uin taikka tanssin.
- p.z
hankalaa yrittää keksiä itselle jotain lomaa, kun oon niin täysin kiinni vauvassa. Pisin aika, mitä oon ollu siitä erossa, on jotain vajaa kaksi tuntia. Enkä varmasti osais edes nauttia mistään viikosta erossa. Elikkä kyllä mä varmaan kuitenki ottaisin perheen mukaan ja lähtisin vaikka johonki Lappiin hienoon mökkiin asustamaan sen viikon ajaksi.
saat ootta perheesi mukaasi, koska vauveli on niin pieni :) Olet jo neljäs lappiin matkaaja. Täällä näyttääkin olevan paljon erähenkistä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846