thai naiset ja turkkilaiset miehet

nak-ke

Voi kamaaala , että me suomalaiset ollaan naapurikateellista kansaa!

Ittekii elelen tämmösen Thai naisen kanssa ja olen mielenkiinnolla lueskellut täällä asiaa liippaavia kirjoituksia. Naiset hyökääpi melkein linjoja pitkin meidän kaljaa kittaavien törkyturpien suomi-poikien kimppuun ja mehän tietysti kerromme näille losopersevalaille, miksi ne eivät meille kelpaa. Naiset sitten käypi Turkinmaalla touhuilemassa ja lohduttautumassa. Jotkut meistä vannovat kotimaisen nimeen sukupuoleen katsomatta.

Mihin tässä ollaan matkalla kun syntyperästä voidaan päätellä ihmisen arvokkuus ? Kohta joku taxikuski keksii että eihän ne mamut käy edes töissä... Tottahan tuo on , että työttömyysaste on heillä korkea, mutta Arkadianmäellähän meidän valitsemat edustajat nämä työttömyyskorvaushommelot loppupeleissä päättää. Äänestämään siis ja taulut kiinni! Itse olen täysi tampio ja maksellut verot pennusta asti kiltisti valtion kassaan ilman keskeytyksiä ja vähillä lomilla. Välillä tuntuu että nyt riittää, mutta niin se vaan oravanpyörä hyrrää ....vielä vaan... ja taitaa hyrräillä maailman tappiin.

Perspektiiviä hyvät kanssaihmiset. Suomalainen pienikullinen raksareijo ei tahdo isopilluista rempseääraijaa. Raija tahtoo karvakättä, että mulkku yltäis edes huulille ja Aasian tytöille välttää pienempikin kun on paikat piukat muutenkin. Ne jotka tahtovat touhuilla sukulaisiaan täällä piskuisessa Suomenmaassa, se heille sallittakoon tasapuolisuuden nimissä. Kaikki nussii kaikkia, eikä kukaan valita.

Miehisestä näkökulmasta voikin todeta viime vuosikymmenen aikana asioiden parantuneen moninkertaisesti. Pizzaa ja skebaa saa joka korttelista, eikä maksa paljon kun kilpailu on kovaa, eikä veroja tarvitse maksaa. Äippä voi varjella tavaraansa ja iskä voi käydä nappaamassa hieronnat ärrällä käynnin kylkiäisenä ja kotona on aina rauha maassa. Lisää ...eekeriä Suomeen sanon minä. Kun sitten veroeerot loppuu ja Kreikkalaisten kohtalo on kulman takana , ehkä tämäkin rotta sitten viimein uskaltaa jättää laivan! öh >ensimäisten joukossa< jech.

Juuri kun olin paketoimassa settiä tulla tärähti mieleen vielä maksullinen seksi. Sitä pirulauta tarvittaisiin äkkiä lisää kotosuomeen, jotta nekin sais, jotka ei muuten saa tahi joutuvat nähdä kohtuuttoman vaivan saadakseen. Ostaisin heti sieltä vaimolle miesprostituoidun. Sillä saataisiin vesi laskutkin kuriin. Niin, se on se kaikkien naisten julkinen salaisuus: suihkuorgasmi! Tietämättömille miehille tehtäköön tiettäväksi, että naisesi todennäköisesti rakastaa puutarhaletkua enemmän kuin sinua. Lohdutukseksi todettakoon kuitenkin, että tienaamalla paljon olet kuitenkin kilpailukierroksella mukana. Onnittelut siitä. (Näin ainakin meillä, vaik´ei siitä ääneen puhutakaan. Lopputulemana naisille siis Etolaa ja miehille kunnon kutuluolia.

Hauskaa siis pitää olla ja se on itsestä kiinni jotta sitä saa tarpeeksi. Mukavaa elämää kaikille toivottaapi Nak-ke ;)

6

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10-0 Aasialle

Rehellisesti sanottuna Thaimaalainen nainen on huomattavasti laadukkaampi kuin karvakourainen kebabin vääntäjä. Turkkilainen mies voi näyttää vielä kolmekymppisenä inhimilliseltä mutta tuokaa näytille viiksetöntä siedettävän näköistä yli 50-vuotiasta turkkilaista miestä tai naista!!!!!!!

• Huomaa tämänkin tekstin suomalaisen miehen kirjoittamaksi...ei hyvää päivää...

• ölkjyhtyu
        lefke kirjoitti:

Huomaa tämänkin tekstin suomalaisen miehen kirjoittamaksi...ei hyvää päivää...

Aasialaista (en tarkoita Turkkia) syntyperää olevillakin on keskimäärin 20 pistettä suurempi ÄO kuin Afrikan asukkailla. Tämä on tieteellisesti todettu mutta tätäkään ei saa julkaista kuin myös sitäkään että miehet ovat älykkämpiä kuin naiset.
        Yleensä näiden kebabbien kanssa pyörivät naisetkin näyttävät vähän yksinkertaisilta.

• nysänapelo

Vai tuon takia otit thaikun, että pienelläkin yletät :-)

Päivän naurut tuli tässä, kiitti ja tack !

• turvataloko kutsuu ?

Vai joku monista hieromalaitoksista ?

• leidikaka

mitä törkyturpa rentoreijo kirjoitat. Et kelpaisi noin sivistymättömänä mulle. Käytöstapoja odotetaan muilta muttei itse niitä osata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe