Mikä pensas kestää vaikka maassa on lahoava kanto. 14 vuotta sitten istutimme aronia-aidan. Aita kukoisti hyvin mutta nyt kolme vuotta sitten lahoavien kantojen läheisyydestä aroniat kuoli. Kannot ovat olleet maassa jo n. 10v. Nyt istutin toiseen päähän kirsikan taimija, näkösuojaa siellä päässä aitaa ei kovin paljon tarvita ja voin leikata niitä niin että tuuhettuvat. Keskeltä paikkaan aroniantaimilla (2kpl) mutta mitä laitan toiseen päähän aitaa niin että se kestää aurauslumia ja mahdollisesti suolaa kannot. Ihan päässä minulla on jasmikepensas ja se voi hyvin.
Mikä pensas kestää
lahoavan kannon
1
565
Vastaukset
- kokeilen eri pensait
Kokeilen nyt istuttamaalla pihajasmiketta pari jo laitimmaisena kasvavasta eteen päin, sitten kolme mongolianvaahteraa. Jos ne nyt kestäisi. Multa on muuten hyvää, paljon kastematoja löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605