Oli synkkä ja pimeä yö...

ja taivaalla pilvet roikkuivat matalalla juuri puita hipoen....

No ni, se oli siinä, meinaan aloitus ja nyt jatketaan tarinalla perjantaiillasta, jonka vietin vaihteeksi nuorimman tyttäreni kanssa, lompakkoni tosin keveni huomattavasti.
Kävimme syömässä....ravintolassa jossa edelleen on loistava ruoka ja tarjoilu asiallista ja nopeaa..
Alkuun: minulla kylmämarinoitua lammasta salaattipedillä, mukana paistettua vuohenjuustoa, tytär Toast Skagerrat
Lämmin: minulla savustettua lohta kanttarellikastikkeella ja julienne vihanneksilla, lisänä perunakakku, tytär otti paistettua lohta kylmällä kastikkeella, tuoreella paistetulla parsalla ja paistetuilla pähkinöillä, lisänä perunakakut.
Jälkiruokana: vain minulla kun tytär väitti että linjat kärsii, lakkamousse ja pähkinäjäätelöä, ja kaiken päätti kahvi.
Ilta oli onnistunut yhdistelmä ruokaa ja keskustelua , sitä keskustelua kun tulee enään harvemmin harrastettua kun nuo lapset kasvavat ja elävät omaa elämäänsä, mikä on loistava saavutus kun ottaa huomioon niiden vanhemmat, et sillee.
Dr. Hook
Sylvia´s Mother
http://www.youtube.com/watch?v=z4asAOyglCc

0

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
        Maailman menoa
        656
        5680
      2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
        Ikävä
        22
        2477
      3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
        Kajaani
        269
        1832
      4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
        Ikävä
        114
        1727
      5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
        Ikävä
        94
        1556
      6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        26
        1502
      7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        12
        1311
      8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
        Sinkut
        38
        1286
      9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        339
        1281
      10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
        Maailman menoa
        347
        1271
      Aihe