Kuten tiedämme, maailmasta tulee parempi paikka kunhan vaan kielletään riittävän monia asioita ja ilmiöitä. Eli jos haluat olla mukana parantamassa maailmaa, kirjoita tänne kieltövaatimuksesi ja perustele se lyhyesti.
Kieltolista
37
296
Vastaukset
- Adria
Mun mielestä kaikki kieltolait pitäisi kumota, nehän kieltää kaiken kattavasti kaiken kliffan, paitsi nykyisin vallalla olevat suvaitsevuuden käsitykset kaikissa olomuodoissaan.
- p.z
Kaupoissa ja kirppareilla tai oikeastaan missä tahansa, jossa on jonkulainen väylä.. Miksi pitää maleksia ja tukkia koko käytävä seisomalla keskellä, että ei vahingossakaan pääse silleen sujuvasti vaunuilla ohi, vaan täytyy aina jankuttaa, että anteeksi, voisitko väistyä, että pääsee ohi. Ja vastaavasti sama kritiikki myös vaunuileville. Minkä v*tun takia pitää jättää ne lastenvaunut keskelle käytävää, kun pysähtyy ottamaan hyllystä tavaraa. Eikö sitä voi vetää siihen sivuun reippaasti? Tai no siinä voi olla tietysti se vaara, että vaunuissa oleva lapsi repii samaan aikaan hyllystä tavaraa lattialle.. KIELTO: Elikkä, älä jää laahustamaan tai seisoskelemaan keskelle reittiä tai jätä siihen muitakaan esteitä ohikulkijoille!
Autot. Mikä ihme siinä on, että jos käännyt jostain risteyksestä toiselle tielle, niin tätä tietä ennestään ajava suorastaan kiihdyttää autonsa, että varmasti pääsee takapuskuriin kiinni ihan vain niinku naukuakseen, että "hei, sä tulit mun eteen, apina!". Tarkoitan nimenomaan sellaisia tilanteita, jossa kääntyvä todellakin ehtii kääntymään tielle ja tämä toinen on vielä erittäin kaukana. Nyt siis ei ollut kyse niistä, jotka tulee törkeästi eteen, kun auto on jo lähellä. KIELTO: Älä suotta kiihdytä autoa päästäksesi itse olemaan se s**tanan apina!
Kirjoittelen myöhemmin lisää kieltojuttuja, nyt pitää taas mennä, adios! Kahvi pitää kieltää lailla, se aiheuttaa niin voimakasta riippuvuutta. Ainoastaan sallittakoon kahvinporojen haistelu, sekin vain rajoitetun ajan päivässä.
Peilinkäyttö arkipäivisin on kiellettävä Perustelu: Arkena ja kotioloissa ihminen ei aina ole parhaimmillaan......peiliinvilkaisu arkena saattaa lisätä ahdistuneisuutta ja jopa aiheuttaa masennusta.
Syksy. Syksyn kieltäminen lailla olisi saatava päätettyä pikaisesti, jo ennen kuin yö alkaa kuudelta :) Tähän ei varmaan enempää perusteluita tarvita.
Tässä pari vaaranpaikkaa terveysnäkökulmasta katsottuna.kiellot ovat lähes tehottomia, ellei kieltojen noudattamiselle ole valvontaa. Valvonnan laatiminen ja organisointi taas on ihan oma pyrogratiansa. Jos taas pyrogratia kiellettäisiin, niin seuraksena olisi kaikenkarvainen pikkusieluisuuden minimointi. Mikäli taas pikkusieluisuus kiellettäisiin, niin mahdollinen muihin aurinkokuntiin ilmentyvä pakoilaisuus mahdollistuisi. Pakolaisuuden kieltämisestä taas seuraa polittisia kismoja ja pahimmassa tapauksissa jopa kunnianloukkaus syytteitä. Tietysti polikointi voisi olla kiellettyä, mutta todennäköisesti seurauksena olisi mafia, tai vahvemman oikeus. Oikeuslaitos taas voisi olla kieletty ja sallittua vaikkapa noitavainot.Vainoamisen kieltämisestä mahdollistuisi salajuoruilu. Voi ettäkö...tämä taitaa muuttua summasumrum höpinäksi:- *pah'
...ponnisonet ja muu rupusakki & wannabe palstapoliisit maailmaa jo tähänkin asti parannelleet,esimerkiksi estämällä minua kirjoittamasta tälle palstalle,no toki ymmärrän,pari palstapoliisia on ottanut tilan haltuun ja siellä ei vääräuskoinen visertele
- Adria
Hups! Ota kolmannellekin jalalle.
Adria kirjoitti:
Hups! Ota kolmannellekin jalalle.
...mulla raittiit elämäntavat,enkä toisiaankaan tarvi viinaa tai muitakaan tajusteita sanoakseni sen mikä on milloinkin tarve tai totuus
- Adria
Kadunmies kirjoitti:
...mulla raittiit elämäntavat,enkä toisiaankaan tarvi viinaa tai muitakaan tajusteita sanoakseni sen mikä on milloinkin tarve tai totuus
Hyvä juttu, pidä uskosi, minä en niihin usko. Oikeesti, ei aloiteta palstapaskantaa, sopiiko?
Adria kirjoitti:
Hyvä juttu, pidä uskosi, minä en niihin usko. Oikeesti, ei aloiteta palstapaskantaa, sopiiko?
....paskanjauhantaa aloita,ikinä aloittanut,ei vaan kuulu tapoihini!
Käy nyt lukemassa oma vastauksesi 50 palstalta ja palaa sitten "valheinesi" tällä palstalla asiaan...Jookosta-joo? Ei voi sullakaan olla noin huono muisti samasta aiheesta vaikka keskustelu käydäänkin vain eri palstalla- Adria
Kadunmies kirjoitti:
....paskanjauhantaa aloita,ikinä aloittanut,ei vaan kuulu tapoihini!
Käy nyt lukemassa oma vastauksesi 50 palstalta ja palaa sitten "valheinesi" tällä palstalla asiaan...Jookosta-joo? Ei voi sullakaan olla noin huono muisti samasta aiheesta vaikka keskustelu käydäänkin vain eri palstallaKuinka vaan, valinta on sinun tällä kertaa ja tällä palstalla.
Adria kirjoitti:
Kuinka vaan, valinta on sinun tällä kertaa ja tällä palstalla.
....johan se wannabe palstapoliisi sieltä pölyn alta paljastu kun vähän kutiteltiin...
Pitääkö pistä linkki peliin vai muistatko itse minne olet 50 palstalla ruikkinut?- Adria
Kadunmies kirjoitti:
....johan se wannabe palstapoliisi sieltä pölyn alta paljastu kun vähän kutiteltiin...
Pitääkö pistä linkki peliin vai muistatko itse minne olet 50 palstalla ruikkinut?Näköjään haastoit.
Adria kirjoitti:
Näköjään haastoit.
...ihmettelin vain miksi sinulla on kaksi toisistaan poikkeavaa mielipidettä samaan asiaan?
Toinen täällä,hymistelykäyttöön, ja toinen 50 palstalla, joka on kuin älyllisen olennon aikaansaannos...Tätä minä ihmettelin?- yks vaa
Kadunmies kirjoitti:
...ihmettelin vain miksi sinulla on kaksi toisistaan poikkeavaa mielipidettä samaan asiaan?
Toinen täällä,hymistelykäyttöön, ja toinen 50 palstalla, joka on kuin älyllisen olennon aikaansaannos...Tätä minä ihmettelin?
...kettutytöt ja kaikenmoiset animaalit tulisi kieltää. Perusteena perushygienia. Ü
- hännänhuippelus
kaikki laman osatekijät, enssijaisesti elinkeinonharjoittajat, joilla ei muuta lohdutusta ole viluissaan ja nälissään oleville kansalaisille kuin "vedä v.. päähäs ja syö v..s".
Ja maailma pelastuisi. tyhmyyden, ihan kauheeta on kattoo ku jotkut tyhmäilee ihan urakalla.
Tokaks mä kieltäisin vainoharhaisuuden, tai ainakin ne pikku-ukot yms. mitä jotkut aina välillä näkee.
Kolmanneks mä kieltäisin palstat joilla ei oo kunnon valvontaa, onneks täällä on joku luutija jota voi kiittää ihan asiallisesta toiminnasta!...voisit määritellä "tyhmyyden" sekä "vainoharhan", niin mä voin kertoa sulle jotain noitavainoista sekä itsekkyydestä muutaman hyvän esimerkin
Kadunmies kirjoitti:
...voisit määritellä "tyhmyyden" sekä "vainoharhan", niin mä voin kertoa sulle jotain noitavainoista sekä itsekkyydestä muutaman hyvän esimerkin
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tyhmyys ja http://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhaisuus
sitä kieltäisi..:P No,mun mielestä pitäis kieltää kaikki tutkimukset,missä tutkitaan herkkujen vaaralisuutta terveydelle..Silloin voisi paremmalla omallatunnolla vetää namia poskeen.. :)
Laitan lisää kunhan ehdin...- p.z
Mun mielestä pitäis kieltää lailla kaikenmaailman tutkimuskyselyt, jossa voi voittaa palkinnon. Siksi, koska mä en ikinä voita kuitenkaan. Nytkin oli se suomi24 kysely, jossa joku onnellinen voitti sen tietsikan, enkä se ollu minä vaikka mä niiiiin odotin voittavani!
p.z kirjoitti:
Mun mielestä pitäis kieltää lailla kaikenmaailman tutkimuskyselyt, jossa voi voittaa palkinnon. Siksi, koska mä en ikinä voita kuitenkaan. Nytkin oli se suomi24 kysely, jossa joku onnellinen voitti sen tietsikan, enkä se ollu minä vaikka mä niiiiin odotin voittavani!
se voittaja jo selvillä?Ääääääh..mää en taaskaan voittanu mitään...En koskaan voita mitään!!! Kannatan tutkimuskyselyjen kieltoa!! :P
- Hetivetihei
Kieltäsin hutunkeiton, narinan ja naukumisen, vanhojen pelleilijoiden uusintayritykset palstan henkiin herätyksessä, kultakalan, Liisan isot tipit, pölkkypäät ja tsuhnat. Kohta voipi löytyä lisää kiellettävää. Vaika Zone!
- kädenmies
Kädenmiestä ketuttaa.
- bobnonon
kädenmies kirjoitti:
Kädenmiestä ketuttaa.
Sonnie sonson&doniz
- MuikisN
bobnonon kirjoitti:
Sonnie sonson&doniz
Olette niin positiivisia että olis mukavaa jos kirjoittaisitte tänne useammin :)
MuikisN kirjoitti:
Olette niin positiivisia että olis mukavaa jos kirjoittaisitte tänne useammin :)
me kaksoset :)
- minä,
Rekkaamattomilta kirjoittelun voisi kieltää. Vain lukuoikeus palstalle. Otettaisiin ruotsista mallia tässä asiassa.
- Kädenmies
Olen Börjen ja Göranin kaveri.
Niiden johdosta kun alkaa täällä plokissa taas vanhaan tapaan kaikenmoiset parasiitit ja prekariaatit pyrkimään sisätiloihin poru kurkussa. Kauheeta kattella. Ü
- bregaville
omia tekojas
kiellettävä, niitten kanssa menee hermo :((
on aika vaikeaa, mutta auttaa se maailmaa jos olen kaikesta kiukusta vapaa.
Siis:
Älä murenna koko leipää pöydälle, säästä vähän lattiallekin;)
Älä ripottele tai päästä yltäsi vaatekappaleita lattialle
Älä jätä tyhjiä vessapaperihylsyjä vessan lattialle, lavuariin tai likapyykkien joukkoon.
Jäkätijäk....tarviiks perustella?- minä,
Parempi olisi lista sallituista asioista,tulisi varmaan lyhyempi. Kaikki mitä ei ole listalla niin olisi automaattisesti kiellettyjä.
- kiälimiäs
Kieltäminen pitäisi kieltää. Kieltäminen kuitenkin on sallittua pehmisjäätelön syödessä sekä muissa nuolemista vaativissa tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854