Oman perusvärikartan värejä voi käyttää minä vuodenaikana tahansa. Kun haluat hehkua puvussasi, joka korostaa kauneuttasi, silloin väri on aina sopiva onpa sitten kysymys mistä vuoden ajasta tahansa.
Voiko talvella käyttää väriä juhlapuvuissa
kalinkala
1
464
Vastaukset
- tyyliä
Jos alkaisi puokeutumisvärit länsimaisen horoskoopin mukaan; kauris talvella valkoinen kuin lumi, vesimies violettinen talviyö, kala alkavan kevään harmaus, oinas pääsiäisen auktoriteettisininen, härkä kevään kylväjän vihreys, kaksonen turkoosi meri, rapu tummanpunaiset keskikesän ruusut, leijona vaaleanpunainen loppukesän purppura, neitsyt keltainen elonkorjuu, vaaka oranssinhehkuinen syysruska, skorpiooni koonnut talvivarastoon kaakaonruskeata ja jousimies pukeutuu mustaan yönpimeyteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657