Olen 22- vuotias yliopisto-opiskelija ja tarvitsen apua englannin kieleni kanssa. Minulla alkaa vuoden päästä juridinen englanti ja haluaisin koko tämän vuoden valmentautua kyseiselle kurssille.
Kirjoitin 2 vuotta sitten lukiossa B:n ja tauon vuoksi suurin osa silloin opitusta englannista on unohtunut. Haluaisin ensi syksynä olla vähintään E:n tasoa englannissa. En vain pysty menemään edes kyseiselle kurssille kun ahdistaa niin paljon muiden hyvä osaaminen :/
Vastailetko tänne kun käyn täällä päivittäin! :)
Kiitos paljon etukäteen!!!!
Englannin yksityisopetusta Turussa?
4
1934
Vastaukset
- Barrister
Uskallan sen verran sanoa, että jos et lukioaikana kyennyt B:tä parempaan, niin et kyllä vuodessa millään pääse E:n tasolle. Se on selvä. Mutta vaikka et sille tasolle pääsekään, niin se ei suinkaan merkitse sitä ettetkö kykenisi juridista englantia opiskelemaan. Se on kuitenkin ammattikieltä, johon muu opiskeltu auttaa aika paljon.
- haaveilija*
Ajattelin mennä kesäksi Yhdysvaltoihin tai Australiaan. Aion tehdä todella paljon töitä englannin kielen suhteen. Itse uskon tavoitteeseen! :)
- american english
aviomieheni on amerikkalainen, asumme Turussa... lena11@netti.fi
- Nicodemuz
Hei! Olen kehittänyt juuri uuden ja ilmaisen(!) webbipalvelun, jonka avulla voit hakea tai tarjota yksityisopetusta:
http://www.yksityisopetus.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667