Teen toimistotyötä ja samassa toimistossa työskentelee myös kaksi muuta henkilöä, viikko sitten saimme kuulla että meillä alkaa YT-neuvottelut ja meidät kaikki kolme irtisanotaan. Syynä:toimintojen tehostaminen, tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Tilalle tarjottiin mahdollisuutta siirtyä vastaavaan työhän toisella puolella suomea sijaitsevaan konttoriimme tai vaihtoehtoisesti siirtymistä tuotannollisiin töihin (ei vastaa yhtään työnkuvaamme).
Olemme kaikki kolme hylkäämässä nuo vaihtoehdot, mutta miten se vaikuttaa tästä eteenpäin, työnantajamme mukaan ei pitäisi vaikuttaa päivärahaamme yms "tukiin". Mikä mahtaa olla esim työkkärin kanta jos "hylkäämme" vaihtoehdot. Työsuhteen keston perusteella minulla on 1 kk irtisanomisaika ja kuulun Toimihenkilöunioniin. Ihan pihalla kaikesta koska ikinä ennen en ole joutunut vastaavaan tilanteeseen. Kiitos asiallisista vastauksista.
YT-tietoa
häh??
0
717
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645