mies kuulustelee

:((

Mies tivaa ja kuulustelee menneistä suhteistani. Niistä on saanut vihiä tietokoneelle unohtuneista kuvista, puhelinnumeroista tai jostain lauseesta jonka olen lipsauttanut. Hän vaatii minua tilille siitä, olenko mahdollisesti harrastanut intiimejä hetkiä kyseisten miesten kanssa ja miten nopeasti tapaamisen jälkeen jne. Yleensä vastaukseni on ollut, että ei. Hän vetäisi pultit, jos edes vastaisin muuta, joten tuo on standardivastaukseni, ettei hän sitten alkaisi pyöritellä asiaa mielessä päivittäin ja syyttää minua. Mutta sitten hän on alkanut syyttä minua valehtelijaksi. En halua tilittää hänelle mitään noista miehistä, koska mielestäni se on oma asiani, jos oli intiimejä hetkiä tai ei ollut. Noista suhteistahan on jo vuosia. Välillä tunnen olevani kuin keskiaikaisessa tuomioistuimessa, jossa kaikkea mitä sanon, käytetään minua vastaan ja tuomio on rovio joka tapauksessa.

12

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SLURPS!

Ja kirjoituksen pointti oli???

Mitä sitä pyllyään kaikille jakaa.

• ------

Kirjoituksen pointti oli se, että en tiedä, mitä tehdä. Siihen tarvitsisin neuvoa. Tämä kuulustelu on välillä yhtä helvettiä, enkä tiedä, miten saan sen loppumaan. Sitä paitsi hänelle ei kelpaa vastaukseksi kuin "syyllisyyden myöntäminen" olisi se sitten totta tai valhetta. Kyse ei edes ole siitä, että olisin ollut kovin monen miehen kanssa, mutta enhän minä ole nykyistä miestä voinut odottaa 40 v saakka. Mistä minä edes tiesin, että hänet joskus tapaisin. Siispä seurustelusuhteita ja seurusteluyrityksiä on ollut menneisyydessä. Aina elämä ei ole niin helppoa, että ensimmäinen seurustelukumppani on se ainoa ja lopullinen kumppani. Enhän minäkään pakota häntä kertomaan entisistään. Eikä minua oikeasti edes kiinnosta, montaako naista hän on pannut ja mihin ja miten usein ja ja miten pitkän seurustelun jälkeen jne. Mikä oikeus hänellä on kuulustella minua asioista, jotka eivät hänelle kuulu, koska hän ei ollut osa elämääni noina vuosina. Minulla oli elämäni, hänellä omansa.

• mitä tilaa....

Luuletko ettei mies ole huomannut sinun valehtelevan?

Jos niitä entisiä pitää salailla tai niistä pitää valehdella, ei voi ennustaa kovin luottavaista suhdetta...

• Pikku-A

Et ole tilivelvollinen miehellesi entisistä suhteistasi-jos ei ukko muuten usko, potki se pihalle. Ei ole muuta
      vaihtoehtoa.

• naishenkilö

Sinun asemassasi kävisin vilkaisemassa mitä narsistista kerrotaan...
      Joka tapauksessa miehen käytös on sairasta.
      Tuo ei todellakaan ole mikään rakastavan miehen käyttäytymismalli!!!
      Varo, varo ja varo mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

• abiabfwbq

Löpsön ja hätiä ei kuka noi sun kalsarit vei. Ota rento asento ja fiilistele tää ilta miehesi kanssa ni jopa unohtuu miehen maindist löpsötykset ja höpsötykset, netti ei ole todellisuus.

• mies olen

Kun mies rakastuu naiseen, mies usein haluaa tuntea naisensa sekä erityisesti sen, mikä on hänen ja naisensa seksuaalinen yhteys.

Suosittelen kertomaan miehelle kaiken tätä kiinnostavan rehellisen avoimesti. Miehen on hyväksyttäv sut sellaisena kuin olet tai jätettävä sut.

Jos et halua kertoa, niin jätä mies. Älä missään tapauksessa valehtele, jätä oleellista kertomatta tai kaunistele totuutta - se olisi toisen elämän varastamista!

Se että sua ei miehen menneisyys niin kiinnosta ei ole mikään perustelu jättää kertomatta omaa menneisyyttään miehelle. Miehet ja naiset ovat tässä asiassa kovin erilaisia, hyvistä ymmärretävistä syistä.

• ------

Päteekö tuo myös mieheen, joka ei ole koskaan aiemmin seurustellut länsimaisen naisen kanssa, saati sitten elänyt/asunut minkäänmaalaisen naisen kanssa, ja jonka kulttuurissa nainen, jolla on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, tuomitaan raipaniskuihin tai kivitetään? Jos olisikin länsimainen mies, niin ei minulla olisi mitään ongelmia kertoa, mutta kaikki mitä kerron, on minua vastaan jossain muodossa.

• -------
        ------ kirjoitti:

Päteekö tuo myös mieheen, joka ei ole koskaan aiemmin seurustellut länsimaisen naisen kanssa, saati sitten elänyt/asunut minkäänmaalaisen naisen kanssa, ja jonka kulttuurissa nainen, jolla on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, tuomitaan raipaniskuihin tai kivitetään? Jos olisikin länsimainen mies, niin ei minulla olisi mitään ongelmia kertoa, mutta kaikki mitä kerron, on minua vastaan jossain muodossa.

...ja aina kun olen rehellisesti vastannut, niin on tullut suuria ongelmia...eikä hän ole uskonut vastauksiani (ne ovat hänen mielestään ristiriitaisia kun en aina muista tapahtumiin liittyviä tuntemuksia ja ajankohtia tms samalla tavoin) vaan uskoo minut (joka en koskaan ole pettänyt) pettäjäksi heti mahdollisuuden ilmaantuessa. Siispä hän on tutkinut puhelimeni, puhelimen maksutiedoista kaikki soitetut numerot, tietokoneeni, valokuvani, sähköpostini, meseni, facebook-profiilini, kalenterini. Olen sen kaltaisen syynin alla, etten halua lisätä tulta pesään.

• aguagiagiago
        ------- kirjoitti:

...ja aina kun olen rehellisesti vastannut, niin on tullut suuria ongelmia...eikä hän ole uskonut vastauksiani (ne ovat hänen mielestään ristiriitaisia kun en aina muista tapahtumiin liittyviä tuntemuksia ja ajankohtia tms samalla tavoin) vaan uskoo minut (joka en koskaan ole pettänyt) pettäjäksi heti mahdollisuuden ilmaantuessa. Siispä hän on tutkinut puhelimeni, puhelimen maksutiedoista kaikki soitetut numerot, tietokoneeni, valokuvani, sähköpostini, meseni, facebook-profiilini, kalenterini. Olen sen kaltaisen syynin alla, etten halua lisätä tulta pesään.

Sä rakastat salapoliisia jospa yhdessä alkaisitte nuuskia vaikka naapureiden asioita, näin aluksi.Tämä vakojaan luonteenpiirre on syntymälahja, se täytyy hyödyntää. Supo vois kiinnostua, olisitte yhdessä salaisia agentteja;)

• ------- kirjoitti:

Kuulostaa aika hullulta tapaukselta toi sun miehes. Ei kannata jatkaa suhdetta. Muuten joudut olemaan aina suurennuslasin alla. Luultavasti saat turpiinkin jossain vaiheessa.

• vaikeampi tapaus
        ------ kirjoitti:

Älä kuitenkaan kerro. Olen ollut samantyylisen miehen kanssa kihloissa. Kyse voi olla myös sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Pääset helpommalla kun sanot, että menneisyydessäsi ei ole tapahtunut mitään erikoista ja et halua keskustella niistä, vaan keskittyä nykyiseen suhteeeseen ja olla onnellinen siinä. Systemaattisesti pidä tästä kiinni.

Jos raotat vähänkin ovea, voit joutua tosi isoon pyöritykseen. Minulle kävi niin, että seurustelun alussa kerroin hieman aikaisemmasta suhteestani (työpaikkaromanssi). Se aiheutti jälkikäteen vaikeuksia, kuten useampia kuulusteluja ja mustasukkaisuuskohtauksia. Tekipä ex-kihlattu taustatyötä selvittääkseen ko. suhteen toisen osapuolen henkilöllisyydenkin. Epäili, että tapailen salaa esim jos en työaikana vastannut puhelimeen.

Epäilen, että exä avasi ja hävitti 'epäilyttäviä' postejani. Jälki käteen on selvinnyt, että tuona aikana en ole saanut posteja ystäviltäni. Päälimmäisenä on mielessä luokkakokous, joka oli jäädä väliin, kun en koskaan saanut kutsua sinne. Onneksi äitini oli sattumalta tavannut ystäväni ja luokkatoverini, joka oli kysellyt olenko tulossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe