Virosta saa tuoda alkoholia tullin ohjeiden mukaan vapaasti omaan käyttöön. Mistään en kuitenkaan löydä miten "oma käyttö" määritellään. Omaa käyttöä on esimerkiksi omat juhlat joissa tarjoillaan alkoholia vieraille. Onko omaa käyttöä myös se, että yhdistys järjestää jäsenilleen yksityistilaisuuden jossa on tarjolla alkoholia?
yhdistyksen juhlat
4
3162
Vastaukset
- Näin se menee
Osta sieltä, mistä halvalla saat. Ole tuovinasi omaan käyttöön. Pidä pirskeet porukalle. Tullille on turha mennä puhumaan mitään tällaisesta pienimuotoisesta meiningistä, puuhastelkoon tulli omiaan.
Kun poliitikot ja virkamiehet ovat ottaneet asiakseen kyykyttää kansaa, on kansalla täysi oikeus hakea säädösten porsaanreiät ja käyttää niitä hyväkseen.- stock123
onhan myös mahdollista et tilaat netistä suoraan kotiin... ;)
stock123 kirjoitti:
onhan myös mahdollista et tilaat netistä suoraan kotiin... ;)
Se että saisi tuoda rajattomasti omaan käyttöön on hyvä vitsi. Käy tutustumassa sivustooni rajapyykki.co.cc, siellä olen julkaissut asiakirjoja takavarikointipäätöksestä. Loppujen lopuksi se mitä saa tuoda on täysin tullivirkailijan mielialasta kiinni. Onnea matkaan :D
- Ryypätään Yhdessä
Hyvä selvittää laillisuusasiat, jos vaikka yhdistyksen sisältä käsin joku haluaisi aiheuttaa hankaluuksia myöhemmin. Arvaukseni: Yleishyödyllinen yhdistys yksityistilaisuus kohtuullinen määrä = ei ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635