Onkos antaa hyviä vinkkejä, kuinka lentäminen sujuis suht hyvin, vaikka on nuhainen nenä?
flunssa
6
756
Vastaukset
- tänään menossa
..täällä on flunssaisia lähtijöitä. Varaan käsimatkatavaroihin vick-nenäsumutetta. Laitan 1h ennen nousua ja laskua. Myös aer-plane?? korvatulpat, jotka "ilmastoi" korvaa, ettei menisi lukkoon (apteekista). Ääritapauksessa ainakin lapsille lentoemo toi kupit jonka sisällä oli kuumaksi kasteltu paperinenäliina, ne painettiin korville. Se auttoi viime reissulla, kun tyttären korvaan koski pahasti. Hyvää matkaa!
- 2+8
Nasolinia nenuun kentällä ennen lähtöä. Vielä parempi on Duact, mutta se on reseptilääke.
- travelbag
En usko etta vuotava nena aiheuttaa teille ongelmia, nenaliinoja on, vaan kun nama roorit ovat suorassa yhteydessa korviin, pitakaa huoli ettei korvat lukkoonnu, itsellani ne oli sitten lukossa paivatolkulla lennon jalkeen, ja ihan kamalaa vihlontaa oli kun kone nousi ilmaan, luulin etta kuolen siihen paikkaan.
Nipistakaa nena kiinni nousun ajaksi, ja laittakaan paa alaspain hieman. Minua se auttoi.
Hyvaa matkaa! - ............
travelbag kirjoitti:
En usko etta vuotava nena aiheuttaa teille ongelmia, nenaliinoja on, vaan kun nama roorit ovat suorassa yhteydessa korviin, pitakaa huoli ettei korvat lukkoonnu, itsellani ne oli sitten lukossa paivatolkulla lennon jalkeen, ja ihan kamalaa vihlontaa oli kun kone nousi ilmaan, luulin etta kuolen siihen paikkaan.
Nipistakaa nena kiinni nousun ajaksi, ja laittakaan paa alaspain hieman. Minua se auttoi.
Hyvaa matkaa!Jos nenä ja poskiontelot ovat ihan tukossa, niin korvat paukkuvat ja lujaa. Jos nenä on auki, niin korvatkin pysyvät paremmin auki.
- korvat tukossa
Sain itselleni pysyvän vaurion kun lensin flunssassa. En saanut korvia pysymään auki joten tasapainoelin vaurioitui pysyvästi, tarkoittaen että mua huimaa aina välillä, montakin päivää putkeen ja sitten se taas häviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124