Yökukkujia ja muita jänniä

Niimuriimumerkki

Heej~ minulla 15 vuotiaalla pojalla on juuri nyt tylsää. Olisikohan täällä kettään yökukkujaa ja muutenkin meseseuraa? iälläsi ei ole mitään väliä mutta mieluiten voisit olla 15-30 vuotias tyttö koska poikien kanssa on aina vaikea löytää jotain puheenaihetta. IHQ -liisoja en kaipaa myöskään....olen tämmöinen omalaatuinen persoona joka rakastaa yötä, keksejä, kävelemistä ja valokuvausta. Loput selviää jos rohkenisit kirjoittaa osoitteesi tänne :3

ps. en kaipaa seurustelua vaan meseystäviä ja mahdollisesti oikeastakin elämästä jos asut sopivan lähellä.

19

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasieni

ja ja ja sitten myös että seuraan aktiivisesti tätä ketjua niin ei tarvitse pelätä tätä: "Ei se minua kuitenkaan lisää" 8)

• sienetkasvaa
      • -----

Kuka Juho Mikkonen oot? =D
        Ei viitti väärältä mennä kyseleen.

• sienetleviää
        ----- kirjoitti:

Kuka Juho Mikkonen oot? =D
        Ei viitti väärältä mennä kyseleen.

Hööm, se toinen ^^ pyydä iha rohkeasti vaa facebookissa kaveriksi nii ei tarvi hävetä tai muuta

• elisamoi

Oon 16 vuotias tyttö, ja ois kiva saada mesekavereita, tai miksei voi joskus kavereitaki tulla riippuu mistäpäin on :D Mutta oon luonteeltan mukava, ja sellane järkevä, eli en oo mikää teini. Voin lisätä sut facebookis kaveriks, ja mese ois: elisamoi-@hotmail.com jos haluat sinne lisätä :)

• thyttöönen

neeiti_95@hotmail.com

tuo ei oo miun oikee mese ku en kehtaa laittaa sitä oikeeta tähän, niin voisitko laittaa mesesi tuonne..? :)

• Sienilaajenee

lisäsin :3

• jjamm
        Sienilaajenee kirjoitti:

lisäsin :3

Saa lisätä. :)
        jjamm@hotmail.fi

• tiffechu

tiutza95@hotmail.com

meses sitte,oon yökukkuja ja seuraa kaipais:D

• fdbsfbasjdbfdskj

suapi lisätä; ezzy.94@hotmail.com

• rainbowgay

kaneli_sieni@hotmail.com 8) yläkouluikäinen tyttö. Lähes joka yö kiikun koneella (mikälisikäli netti sattuu toimimaan).. B)

• hop

lisääppä meseen jos haluut:) masalasaa@hotmail.com oon siis 17v tyttö

• mmmmmmmmmmjj

nerihattivatti@hotmail.com
      oon 17v muija

• jooko?

Laitatko meses vaikka osoitteeseen henezuela@hotmail.com
      (ellet sitten ole saanut jo tarpeeksi muita ystäviä : < )

• sienimarkkakaksi

jooooo, kiva kun on tuo uusi mese nii se on antanut lisätä vain jotkut tästä nii jatketaa facebookilla kun mese ei vaa toimi D:

• ziiuuumm

hei mullaki on tylsäää :DD lisäileppä mut, nuuttinaatti@windowslive.com

• Maalivahti34

Oon -97... Haittaako? Tykkään valvoo yöl pitkää ja meses oon aika paljon iltasin :) myy97@hotmail.com lisää jos seuraat tätä vielä :)

• jjannika-

jannika.kauppi@hotmail.com

• heippa sieni, lisääppä mut --> veeratiu@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33