Heej~ minulla 15 vuotiaalla pojalla on juuri nyt tylsää. Olisikohan täällä kettään yökukkujaa ja muutenkin meseseuraa? iälläsi ei ole mitään väliä mutta mieluiten voisit olla 15-30 vuotias tyttö koska poikien kanssa on aina vaikea löytää jotain puheenaihetta. IHQ -liisoja en kaipaa myöskään....olen tämmöinen omalaatuinen persoona joka rakastaa yötä, keksejä, kävelemistä ja valokuvausta. Loput selviää jos rohkenisit kirjoittaa osoitteesi tänne :3
ps. en kaipaa seurustelua vaan meseystäviä ja mahdollisesti oikeastakin elämästä jos asut sopivan lähellä.
Yökukkujia ja muita jänniä
19
1604
Vastaukset
- samasieni
ja ja ja sitten myös että seuraan aktiivisesti tätä ketjua niin ei tarvitse pelätä tätä: "Ei se minua kuitenkaan lisää" 8)
- sienetkasvaa
http://www.facebook.com/Juho.mikkonenn tai tai sitten tässä on mun facebook niin voit kysyä sieltä :3
- -----
Kuka Juho Mikkonen oot? =D
Ei viitti väärältä mennä kyseleen. - sienetleviää
----- kirjoitti:
Kuka Juho Mikkonen oot? =D
Ei viitti väärältä mennä kyseleen.Hööm, se toinen ^^ pyydä iha rohkeasti vaa facebookissa kaveriksi nii ei tarvi hävetä tai muuta
- elisamoi
Oon 16 vuotias tyttö, ja ois kiva saada mesekavereita, tai miksei voi joskus kavereitaki tulla riippuu mistäpäin on :D Mutta oon luonteeltan mukava, ja sellane järkevä, eli en oo mikää teini. Voin lisätä sut facebookis kaveriks, ja mese ois: elisamoi-@hotmail.com jos haluat sinne lisätä :)
- thyttöönen
neeiti_95@hotmail.com
tuo ei oo miun oikee mese ku en kehtaa laittaa sitä oikeeta tähän, niin voisitko laittaa mesesi tuonne..? :)- Sienilaajenee
lisäsin :3
- jjamm
Sienilaajenee kirjoitti:
lisäsin :3
Saa lisätä. :)
jjamm@hotmail.fi
- tiffechu
tiutza95@hotmail.com
meses sitte,oon yökukkuja ja seuraa kaipais:D - fdbsfbasjdbfdskj
suapi lisätä; ezzy.94@hotmail.com
- rainbowgay
kaneli_sieni@hotmail.com 8) yläkouluikäinen tyttö. Lähes joka yö kiikun koneella (mikälisikäli netti sattuu toimimaan).. B)
- hop
lisääppä meseen jos haluut:) masalasaa@hotmail.com oon siis 17v tyttö
- mmmmmmmmmmjj
nerihattivatti@hotmail.com
oon 17v muija - jooko?
Laitatko meses vaikka osoitteeseen henezuela@hotmail.com
(ellet sitten ole saanut jo tarpeeksi muita ystäviä : < ) - sienimarkkakaksi
jooooo, kiva kun on tuo uusi mese nii se on antanut lisätä vain jotkut tästä nii jatketaa facebookilla kun mese ei vaa toimi D:
- ziiuuumm
hei mullaki on tylsäää :DD lisäileppä mut, nuuttinaatti@windowslive.com
- Maalivahti34
Oon -97... Haittaako? Tykkään valvoo yöl pitkää ja meses oon aika paljon iltasin :) myy97@hotmail.com lisää jos seuraat tätä vielä :)
- jjannika-
jannika.kauppi@hotmail.com
heippa sieni, lisääppä mut --> veeratiu@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657