pätkii koko ajan, jos olen yle areenalla? Kyseessä on DNA laajakaista 100 M taloyhtiö.
Taloutemme toinen läppäri ei pätki, joten kyse ei ole Ylen sivujen matalasta jostain.
Onko läppärilläni jotaain ylimääräisiä mömmöjä, jotka vaikuttaa asiaan, vai mikä tätä härveliä riivaa?
Kiva, jos joku osais neuvoa, tää syö naista.
Miksi läppärini
4
386
Vastaukset
- fundamentalist
sinun ja taloutenne toisesta koneesta asiasta on aika vaikea
sanoa paljoakaan.
Millälailla nettilinja on jaettu koneittenne kesken?
Pätkiikö samallalailla jos vain kone yksin käytössä?- vieläki ärsyttää
pätkii, ei näytä vaikuttavan. ajattelin, että voisko olla syy "soittimessa" , siis mediaplayerissa tms.
Läppärini on Acer 7736ZG,Windows 7 ja toinen on HP 550 ja siinä Windows Vista. - 5h44hw5
vieläki ärsyttää kirjoitti:
pätkii, ei näytä vaikuttavan. ajattelin, että voisko olla syy "soittimessa" , siis mediaplayerissa tms.
Läppärini on Acer 7736ZG,Windows 7 ja toinen on HP 550 ja siinä Windows Vista.Riippuu vähän siitä mitä tarkoittaa "pätkiminen". Sammuuko kone välillä vai mitä?
- ymmällä*
5h44hw5 kirjoitti:
Riippuu vähän siitä mitä tarkoittaa "pätkiminen". Sammuuko kone välillä vai mitä?
pieni hetki.... tai lyö poikki koko filmin. Toimii taas vähä aikaa, kun aloittaa alusta ja vetää hiirellä siihen kohti, mistä pätkäs filmin.
Kone siis ei sammu, vaan katsottava filmi YLE:n areenalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814