Hei, kuinka on meneekö lisälaskutusta Nokian 5230 puhelimella, jos määrittelen siihen näytöllä olevan sähköpostikuvakkeen avulla sähköpostin (gmail)
Puhelin tuo jopa automaattisesti sähöpostin puhelimeen ja semmosta. Sopimuksessani on mobiililaajakaista-mini käytössä. Sen pitäisi 4,90€/kk kattaa internettiyhteydet, mutta kattaako se myös sähköpostin määrittelyt?
Niin kai voisi käyttää, että menee ensin internettiin ja sieltä gmailiin, niin ei tule lisää laskutsust(toivottavasti), mutta se sähköposti, puhelimalla määriteltynä?
Puhelin_ja_email
Lovely_Tamma
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308