KATSO VIDEO ONKO LAPSEN TULEVAISUUS TURVATTU !
Sielunkorvessa kulkee lapsosentie oikeutta ei näy Käsimyksillään maksaa saa jättivelat .
0lemme kukin vastuussa kaikesta sataprosenttisesti henkisesti 100 % ja fyysisesti 100%.
Kauna ja syyllisyys ovat vahingollisia tunnemalleja Kaunan purkaminen voi häivyttää syövänkin!
Kakki kärsivät itseinhosta ja syyllisyydestä Suvaitsemme lapsillemme tapahtuvan vääryyden .
Näenäisyydensyköpatian !
Muuta ajatuksesi muutat elämäsi .Viisauden ja tiedon portit ovat aina auki .
Elämä on hyvin yksinkertaista Mitä annamme sen , saamme takaisin .
Isänmaallemme sukupolvesta toiseen .Lapsi uhrit seis---------------Jos olisimme tienneet !
Onko tämä malli opetus Tulevasta kansaivälisestä häpeästä !
Kestääkö kansantalous kestääkö sosialiturva :
miks laps ei oikeutta saa ISÄNMAA !
Missä arvosi sinä olet esimerki ja kansankuva Sinä olet tärkein lenkki sinusta luodaan kuva
Kuvallinen henkilökorti rintaan ja nimi vastaan aina nimelläsi 100% Prosentisesti !
Oma Koti ja koulurauha ,omaan elämään .Lapselle aina annettava oma tila ja aika aina kuultava !
Pysähdy ajattele yhdessä tekeminen ja paras on edessä !
Olen viaton lapsi kuule minua järjestä kuuleminen
Muista aina järjestä pulueeton kulija älä jätä minua henkisesti ja fyysisesti Ole läsnä :))))
Kohtaa minut ihmisenä ihminen ihminen ihminen.
Ihmisen suojelu on ihmisen varassa Anna minulle elämä anna minulle Perheoikuteni takaisin ----Tiesimme "
ISÄNMAA !
Arvoilla ylös avot kanustavat sitoutumaan -T E R V E - E L M Ä -
Juuri sinä olet arvokas ihminen nytr on sinun vuoro jatkaa !
KATSO VIDEO:
http://www.youtube.com/watch?v=zLIjVXwA5t4&feature=related
Aika on elon Pysähdy ja ajattele !
Ajatele !
1
296
Vastaukset
- ei tuttu paikka
Mistäs päin Pohjanmaata tämä kaatopaikka on ? Vai miten se liittyy Pohjanmaahan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890