MATTI JA MERVI TAAS

YHTEEN!

Oi ihmeiden ihme - Matti Nykänen on taas menossa kimppaan Mervinsä kanssa, osa 125:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2252383
- - -

Yllätyskäänne: Matti Nykänen haluaa takaisin Mervin luokse
17.09.2010 18:25

Muste ei ehtinyt kuivua eropaperissa, kun Matti Nykänen otti välikäden kautta yhteyttä ex-vaimoonsa Mervi Tapolaan.

- Lähestymiskiellon takia Matti ei voi ottaa minuun yhteyttä. Kuulin välikäden kautta, että Matti pyysi soittamaan. Hän haluaisi tulla takaisin kotiin ja palata yhteeen, Mervi Tapola kertoo.

- Soitin Matille. Hän vannoi rakkautta ja sanoi, että haluaa tulla heti kotiin ja halata ja pussata minua, Mervi Tapola kertoo.

Lähestymiskiellon takia Matilla ei ole mitään asiaa Mervin läheisyyteen.

- Matti sanoi, että heti maanantaina mennään perumaan se lähestymiskielto, Mervi kertoo.

"On tässä vähän pureskeltavaa"

Mervi sanoo tykkäävänsä "kivasta Matista, mutta en siitä toisesta Matista".

- On tässä vähän pureskeltavaa.

- Joulupäivänä tapahtuneesta pahoinpitelystä on kulunut yhdeksän kuukautta. Vieläkin välillä säikyn, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa olla rento olo.

- Olen saanut vanhat ystävät takaisin, ja lapset käyvät melkein joka päivä. En haluaisi menettää sitä.

Mervi kävi Mikan luona

Matin kanssa naimisissa ollessaan Mervi joutui useita kertoja väkivallan uhriksi.

- Lääkärit ovat kertoneet, että perheväkivaltatapauksissa suunta on sama: aina pahenee. Se ei houkuttele, Mervi pohtii.

Muitakin piirittäjiä Mervillä riittää, ja illalliskutsuja tulee. Myös hyljätty sulhanen Mika kutsui torstai iltana Mervin luokseen.

- Menin käymään hänen luonaan. Halusin kuulla vastauksia eräisiin kysymyksiin. Minua ei ollenkaan tydyttäneet ne jutut.

- On tässä ollut vähän säpinää. Vähempikin riittäisi, Mervi sanoo.
- - -

No tämä oli TODELLINEN yllätys! P.S. Tämä aloitus ei vanhene koskaan...

12

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulkaas nyt Mervi ja Matti lopettakaa tuo teirän suhde jo ja alkakaa molemmat miettimään omaa elämää!!! Tätä toivoo vaan puoli SUOMEA!!!

• Tammi.

He eivät lopeta... Päättymätön tarina.

• Toinen lautoihin
        Tammi. kirjoitti:

He eivät lopeta... Päättymätön tarina.

ja toinen rautoihin. Jokainen voi itse miettiä miten käy. Matti on pa ja Mervillä on fyrkkaa, katsokaa Merviä niin ilman fyrkkaa kukaan ei edes viitsisi sitä katsoa.

• SAAVAT

toisensa! Vuosisadan rakkaustarina!

• lippis päähän ja ohi

Lehdet tykkää,rahallisesti.
        Eikä tota Merviä mikään
        pelota?
        "rakkaus" on sokea.
        Ei kiinnosta enään..

• :D

:D

• kuvaa suomalaisia

Kohta ovat taas lehdessä naama veressä.

• mazamaza

Oliko tuo nyt mikään ihme, kysyn vaan??????????????

• Oli.

Oli.

• Tämä on totta!

He... he ovat niin KAUNIS pari!

• !

!

• 8päivää...

PARI oikea aarre sille tollolle seika lehden ns toimittaja pojalle jolla on vetysuberoksilla vaalennettu letti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe