Olen 15v ja haluaisin saada säästettyä rahaa, olen säästänytkin sitä jo jonkin verran, mutta tarvisin tuplasti lisää tulevaisuuden varalle. Mistä siis saisin töitä? Työn pitäisi olla sellaista, joka ei häiritse koulun käyntiä. Olen jo kouluttautunut dogsitteriksi, mutta niitä hommia on hirveän vähän, olen myös laittanut omia eläimen hoitoilmoituksia.
Töitä!?
pipsa--
2
1272
Vastaukset
- leilaa ;)
MLL järjestää lastenhoitokursseja, joille voi osallistua 15-vuotiaana. Tosin vasta 16v voi toimia lastenhoitajana muttamutta. Palkka MLL:llä on 8.20 tunti ainakin varsinaissuomessa :) Tosiaan sitä kauttakin hommia saa suht vähän, mutta toisaalta kun omistaa todistuksen kurssista, voi olla helpompi päästä vahtimaan esim vanhempien työkavereiden tms lapsia (kokemusta löytyy tosiaan ;) )
Oletko läpässyt tuon kurssin?
Mitä siellä kurssilla tehtiin/ jatkossa kyseltiin jos oli joku koe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595