75hv 180nm 1,2 tdistä on pienehköt arvot joten hiukka lisää ja tuulilasilehden 3 vaihteella 80km/h vauhti mäessä muuttuisi ehkäpä 4 vaihteeksi tai jopa junnaisi 5 vaihteella mäet ylös .
Kukaan käyttänyt ohjemoinnissa uutta autoaan?
1.2TDI 75hv/180nm tehon kasvattaminen?
10
760
Vastaukset
- .
Kiireisemmille on 1.6 TDI
- Hiljaa mäessä
Vertailun vuoksi: Mercedes-Benzin 1970- ja 1980-lukujen ”taksimallin” 220 D (korimalli W123, eräs nykyisen E-sarjan edeltäjäsukupolvi) moottorin (OM615) iskutilavuus oli litran verran suurempi (2,2 litraa), mutta tehoa löytyi vain 60 hv (@ 4.200 1/min) ja vääntöä parhaimmillaan 125 Nm (@ 2.400 1/min).
Miksei pikku Pololla muka noilla tehoille kerkeäisi?
Jos ohjelmoinnilla saisi paremmat arvot muista ominaisuuksista tinkimättä, niin miksi ihmeessä ohjelmaa ei optimoitaisi haluamaasi malliin jo tehtaalla? Luulisi valmistajan ottavan ilman muuta kustakin iskutilavuudesta irti sen, mitä on kohtuudella otettavissa.
Ahtopaineita ja syöttöä lisäämällä tehoa voisi varmasti kutitella lisää, mutta ei samalla kulutuksella eikä kestävyydestä tinkimättä.
Suorituskykyä kaipaaville on Poloon tarjolla isompia, paljonkin tehokkaampia koneita.
Ei mopolla mahottomia.- takuu vai mukava kon
Niin miksi vastasit kun et ollut kuin aivan muuta minimalismia tuputtamassa.
Kas kun et t-fordin konetehoja esitellyt kuinka silläkin ehti .
Ennen ajettiin hevosella ja silläkin ehti.
Ennen käveltiin ja silläkin ehti.
Reketillakaan ei ehdi kauas.
Yllättäen tiedän että poloonkin saa tehokkaampia malleja aivan totta. Muttakun noh lue mitä olin kysymässä ja älä ala muuta sepustella.
Miksi pikkukoneesta lisää tehoja? selkitystä:
1.vakuutusmaksu pienen mukaan
2.Käyttömaksu pienen mukaan
3.halvempi ostaa
Kestävyydet ei kiinnosta tippaakaan kyllä se sen kestää mitä tarvitsee.
Miksi vitussa ihmiset on niin tyhmiä ja vain vittuilee toiselle???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? - Hiljaa mäessä
takuu vai mukava kon kirjoitti:
Niin miksi vastasit kun et ollut kuin aivan muuta minimalismia tuputtamassa.
Kas kun et t-fordin konetehoja esitellyt kuinka silläkin ehti .
Ennen ajettiin hevosella ja silläkin ehti.
Ennen käveltiin ja silläkin ehti.
Reketillakaan ei ehdi kauas.
Yllättäen tiedän että poloonkin saa tehokkaampia malleja aivan totta. Muttakun noh lue mitä olin kysymässä ja älä ala muuta sepustella.
Miksi pikkukoneesta lisää tehoja? selkitystä:
1.vakuutusmaksu pienen mukaan
2.Käyttömaksu pienen mukaan
3.halvempi ostaa
Kestävyydet ei kiinnosta tippaakaan kyllä se sen kestää mitä tarvitsee.
Miksi vitussa ihmiset on niin tyhmiä ja vain vittuilee toiselle????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Itselläni on käytössä 292 hevosvoimaa, mutta se jakautuu valitettavasti kahden auton osalle. Iskutilavuutta yhteensä 3,4 litraa. Nuhaisia ovat kumpikin, se on myönnettävä. Silti minä ehdin nykyrajoituksilla kohteisiini ihan siinä missä tehokkaammillakin.
Nuo virilastut ja uudelleenohjelmoinnit ovat mielestäni joka tapauksessa höpö-höpö-hommia. - jaaaaadfhsarthrtahtr
Hiljaa mäessä kirjoitti:
Itselläni on käytössä 292 hevosvoimaa, mutta se jakautuu valitettavasti kahden auton osalle. Iskutilavuutta yhteensä 3,4 litraa. Nuhaisia ovat kumpikin, se on myönnettävä. Silti minä ehdin nykyrajoituksilla kohteisiini ihan siinä missä tehokkaammillakin.
Nuo virilastut ja uudelleenohjelmoinnit ovat mielestäni joka tapauksessa höpö-höpö-hommia. - polo 1.2 tdi on epäo
jaaaaadfhsarthrtahtr kirjoitti:
Eipä löydy listoilta tietoa. 1,2tdi on pilallinen versio ?
- Tyhjäpäitä riittää
jaaaaadfhsarthrtahtr kirjoitti:
VITSIMIES! ei 2011 vuonnakaan ole 1,2 tdi mallia listoilla
- on on on on
Tyhjäpäitä riittää kirjoitti:
VITSIMIES! ei 2011 vuonnakaan ole 1,2 tdi mallia listoilla
on on
- JaniPoloinen14tdi
Kyllä Polo on autojen ykkönen!!!
- paras auto
Olet oikeassa janipoloinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738