Harkitsen alakasvojen kohotusta Tatu Tarkalla myönteisen palautteen vuoksi. Lisäksi hän on aloittanut vastaanoton "kotinurkilla" eli Kuopion Mehiläisessä.
Olen aikeissa mennä hänelle konsultaatioon. Kyselen kuitenkin vielä kokemuksia nimenomaan kasvojen kohotuksista sekä hintatietoja.
Tatu Tarkka ja hinnat
7
2464
Vastaukset
- Tatu ne hinnat
tarkemmin kertoo,ne kun on useimmiten yksityis kohtaisia.Mulla maksoi yläluomileikkaus,sekä keskikasvon
kohotus 3080E Hämeenlinnan Mehiläisessä.- Menossa
Toki hinta selviää konsultaatiossa ja on tapauskohtainen, mutta suuntaa antavia hintatietoja tässä kyselen. Hinnoissa kun tuntuu olevan eri kirurgien ja klinikkojen välillä suuriakin eroja.
Oletko muuten tyytyväinen tulokseen? Onko leikkauksestasi pitkäkin aika? - niissä hinnoissa
Menossa kirjoitti:
Toki hinta selviää konsultaatiossa ja on tapauskohtainen, mutta suuntaa antavia hintatietoja tässä kyselen. Hinnoissa kun tuntuu olevan eri kirurgien ja klinikkojen välillä suuriakin eroja.
Oletko muuten tyytyväinen tulokseen? Onko leikkauksestasi pitkäkin aika?suuriakin eroja eri klinikoiden välillä.Kirurgista se tuskin niinkään paljon johtuu.Olen tosi tyytyväinen
leikkaukseen,kohta puoli vuotta.Olen nyt paljon nuoremman näköinen.Kauppojen kassat on alkaneet sinuttelemaan,vaikka ennen teitittelivät.
- jofplea
Suosittelen lämpimästi Tatua. On tosi taitava plastiikkakirurgi ja äärimmäisen miellyttävä. Leikannut mut kaksi kertaa.
- Anonyymi
Jos onnistuu niin hyvä, aiheuttaa myös katastrofia kasvoissa, mikäli ei onnistu. Se on 50/50 onnistuu tai ei. En uskaltaisi ottaa riskiä ja mennä hänen leikattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos onnistuu niin hyvä, aiheuttaa myös katastrofia kasvoissa, mikäli ei onnistu. Se on 50/50 onnistuu tai ei. En uskaltaisi ottaa riskiä ja mennä hänen leikattavaksi.
Kasvoissa katastrofia tai mitä nyt operoikin. Omasta mielestäni pitäisi olla leikkaus kiellossa.
- Anonyymi
Yläluomet minulta leikannut ja todella tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890