Mikä on "oikein" ?

heipskukkuu vaan

Tällä palstalla heiluu jos jonkinlaista sukankuluttajaa (tai sukkahousujen) jotka katsovat oikeudekseen arvostella kuka mitäkin, miltä kannalta milloinkin katsottuna.

Voidaanko olla yhtä mieltä edes siitä että meidän kaikkien tulisi ajatuksissa, teoissa ja myös kirjoituksissa kinnioittaa niitä arvoja jotka tämä yhteiskunta pitää oikeina ?

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei oikeutta rasistisiin tai toisia syvästi loukkaaviin kirjoituksiin.

Esimerkkejä... yleistetyt nimittelyt paskoiksi, lortoiksi, huoriksi, sovinisteiksi, musukuukereiksi, yms. eivät osoita yksilön kunnioitusta, vaan ainoastaan kirjoittajan heikkoa kykyä ajatella asioita järkevästi.

Esimerkiksi ulkomaalaiset jotka lain sallimin keinoin saapuvat Suomeen ja saattavat naisen raskaaksi vain saadakseen oleskeluluvan, toimivat moraalisesti väärin noudattaessaan kuitenkin lakia. Onko sitten meillä oikeus leimata kaikkia samanlaisiksi... nimitellä yms.

Toisaalta miehet tai naiset jotka löytävät oikean rakkautensa toisesta kulttuurista, sattavat kenties toimia toisin kuin kenties joku haluaisi... mutta siihen heillä on moraalinen ja lain takaama oikeus, varsinkin silloin kun ovat valmiita elättämään puolisonsa omilla varoillaan.

Väärinkäytöksiä joko lakia, moraalia tai tasa-arvoa tms. vastaan tapahtuu koko ajan, ja uhrien (tai heidät hyvin tuntevien) itse tänne kirjoittamat kirjoitukset ovat varmasti aiheellisia, mutta nekään eivät anna oikeutta yleistää kaikkia samanlaisiksi.

Tunnen monia ulkomaalaisia tänne muuttaneita jotka eivät elä yhetiskunnan varoilla eivätkä ainakaan vaaranna meidän turvallisuuttamme. Valitettavasti on poikkeuksia.

Totuus on myöskin se että tunnen kymmeniä suomalaisia jotka elävät tarkoitushakuisesti tämän yhteiskunnan varoilla ja niitäkin suomalaisia jotka oikeasti polkevat ihmisten arvoja ja oikeuksia. Tiedän että suomessa on systeemin hyväksikäyttäjinä molempia, suomalaisia ja ulkomaalaisia, ja on valitettavaa että ulkomaalaisia on joissakin asioissa suhteelisesti suomalaisia enemmän, kokonaismäärän kuitenkin jääden alle suomalaisten vastaavien määrän alle.

Tällä palstalla yleistäen ja stereotypioidensa tai keksittyjen tarinoiden perusteella tänne häiriköivästi kirjoittelevat ovat moraalisesti aivan samalla tasolla kuin heidän arvostelunsa kohteetkin.

23

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jghjghjghjgh

jos islaminuskoiset eläisivät arabimaissa ja musumiehen naineet suomiakat myös.

Islamilla ei ole mitään hyvää tarjottavana länsimaalaiselle yhteiskunnalle.Tämä koskee sekä uskontoa että sen harjoittajia.

• bid

sana on vapaata

.Minä ylenkatson suomalaisia monikulttuurisuhdenaisia ja heidän matkamuistojaan/internettuttavuuksia jotka tulevat elelemään toisten siivellä.

Ilman suomen kupattavaa yhteiskuntaa suomalaisella mutapatjalle ei edes olisi ruskea/mustamunaista parruttajaa koska hyvät sosiaaliedut ovat ainoa kafferia kiinnostava asia suomessa.

Tai no, herkästi pilluaan jakavat lortot ehkä toinen.

• heipskukkuu vaan

Jos kerran kaikki näin ollen tänne haluavat niin onko syy siinä että ihmiset haluavat itselleen parempaa toimeentuloa varsinkin jos omassa kotimaassa ei sitä voi saavuttaa...

vai onko syy siinä että suomalainen yhteiskunta on liian sinisilmäisesti asettanut säädöksensä ja liian helpoksi tehnyt tänne muuttamisen ?

5 miljoonan kansasta lötyy paljon enemmän suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan hyväksikäyttäjiä kuin niiden 500 mijoonan joukosta, joista jotkut harvat ulkomaalaiset ovat jo tänne tulleet.

Jos kerran heillä on oikeus lain mukaisesti tänne saapua, niin miksi edes ihmetellä sitä että heidän joukostaan löytyy joitakin jotka pilaavat heidän maineensa.

Löytyy suomalaisia työttömiä, jotka eivät haluakaan työtä, sosiaalipummeja... eikö siis vastaavasti pitäisi ajatella että kaikki työttömät ja avuntarvitsijat olisvat vain saastaa josta pitää päästä eroon, kaikki edut pois ja hoitakoon itse toimeentulonsa ?

• Rakas Watson
        heipskukkuu vaan kirjoitti:

Jos kerran kaikki näin ollen tänne haluavat niin onko syy siinä että ihmiset haluavat itselleen parempaa toimeentuloa varsinkin jos omassa kotimaassa ei sitä voi saavuttaa...

vai onko syy siinä että suomalainen yhteiskunta on liian sinisilmäisesti asettanut säädöksensä ja liian helpoksi tehnyt tänne muuttamisen ?

5 miljoonan kansasta lötyy paljon enemmän suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan hyväksikäyttäjiä kuin niiden 500 mijoonan joukosta, joista jotkut harvat ulkomaalaiset ovat jo tänne tulleet.

Jos kerran heillä on oikeus lain mukaisesti tänne saapua, niin miksi edes ihmetellä sitä että heidän joukostaan löytyy joitakin jotka pilaavat heidän maineensa.

Löytyy suomalaisia työttömiä, jotka eivät haluakaan työtä, sosiaalipummeja... eikö siis vastaavasti pitäisi ajatella että kaikki työttömät ja avuntarvitsijat olisvat vain saastaa josta pitää päästä eroon, kaikki edut pois ja hoitakoon itse toimeentulonsa ?

ero on siina etta ne suomalaiset sosiaalipummit ovat SUOMALAISIA. Maahanmuuttajille ja pakoloisille tulisi saataa eri lait. Ei missaan muualla maailmassa ulkomaalaisilla ole samoja oikeuksia kuin ko. maan kansalaisilla. Suomi ja suomalaiset hyysarit ovat tassakin asiassa edellakavijoita silla Suomessa halutaan etta ulkomaalaisella loisella on enemman etuja ja oikeuksia kuin oman maan kansalaisilla.
        Itseasiassa jokainen joka ajattelee ja jopa toimii taman periaatteen mukaisesti on maanpetturi. Toivottavasti jonain paivana nama hyysarit tullaan nakemaan valtakunnanoikeudessa vastaamassa rikoksistaan Suomen kansaa ja valtiota kohtaan.

HUOMATKAA etta mina en ole koskaan ollut tyoperaista maahanmuuttoa vastaan. Minua iljettavat ne loiset ja niita loisia hyysaavat suomalaiset.

Samoin jo aiemmin yritin selittaa etta tietyt termit eivat koske kaikkia ihmisia vaan niita on luotu kuvaamaan tiettyja alhaisia ihmisryhmia. Valitettavasti nykysuomessa ei saa enaa asioista puhua niiden oikeilla nimilla.

• Tämä oli ehkä rakentavin viesti tällä palstalla. Olen tosin hyvin skeptinen ideasi onnistumisesta. Valitettavasti tänne näyttää pesiytyneen kaiken maailman katkerat miehet, joiden elämä näyttää olevan muiden elämään puuttumista sen sijaan, että yrittäisivät täällä viettämänsä ajan kuluttaa oman elämänsä kehittämiseen ja ehkä sen elämänkumppanin löytämiseen myös heille.

Olen suorastaan järkyttynyt, koska en ole ennen tajunnut, että ihmiset voivat olla oikeasti näin säälittäviä, katkeria ja kapeakatseisia. Onneksi lähipiiriini ei ole eksynyt yhtään. Myös muiden Suomi24-keskustelujen tasoa silloin tällöin seuranneena voin jo todeta empiiriseni tutkimukseni pohjalta, että niitä käyttävät Suomen häiriintyneimmät ihmiset, koska ihmettelen aina vain uudelleen, mistä näitä ihmisiä tulee ja mikä heitä vaivaa. Ei ole minusta normaalia arvostella ja haukkua muita vain loukkaamisen ilosta.

Kaikkein hupaisinta on, että nämä samat ihmiset, joilla ei itsellään ole minkäänlaisia alkeellisimpia käytöstapoja arvostelevat täällä täysin tuntemattomien ihmisten ominaisuuksia ja arvoja.

Tästä systeemin hyväksikäyttämisestä voin sanoa, että tunnen monia suomalaisia systeemin hyväksikäyttäjiä, mutta valitettavasti en juurikaan ulkomaalaisia vastaavia, ehkä johtuen siitä, että ulkomaalainen tuttavapiirini koostuu lähinnä kansainvälisistä opiskelijoista, jotka taas todella tekevät työtä pärjätäkseen ja elääkseen. Asun opiskelija-asuntolassa, jossa asuu monia afrikkalaisia ja lähes poikkeuksetta jokainen heistä tekee vähintään yhtä työtä, kuten siivoamista ja lehden jakamista, ja monet vielä useampaa samaan aikaan. Ilmeisesti näillä rasistisilla ihmisillä ei ole ollut mahdollisuutta tavata tällaisia ulkomaalaisia tai edes kiinnostusta siihen.

Myös ihmettelen suuresti tätä pelkoa systeemin hyväksikäytöstä, koska en tunne montakaan ulkomaalaista, jotka olisivat kiinnostuneita jäämään Suomeen. Myös entinen miesystäväni, jolla oli 2 maisterintutkintoa ja oli Suomessa ihan töissä, ei olisi koskaan halunnut jäädä tänne, vaan kyllä hänellä oli paljon suuremmat haasteet mielessä. En ymmärrä, miksi tätä meidän maata pidetään niin ihmeellisenä, että kaikki haluaisivat jäädä tänne automaattisesti tai haluaisivat käyttää systeemiä hyväkseen. Kaikilla ulkomaalaisilla, joita minä olen tavannut, on ollut paljon suurempi työmoraali kuin monellakaan suomalaisella. Siksi en ymmärrä, miksi aina ulkomaalaisista puhuttaessa unohdetaan, että suuri osa ovat aivan tavallisia ihmisiä, jotka voivat olla myös hyvin koulutettuja ja todella asiallisia.

• Rakas Watson

musukuukerinpatja.

Suomi ei tunnusta woodoo tohtorin ja kamelinkusettajan maisterintutkintoja, joten kommenttisi musukuukerista 2 maisterintutkinnolla on pelkka kuriositeetti.

Kommentteihisi empiirisista tutkimuksista en vaivaudu edes vastaamaan.

• Rakas Watson kirjoitti:

musukuukerinpatja.

Suomi ei tunnusta woodoo tohtorin ja kamelinkusettajan maisterintutkintoja, joten kommenttisi musukuukerista 2 maisterintutkinnolla on pelkka kuriositeetti.

Kommentteihisi empiirisista tutkimuksista en vaivaudu edes vastaamaan.

Luojan kiitos, että en ole katkerien, kateellisten, kapeakatseisten ja epätoivoisten keskustelupalstoilla elämänsä viettävien miesten patja!

Exäni tutkinnot siis olivat Hollannista ja Kanadasta yliopistoista, joihin sinulla ei olisi koskaan mahdollisuuksia päästä. Suomessa ne ainakin kelpasivat oikein hyvin ja arvostusta riitti :)

• Rakas Watson
        Catariina81 kirjoitti:

Luojan kiitos, että en ole katkerien, kateellisten, kapeakatseisten ja epätoivoisten keskustelupalstoilla elämänsä viettävien miesten patja!

Exäni tutkinnot siis olivat Hollannista ja Kanadasta yliopistoista, joihin sinulla ei olisi koskaan mahdollisuuksia päästä. Suomessa ne ainakin kelpasivat oikein hyvin ja arvostusta riitti :)

oikeassa. Tuskin yksikaan yliopisto hyvaksyy minua opiskelijaksi. Toisaalta satun tietamaan etta omalla alallani tiedan enemman kuin useimmat alan professorit, joten kysymys lahinna kuuluu etta mitahan ne minulle opettaisivat.

Sitten musukuukeriisi. Ihan turhaan taalla selittelet moisia juttuja. Tarinassasi on sen verran aukkoja etta ei mene lapi. Tunnen itsekin iranilaisia, paremmista perheista lahteneita joilla on jonkinlainen koulutus, mutta joka ukolla on iranilainen vaimo. Toki lansimaalaisen naisen kanssa voi pitaa hauskaa, mutta siina kaikki. Eli olet siis ollut pelkka musukuukerin spermareseptori. Olet varmasti ylpea itsestasi.

• Rakas Watson kirjoitti:

oikeassa. Tuskin yksikaan yliopisto hyvaksyy minua opiskelijaksi. Toisaalta satun tietamaan etta omalla alallani tiedan enemman kuin useimmat alan professorit, joten kysymys lahinna kuuluu etta mitahan ne minulle opettaisivat.

Sitten musukuukeriisi. Ihan turhaan taalla selittelet moisia juttuja. Tarinassasi on sen verran aukkoja etta ei mene lapi. Tunnen itsekin iranilaisia, paremmista perheista lahteneita joilla on jonkinlainen koulutus, mutta joka ukolla on iranilainen vaimo. Toki lansimaalaisen naisen kanssa voi pitaa hauskaa, mutta siina kaikki. Eli olet siis ollut pelkka musukuukerin spermareseptori. Olet varmasti ylpea itsestasi.

Ei oikeesti, oletko joku todellinen henkilö? Vai, että ihan tiedät enemmän kuin professorit jne.

Hah, vai aukkoja, voin kyllä täyttää puuttuvat aukot, ei ole ongelma, koska minulla ei ole mitään salattavaa tai valehdeltavaa, voit ihan vapaasti kysyä siitä, mikä jäi epäselväksi :P

Omasta tekstistäsi kyllä huomaa, ettei sinulla ole minkäänlaista tietämystä iranilaisista, Iranista ja tuskinpa muistakaan ulkomaalaisista tuolla asenteella. Voitko kertoa, mikä on esimerkiksi iranilaisten kouluttautumisprosentti ja mikä osuus korkeakoulun käyneistä on naisia? Ei ainakaan jälkimmäisessä juuri eroa Suomesta!

Tiedätkö muuta Iranin koulutusjärjestelmästä? Miksi esimerkiksi menestyviä iranilaisia ja maailmalla pilvin pimein ja miksi suurin osa Lähi-idästä tulleista kansainvälisistä opiskelijoista on Iranista? Miksi iranilaisten keskitulot Yhdysvalloissa ylittävät maan normaalin palkkojen keskiarvon? Myös auttaa, jos vilkaiset muutamaa kuuluisaa yliopistoa varsinkin tekniikan alalla ja katsot, mikä prosentti heillä on iranilaisia opiskelijoita. Minkä johtopäätöksen voit sitten tehdä heidän koulutuksestaan ja sen laadusta?

Tiedän jopa Iranissa asuvia miehiä, joilla on länsimaalainen vaimo ja vielä enemmän asuessani Hollannissa ja Saksassa tapasin useita iranilaisia miehiä, joilla oli länsimaalainen vaimo. Olet siis hyvin väärässä, kuten myös itse tiedät. Minua et voi ylittää Iran-tietoudessa laisinkaan ja olen jopa nähnyt kyseisen maan itse!

Se syy, miksi haluan iranilaisen miehen, on juuri se, että kokemukseni mukaan he nimenomaan eivät kohtele naisia spermareseptoreina, kuten suomalaiset miehet ja ymmärtävät, että seksiä joskus pitää odottaa ja se ei ole niin itsestäänselvyys ensimmäisenä iltana tavatessa. Kaikki iranilaiset miehet yhteisöissäni ulkomailla olivat äärettömän huomaavaisia naisia kohtaan ja tosiaan olivat todella hyviä ystäviä, koska eivät odottaneet siitä seksiä palkaksi, kuten suomalaiset yleensä odottavat, kun tosiaan se seksi on ainoa arvo naisessa valitettavan usein heudän mielestään. Joten mene ja katso peiliin hyvä mies ja kysy itseltäsi, miten voisit ottaa mallia iranilaisista tullaksesi paremmaksi mieheksi, joka kunnioittaa naisia muinakin kuin panopuina. Kaikki tuntemani iranilaiset miehet ovat olleet hyvin lojaaleja arvoilleen, eivätkä ole ottaneet mallia pukkimiehistä edes länsimaissa! Arabeista en osaa sanoa, koska he ovat eri ihmisiä ja olen ymmärtänyt, että he yleensä enemmän toimivat arvojensa vastaisesti länsimaissa, mutta sekin on vain kuulopuhetta, koska tunnen paremmin vain yhden egyptiläisen miehen, joka tosin on hyvin moraalinen ja uskollinen arvoilleen.

On tainnut ulkomaalainen mies viedä sun naisesi(mitä en yhtään ihmettele), kun olet noin obsessoitunut täällä viettämään elämäsi ja haukkumaan viattomia ihmisiä. Toivottavasti pääset yli traumoistasi pian! Voit myös tosiaan ottaa mallia joistakin hyvistä arvoista, joita muslimeilla on ja kyllä se flaksi alkaa käydä sielläkin!

• Rakas Watson
        Catariina81 kirjoitti:

Ei oikeesti, oletko joku todellinen henkilö? Vai, että ihan tiedät enemmän kuin professorit jne.

Hah, vai aukkoja, voin kyllä täyttää puuttuvat aukot, ei ole ongelma, koska minulla ei ole mitään salattavaa tai valehdeltavaa, voit ihan vapaasti kysyä siitä, mikä jäi epäselväksi :P

Omasta tekstistäsi kyllä huomaa, ettei sinulla ole minkäänlaista tietämystä iranilaisista, Iranista ja tuskinpa muistakaan ulkomaalaisista tuolla asenteella. Voitko kertoa, mikä on esimerkiksi iranilaisten kouluttautumisprosentti ja mikä osuus korkeakoulun käyneistä on naisia? Ei ainakaan jälkimmäisessä juuri eroa Suomesta!

Tiedätkö muuta Iranin koulutusjärjestelmästä? Miksi esimerkiksi menestyviä iranilaisia ja maailmalla pilvin pimein ja miksi suurin osa Lähi-idästä tulleista kansainvälisistä opiskelijoista on Iranista? Miksi iranilaisten keskitulot Yhdysvalloissa ylittävät maan normaalin palkkojen keskiarvon? Myös auttaa, jos vilkaiset muutamaa kuuluisaa yliopistoa varsinkin tekniikan alalla ja katsot, mikä prosentti heillä on iranilaisia opiskelijoita. Minkä johtopäätöksen voit sitten tehdä heidän koulutuksestaan ja sen laadusta?

Tiedän jopa Iranissa asuvia miehiä, joilla on länsimaalainen vaimo ja vielä enemmän asuessani Hollannissa ja Saksassa tapasin useita iranilaisia miehiä, joilla oli länsimaalainen vaimo. Olet siis hyvin väärässä, kuten myös itse tiedät. Minua et voi ylittää Iran-tietoudessa laisinkaan ja olen jopa nähnyt kyseisen maan itse!

Se syy, miksi haluan iranilaisen miehen, on juuri se, että kokemukseni mukaan he nimenomaan eivät kohtele naisia spermareseptoreina, kuten suomalaiset miehet ja ymmärtävät, että seksiä joskus pitää odottaa ja se ei ole niin itsestäänselvyys ensimmäisenä iltana tavatessa. Kaikki iranilaiset miehet yhteisöissäni ulkomailla olivat äärettömän huomaavaisia naisia kohtaan ja tosiaan olivat todella hyviä ystäviä, koska eivät odottaneet siitä seksiä palkaksi, kuten suomalaiset yleensä odottavat, kun tosiaan se seksi on ainoa arvo naisessa valitettavan usein heudän mielestään. Joten mene ja katso peiliin hyvä mies ja kysy itseltäsi, miten voisit ottaa mallia iranilaisista tullaksesi paremmaksi mieheksi, joka kunnioittaa naisia muinakin kuin panopuina. Kaikki tuntemani iranilaiset miehet ovat olleet hyvin lojaaleja arvoilleen, eivätkä ole ottaneet mallia pukkimiehistä edes länsimaissa! Arabeista en osaa sanoa, koska he ovat eri ihmisiä ja olen ymmärtänyt, että he yleensä enemmän toimivat arvojensa vastaisesti länsimaissa, mutta sekin on vain kuulopuhetta, koska tunnen paremmin vain yhden egyptiläisen miehen, joka tosin on hyvin moraalinen ja uskollinen arvoilleen.

On tainnut ulkomaalainen mies viedä sun naisesi(mitä en yhtään ihmettele), kun olet noin obsessoitunut täällä viettämään elämäsi ja haukkumaan viattomia ihmisiä. Toivottavasti pääset yli traumoistasi pian! Voit myös tosiaan ottaa mallia joistakin hyvistä arvoista, joita muslimeilla on ja kyllä se flaksi alkaa käydä sielläkin!

etta olen kaltaisesi vajakin mielesta hauska.

Sitten asiaan. Ihan aikuisen oikeasti uskotko omia juttujasi? Seuraatko lainkaan mita iranilaiset oikein puuhaavat? Ilmeisesti et ole tietoinen siita etta nimenomaan iranilaiset tulevat olemaan seuraava musukuukerikansa joka pommitetaan takaisin kivikaudelle.

Se etta jos yksi musukuukeri jonka spermareseptorina olet toiminut on kohdellut sinua miltei ihmisena ei tee kaikista iranilaisista sivistyneita. Suurin osa niista on aivan taytta roskasakkia. Itse en suostu moisten kanssa edes puhumaan.

P.S. Eivat ne yliopistojen proffat kaikesta kaikkea tieda.

• heipskukkuu vaan
        Catariina81 kirjoitti:

Catariina81, Minulla on iranilaisista miehistä hyvä kuva yleisesti, mutta tunnen hyvin vain kaksi. Toinen on kotimaassaan saamansa koulutuksen jälkeen siirtynyt Ruotsiin, hän on eräs alansa huipuista ja on kyllä erittäin lämmin ja hyvä ystävä, menestys ei ole tehnyt häntä mitenkään kylmäksi.

Onnea sinulle, etsiessäsi onnea tavalla jonka itse koet oikeaksi, mielestäni siihen meillä kaikilla on oikeus. Tämän palstan tarkoitus onkin juuri keskustella monikulttuurillisiin suhteisiin liittyvistä asioista, jotta ennakkoluulot voisivat hieman karista... mutta tietysti tietyt yli-innokkaat tasoltaan aivan ala-arvoisilla kirjoituksillaan ovat kyllä tehokkaasti laimentaneet mielenkiintoa.

Voisi melkein luulla että Rakas Watsonkin oikein toivoo että mahdollisimman moni nuori suomalainen nainen naisi afrikkalaisen miehen... koska hänen kirjoituksensa karkottavat tehokkaasti pois täältä ne naiset jotka harkitsevat kyseiseen suhteeseen ryhtymistä. Näin toimiessaan hän saa naisen toteamaan ettei asiasta pysty keskustelemaan ja ilmeisesti suhde on niin mukava että Rakas Watsonkin kateuttaan kirjoittelee rienaavasti... ja siis kokeilee itsekin.

Näin ollen Rakkaan Watsonin kirjoitukset todennäköisesti lisäävät nuorten naisten kiinnostusta afrikkalaisia miehiä kohtaan... ironista Watson-paralle.

Jos Watsonin kirjoitukset olisivat asiallisia, hän voisi kenties saada jonkun lukemaankin niitä tosissaan. Nyt kukaan ei sitä oikein tee. Olinkin hämmästynyt siitä että jaksoit vastata hänelle niin pitkään. No, oli hyvä että näin teit, sillä samalla näimme selkeästi Watsonin asiantuntemuksen; melkein professoritasoa mutta olisi kiva kuulla miltä alalta... kenties pontikan valmistus ?

On odella mukava että täällä kirjoittelee välillä muutama ihan järkeviä kirjoitelmia, sääli vaan että monet nopeasti kaikkoavat todettuaan että täällä on liikaa epäasiallista suhteessa niihin muutamaan sinunlaiseesi kirjoittajaan...

• Rakas Watson
        heipskukkuu vaan kirjoitti:

Catariina81, Minulla on iranilaisista miehistä hyvä kuva yleisesti, mutta tunnen hyvin vain kaksi. Toinen on kotimaassaan saamansa koulutuksen jälkeen siirtynyt Ruotsiin, hän on eräs alansa huipuista ja on kyllä erittäin lämmin ja hyvä ystävä, menestys ei ole tehnyt häntä mitenkään kylmäksi.

Onnea sinulle, etsiessäsi onnea tavalla jonka itse koet oikeaksi, mielestäni siihen meillä kaikilla on oikeus. Tämän palstan tarkoitus onkin juuri keskustella monikulttuurillisiin suhteisiin liittyvistä asioista, jotta ennakkoluulot voisivat hieman karista... mutta tietysti tietyt yli-innokkaat tasoltaan aivan ala-arvoisilla kirjoituksillaan ovat kyllä tehokkaasti laimentaneet mielenkiintoa.

Voisi melkein luulla että Rakas Watsonkin oikein toivoo että mahdollisimman moni nuori suomalainen nainen naisi afrikkalaisen miehen... koska hänen kirjoituksensa karkottavat tehokkaasti pois täältä ne naiset jotka harkitsevat kyseiseen suhteeseen ryhtymistä. Näin toimiessaan hän saa naisen toteamaan ettei asiasta pysty keskustelemaan ja ilmeisesti suhde on niin mukava että Rakas Watsonkin kateuttaan kirjoittelee rienaavasti... ja siis kokeilee itsekin.

Näin ollen Rakkaan Watsonin kirjoitukset todennäköisesti lisäävät nuorten naisten kiinnostusta afrikkalaisia miehiä kohtaan... ironista Watson-paralle.

Jos Watsonin kirjoitukset olisivat asiallisia, hän voisi kenties saada jonkun lukemaankin niitä tosissaan. Nyt kukaan ei sitä oikein tee. Olinkin hämmästynyt siitä että jaksoit vastata hänelle niin pitkään. No, oli hyvä että näin teit, sillä samalla näimme selkeästi Watsonin asiantuntemuksen; melkein professoritasoa mutta olisi kiva kuulla miltä alalta... kenties pontikan valmistus ?

On odella mukava että täällä kirjoittelee välillä muutama ihan järkeviä kirjoitelmia, sääli vaan että monet nopeasti kaikkoavat todettuaan että täällä on liikaa epäasiallista suhteessa niihin muutamaan sinunlaiseesi kirjoittajaan...

osaan mina pontikkaakin valmistaa, mikali olisi tarve.

Nostetaan nyt kissa poydalle.

Yliopistojen professorit ovat kuin konsultteja. Kovia miehia puhumaan ja teoriassa osaavat kaiken. Mutta sitten kun pitaisi kaytannossa tehda jokin asia niin jaapa tekematta.

Mistako tiedan. Olen tyoni puolesta joutunut aikoinani osallistumaan alan jatkokoulutukseen ja kouluttajana oli eras professori. Ko. kurssin aikana ukkeli puhui niin paljon paskaa, mita sitten kollegojen kanssa korjailtiin, etta koko kurssi meni ihan leikkimiseksi.

Kunhan te lapset paasette sielta lastentarhasta, jota myos yliopistoksi kutsutaan, ihan aikuisten elamaan missa pitaa tehda ihan oikeita toita, niin kylla ne teidankin silmanne aukeavat. Puhumattakaan etta jos lahdette kansainvalisiin tyotehtaviin. Taalla maailmalla kovinkin nainen oppii ihmisen tavoille. Tosin 99% palstalortoista on parturikampaajia, joille kaukaisin kohde on Teneriffa.

Se etta kirjoitukseni suorastaan ajavat lorttoja musukuukerien syliin on itseasiassa ihan yhdentekevaa. ommentoin yleensa vain sita etta te olette niin ulkona kuin vain olla saattaa naiden juttujenne kanssa. Kuten tama pikkukissa joka epatoivonvimmalla puolustaa iranilaisia. On paivan selvaa etta musukuukerinpatja ei tieda iranilaisista enempaa kuin sika satelliitista.

Olette te saalittavia.

• Rakas Watson

eihan sita voi ruveta keskenkaiken muuttelemaan kirjoituksiaan. Totuus ei pala tulessakaan. Se etta sinusta kirjoitukseni on paskaa johtuu varmaan siita etta osuin oikeaan myos kohdallasi.

Oletko saanut jo turpaan tana aamuna musukuukeriltasi, vai onko selkasauna vasta illalla?

• ei niin rakkaalle
        Rakas Watson kirjoitti:

eihan sita voi ruveta keskenkaiken muuttelemaan kirjoituksiaan. Totuus ei pala tulessakaan. Se etta sinusta kirjoitukseni on paskaa johtuu varmaan siita etta osuin oikeaan myos kohdallasi.

Oletko saanut jo turpaan tana aamuna musukuukeriltasi, vai onko selkasauna vasta illalla?

"Totuus ei pala tulessakaan."

Kuten esittämäsi totuudet siitä ettei Kurdistania ole olemassakaan, tai että tiedät sen millainen toinen ihminen on sen perusteella ketä hän on joskus elämässään tuntenut... tai se että jonkun puoliso saa turpaan tai selkäsaunan varmasti sen perusteella kenen kanssa epäilet hänen seurustelevan ?

Rakas Watson... valitettavasti taidat olla rakas vain itsellesi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe