Eli omistamistani KOSSin kuulokkeista meni ensin vain toiselta puolelta ääni, mutta tämän pystyi aina väliaikaisesti korjaamaan pyöräyttämällä liitintä sopivaan asentoon. Myöhemmin ääni meni kuitenkin kummaltakin puolelta ja tämä liittimen pyöräytystekniikka palautti äänen vain toiselle puolelle ja oli muutenkin epäkäytännöllinen koska pienestäkin liikahduksesta meni äänet kokonaan. Liittimen lisäksi kuulokkeissa ei pitäisi tietääkseni olla muuta ongelmaa joten ajattelin, että tämän voisi korjata yksinkertaisesti vaihtamalla liittimen. Mites tämä sitten käytännössä pitäisi toteuttaa? Ja mistä näitä "irtoliittimiä" voisi ruveta metsästämään? Vai onko ideani täysin käyttökelvoton ja pitäisi vain suosiolla ostaa uudet kuulokkeet?
Voiko korjata?
2
607
Vastaukset
- bhiddakanthdeb
Eikö Kossin kuulokkeilla pitäisi olla elinikäinen takuu?
Sinuna minä lähettäisin sähköpostia Tura Scandinaviaan. Tietääkseni he yleensä korjauttavat tai vaihtavat kuulokkeet ja lähettävät laskun Kossille.
Yhteystiedot:
Tura Scandinavia
Rantakatu 6
67100 Kokkola
Finland
Phone: 358-(0)207 600 950
e-mail: finland@turascandinavia.com - palvelija13
Aina kysyä kannattaa :) mutta taitaa olla ihan käytössä kulunut. Kuten myös johdoille joskus tuppaa käymään. Ja nämähän ei varsinaisesti takuuseen kuulu, koska ei varsinaisesti ole valmistusvirheen piiriin vaan kulutuksessa kulunut.
Mutta aina kannattaa yrittää, jotkut firmat ovat tarkempia kuin toiset. Kuten myös asiakaspalvelun laadussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814