Moi!
Oon 18v poika joka asuu Uudellamaalla. Haluisin täl hetkel itelleni jonku joka oikeest kans välittää must. Mul on aiempaa kokemust siit et oon joutunu pettymään. Oon siis joutunu jopa kärsiin ku just vähä aikaa sit taas tuli tällanen menetys... Haluun jonku tytön joka oikeest myös rakastas mua. En hyväksy alle 17v. Toivosin et oisit joko Helsingist tai Espoost jos kiinnostuit must. En Kirkkonummelt hae juuri mtn ku pidän Stadist enem ja oon asunu siel yli 13v ennen ku vanhemmat sai jonku älynväläyksen et hei muutetaa landelle. Vituttaa asuu tääl nii saatanast.
Mut seuraavaks jtn itestäni. Oon luonteeltani rauhallinen ja harkitsevainen mut ilonen ja huumorintajunen. En oo ikinä ollu hirvee äkkipikanen. Oon luotettava ja rehellinen. Mikää pervo en oo vaa herrasmies joka kohtelee muit kunnioittavast. Osaan kyl sanoo vastaanki. Oon aika puhelias. Kiinnitän melko paljo huomiota ulkonäkööni pojaks. Harrastuksiin kuuluu kitaran ja basson soitto mut se ei meinaa et sun pitäs kans olla musikaalinen. Opiskelen amikses ja vähä kaduttaa ku en miettiny tarkemmi. Oon vähä lyhyehkö ja täysin normaali painonen (173 cm, 67 kg). Musamaku on hyvi laaja mut pääasias kuuntelen new wavea, synthpoppii ja discoo. Mtn erityisii vaatimuksii mul ei oo paitsi se ikä ja paikkakunnat ja ennen kaikkee se et oot tyttö. Mä toivosin et voisin luottaa suhu ja et kuuntelisit kans mua sekä ennen kaikkee se et oisit valmis suhteeseen. Mut kaveripohjalt ois hyvä lähtee liikkeelle joten toho meilii ja saat mun mese-osotteen: guitarist91@luukku.com
Tosi kiva jos kiinnostuit oikeest. Spämmääjii en kaipaa. Toivon et sun kaa voi puhuu millon mistäki ja luottamuksel. Kiva jos huomioitte tän ilmotuksen. Ette tuu katumaa. :)
etsin mukavaa 17-19v tyttöö
8
926
Vastaukset
Eikö muilta lähipaikkakunnilta olevat kelpaa (Espoota lukuunottamatta)?Esim. meikäläinen asustelee Järvenpäässä eikä Hesaan mene kuin joku puolisen tuntia junalla ja autolla suunnilleen saman verran. :3
Ja mitä vikaa täällä landella asumisessa on?Mie ainakin oon tyytyväinen,ja olen asunut koko elämäni täällä maaseudulla (aluksi n. 6 vuotta Mäntsälässä ja sitten n. 13 vuotta Järvenpäässä).
Sääli,kun oot joutunut pettymään seurustelusuhteissa. :(- guitarist91
Ei se ny nii tarkkaa oo kuha ei ala etäisyydet ylittää 100 km. Laitoin ton rajotuksen lähinnä vaa siks ettei ilmotuksii satelis liiaks. Kyl sä iha hyvi kelpaat mulle. :) Sit no, landel en oo tottunu elämää toisin ku Stadis. Stadis mun o helppo saada uusii kavereit/ystävii. Vaikee o sopeutuu tänne ku porukka o erilaist. Mut muutan kyl takas Stadiin kuha opinnot o ohi. Mut tosiaan ota muhu yhteyt vaik toho jos kiinnostaa: guitarist91@luukku.com, nii puhutaa sitä kaut enem. :)
P.S. Viel sen verran et huomioi et mä mainitsin jo aiemmi et ulkonäkööni kiinnitän paljo huomiota pojaks/mieheks. Siks sanon sen ny ku kaikki ei välttämät pidä siit. guitarist91 kirjoitti:
Ei se ny nii tarkkaa oo kuha ei ala etäisyydet ylittää 100 km. Laitoin ton rajotuksen lähinnä vaa siks ettei ilmotuksii satelis liiaks. Kyl sä iha hyvi kelpaat mulle. :) Sit no, landel en oo tottunu elämää toisin ku Stadis. Stadis mun o helppo saada uusii kavereit/ystävii. Vaikee o sopeutuu tänne ku porukka o erilaist. Mut muutan kyl takas Stadiin kuha opinnot o ohi. Mut tosiaan ota muhu yhteyt vaik toho jos kiinnostaa: guitarist91@luukku.com, nii puhutaa sitä kaut enem. :)
P.S. Viel sen verran et huomioi et mä mainitsin jo aiemmi et ulkonäkööni kiinnitän paljo huomiota pojaks/mieheks. Siks sanon sen ny ku kaikki ei välttämät pidä siit.Tuli semmonen käsitys vaan,kun lukasin ton sun ilmotukses. X3
Muttamutta,alan tässä raapustelemaan sähköpostia sulle.Ja olen vähän huono lähettelemään sähköpostia,että tiedoksi sitten,jos satut ihmettelemään,mikä siinä vastaamisessa kestää. ^^''
- huoooooo
Mitä täysi-ikäinen tekee "Kirjeystävät - NUORET" -palstalla?
- guitarist91
Sori ny vaa mut 18v o viel nuori ja kysyin suurinpiirtein itteni ikäsii eli 17-19v. Sillo o vähä eri asia jos tääl pyörii tyyliin 25v ylösp. kyselemäs muit ihmisii. En muutenkaa oo ainoo täysi-ikänen täl palstal. Tääl ei sitä paitsi oo määritelty iha tarkallee minkä ikäsii sanal "nuori" meinataa. Joten mietipä vähä mitä lauot ja viisastu. Onks muuta valitettavaa...?! Jos ei, nii hyvä. :)
- ellu.tillu
guitarist91 kirjoitti:
Sori ny vaa mut 18v o viel nuori ja kysyin suurinpiirtein itteni ikäsii eli 17-19v. Sillo o vähä eri asia jos tääl pyörii tyyliin 25v ylösp. kyselemäs muit ihmisii. En muutenkaa oo ainoo täysi-ikänen täl palstal. Tääl ei sitä paitsi oo määritelty iha tarkallee minkä ikäsii sanal "nuori" meinataa. Joten mietipä vähä mitä lauot ja viisastu. Onks muuta valitettavaa...?! Jos ei, nii hyvä. :)
hahahahha :DDD päivän naurut tost sun ekasta viestistäs
- ellu.tillu
guitarist91 kirjoitti:
hHAHHAHA
- =,O)
guitarist91 kirjoitti:
mut kun oot 91 niin piakkoin varmaan täytät 19.
Vaiks eihän sekää niin kauheen vanha viel oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081