Yritän kääntää pystypäin olleella kameralla (IXUS 980 IS) otettua MVI -leikettä Moviemakerilla. Kun tuon leikkeeni Moviemakeriin, niin saan siitä kuulumaan vain äänen mutta kuvaa ei näy ollenkaan. Mitenköhän saisin Moviemakerissa näkymään leikkeestäni myös kuvan, jotta voisin yrittää kääntää sitä tehosteista löytyvällä "käännä 90 astetta" -toiminnolla.
Leikkeeen kääntäminen
29
591
Vastaukset
video pitäisi konvertoida johonkin toiseen, MM:n tukemaan formaattiin, esim. mpeg4. Tämä voisi onnistua esim. Handbrake-ohjelmalla.
- Kamera pystyssä
Voi kiitos. Et vaan edes tajua, että näinkin alkiountuvikkoja vielä tätänykyäkin on olemassa. Ensiaskeleen jälkeen tulee kumminkin vasta toinen ja silläkään ei vielä pitkälle pötkitä. Alterdownista olisin päässyt lataamaan em. ohjelman, mutta sitten olisi pitänyt valita tallennanko sen vai suoritanko vai molempia. Sitten pitäisi vissiin vielä, oliko se nyt purkaa tai jokakin, vai pitäisikö sittenkään, ja jos kumminkin pitää, niin mitenköhän se sitten tapahtuu. ThreeMice tietenkin tietäisi, mutta jaksaakohan tuo näin simppeleitä selittää.
Kamera pystyssä kirjoitti:
Voi kiitos. Et vaan edes tajua, että näinkin alkiountuvikkoja vielä tätänykyäkin on olemassa. Ensiaskeleen jälkeen tulee kumminkin vasta toinen ja silläkään ei vielä pitkälle pötkitä. Alterdownista olisin päässyt lataamaan em. ohjelman, mutta sitten olisi pitänyt valita tallennanko sen vai suoritanko vai molempia. Sitten pitäisi vissiin vielä, oliko se nyt purkaa tai jokakin, vai pitäisikö sittenkään, ja jos kumminkin pitää, niin mitenköhän se sitten tapahtuu. ThreeMice tietenkin tietäisi, mutta jaksaakohan tuo näin simppeleitä selittää.
Niin monet meistä painivat ihan samojen ongelmien kanssa. Mä "tallentaisin" sen HB:n, sitten kaksoisklikkaamalla asentaisin. Olen täällä nähnyt kehuttavan myös FormatFactory-nimistä ohjelmaa, itse en ole sitä kokeillut, mutta juurikin tuolla HB:lla olen omia klippejäni kuokkinut.
- Kamera pystyssä
ThreeMice kirjoitti:
Niin monet meistä painivat ihan samojen ongelmien kanssa. Mä "tallentaisin" sen HB:n, sitten kaksoisklikkaamalla asentaisin. Olen täällä nähnyt kehuttavan myös FormatFactory-nimistä ohjelmaa, itse en ole sitä kokeillut, mutta juurikin tuolla HB:lla olen omia klippejäni kuokkinut.
Miten näitten kanssa kukaan pärjää. Tein kuten neuvoit. Ja kappas vaan leike näytti muuttuvan Mpegneloseksi. Eipä sitten muuta kuin Pagemakeriin ja siellä "Tuo mediaa" -namiskasta selaamaan oikeaan tiedostoon ja sitten pääsisinkin jo itse asiaan eli 90 asteen käännökseen. Vaan mites kävikään. Ikioma koneeni kertoi ystävällisesti ettei minulla ole oikeuksia ikiomaan videopätkääni. Liikutaanko nyt sitten jo henkimaailman tasolla vai pystyisinkö jotenkin itse sallimaan itselleni sen verran laajemmat oikeudet, että pääsisin aikaisempia, kameran pystyasennosta johtuvia, mokiani korjaamaan. Nyt kyllä tunnen itseni niin pöhköksi, että vetäydyn vähäksi aikaa komeroon häpeämään.
Miten näitten kanssa kukaan pärjää. Tein kuten neuvoit. Ja kappas vaan leike näytti muuttuvan Mpegneloseksi. Eipä sitten muuta kuin Pagemakeriin ja siellä "Tuo mediaa" -namiskasta selaamaan oikeaan tiedostoon ja sitten pääsisinkin jo itse asiaan eli 90 asteen käännökseen. Vaan mites kävikään. Ikioma koneeni kertoi ystävällisesti ettei minulla ole oikeuksia ikiomaan videopätkääni. Liikutaanko nyt sitten jo henkimaailman tasolla vai pystyisinkö jotenkin itse sallimaan itselleni sen verran laajemmat oikeudet, että pääsisin aikaisempia, kameran pystyasennosta johtuvia, mokiani korjaamaan. Nyt kyllä tunnen itseni niin pöhköksi, että vetäydyn vähäksi aikaa komeroon häpeämään.
Auttaisiko asiaa, jos käynnistät ohjelman (siis sen editointisoftan) hiiren oikealla ja sieltä "käynnistä järjestelmänvalvojana"? Et kerro, mikä Windows sulla on, mutta Vista ja 7 monen ohjelman kohdalla vaativat tämän.
- Kamera pystyssä
ThreeMice kirjoitti:
Auttaisiko asiaa, jos käynnistät ohjelman (siis sen editointisoftan) hiiren oikealla ja sieltä "käynnistä järjestelmänvalvojana"? Et kerro, mikä Windows sulla on, mutta Vista ja 7 monen ohjelman kohdalla vaativat tämän.
Mutta kun ei niin ei. Olen muuttanut leikkeen Mpeg4 -muotoon, olen "avannut Moviemakerin järjestelmävalvojana" mutta paaalkakseni saan vaan pelkkää ääntä. Kun raahaan Mpeg4 -tiedostoni kuvaruudukkoon, niin pätkä lähtee iloisesti käyntiin äänen osalta, mutta kuvaruudukko pysyy mustana. Sama juttu kun raahaan tiedoston alas, just sinne missä seisoo, että "Vedä video tähän". Nyt Moviemaker sentään edellisen toimenpiteen ansiosta edes hyväksyy meikäläisen oikeudet, jotain edistystä edes. Ai helkkari, mutta eipä pätkä suostukaan putoamaan siihen ekalokeroon, missä lukee "Video" vaan änkeää väkisin kakkoslokeroon "Ääni tai media". (Sen alle jää sitten vielä kolmantena "Tekstikerros" -lokero.) Pitäisköhän se saada jotenkin tuohon ylimmäiseen "Video" -lokeroon, mikä tuntuisi jopa loogiseelta. Ei kyllä millään asetu, väkisin plumpsahtaa keskimmäiseen. Voiks tää olla näin vaikeeta.
- Kamera pystyssä
Mutta kun ei niin ei. Olen muuttanut leikkeen Mpeg4 -muotoon, olen "avannut Moviemakerin järjestelmävalvojana" mutta paaalkakseni saan vaan pelkkää ääntä. Kun raahaan Mpeg4 -tiedostoni kuvaruudukkoon, niin pätkä lähtee iloisesti käyntiin äänen osalta, mutta kuvaruudukko pysyy mustana. Sama juttu kun raahaan tiedoston alas, just sinne missä seisoo, että "Vedä video tähän". Nyt Moviemaker sentään edellisen toimenpiteen ansiosta edes hyväksyy meikäläisen oikeudet, jotain edistystä edes. Ai helkkari, mutta eipä pätkä suostukaan putoamaan siihen ekalokeroon, missä lukee "Video" vaan änkeää väkisin kakkoslokeroon "Ääni tai media". (Sen alle jää sitten vielä kolmantena "Tekstikerros" -lokero.) Pitäisköhän se saada jotenkin tuohon ylimmäiseen "Video" -lokeroon, mikä tuntuisi jopa loogiseelta. Ei kyllä millään asetu, väkisin plumpsahtaa keskimmäiseen. Voiks tää olla näin vaikeeta.
piti vielä sanomani, että Vista.
piti vielä sanomani, että Vista.
sille näköjään. MM luulee sitä vain äänifileeksi. Joko se pitää lisää konvata johonkin MM:n tukemaan muotoon, tai sitten katsot, josko saisit MM:lle kodekin, jolla nuo nyt tekemäsi mpegit toimisivat. Jostain sieltä MM:n säädöistä löytyy myös tieto tuetuista formaateista.
- 1
ThreeMice kirjoitti:
sille näköjään. MM luulee sitä vain äänifileeksi. Joko se pitää lisää konvata johonkin MM:n tukemaan muotoon, tai sitten katsot, josko saisit MM:lle kodekin, jolla nuo nyt tekemäsi mpegit toimisivat. Jostain sieltä MM:n säädöistä löytyy myös tieto tuetuista formaateista.
Auttaneeko:http://keskustelu.suomi24.fi/node/9339301
- Kamera pystyssä
1 kirjoitti:
Auttaneeko:http://keskustelu.suomi24.fi/node/9339301
Kävin sitten opiskelemassa mitä ovat kodekit. Löytyi kyllä, mutta näytti niin vaikealta, että ilman tuhtia avustusta ei kyllä onnistu. Seuraavaksi sitten kävin käsiksi 1:n ehdottamaan VLC:hen. Jess! Nyt onnistui. Videon pääsi ihan helposti kääntämään ja katseleminen onnistui pitkästä aikaa niska suorana ennen kuin se ihan lopullisesti olisi juuttunut kenolleen.
Nyt pitäisi vielä osata tallentaa pätkä tässä oikeassa asennossa. Joojoo, seisoihan siinä, että se pitää kiepsauttaa jonkun videoediittorin kautta, kylläkyllä, mutta kun sitä juuri en osaa. Miten ihmeessä sen tuolta VLC:stä jonnekin ediittoriin tyrkkäisin. Tulisikohan tähänkin ongelmaan vielä apuja, sitten ois pimpoplondin päivä ihan täydellinen. - 1
Kävin sitten opiskelemassa mitä ovat kodekit. Löytyi kyllä, mutta näytti niin vaikealta, että ilman tuhtia avustusta ei kyllä onnistu. Seuraavaksi sitten kävin käsiksi 1:n ehdottamaan VLC:hen. Jess! Nyt onnistui. Videon pääsi ihan helposti kääntämään ja katseleminen onnistui pitkästä aikaa niska suorana ennen kuin se ihan lopullisesti olisi juuttunut kenolleen.
Nyt pitäisi vielä osata tallentaa pätkä tässä oikeassa asennossa. Joojoo, seisoihan siinä, että se pitää kiepsauttaa jonkun videoediittorin kautta, kylläkyllä, mutta kun sitä juuri en osaa. Miten ihmeessä sen tuolta VLC:stä jonnekin ediittoriin tyrkkäisin. Tulisikohan tähänkin ongelmaan vielä apuja, sitten ois pimpoplondin päivä ihan täydellinen.Hassua käyttää ilmaisua että vlc on "petollisen yksinkertainen" -mutta kyllä, siellä on vaikka mitä ominaisuutta.Käytän versiota 1.0.5, kaikki senjälkeiset ovat tupanneet kaatuilemaan.-No koitapa vaikka "näkymä" ja "lisäsäätimet",tullee(?) punainen nappi jolla voit tallentaa toistamasi. Lataa "Any video converter" esim. http://www.filehippo.com/download_any_video_converter/
-helppo käyttää. -Noin saat päivän kulumaan... - 1
1 kirjoitti:
Hassua käyttää ilmaisua että vlc on "petollisen yksinkertainen" -mutta kyllä, siellä on vaikka mitä ominaisuutta.Käytän versiota 1.0.5, kaikki senjälkeiset ovat tupanneet kaatuilemaan.-No koitapa vaikka "näkymä" ja "lisäsäätimet",tullee(?) punainen nappi jolla voit tallentaa toistamasi. Lataa "Any video converter" esim. http://www.filehippo.com/download_any_video_converter/
-helppo käyttää. -Noin saat päivän kulumaan...Öh, jos saat tallennettua punaisesta napista niin ei tarvitse enää sen kummemmin konvertoida.-Vlc:llä näkyy mitä ihmeellisemmät videomuodot.
- Kamera väärinpäin
1 kirjoitti:
Öh, jos saat tallennettua punaisesta napista niin ei tarvitse enää sen kummemmin konvertoida.-Vlc:llä näkyy mitä ihmeellisemmät videomuodot.
Joo joo, Vlc:llä näkyy, Vlc:llä voi kiertää oikeinpäin ja punaista nappulaakin painoin, mutta se alkuperäinen pätkä (alkuperäisessä paikassa) on aina vaan väärinpäin. Tai en siis keksi miten Vlc:ssä tämän oikein päin olevan version voisi tallentaa uudella nimellä, jolloin se sitten myös olisi aina oikein päin katsoipa sitä millä playerilla tahansa.
Tähän astinen riittäisi mulle oikein hyvin jos katselisin ihan vaan itekseni. Mutta kun nyt pitäisi lähettää pätkä siinä esiintyvälle serkulle (joka osaa kaiken ja tietää kaiken) ja joka käyttää mitä playria nyt sitten käyttääkin. En sitten millään viitsisi antaa sen huomata miten, tumpelo, heti alkajaisiksi jo olen ottanut kameran väärin käteeni ja sitten en tietenkään pysty hommaa edes jälkeen päin korjaamaan.
No niinhän se onkin. Mutta ei serkun sitä tarttisi tietää. - 1
Kamera väärinpäin kirjoitti:
Joo joo, Vlc:llä näkyy, Vlc:llä voi kiertää oikeinpäin ja punaista nappulaakin painoin, mutta se alkuperäinen pätkä (alkuperäisessä paikassa) on aina vaan väärinpäin. Tai en siis keksi miten Vlc:ssä tämän oikein päin olevan version voisi tallentaa uudella nimellä, jolloin se sitten myös olisi aina oikein päin katsoipa sitä millä playerilla tahansa.
Tähän astinen riittäisi mulle oikein hyvin jos katselisin ihan vaan itekseni. Mutta kun nyt pitäisi lähettää pätkä siinä esiintyvälle serkulle (joka osaa kaiken ja tietää kaiken) ja joka käyttää mitä playria nyt sitten käyttääkin. En sitten millään viitsisi antaa sen huomata miten, tumpelo, heti alkajaisiksi jo olen ottanut kameran väärin käteeni ja sitten en tietenkään pysty hommaa edes jälkeen päin korjaamaan.
No niinhän se onkin. Mutta ei serkun sitä tarttisi tietää.Punaisen napin painalluksella -koitas kaksi napsautusta!-oikeinpäin oleva versio tallentuu kyllä tiedostoihisi.... koita napsauttaen kuvaketta hiiren oikealla "toista mediaplayerilla" pystyykö mp siihen.Jollei pysty niin konvertoitavaksi tulee.-Vähät alkuperäisestä jos saat tallennettua punaisella...
-Jokainen on ollut alussa alkaja, mitä häpeämistä nyt tuossa on. - 1
1 kirjoitti:
Punaisen napin painalluksella -koitas kaksi napsautusta!-oikeinpäin oleva versio tallentuu kyllä tiedostoihisi.... koita napsauttaen kuvaketta hiiren oikealla "toista mediaplayerilla" pystyykö mp siihen.Jollei pysty niin konvertoitavaksi tulee.-Vähät alkuperäisestä jos saat tallennettua punaisella...
-Jokainen on ollut alussa alkaja, mitä häpeämistä nyt tuossa on.Voit koittaa toista tietä:Media-muunna/tallenna-lisää("oikea" videosi)-muunna/tallenna-selaa(minne haluat tallentaa)-aloita.
-Toimiiko? - Kamera väärinpäin
1 kirjoitti:
Voit koittaa toista tietä:Media-muunna/tallenna-lisää("oikea" videosi)-muunna/tallenna-selaa(minne haluat tallentaa)-aloita.
-Toimiiko?Tuota viimeksimainittua jo kokeilin aikaisemminkin mutta ei onnistunut. Tein myös tuon kaksoisnapsautuksen. Jos se johonkin on tallentunut, en sitä pysty löytämään. Etsin jo "Etsi" -toiminnollakin ja sehän löysi 20-30 kpl eri versioita näitä, joita tässä olen räpeltänyt, mutta mikään ei ole oikeinpäin oleva pätkä. Useimmista kuuluu vain nopea virinä ja sitten ei mitään, kuvasta puhumattakaan. Hiiren oikealla kun napsautan punaista painiketta ei mainitsemaasi "toista mediaplayerilla" -mahdollisuutta ole tarjolla.
Ihmiset manipuloi, lisää, poistaa, väärentää, tekevät melkeinpä mitä vain, mutta meikä ei pysty kääntämään yhtä pikkuista pätkää muutamaa astetta. Ei edes vahvasti tuettuna, kiitokset osanottajille. Pitäisi kai ymmärtää tehdä johtopäätökset. Mutta kun ei millääm hennoisi antaa periksi, kun ei ton kummoisemmasta ole kysymys. - 1
Tuota viimeksimainittua jo kokeilin aikaisemminkin mutta ei onnistunut. Tein myös tuon kaksoisnapsautuksen. Jos se johonkin on tallentunut, en sitä pysty löytämään. Etsin jo "Etsi" -toiminnollakin ja sehän löysi 20-30 kpl eri versioita näitä, joita tässä olen räpeltänyt, mutta mikään ei ole oikeinpäin oleva pätkä. Useimmista kuuluu vain nopea virinä ja sitten ei mitään, kuvasta puhumattakaan. Hiiren oikealla kun napsautan punaista painiketta ei mainitsemaasi "toista mediaplayerilla" -mahdollisuutta ole tarjolla.
Ihmiset manipuloi, lisää, poistaa, väärentää, tekevät melkeinpä mitä vain, mutta meikä ei pysty kääntämään yhtä pikkuista pätkää muutamaa astetta. Ei edes vahvasti tuettuna, kiitokset osanottajille. Pitäisi kai ymmärtää tehdä johtopäätökset. Mutta kun ei millääm hennoisi antaa periksi, kun ei ton kummoisemmasta ole kysymys.Hiiren oikealla kun napsautan punaista painiketta ei mainitsemaasi
-ei punaista painiketta vlc:ssä vaan ikonia joka tuli;vrt.ota joku valokuva,naps.oikealla:"avaa sovellutuksessa"..videon suhteen pitäisi olla ehdolla vlc sekä mp. - 1
1 kirjoitti:
Hiiren oikealla kun napsautan punaista painiketta ei mainitsemaasi
-ei punaista painiketta vlc:ssä vaan ikonia joka tuli;vrt.ota joku valokuva,naps.oikealla:"avaa sovellutuksessa"..videon suhteen pitäisi olla ehdolla vlc sekä mp.-äläkä tuosta masennu, tuo EI ole helppo juttu,ei kenellekään tavalliselle kansalaiselle...
- Kamera pystyssä
1 kirjoitti:
-äläkä tuosta masennu, tuo EI ole helppo juttu,ei kenellekään tavalliselle kansalaiselle...
jo aika epätoivoinen. Nyt en ymmärtänyt. Siis pätkäni kuvaketta kun painan hiiren oikealla, niin se tosiaan tarjoaa "avaa sovellutuksessa" -mahdollisuutta. Ja sieltä taas saa valita eri playereita pilvin pimein: QuiqTime, Real Player, Moviemaker, jne., VLC:kin, mutta entä sitten. Avaanpa pätkäni millä tahansa noista vempeleistä, niin kuva on aina vaan yhtä kallellaan. Ja tietysti on, kun en ole päässyt missään vaiheessa tallentamaan. Muutokset astuu voimaan vasta kun muutokset on tallennettu. Huoh, en ehkäi vaan ymmärtänyt mitä tarkoitat.
- Kamera pystyssä
jo aika epätoivoinen. Nyt en ymmärtänyt. Siis pätkäni kuvaketta kun painan hiiren oikealla, niin se tosiaan tarjoaa "avaa sovellutuksessa" -mahdollisuutta. Ja sieltä taas saa valita eri playereita pilvin pimein: QuiqTime, Real Player, Moviemaker, jne., VLC:kin, mutta entä sitten. Avaanpa pätkäni millä tahansa noista vempeleistä, niin kuva on aina vaan yhtä kallellaan. Ja tietysti on, kun en ole päässyt missään vaiheessa tallentamaan. Muutokset astuu voimaan vasta kun muutokset on tallennettu. Huoh, en ehkäi vaan ymmärtänyt mitä tarkoitat.
joku muukin kyselee voiko Vlc:llä tallentaa kovalevylle ja miten. Sehän se juuri olisi vastaus minunkin probleemaani. Katsotaan minkälaisia vastauksia sinne tulee.
- 1
joku muukin kyselee voiko Vlc:llä tallentaa kovalevylle ja miten. Sehän se juuri olisi vastaus minunkin probleemaani. Katsotaan minkälaisia vastauksia sinne tulee.
Ei se toinen juttu sovi,siihen pitää hakea URL-osoite netistä...mutta neuvojat saavat huokailla:heissä nyt vika on! Noudata Kollimaattorin ohjetta,VirtualDubMOD :n kautta pitää mennä!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9339301 - 1
1 kirjoitti:
Ei se toinen juttu sovi,siihen pitää hakea URL-osoite netistä...mutta neuvojat saavat huokailla:heissä nyt vika on! Noudata Kollimaattorin ohjetta,VirtualDubMOD :n kautta pitää mennä!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9339301Minä TIESIN kääntäneeni joskus videon..ja vasta nyt sen muistin:Picasa.Kääntyy suitsait, unohda vlc niin hyviä ominaisuuksia kuin sillä muuten onkin. -Lataa ihmeessä(jollei jo ole) Picasa,se on ilmainen.Katso että työkalut-asetukset-sähköposti-videot on lähetys koko video.
No joko-? - 1
1 kirjoitti:
Minä TIESIN kääntäneeni joskus videon..ja vasta nyt sen muistin:Picasa.Kääntyy suitsait, unohda vlc niin hyviä ominaisuuksia kuin sillä muuten onkin. -Lataa ihmeessä(jollei jo ole) Picasa,se on ilmainen.Katso että työkalut-asetukset-sähköposti-videot on lähetys koko video.
No joko-?Naps.hiiren oikealla Picasassa olevaa videota:"tallenna" (muutokset levyyn)
- Kamera väärinpäin
1 kirjoitti:
Naps.hiiren oikealla Picasassa olevaa videota:"tallenna" (muutokset levyyn)
Olet siis jo, 1, herännyt myös. Samma här ja kävin jo ennen aamukaffeeta lataamassa Kollimaattorin ehdottaman Virtualdubmodin. Enkö sitä nyt sitten tarvitsekaan jos lataan Picasan. Hyvä, jos en tarttisi, sillä se ei suostu edes avaamaan leikettäni. Mulla on koneella jo vaikka mitä vempeleitä, kun olen niin monia neuvoja noudattanut.
- 1
Olet siis jo, 1, herännyt myös. Samma här ja kävin jo ennen aamukaffeeta lataamassa Kollimaattorin ehdottaman Virtualdubmodin. Enkö sitä nyt sitten tarvitsekaan jos lataan Picasan. Hyvä, jos en tarttisi, sillä se ei suostu edes avaamaan leikettäni. Mulla on koneella jo vaikka mitä vempeleitä, kun olen niin monia neuvoja noudattanut.
Jäi hiukka harmittamaan turhat neuvoni,seköhän käski heräämään..-Picasa on aika hyvä,nopea, jos lähettää paljon valokuvia.Naps.ekaa kuvaa,painaa yhtaikaa shif alt,naps.viimeistä kuvaa,vas.alh.aseta ..pitoon ja kirjekuori=lähetä. -Ks.työkalut-asetukset-sähköposti,voi käyttää gmailia,tuo muistaa osoitteet. -Jotain tästä kai voisi oppia-? Sitkeyttä ainakin...
- Kamera väärinpäin
1 kirjoitti:
Jäi hiukka harmittamaan turhat neuvoni,seköhän käski heräämään..-Picasa on aika hyvä,nopea, jos lähettää paljon valokuvia.Naps.ekaa kuvaa,painaa yhtaikaa shif alt,naps.viimeistä kuvaa,vas.alh.aseta ..pitoon ja kirjekuori=lähetä. -Ks.työkalut-asetukset-sähköposti,voi käyttää gmailia,tuo muistaa osoitteet. -Jotain tästä kai voisi oppia-? Sitkeyttä ainakin...
mutta kun probleemani ei ole kuvien lähettäminen vaan videon kääntäminen. En nyt vielä ole sitä keksinyt. Muuten Picasa onkin vallan hieno ohjelma. Kerrankin KAIKKI kuvat ovat yhdessä paikassa ja hyvässä järjestyksessä ihan itsestään. Huhhuh, nyt pitää sitten vaan ryhtyä rajusti opiskelemaan. Sulta jo sainkin vähän ensiapua. Kiitos kovasti.
- 1
mutta kun probleemani ei ole kuvien lähettäminen vaan videon kääntäminen. En nyt vielä ole sitä keksinyt. Muuten Picasa onkin vallan hieno ohjelma. Kerrankin KAIKKI kuvat ovat yhdessä paikassa ja hyvässä järjestyksessä ihan itsestään. Huhhuh, nyt pitää sitten vaan ryhtyä rajusti opiskelemaan. Sulta jo sainkin vähän ensiapua. Kiitos kovasti.
Ongelmasi on koko ajan ymmärretty;käy käsiksi videoosi.Jossain tiekkarisi kansiossa se on ja kansioluettelo on Picasan vas.puolella.Naps.ko.kansiota,video tulee esille,naps.sitä,alh.kääntönuolet,naps.että tulee oikeinpäin,naps.videota hiiren oikealla ja valitse "tallenna".-Ilmaantuu alkup.videon kansioon.-Joko?
- Kamera pystyssä
1 kirjoitti:
Ongelmasi on koko ajan ymmärretty;käy käsiksi videoosi.Jossain tiekkarisi kansiossa se on ja kansioluettelo on Picasan vas.puolella.Naps.ko.kansiota,video tulee esille,naps.sitä,alh.kääntönuolet,naps.että tulee oikeinpäin,naps.videota hiiren oikealla ja valitse "tallenna".-Ilmaantuu alkup.videon kansioon.-Joko?
ja kääntyy. Jess. Voltti. Jippii. Hurraa. Volttivoltti. Pätkäni on oikeinpäin. Ihan sama miten päin kamera sattuu olemaaan. Pääsen priljenteeraamaan serkulle. Laulaa...voiko ihanammin päivän.....Nyt sitten vaan lähettämään leikettä, jota ei tarvitse katsoa kenollaan, koska kukaan ei sätki selällään.
Kiitos hurjasti, 1, ja kaikki muutkin osalliset. Oli kiva jutella kaikkien kanssa, kun yhtään "eksosaagooglettaapöljä" -tyyppiä ei sattunut mukaan. Toivotaan, että "tavataan" uudestaankin. - 1
ja kääntyy. Jess. Voltti. Jippii. Hurraa. Volttivoltti. Pätkäni on oikeinpäin. Ihan sama miten päin kamera sattuu olemaaan. Pääsen priljenteeraamaan serkulle. Laulaa...voiko ihanammin päivän.....Nyt sitten vaan lähettämään leikettä, jota ei tarvitse katsoa kenollaan, koska kukaan ei sätki selällään.
Kiitos hurjasti, 1, ja kaikki muutkin osalliset. Oli kiva jutella kaikkien kanssa, kun yhtään "eksosaagooglettaapöljä" -tyyppiä ei sattunut mukaan. Toivotaan, että "tavataan" uudestaankin.Vot...loppujen lopuksi olet serkkuasi parempi;helppoa se on KUN osaa mutta hän joka onnistuu taistelemalla pääsemään-öh,oikeinpäin olevaan videoon ...
-eikä tämäntapaisten uusien ongelmien takia pidä hävetä pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965