Viikon päästä on hautajaiset jossa ystäväni eli vainaja siunataan hautaan sillä hän ei kuulunut kirkkoon. Minulta on pyydetty laulua sekä haudalla että pari muistotilaisuudessa. Ei mitään hengellistä siis. Yhtenä ajattelin esittää Niin kaunis on maa, sillä ystävänikin menehtyi liikenneonnettomuudessa. Olisiko ideoita haudalla laulettavasta laulusta, ulkoilmakin asettaa omat vaatimuksensa. Eräs kaverini ehdotti esim. Katri Helenan Sydämeni tänne jää (muistotilaisuudessa). Otan mielihyvin kaikki ideat vastaan! Kiitos :o)
hautajaisiin
11
4546
Vastaukset
- Minni
Maailman kaunein laulu hautajaisissa on Petri Laakosen kulje kanssa enkelin. Ei mitään uskonnollista tekstiä vaan ihan todella, todella kaunis laulu ja sopii täydellisesti ystävlläe esitettäväksi. Tosin itse en ole koskaan pystynyt esittämään kappaletta läheisen hautajaisissa koska sanat on niin kauniit et repeän taatusti eikä laulamisesta tule mitään.
- sonja
Löysin netistä sanat. Pitää hakea nuotit mutta voi olla että on liian "rakkauslaulu" tässä tapauksessa. En tunne ystäväni vaimoa ja perhettä ensinkään joten pelkään meneväni liian "lähelle" ja luulevat meidän vielä olleen rakastavaisia.... Mutta ihana laulu vastaisuuden varalle!
- Petri Laaksonen
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
- Sonja
Petri Laaksonen kirjoitti:
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
tähän henkilöön ja tilaisuuteen. Kaunis kuitenkin!
- minä
Todella kaunis ja myös hautajaisiin sopiva on sellainen vanha biisi kuin Puhtaat purjeet. Lauloi 70-luvun lopulla Rexi. Multa saat sanat mutta ei valitettavasti oo nuotteja.
- Sonja
Hautajaiset olivat viime la. Sain viikko sitten myöskin Puhtaat purjeet nuotin ystävältäni mutta päädyin haudalla lauluun Suojelusenkeli (1.säk) ja muistotilaisuudessa Niin kaunis on maa ja Mun sydämeni tänne jää.
- katsu 123
löytyisikö mistään mun sydämmeni tänne jää nuotteja (ilmaiseksi) kaikki ehdotukset tervetulleita
- kirjastooooon
sieltä. toivelaulukirjasta, en muista numeroa
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja nro 11 sivu 200
http://www.f-kustannus.fi/suuri-toivelaulukirja-sarja/stl-sarjan-sisaellysluettelot - rrebukka
kaunis laulu joka sopii hautajaisiin on Petri Laaksosen ota hänet vastaa. Mutta on uskonnollinen.
- kanttori2
Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden alla on erittäin sopiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670