Onko kukaan muu kuin minä saanut sakkoja Vanha Veistämöntiellä?
Siellä oli poliisit istunu mutterin kohdalla piilossa mittaamassa nopeuksia.
Ajoin 48 km/h ja sakot rapsahti postiluukkuun!
Tulipahan valitettua poliisiasemalla asiasta,
ja sakko jäi heidän käteen kun minä poistuin talosta.
On nimittäin niin fiksusti mietitty tuo että on oikeen jätetty nopeusrajoituskyltit
laittamatta. Jos Trullevin suunnasta ajaa ABC:n suuntaan tulee kyltti 40,
mutta jos käännyt Merituulelta ABC:lle päin et kylttiä näe.
ABC:ltä tultaessa Merituulen suuntaan on rajoitus 50..
Eli tottakai se on näin myös toiseen suuntaan ajaessa!
Mutta poliisit eivät tätä nyt oikeen olleet tajunneet..!
Joten älkää ihmeessä maksako jos tuolta tulee sakkoja!
sakkoja vanha veistämöntiellä
14
745
Vastaukset
- nariset..
Kyseisellä tiellä ajellaan miten halutaan ja jos lompsa kestää ottaa ylinopeussakot niin siitä vaan.
Lisää vain valvontaa kyseiselle tieosuudelle!!- ???
ne perässä roikkujat sakolle myös.
On se kumma kun täällä ei ymmärretä mitä on turvaväli, meinas tässä yks päivä tulla farmari primera auton perään.
- tontsi x
sakottaa autoilijoita mutta suuritoisempien asioihin ne eivät edes uskalla puuttua,pienituloisen veronmkaksajan ja suurituloisen teot rangaistaan laissa eritavalla ainahan ne gestapot kyttää autoilijoita teiden varsilla milloin renkaista milloin turvavöistä sillä valtion kassa on pohjaton ja sinne helpoimminn saadaan rahaa rokottamalla autoilijoita! tietenkin rahaa keräämässä ovat kuinkas muut kuin valtion donitsi ahmatit
- ???
Lisää poliiseja vain kyttäämään näitä vastuuttomia autoilijoita, jotka eivät ymmärrä sitten hevon paskaa liikenne säännöistä.
Ps: tietenkin ne valittavat poliiseista, jotka syylistyvät itse näihin rikkeisiin ja ovat sitten mukamas niin oikeassa. - ????
??? kirjoitti:
Lisää poliiseja vain kyttäämään näitä vastuuttomia autoilijoita, jotka eivät ymmärrä sitten hevon paskaa liikenne säännöistä.
Ps: tietenkin ne valittavat poliiseista, jotka syylistyvät itse näihin rikkeisiin ja ovat sitten mukamas niin oikeassa.Hevonpaska ja liikennesäännöt ovat yhdyssanoja. Opettele ensin kirjoittamaan, sitten voit osallistua keskusteluun.
- poliisit hyvä
???? kirjoitti:
Hevonpaska ja liikennesäännöt ovat yhdyssanoja. Opettele ensin kirjoittamaan, sitten voit osallistua keskusteluun.
Hyvä kun ratsaavat, vielä kun ratsaisivat kunnolla suojateiden läheisyydessä.
- ????
???? kirjoitti:
Hevonpaska ja liikennesäännöt ovat yhdyssanoja. Opettele ensin kirjoittamaan, sitten voit osallistua keskusteluun.
sie vaan kukkanen senkin nörtti ja pilkun nussija..
- (00)
???? kirjoitti:
Mee sie luuseri vain takas sinne autokouluun jos nytte yleensäkään omistat ajokorttia.
- lkkinjfjor
Siis tässähän ei nyt ole kyse mistään liikennerikkomuksesta.
Kyltit vaaan puuttuu, ja poliisit voi muka sakottaa sit noin vaan.
Eli nyt pitäs saada niitä kylttejä tuonne kyseiselle tielle,
että myös poliisit tietää mikä se sallittu nopeus siellä on!- JH
Moi, itselle tuli ilmoitus rikkomuksesta tapahtumakuvauksen sekä vastauslomakkeen kera. Nopeutta minulla oli ollut hivenen liikaa ihan oikeastikin (3km/h), mutta tapahtumakuvauksessa kun oli mainittu sallittu nopeus 40km/h päätin selvittää asiaa soittamalla Porin liikenneturvallisuuskeskukseen.
Asiaa luvattiin selvittää ja kohta sieltä soitettiinkin takaisin. Paikallinen valvontaa suorittanut Poliisi oli käynyt hänkin toteamassa liikennemerkin olemassa olon. Eli siinä hieman ennen Vanhanveistämöntien ja Halkokarintien risteystä kun alkaa 40km/h alue , niin samassa tolpassa on kaupungin suuntaan ajaville 40km/h alueen loppumisesta ilmoittava liikennemerkki!
n.20 henkilöä on saanut tuolloin 24.9 perjantai aamuna sakon tai huomautuksen Isoväylän risteyksen lähellä Vanhaaveistämöntietä kaupungin suuntaan ajaessaan virheellisen 40km/h nopeusrajoituksen vuoksi.
Soittakaa Porin liikenneturvallisuuskeskukseen puh. 0718744800 - lkkmkncn
JH kirjoitti:
Moi, itselle tuli ilmoitus rikkomuksesta tapahtumakuvauksen sekä vastauslomakkeen kera. Nopeutta minulla oli ollut hivenen liikaa ihan oikeastikin (3km/h), mutta tapahtumakuvauksessa kun oli mainittu sallittu nopeus 40km/h päätin selvittää asiaa soittamalla Porin liikenneturvallisuuskeskukseen.
Asiaa luvattiin selvittää ja kohta sieltä soitettiinkin takaisin. Paikallinen valvontaa suorittanut Poliisi oli käynyt hänkin toteamassa liikennemerkin olemassa olon. Eli siinä hieman ennen Vanhanveistämöntien ja Halkokarintien risteystä kun alkaa 40km/h alue , niin samassa tolpassa on kaupungin suuntaan ajaville 40km/h alueen loppumisesta ilmoittava liikennemerkki!
n.20 henkilöä on saanut tuolloin 24.9 perjantai aamuna sakon tai huomautuksen Isoväylän risteyksen lähellä Vanhaaveistämöntietä kaupungin suuntaan ajaessaan virheellisen 40km/h nopeusrajoituksen vuoksi.
Soittakaa Porin liikenneturvallisuuskeskukseen puh. 0718744800Hienoa että on muutkin huomanneet tämän ja olleet yhteydessä poliisiin!
Tuli tässä ajatus että kuinka moni tässä maassa saa tällaisia samantapaisia sakkoja ja sitten oikeasti maksaa ne vaikka poliisi on väärässä.. JH kirjoitti:
Soittakaa Porin liikenneturvallisuuskeskukseen puh. 0718744800kiitos nimimerkille - Puhelua Poriin - kun toit asian tietoisuuteen , meillekin tuli toinen kirje kotiin jossa kehoittetiin repimään ennen tullut sakko . nämä pari kirjettä kyllä toimivat paremmin kuin tuntuva sakko , nyt muistan tarkkailla nopeutta paremmin . hyvää syksyä kaikille halkokarilaisille .
- Lightbluesoul
Kyllä ne liikennesäännöt on ihan hyvät olla olemassa ja noudattaa. Kokkolassa kin on kaupunki pullollaan kuskeja jotka kaahaa miten sattuu eikä suojateillä hiljennetä. Tällasille kuskeille ei sais autoa antaa alle ollenkaan.
- romatino
LISÄÄ valvontaa halkokarille! Rattijuoppoja viritetyillä mopoilla sekä hirveitä ylinopeuksia varsinkin klo 22 jälkeen viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932