Tämän tästä saa kuulla uskovaiselta, että jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen ja vain tälle planeetalle.
Ihmiselo on kuulemma ainutlaatuista. Ovat kyselleen että miten on mahdollista että tämä planeetta on juuri sopivalla etäisyydellä auringosta jotta elämä voisi syntyä, joka asia kuulemma myös on ainutlaatuista koko kaikkeudessa
Mutta nyt on sitten paikannettu noin kahdenkymmenen valovuoden päässä planeetta joka kiertää tähteään juuri sopivalla etäisyydellä, saaden oikean määrän säteilyenergiaa jotta vesi pysyy nestemäisenä.
Nyt kun tekniikka kehittyy ja eksoplaneettoja alkaa löytyä, niin kummasti niitä alkaa löytyä myös elinkelpoiselta vyöhykkeeltä.
Minä en toki väitä tässä mitään mahdollisen eksoelämän olemassa olemisesta, mutta todennäköisyys sille kasvaa koko ajan. Kun taas jumalan todennäköisyys pikeminkin alenee. Ainakaan se ei ole juurikaan lisääntynyt aikojen saatossa.
http://www.tiede.fi/uutiset/4039/elinkelpoisin_eksoplaneetta_loytyi
Elämän ainutlaatuisuus.
2
88
Vastaukset
- miss ei kirj.
En ole koskaan epäillyt etteikö tuolla jossain olisi jonkuntasoista elämää.
psst. uskiksien turha luulla että tarkoitan mitään jumalia. :p - Kössönöm
Miksi jumala kuvataan mieheksi? Yksinkertainen selitys on se, ettei kristinuskon perustajat ajatelleet naista ihmisenä. Ovatko intersukupuoliset kristinuskoisten mielestä jumalan kuvia? Eivät tietenkään. Entä naiset, lesbot, homot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154