Mistä löydän korkin kun pullon suu on 24 mm? Sellainen kartiokorkki pitäisi olla. Kumia, korkkia tai oikeastaan mitä vaan...
Mistä 24 mm korkki?
3
687
Vastaukset
- Omena!
http://www.kotiviini.fi/fi/Viinin-oluen-korkit-korkitus.php
Minä tilasin tuolta sivulta kaikenlaista ja pyysin, että lähettävät nopeasti tilauksen ja seurantakoodin - ei mennyt kuin 2 päivää ja tänään hain sen. Todella nopeata toimintaa ja kaikki tuotteet oli paketissa ja lisäksi sain yllätys, yllätys lahjaksi sellasen avaimen millä saa purkin ja olut pullon korkin auki.
En suosittele Karahvi kotiviiniTukkua! Heiltä tuli yli viikko sitten ilmoitus sähköpostiini, että tilaukseni on toimitettu, mutta ilmoitusta ei ole tullut kotiin ja kyselin postistakin, mutta eivät osanneet sanoa mitään ilman seurantakoodia. Olen lähettänyt Karahvi kotiviinitukkuun viestejä, mutta eivät vain ole vastanneet. Onhan mahdollista, että posti on hukannut ilmoituksen, mutta onneksi paketin saa vain ennakkomaksulla.- terotintin
Kyseisestä paikasta olen kanssa tehnyt tilaukset... nopea toimitus ja mä sain kaksi noita tölkin/pullon avaajia ilmaiseksi :)
- nimimerkki10
Noi on kaikki liian isoja :(
Noi kartion muotoiset on siis noita puristekorkkeja ja niissä ei oo tarpeeks pientä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595