15v pojalle tyttöystävä

toy.tozzu

Vapaana olis 15 v täyttävä poika, joka etsii tyttöystävää Kirkkonummi Espoon seudulta. On luotettava ja komeakin. Pituutta on 160cm, joten hakusessa olisi pieni 14-15 v tyttö. Ehkä mesekaveriksi tai oikeaksi tyttöystäväksi, josko yhteistä kiinnostusta löytyisi. Onko muut löytäneet täältä kavereita oikeasti ?

12

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgdfhfgjhgfkj

oisin kiinnostunu !:) lisää meseee tristandakota@hotmail.com :) oon tyttö :)

• adsdasdsadasddsa

niin täältä sitä et ainakaa saa,

• yksien äiskä
        adsdasdsadasddsa kirjoitti:

niin täältä sitä et ainakaa saa,

Miten netissä deittailuissa on käynyt oikeasti ?. Eikö nuoret tiedä, mitä etsivät. Oon huomannut, että monet tytöt etsii sopivaa poikaa. Onko nuoret liian kranttuja ? tai etsiikö ne sellaista superhemmoa, mitä ei ole olemassakaan. Minullakin on 2 ihanaa teini-ikäistä poikaa 14v ja16v. Ne ei osaa jutella tytöille, ja illat nuo pelaa sotapelejä. Onko sotapeleistä kiinnostuneita tyttöjä olemassa ? Toinen pojistani osaa kyllä olla romanttinenkin, jos on syytä.

• muija_93
        yksien äiskä kirjoitti:

Miten netissä deittailuissa on käynyt oikeasti ?. Eikö nuoret tiedä, mitä etsivät. Oon huomannut, että monet tytöt etsii sopivaa poikaa. Onko nuoret liian kranttuja ? tai etsiikö ne sellaista superhemmoa, mitä ei ole olemassakaan. Minullakin on 2 ihanaa teini-ikäistä poikaa 14v ja16v. Ne ei osaa jutella tytöille, ja illat nuo pelaa sotapelejä. Onko sotapeleistä kiinnostuneita tyttöjä olemassa ? Toinen pojistani osaa kyllä olla romanttinenkin, jos on syytä.

Kaikki on tässä elämässä mahdollista. Pukeutuvathan tytötkin pojiksi, ja jotkut pojat tykkää pukeutua tytöiksi. Miksei tyttöjä voisi kiinnostaa sotapelit, tai vaikka ufot? Miksi miksi miksi, miksi meidän muijien pitäisi olla aina samanlaisia luonteeltamme ja kiinnostuksen kohdeiltamme?

• komori
        muija_93 kirjoitti:

Kaikki on tässä elämässä mahdollista. Pukeutuvathan tytötkin pojiksi, ja jotkut pojat tykkää pukeutua tytöiksi. Miksei tyttöjä voisi kiinnostaa sotapelit, tai vaikka ufot? Miksi miksi miksi, miksi meidän muijien pitäisi olla aina samanlaisia luonteeltamme ja kiinnostuksen kohdeiltamme?

mie ainaski tykkään kaikenlaisist poikien jutuist...myös peleist, eniten taistelu aiheisista. Oon vasta 18 v täyttänyt, persoonallis-tyylinen tyttö ja näin se vaa on. :)

• saga98
        yksien äiskä kirjoitti:

On 14v tyttö ja tykkään sotapelejä ;)

• Hei.

Kaipaisisin poikaystävää joka olisi iältään 12-13. Itse olen 12. Olisi kivaa että hän olisi mesessä tai facebookissa. Pituutta minulla on: 163 cm. Kavereiden mielesetä olen kaunis. Poikien mielestä taas olen seksikäs.

PS: oikeaksi poikaystäväksi

• Morbicae

Moi! Addaa mesessä NastyYaffa@luukku.com

• Cyrus96

Moi! olen Chinese boy 15v, helsingistä. jos kiinnostaa lisää mese/lähetä emailia zhao-96@hotmail.com en ole mikään pitkä mut 162cm, sekä sinkku!

• mirka

Voisitko alkaa oon mirka 8v ja oon jalasjärveltä alax♡♥♡♥♡♥

• jen1

Moi! 16.v tyttö etsii poikaystävää eteläkarjalasta! Oon 165 pitkä ja iha nätin näkönen. Tykkään eläimistä ja harrastan pyöräilyy :) Etsin samanhenkistä(15-17.v) poikaa samoilta alueilta :)

• kinostunutxd

toy.tozzy laita viestii jtn osotteesee
      mulzu.tron@hotmail.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1572
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      127
      1314
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1113
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      985
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      46
      909
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      903
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      892
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe