Ai että ku kiva ku tulee taas jokin hieno Strutsien peli TV: stä.
Forssel (kin) aikoo Maalata vuosien jälkeen ekan kerran! Niin ja se Kuki
tekee 50 vuotis juhlamaalin (oma ikä) varmaan Unkaria vastaan;)
Jos ollaan rehellisiä, niin kyllä se pallo per... alkaa taas pomppimaan
meidän oman Strutsi ryhmän turmioksi. Valitettavasti siinä ryhmässä
ei ole muita realisteja kuin Stuart itse!
Monitaituri
MM
Tirpuuset
1
307
Vastaukset
- kannattaja
jos ei jalkapallo nappaa mene pongaileen tirpusia ja sturseja. Baxter vois lähtee CELTICKIIN kun ei selvästi suomen menestys kiinnosta yhtään.varmasti hyvä valmentaja mutta ei taida olla enään motivaatiota sen huomaa jo lausunnoista ja vaihtopenkistä sekä pelaaja roolituksesta. toivottavasti olen väärässä ja suomi voittaisi unkarin veteraanien kera. nuoret laitapakit ollu aika hyviä ja hämäläinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890