Täällä on aikaisemmin ollut joku kaveriporukka Turusta ketju mutta ajattelin aloittaa uuden. Olisiko joku ehkä kiinnostunut lähtemään ensi viikolla ulos? Baariin,leffaan,syömää jne?
Turku
9
698
Vastaukset
- flower__
Mä olisin! :)
Olisi kiva kirjoitella sun kans enemmän. Laitatko vaikka meiliossaa? :)- Nixu2
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan miittiin esim La?
- flower__
Nixu2 kirjoitti:
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan miittiin esim La?
Ikävä kyllä mulle ei sovi tämä viikonloppu. En oo maisemissa. Mut seuraavalla viikolla kylläkin!
- Nixu2
flower__ kirjoitti:
Ikävä kyllä mulle ei sovi tämä viikonloppu. En oo maisemissa. Mut seuraavalla viikolla kylläkin!
Mä en sitten taas ole seuraavalla viikolla maisemissa
- Sonza
Minä tuun! =)
- Nixu2
Nähdäänkö tänään vaikkapa kop kolmion edessä kahdeksalta?
- tipa1969
näin ilmoituksen nyt......olenko myöhässä????????? olen 41v tuula raisiosta
sulotar02@gmail.com - ............
Saitteko tapaamisen aikaan? Itse näin tämän keskustelun vasta nyt, mut mielelläni itsekin osallistuisin. OIisiko joku kiinnostunut vielä uuteen tapaamiseen? Esimerkiksi nyt perjantaina :)
- Nixu2
Ei olla vielä tavattu. En oo nyt varma sopiiko mulle Perjantaina. Minulle voi laittaa sähköpostia lumisade@mymail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634