Onko mahdollista saada taloyhtiön pihaan esim. viikonlopun ajaksi lavaa mihin voisi asukkaat toimittaa ongelmajätteensä jne?
Jos taloyhtiö ja Hsy saisivat aikaiseksi jonkinlaisen diilin maksusta,olisi varmasti roskakatos siistimpi. Onko tälläisiä sopimuksia tehty aiemmin?
Lava pihalle?
2
527
Vastaukset
Meillä Espoossa VVO:n taloyhtiössä Talotoimikunta suunnittelee kevät- ja syystalkoot.
Ja talkoisiin kuuluu, että tilaamme lavan viikoksi pihamaalle, jonne voi viedä kaikenlaista romua (ehkä ei ongelmajätettä, mutta varmaan sitäkin on...).
Ja suosittua on ollut, kamaa tulee hurjasti joka vuosi.
Samalla siivotaan pyörävarastosta pois ei kenenkään polkupyörät.
-> Pyrötä pyydetään merkitsemään noin kuukautta ennen, eikä ihan hyviä merkitsemättömiä heitetä pois, mutta selvästi romut ja ei laputetut kylläkin.
Suosittelen.- hsy_asiantuntija
Hei,
HSY:llä ei ole vaihtolavoja, mutta palvelua on toki saatavissa jätekuljetusyrittäjiltä, kuten nimimerkki RipsaK toteaa. Varsinaista ongelmajätettä eli terveydelle ja ympäristölle vaarallista jätettä lavalle ei kyllä voi laittaa, ellei siitä ole erikseen sovittu kuljetusyrityksen kanssa.
Ota yhteys taloyhtiön isännöitsijään. Lisätietoa asiasta siivoustalkoovinkkilistasta HSY:n nettisivuilta
http://www.hsy.fi/jatehuolto/Documents/Palvelut/Isannoitsijat/vinkkeja_siivoustalkoiden_jarjestamiseksi_taloyhtiossa.pdf
Terveisin,
HSY-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316