Söpö vai komea?

tomaatttti

Nainen, kerro pitääkö tämä paikkansa:

Söpö mies (kiertoilmaisu rumalle oletan) = ei toivoakaan yhden illan jutuista, ei sänkyyn missään nimessä?
Komea mies = pukille vaikka joka päivä?

22

4574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertainen juttu

Ei.

• Kommunikationi

Vaikea sanoa.

Joskus kun naiset sanovat että joku mies on kiva, mukava tai juuri tuo söpö niin tarkoittaa että "kiva kaveri, mutten panisi".
      Joskus he taas tarkoittavat noilla samoilla adjektiiveilla sitä että he pitävät miehestä myös panomielessä.

Mutta kuten usein naisilla kysymys ei ole sanoista mitä he käyttävät vaan missä yhteydessä he sen sanovat ja miten.

• söpöt on ihania!

ettin noita molempia piirteitä ja voin tarvittaessa valehdella sun olevan vaikka komea jos tahdon vain sänkyyn. Eiköhän mies sen itsekin tajua että se on vitsi..

• Pulmu-rouva

Ei pidä paikkaansa.

Söpö on söpö. Henk.koht. ihastun helpommin söpöyteen kuin komeuteen. Rumista miehistä en kiinnostu miehinä, ihmisinä hekin voivat olla kiinnostavia.

• www.

Vai että ruma=söpö? Olet sinä raukka todella hukassa. Jos nainen sanoo koiranpennun olevan söpö, tuleeko sinulle siitäkin ruma mieleen?
      Söpö on söpö, ja sillä siisti. Söpö ei ole millään muotoa vastenmielinen, mutta hänestä puuttuu miehekkyys (tai sitä on vain vähän), joten hän harvoin herättää seksuaalista mielenkiintoa.

• gggdfgdgdf

Eli ei toivoakaan sänkyyn pääsemisestä. Niinhän ap just sanoikin hiton idiootti.

• www.
        gggdfgdgdf kirjoitti:

Eli ei toivoakaan sänkyyn pääsemisestä. Niinhän ap just sanoikin hiton idiootti.

Ap väitti söpön tarkoittavan rumaa, mikä ei pidä paikkaansa hiton idiootti.

• asddfggh

No en kyllä yhtään usko, että rumasta käytettäisiin edes kiertoilmaisuna söpö-sanaa. Yhden illan jutuista en tiedä, mutta jos "rumatkin" niitä voi saada niin miksei söpötkin?

• nam.

Sama mies voi olla sekä söpö että komea, ja hyvin usein onkin.

• BlueNightSatin

juuri näin :)

• ......

Söpö mies on vähän sellanen nallekarhumainen, ehkä vähän poikamainen, ei missään nimessä ruma.

• tiedäpä sitten

on ihana, jonka vierestä haluaa aamuisin herätä, komeus on vain pinnallista koreutta jota harvoin haluaa edes lähestyä.

• mies olen

Söpön kanssa eletään ihanasti, komeaa lähestytään kerran pari vuodessa. Rakastellaan tiuhaan, paneskellaan harvakseltaan.

• Itse pidän söpöä useimmiten parempana kuin komeaa. Komea on enemmän kirveellä veistetty ja söpö on poikamainen ja nuorekas. Joskus harvoin komea mies on minusta hyvä.

• 20

ei.

• Näin minä,

Söpö mies: sanon miehiä söpöksi kun mies herättää minussa äidillisiä tai sellaisia hoivallisia tunteita. Kasvot ovat ehkä hivenen lapsenomaiset, ei missään nimessä ainakaan Miehekkäät. Ei mua mikään estä menemästä söpön kanssa sänkyyn jos kemiat natsaisi.

Komea mies: en menisi sänkyyn. Karsastan komeita miehiä koska heille on noussut pissi päähän ja käyttäytyvät sen mukaisesti.

Karskin näköinen mies, vähän sellainen resupekka jolla on karskit piirteet: Sänkyyn.

• lottamari_1

ei sitten mitään himoja herätä...huh.

• nainen24___

Vanha keskustelu, mutta löysin sattumalta googlesta joten kommentoin tähän jospa vaikka joku söpö kommenttia kuullut mies näkisi. :)
      jokainen mies johon koskaan elämässäni olen ihastunut, on ollut söpö. Osa on ollut sekä komeita että söpöjä samaan aikaan, osa vain söpöjä. Ainoastaan komeisiin miehiin en ole koskaan ihastunut, yhden yön juttuun kyllä kelpaavat. Siitä huolimatta sellainen mies jossa on jotain söpöä kääntää kyllä katseeni vaikkapa baarissa helpommin kuin ainoastaan komea mies.
      Söpö ei mun näkökulmasta ole kiertoilmaus rumalle, todellakaan.
      Entinen miesystäväni esimerkiksi oli samaan aikaan sekä komea, söpö että seksikäs ja siinä oli ulkoisesti unelmapaketti. Söpöksi teki varmaan joku hänen silmissään, suussa/huulissa, hymyssä ja katseessa. Ei ollut myöskään äärimaskuliiniset kasvonpiirteet (ne eivät viehätä edes yhden yön suhteissa). Söpöys miehessä on hyvä juttu! Näin on muuten sanonut myös useampi muu nainen ystävä-/tuttavapiirissäni. :)
      Ja ainiin, jos kehun miestä niin taidan aika harvoin sanoa komea..

• naisetmeneevaistollaan

Höpöhöpö. Komea ulkokuori ei takaa hienoa luonnetta. Söpö mies etupäässä juurikin siksi söpö, koska herättää huomion koko olemuksellaan ja huokuu lämpöä ja välittämistä ihmisistä.

• naisloogikko

Yleensä söpö tarkoittaa juuri hyvännäköistä ja kiinnostavaa eikä rumaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe