Suomennosta kiitos! :D

Ei ymmärrä

Siis tarkoittaako tämä todella sitä mitä luulen?

" ******* varaa oikeuden priorisoida muuta verkossa tapahtuvaa tiedonsiirtoliikennettä palveluun nähden. Datayhteyttä on kiellettyä käyttää ns. vertaisverkkoliikenteeseen (peer-to-peer) tai vastaavaan tiedostojen jakamiseen. "

Eli jos menen ottamaan ko. firman mobiililaajakaista-paketin, en voi enää siirtää tiedostoja, ladata yms. ???

7

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iz08E

Saat imuttaa dataa verkosta esimerkiksi selaimella mutta et saa itse jakaa mitään tai käyttää vertaisverkkoja. Lisäksi operaattorilla on oikeus rajoitta mielivaltaisesti liittymäsi nopeutta.

• aloittaja---

no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

*Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!

• aloittaja--
        aloittaja--- kirjoitti:

no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

*Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

Lisäys: toisaalta mokkulat on kyllä muutenkin niin p*rseestä että tuskinpa lähden edes vaihtamaan.

• Pirate Bay
        aloittaja--- kirjoitti:

Pirate Bay ei ole vertaisverkko.

• Pirate Bay kirjoitti:

Pirate Bay ei ole vertaisverkko.

Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.

• eedc
        sfinski80 kirjoitti:

Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.

Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.

• eedc kirjoitti:

Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.

Saa sieltä torrent "linkityksiä" joo, mutta kun ne on vertaisverkossa, ne tiedostot meinaan!

Siksihän piratebay saakin olla olemassa, kun se ei itsessään jaa mitään. Se vain linkittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42