Naisilla näin helppoa!

zimzalabim!

Naistuttuni laittoi S24-treffipalstalle ilmoituksen viikolla (pari viikkoa sitten).

Hän on nuori parikymppinen, liikunnallinen ja pirteä. Ilman kuvaa. Nätti toki.
Parissa päivässä hän sai lukuisia -monia kymmeniä asiallisia viestejä.
Kävi tuona samaisen viikon lopulla kolmilla treffeillä ja viikonlopun jälkeen tapaili jo 10 vuotta vanhempaa miestä. Ilmoituksen poisti saman tien.
Nyt hän jatkaa tapailua ja puhetta on seurustelusta.

Mitäs minä? Lähemmäs 30 vuotias liikunnallinenkin mies ollut vuoden päivät deitissä ja ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. Yhteyttä ei otettaisi vaikka aseella uhattaisiin. Paitsi viisi vuotta vanhemmat ei-liikunnalliset naiset.

Ei taida mennä ihan tasan.

41

1900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zimzalabim!

Enkä ole siis mustasukkainen hänestä kun ei luonteiden puolesta sovita yhteen enkä kateellinen vaan vilpittömän onnellinen.

Tuleepahan vain selväksi että miten ne hommat sujuu pelkästään kun sukupuolta vaihtaa.

• Oikkupoikku

Pitää vaihtaa myös ikä. Olen nelikymppinen nainen enkä saa vastauksia juuri ollenkaan. Ne mitä tulee ovat jotain seksintyrkytysjuttuja.

Tämän ikäinen ei kelpaa enää kenellekään vaikka sattuisi olemaan hoikkakin kuten itse olen. Mutta jos laitan koko kropan kuvan mistä näkisi mitä on tarjolla, silloin ei näkyisi siinä minikuvassa naama kunnolla, enkä halua että kukaan pettyy tavatessaan tyyliin "ai tuollainen petolinnun persekö sinulla naamana onkin".

Tavallinen naama keski-ikäiselle naiselle, mutta valitettavasti kehoni on kaulasta alaspäin kuin nuoremman ihmisen. Pitäisi varmaan alkaa lihottaa...

• pluuh

Juup. Keskimääräisen miehen markkina-arvo on täällä kuvainnollisesti 1 sentti ja naisen 100 euroa. Ja tätä yhtälöä ylläpitää kaikki miehet, jotka pistää sen tuhat viestiä per viikko naiselle kuin naiselle.

• pimpimpim

No mutta, mitä vikaa on viisi vuotta vanhemmissa naisissa? Alkoihan naistuttusikin tapailemaan 10 vuotta vanhempaa miestä. Minkälaisella ikähaarukalla etsit naista?

• zimzalabim!

Tunnetustihan naiset etsivät vanhempaa ja miehet etsivät nuorempaa. Eivät monet vanhemmat naiset olisi minun kaltaisesta "pojan klopista" kiinnostuneet muutenkaan.

Mikään ei estä tapailla 5 vuotta vanhempaa, mutta se on ongelmallista jos kyseiset naiset etsivät kuitenkin vanhempaa miestä, haluavat lapsia heti (biologinen kello tikittää) tai sitten ovat juuri noita ei-liikunnallisia tapauksia.

Ikähaarukkani oli miinus 10 ja plus viisi vuotta noista syistä johtuen.

• TarjaKaarina2
        zimzalabim! kirjoitti:

Tunnetustihan naiset etsivät vanhempaa ja miehet etsivät nuorempaa. Eivät monet vanhemmat naiset olisi minun kaltaisesta "pojan klopista" kiinnostuneet muutenkaan.

Mikään ei estä tapailla 5 vuotta vanhempaa, mutta se on ongelmallista jos kyseiset naiset etsivät kuitenkin vanhempaa miestä, haluavat lapsia heti (biologinen kello tikittää) tai sitten ovat juuri noita ei-liikunnallisia tapauksia.

Ikähaarukkani oli miinus 10 ja plus viisi vuotta noista syistä johtuen.

Vanhanaikainen ajatus, että naiset haluaisivat vanhemman miehen! (Ehkä 100 vuotta sitten, kun naiset eivät juurikaan käyneet kodin ulkopuolella töissä, eli tarvittiin varakas isäehdokas.)

Nykypäivänä naiset haluavat oman ikäisensä miehen, minullakin on -5v ikätoiveena profiilissa.

Olen joskus treffaillut vanhempiakin miehiä, mutta he ovat olleet hirveän pappamaisia, joten ei ole lainkaan synkannut heidän kanssaan! Haluan pitää itseni kunnossa ja liikun paljon, en halua kököttää vanhan miehen kanssa kotona.

Minua luullaan usein nuoremmaksi ja seurustelukumppanini ovat yleensä olleetki 1-5v nuorempia kuin minä.

• Vieräsiäri
        TarjaKaarina2 kirjoitti:

Vanhanaikainen ajatus, että naiset haluaisivat vanhemman miehen! (Ehkä 100 vuotta sitten, kun naiset eivät juurikaan käyneet kodin ulkopuolella töissä, eli tarvittiin varakas isäehdokas.)

Nykypäivänä naiset haluavat oman ikäisensä miehen, minullakin on -5v ikätoiveena profiilissa.

Olen joskus treffaillut vanhempiakin miehiä, mutta he ovat olleet hirveän pappamaisia, joten ei ole lainkaan synkannut heidän kanssaan! Haluan pitää itseni kunnossa ja liikun paljon, en halua kököttää vanhan miehen kanssa kotona.

Minua luullaan usein nuoremmaksi ja seurustelukumppanini ovat yleensä olleetki 1-5v nuorempia kuin minä.

Se on todella kohteliaisuutta, mielelläänhän sen todesta ottaisi. Sen sijaan miten ottaisit, jos minä yhden tapasin ja olen 45 ja nainen sanoi, että olet sinä ainakin kymmenen vuotta vanhempi!!! Etkö sinäkin mieluummin ottaisi sen, joka sanoisi, että olet 10 vuotta nuoremman näköinen. Maailma on valhetta täynnä, katso vaikka ihan eduskunnasta lähtien..sieltä alas risumajaan asti!

• TarjaKaarina2
        Vieräsiäri kirjoitti:

Se on todella kohteliaisuutta, mielelläänhän sen todesta ottaisi. Sen sijaan miten ottaisit, jos minä yhden tapasin ja olen 45 ja nainen sanoi, että olet sinä ainakin kymmenen vuotta vanhempi!!! Etkö sinäkin mieluummin ottaisi sen, joka sanoisi, että olet 10 vuotta nuoremman näköinen. Maailma on valhetta täynnä, katso vaikka ihan eduskunnasta lähtien..sieltä alas risumajaan asti!

En kai uskoisi, jos vain miehet niin sanoisivat:D
        Miehet ovat usein tosi huonoja arvaamaan, ja kohteliaisuuttaan sanoisivat alaspäin.

Vaan uskon naisia, jotka ovat ikääni arvailleet. Kaikki ovat poikkeuksetta arvanneet alaspäin 4-10v.
        Keskusteluissa se tulee esiin yleensä "niin, mutta sä oletkin mua nuorempi". Kun sitten kysyn puhujan ikää, niin hän onkin oikeasti nuorempi.

Ilmeisesti olen saanut hyvät geenit. ( Tietysti se vaikuttaa, että liikun, syön terveellisesti, enkä tupakoi. Joten ihoni on säilynyt senkin takia parempana.)

• M35v...

Sullahan on sitten mennyt poikkeuksellisen hyvin kun on tullut viestejä muiltakin kuin suomea tai englantia osaamattomilta epämääräisiltä huijareilta. Viisi vuotta vanhemmat naiset kiinnostaisivat itseäni kyllä. Tosin täysin ei-liikunnalliset eivät varmaankaan.

• zimzalabim!

Ei noita viestejä ole tullut kuin pari siis vuoden aikana. Loppuihin on joutunut itse ottamaan kontaktia.

Nämä vain ovat selkeästi niin täydellisesti nuorten naisten markkinat että samassa ikäryhmässä olevan miehen on lähes turha pyöriä luppoaikaa tuolla.

• JopeJope

Oliko pointti nyt siis siinä, että naiset eivät oma-aloitteisesti ota sinuun yhteyttä vai, että ei tule vastauksia edes sun aloitteisiin?

Ensimmäisessä tapauksessa, mitä väliä? Sä voit aina itse tehdä aloitteen ja nimenomaan sellaisiin jotka sua kiinnostaa. Voihan sitä pitää epäreiluna jos mies joutuu tekemään aina kaiken työn, mutta eipä sille mitään voi.

Toisessa tapauksessa, mä en oikeasti ymmärrä mitä porukka tekee jos ei saa vastauksia. Itse suht samanlainen tapaus kuin sinä (urheilullinen, ehkä hieman keskimääräistä pidempi, savuton), mutta viimeisen puolentoista vuoden aikana varmaan 20-30 naisen kanssa pidempää viestittelyä, 10 treffit ja kaksi muutaman kuukauden tapailusuhdetta.

Niin ja ihan kuvaton profiili mulla ja olen kuitenkin saanut myös vastauksia sekä päätynyt treffeille kuvallistenkin kanssa joita ei voi todellakaan sanoa rumiksi.

• elämäntapaliikkuja

avain sanat ovat "ehkä hieman keskimääräistä pidempi", suomalaisten miesten keskipituus on n. 180cm (siis muutaman tutkimustuloksen mukaan 18-64 vuotiaista miehistä) ja sinä olet sitten hieman tätä pidempi 183-185cm niin kyllä se riittää siihen että naisia kiinnostaa.

Usea nainen jos en jopa yleistäisi että suurin osa naisista haluaa miehen olevan heitä fyysisesti isompia ja eritoteen pidempiä. Toki meitä on moneen mutta yleislinjaus on silti edellä mainittu.

• zimzalabim!

Ehkä tuo pituus vaikuttaa tai olet keskimääräistä suomalaista komeampi?
        Mistä päin haet seuraa, ehkä uudelta maalta?

Itsehän olen joutunut juuri yhteyksiä ottamaan koska todellakin jostakin syystä omaan profiiliin ottaa vain yhteyttä jotka nippanappa ikänsä puolesta sopivat mutteivät esimerkiksi ruumiinkulttuurin puolesta lainkaan.

Sehän se tässä ihmetyttää että itse on ollut aivan tolkuttoman aktiivi vuoden päivät ja nainen tulee ja viikossa saa melkein enemmän yhteyksiä kuin minä tähän mennessä sekä heti saa sovittua treffit.

Tietysti pieni onni että löytyi noin sopiva mies hänelle.

• ................

Olen iloinen ystäväsi ja tuon miehen puolesta - aika tasan se mun laskemisen mukaan meni:

1 nainen löysi kumppanin.
      1 mies löysi kumppanin.
      1 mies ei löytänyt kumppania.
      1 nainen, joka sinun kanssasi joskus pariutuu, ei ole vielä löytänyt kumppaniaan eli sinua.

Minä löysin myös kumppanin netin kautta, kuten siis tietenkin aviomiehenikin.

Näiden laskelmien mukaan luku on 2-2.

Siinä vaiheessa alkaa mennä nallikarkit sukupuolijakauman mukaan vähän epätasaisesti kun aletaan näitä homo- ja lesboseuranhakijoita miettimään. Jotenkin surku lukea näitä kirjoituksia, joissa verrataan toiseen sukupuoleen itseä ja päätellään, että toisilla on asiat aina paremmin kuin itsellä. Kun loppujen lopuksi, jos seuraa on hakemisen lisäksi tarkoitus myös saada, niin yhtä onnistunutta naisen tarinaa vastaa yksi onnistunut miehen tarina. Mutta jostain syystä tämän 10 vuotta vanhemman miehen onni jäi täysin huomiotta. Eikö se olisi juuri hyvä, että mahdollisimman moni nainen löytäisi sen parisuhteen netin kautta, itsekin voisit olla yksi vastinkappale silloin muiden joukossa.

• zimzalabim!

Onkohan sulla nyt todennäköisyyslaskelmat kunnossa?

• zimzalabim!

"Eikö se olisi juuri hyvä, että mahdollisimman moni nainen löytäisi sen parisuhteen netin kautta, itsekin voisit olla yksi vastinkappale silloin muiden joukossa. "

Se riippuu naisten ja miesten suhdeluvusta nettideitissä.

Jos naisia on 2
        Miehiä 8

Jos 2 nainen saa 2 miehen niin 6 miestä jää ilman.

En tiedä missä sinulle opetettiin matematiikkaa muttei kovin tasaiselta vaikuta...

• röyh, pierettää

On, naisilla on näin helppoa. Ei ehdi kunnolla profiilia laittaa, kun postiloota pullottaa erilaista viestiä, töistäkin joutuu ottamaan lomaa että ehtii kaikki kiinnostavat ehdokkaat tapaamaan.
      Pahimmillaan kohdatessaan monta kiinnostavaa, joutuu perustamaan oikein haaremin. Ja aina vaan niitä miehiä tunkee ovista ja ikkunoista.
      Ei ole siis pulaa naisella miehistä, jos vanha ei tyydytä, voi heivata pois ja ottaa uuden.

Oletko sinä unohtanut jo siittiövaiheen toiminnot? Kannattaa rynnistää muiden mukana, jotta ehtii ekaks :D

• No jos se liikunnallisuus on sulle noin tärkeää ja koet sen ehdottomasti nostavan markkina-arvoasi niin mitä muuta sinussa on sellaista joka saisi naiset kiinnostumaan? Itse en liikuntaharrastuksia laske erityisesti arvostettavaksi asiaksi. Musiikki sen sijaan on paljon tärkeämpi seikka.

Minua ei kiinnosta profiilit joissa luetellaan kaiken näköisiä liikuntaharrastuksia mutta ihmisestä sen sijaan ei saa minkäänlaista persoonallista kuvaa.

• Tuija Helena

Liikunnallisuus nyt ei yksistään ole mikään positiivinen asia.

Liikunnallinen ihminen voi olla mielenvikainen, narsisti, sairaalloisen mustasukkainen tai sairaan itserakas!

Kyllä muut asiat kuin liikunnallisuus ovat tärkeämpiä, esim. älykkyys ja urheilullisuus eivät usein löydy samasta ihmisestä.

• Tuija Helena
        Tuija Helena kirjoitti:

Liikunnallinen ihminen voi olla mielenvikainen, narsisti, sairaalloisen mustasukkainen tai sairaan itserakas!

Kyllä muut asiat kuin liikunnallisuus ovat tärkeämpiä, esim. älykkyys ja urheilullisuus eivät usein löydy samasta ihmisestä.

Lisäyksenä: sairaalloinen nuukuus!

Koska sekin on oikeasti sairaus.

• Jori Sand

Liikunnalinen ihminen voi aivan hyvin liikunnan ohella harrastaa lukemista, soittaa jotakin soitinta ja lisäksi käydä taidenäyttelyissä/-esityksissä. Eivät ruumiin- ja hengenkulttuurin antimet ole välttämättä toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. Sitoohan esim. taidetanssi/nykytanssi mitä suurimmassa määrin liikkeen, fyysisyyden, musiikin, ilmaisun sekä mielenliikkeet tiiviisti yhteen.

• Jori Sand kirjoitti:

Liikunnalinen ihminen voi aivan hyvin liikunnan ohella harrastaa lukemista, soittaa jotakin soitinta ja lisäksi käydä taidenäyttelyissä/-esityksissä. Eivät ruumiin- ja hengenkulttuurin antimet ole välttämättä toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. Sitoohan esim. taidetanssi/nykytanssi mitä suurimmassa määrin liikkeen, fyysisyyden, musiikin, ilmaisun sekä mielenliikkeet tiiviisti yhteen.

Aivan mutta nyt puhuinkin siitä että jos deittiprofiilissa ei lue muuta kuin urheilullisuudesta ja liikuntaharrastuksista. Minua sellainen profiili ei saisi kiinnostumaan millään.

• PäiviMaarit
        sanna-76 kirjoitti:

Aivan mutta nyt puhuinkin siitä että jos deittiprofiilissa ei lue muuta kuin urheilullisuudesta ja liikuntaharrastuksista. Minua sellainen profiili ei saisi kiinnostumaan millään.

Jokin aika sitten tutustuin täällä ikäiseeni mieheen, jolla on liikuntaharrastuksia. MUTTA: siinä kaikki!
        Kaveri ei oikein osannut puhua yhtään mistään, ja silloin jos puhui niin jokin asia oli huonosti. Valitti työstään jne.

Mitään älykästä keskustelua hänen kanssaan ei saanut aikaiseksi, monesta yrityksestä huolimatta. Mitään kivoja treffi-ideoita ei hänellä ollut koskaan. Ihmeellinen nyhverö.

• zimzalabim!
        sanna-76 kirjoitti:

Muuta en osaa tuohon sanoa kuin että minun profiilissa liikunnallisuutta ei erityisesti mainostettu.

Ehkä se onkin se virhe kun ei sano olevansa "urheilullinen" tai "sporttinen" eli samaan pakettiin aina kulkeva menevä liipottaja. Enkä harrasta niin seksikkäitä joukkuelajejakaan vaan ihan juoksua ja kuntosaleilua. Mutta ehkä näillä eväillä ei passaisi sitten odottaa naiseltakaan liikunnallisuutta.

Keskityin profiilissa kertomaan kyllä aikalailla muista harrastuksista kuten henkisen kulttuurin puolelta.

Ne taisivat enemmän olla rasitteita.
        Miten liikunnallinen muuten itse olet kun sinulla on tuollaiset näkemykset? Oletko ehkä ei-liikunnallista kulttuuria harrastelevaa sorttia?

Koska olen huomannut että monilla kulttuuria harrastavalla ei ole minkäänlaista liikuntaharrastusta ja kunto ihan kuralla sekä kehon muoto myös.

Osuuko yhtään kohdilleen? Meitä on moneen junaan joten ei kannata olettaa että liikunnallinen ihminen enemmän kuin kulttuurinenkaan on "yhden asian ihminen".

• zimzalabim!
        PäiviMaarit kirjoitti:

Jokin aika sitten tutustuin täällä ikäiseeni mieheen, jolla on liikuntaharrastuksia. MUTTA: siinä kaikki!
        Kaveri ei oikein osannut puhua yhtään mistään, ja silloin jos puhui niin jokin asia oli huonosti. Valitti työstään jne.

Mitään älykästä keskustelua hänen kanssaan ei saanut aikaiseksi, monesta yrityksestä huolimatta. Mitään kivoja treffi-ideoita ei hänellä ollut koskaan. Ihmeellinen nyhverö.

"Mitään älykästä keskustelua hänen kanssaan ei saanut aikaiseksi, monesta yrityksestä huolimatta. Mitään kivoja treffi-ideoita ei hänellä ollut koskaan. Ihmeellinen nyhverö. "

Tervetuloa miesten maailmaan. Tällaista se on lähes aina naisten kanssa. Puheenaiheet on keksittävä itse ja heiltä nyt ainakaan on turha odottaa mitään omia ideoita.

• zimzalabim! kirjoitti:

Muuta en osaa tuohon sanoa kuin että minun profiilissa liikunnallisuutta ei erityisesti mainostettu.

Ehkä se onkin se virhe kun ei sano olevansa "urheilullinen" tai "sporttinen" eli samaan pakettiin aina kulkeva menevä liipottaja. Enkä harrasta niin seksikkäitä joukkuelajejakaan vaan ihan juoksua ja kuntosaleilua. Mutta ehkä näillä eväillä ei passaisi sitten odottaa naiseltakaan liikunnallisuutta.

Keskityin profiilissa kertomaan kyllä aikalailla muista harrastuksista kuten henkisen kulttuurin puolelta.

Miten liikunnallinen muuten itse olet kun sinulla on tuollaiset näkemykset? Oletko ehkä ei-liikunnallista kulttuuria harrastelevaa sorttia?

Koska olen huomannut että monilla kulttuuria harrastavalla ei ole minkäänlaista liikuntaharrastusta ja kunto ihan kuralla sekä kehon muoto myös.

Osuuko yhtään kohdilleen? Meitä on moneen junaan joten ei kannata olettaa että liikunnallinen ihminen enemmän kuin kulttuurinenkaan on "yhden asian ihminen".

Liikun työkseni riittävästi. Eipä huvita vapaa-aikana liikahtaa sen enempää kuin kuuntelemaan bändejä ja baariin, ym. muuta kiinnostavampaa.

Useimmat miehet ovat omasta mielestään kuitenkin urheilullisia ja sporttisia, oli se vartalonmalli mitä vaan. Joten eipä ne urheilulajit valaise ihmisestä mitään, kun ei edes sitä kropan mallia.

• Tuija Helena kirjoitti:

Typerä ihminen jättää kehonsa huonolle hoidolle.

• PäiviMaarit
        zimzalabim! kirjoitti:

kenelle kysymys oli tarkoitettu, mutta vastaan kuitenkin;)

Itse harrastan liikuntaa ehkä vähän enemmän kuin riittävästi, ehkä jo siksikin että omistan koiran.
        Sen lenkkeilyjen lisäksi jumppaa ja kuntosalia ajan ja innokkuuden mukaan. Kuntoni on hyvä, enkä juuri koskaan sairastele. Profiilissani lukee "normaali". Vaikka monella vähemmän liikkuvalla miehellä varmaankin lukee "urheilullinen".

Ja todellakin haluaisin miehen, jonka kanssa voi keskustella jotain älykästäkin - yritetty on, mutta ei sitä kauaa jaksa, jos toisesta ei saa mitään irti. Ja jos itse joutuu aina keksimään treffeille ideoita, toisella ei niitä ole koskaan - huoh...

Täällä monet miehet valittaa kun ei saa vastauksia, ei niitä ainakaan kuvattomalle naiselle paljon tule.
        Ja kuvaani en suostu laittamaan, koska en halua työkavereiden löytävän minua täältä.

Monilla miehillä on profiilissaan niin niukasti tietoa, ettei siitä voi mitenkään tietää kiinnostaako tyyppi vai ei. Siviilisääty kohta on jätetty usein tyhjäksi, eli mies on varattu - ei kiitos.
        Joillakin on kopsattu runo tai runoja profiiliin, mitä se kertoo miehestä? Osaa käyttää copy-paste toimintoa....?

• zimzalabim!
        PäiviMaarit kirjoitti:

Itse harrastan liikuntaa ehkä vähän enemmän kuin riittävästi, ehkä jo siksikin että omistan koiran.
        Sen lenkkeilyjen lisäksi jumppaa ja kuntosalia ajan ja innokkuuden mukaan. Kuntoni on hyvä, enkä juuri koskaan sairastele. Profiilissani lukee "normaali". Vaikka monella vähemmän liikkuvalla miehellä varmaankin lukee "urheilullinen".

Ja todellakin haluaisin miehen, jonka kanssa voi keskustella jotain älykästäkin - yritetty on, mutta ei sitä kauaa jaksa, jos toisesta ei saa mitään irti. Ja jos itse joutuu aina keksimään treffeille ideoita, toisella ei niitä ole koskaan - huoh...

Täällä monet miehet valittaa kun ei saa vastauksia, ei niitä ainakaan kuvattomalle naiselle paljon tule.
        Ja kuvaani en suostu laittamaan, koska en halua työkavereiden löytävän minua täältä.

Monilla miehillä on profiilissaan niin niukasti tietoa, ettei siitä voi mitenkään tietää kiinnostaako tyyppi vai ei. Siviilisääty kohta on jätetty usein tyhjäksi, eli mies on varattu - ei kiitos.
        Joillakin on kopsattu runo tai runoja profiiliin, mitä se kertoo miehestä? Osaa käyttää copy-paste toimintoa....?

Ihan samalla tavoin ajattelen joka asiasta.
        Arvaan että olet 35 nainen etkö oletkin?

Oman päättelyni mukaan profiilissani oli ehkä liiankin paljon tietoa. Pitäisi pitää viestittely lyhyenä ja pyrkiä vain treffeille.

Mutta ero oli siinä tämän naisen ja minun välillä että siinä missä oma viestittely tuntui kuin olisi yrittänyt valloittaa jonkun linnakkeen niin tämän tuttavan ympärillä pyöri heti ensihetkestä alkaen miekkosia kuin mehiläisiä hunajan.

Jos hän olisi ikäiseni niin en yhtään ihmettele etteikö kävisi aivan samoin.

• zimzalabim!
        sanna-76 kirjoitti:

Liikun työkseni riittävästi. Eipä huvita vapaa-aikana liikahtaa sen enempää kuin kuuntelemaan bändejä ja baariin, ym. muuta kiinnostavampaa.

Useimmat miehet ovat omasta mielestään kuitenkin urheilullisia ja sporttisia, oli se vartalonmalli mitä vaan. Joten eipä ne urheilulajit valaise ihmisestä mitään, kun ei edes sitä kropan mallia.

En tiedä valaiseeko urheilulajit mitään, mutta ainakin itse odotan että nainen on liikunnallinen ja hyvässä kunnossa.

Miten se liikunta tapahtuu ja miten nainen pysyy kunnossa on sitten hänen oma asiansa. Sohvaperunan kanssa en voisi seurustella vaikka kuinka hänen kanssaan voisi bändejä käydä kuuntelemassa ja kirjoista keskustella.

• M28v
        PäiviMaarit kirjoitti:

"Monilla miehillä on profiilissaan niin niukasti tietoa, ettei siitä voi mitenkään tietää kiinnostaako tyyppi vai ei."

Noh, täällä kirjoittaa mies, jonka aloitteista puolet on johtanut pidempäänkin viestittelyyn ja treffeihinkin, ja joka kyllä kirjoittelisi enemmänkin aloitteita, jos vaan naisten profiileista löytyisi enemmän persoonaa, johon tarttua viestiä kirjoittaessaan. Eli ihan sama vika monilla naisillakin.

• Urheilullinen 240KG!
        sanna-76 kirjoitti:

Naisen profiilihaussa on usein nihilistinen ikäraja, monesti Suomi24:n parissa vielä alemmas kuin oma ikä! Mutta..sitten painoraja onkin 300:aan kiloon asti!! Ei taitaisi kaverini 240 kiloakaan kiinnostavan jos laittaisi!!? Vaikka on urheilullinen :-)))

• Rajoittamaton
        Urheilullinen 240KG! kirjoitti:

Naisen profiilihaussa on usein nihilistinen ikäraja, monesti Suomi24:n parissa vielä alemmas kuin oma ikä! Mutta..sitten painoraja onkin 300:aan kiloon asti!! Ei taitaisi kaverini 240 kiloakaan kiinnostavan jos laittaisi!!? Vaikka on urheilullinen :-)))

Jos painoraja on 300 kg asti niin silloin henkilö ei ole ihannekumppaniosiossa täyttänyt painon ylärajaa tietoja antaessaan. Palvelu vain toimii siltä osin hölmösti, että sekä ikään että painoon tulee automaattisesti järjestelmän mahdollistama pienin ja suurin ala- ja yläraja. Eli jos siellä on jotain 16-100 v ikäraja tai paino jotain 0-300 kg niin noita tietoja ei ole sillon määritelty. Tyhmää vaan on se, että ne jotka eivät tätä palvelun ominaisuutta tiedä, kuvittelevat henkilön pistäneen sinne jotain kummallisia haarukoita. Tosiasiassa henkilö ei ole edes halunnut määritellä noita asioita, mutta niitä ei silti saa pois näkyvistä.

• zimzalabim! kirjoitti:

En tiedä valaiseeko urheilulajit mitään, mutta ainakin itse odotan että nainen on liikunnallinen ja hyvässä kunnossa.

Miten se liikunta tapahtuu ja miten nainen pysyy kunnossa on sitten hänen oma asiansa. Sohvaperunan kanssa en voisi seurustella vaikka kuinka hänen kanssaan voisi bändejä käydä kuuntelemassa ja kirjoista keskustella.

No kuule kun liikuntaa voi harrastaa tarpeeksi ilman että ajaa autolla jonnekin salille. Paremmassa kunnossa minä olen kuin monet miehet jotka väittävät olevansa urheilullisia.

• miekkanen
        Tuija Helena kirjoitti:

"Liikunnallisuus nyt ei yksistään ole mikään positiivinen asia. "

Älä viitsi.

Täällä valitetaan ettei miehet saa vastausta, eivätkä naiset vastaa viesteihin.

Kyllä vastaavat, ainakin minulle suurempi osa naisista vastasi kuin jätti vastaamatta. Tietenkin olin vähän viilannut profiiliani, mutta eiköhän miesten perusprofiiliin verrattuna suurin ero ollut urheilullinen ruumiinrakenne ja aktiiviset liikuntaharrastukset. Toki tämä tarkoitti sitä että minusta kiinnostuivat keskimääräistä liikunnallisemmat naiset.

Väitän kuitenkin että kuvattoman miehen profiilin kiinnostavuus nousee merkittävästi kun vaihtaa ruumiinrakenteen urheilulliseksi ja että kertoo harrastavansa 3-5x viikossa liikuntaa. Jos ei muuta niin pääsee ainakin vaihtamaan kuvia ;-)

"Kyllä muut asiat kuin liikunnallisuus ovat tärkeämpiä, esim. älykkyys ja urheilullisuus eivät usein löydy samasta ihmisestä."

Itseasiassa tutkimusten mukaan älykkyys ja urheilullisuus korreloivat keskenään. Kun miettii näitä monia menestyneitä urheilijoita, niin kyllähän se mattinykänen on siellä vähemmistössä. Esimerkeiksi fiksuista urheilijoista käy vaikka Hannu Manninen ja Samppa Lajunen, kummatkin älykkäitä ja yliopiston käyneitä miehiä.

• miekkanen
        PäiviMaarit kirjoitti:

No tuskinpa se mies olisi ollut yhtään sen puheliaampi, vaikka harrastuksena olisi ollut liikunnan sijasta shakki tai perhokalastus.

Jotkut vaan ovat hiljaisempia eikä niiden johonkin asiaan lopullisesti köpsähtäneiden kanssa välttämättä voi keskustella mistään muusta kuin siitä yhdestä asiasta. Olipa se himokiinnostuksen kohde sitten urheilu tai pelkkä penkkiurheilu, kalastus, shakki, tietokonepelit, filosofia, roolipelit, tietokoneet tai joku muu vastaava nörtteily.

tämmöiselle henkilölle pitää löytää kumppaniksi samanhenkinen intomieli, ei siitä muuten tule mitään.

• miekkanen
        zimzalabim! kirjoitti:

siihen, pitävätkö naiset vai eivät. Enemmän se merkkaa kuinka paljon harrastus vaikuttaa ulkonäköön.

hankkiudu hunks-kuntoon niin varmasti helpottaa. tuo juoksu on siinämielessä vähän hankala laji, että varsinkin pitkänmatkanjuoksijat muistuttavat enemmän vinttikoiraa kuin raaka-arskaa. pikajuoksita sitten tietenkin erikseen.

itse harrastan potkunyrkkeilyä ja kuntosalilla käyntiä eikä sitä ole kukaan ainakaan sanonut pitävänsä negatiivisena asiana. lisäksi luen paljon, kesimäärin kolme kirjaa kuukaudessa.

• Räähkäkäähkä

Sopisi otsikoksi paremmin.

• wtttry

-Muistutat erästä julkisuuden henkilöä
        - Ooooooh!
        - Hei Köppö!

siinä aika varmoja aloituksia johon naiset vastaavat, ne on niin pöpejä ettei niille oikea teksi käy olenkaan
        pitää olla pilkut ja pisteet paikoillaan, ja ei silleen tartte kuvaa jos osaa kirjoittaa,kuva on tietysti hyvä jos on oikeasti sinkku, mutta parhaat kirjoittajat ovat ukkomiehiä- ei täällä naiset yhteyttä ota se on ihan niin kuin tavallisessa elämäs

• n87.

Eipä mulle ainakaan oo tullu mitään vastausryöppyä. Olen normaalivartaloinen, urheilullinen opiskelija neitpnen. Profiiliani on kehuttu hyväksi.

• M

Tässä suhteessa jätkillä on todella vaikeampaa. Naiset ei vaan jostain syystä tee aloitetta, tiedä mikä siinä on. Siis ellet ole Tom Cruise tai jotain.. Jos ihmiskunnan jatkaminen olisi naisista kiinni niin oltaisiin viikon sisään sukupuuton partaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223