Selvä tapaus eli sukupuolen mukaan.
Jos olet nainen niin oletko iskenyt miestä ja missä sekä kuinka usein?
Voit kertoa myös mikä sai iskemään jossakin tapauksessa?
Jos olet mies niin onko sinua nainen iskenyt ja missä sekä kuinka usein?
Voit kertoa myös miten tunsit naisen ennestään.
Nainen: Oletko iskenyt? Mies: Onko sinua isketty?
6
1105
Vastaukset
- Vastaaja N
En ole.
Olen mies ja minua ei ole koskaan isketty vaik olen salaa toivonutkin. Luulen tietäväni syyn siihen miksi minua ei ole isketty eli en ole mikään Richard Geren näkönen tyyppi mutta, en voi sille mitään minkä näkönen oon. Kerran yks nainen täällä sanoi et ai sä oot "ton" näkönen ja sen jälkeen hänestä ei kuulunutkaan mitään et näin täl kertaa.
- mmmmmmm
On joskus. Ihan kivasti joskus ja toisinaan taas todella tökerösti :D
Parasta iskentää on kavereillaan ihan normaalisti kunnes huomaa yhtäkkiä pussailevansa... JOS nainen kiinnostaa. Toisaalta se on myös kamalinta JOS nainen ei kiinnosta. Vaikeeta. Merkkien ja signaalien luku on tärkeetä.
- MissSweetH
Olen kyllä kysässyt puolituttua miestä ulos kanssani, jos se nyt iskemiseksi lasketaan. Hän oli työkaverini, mahdottoman söpö ja todella mukava. Pelotti hirveästi, mutta kyse olikin enemmän itseni haastamisesta ja rohkeuden löytämisestä kuin todella tämän miehen tavoittelusta.
Eräälle toiselle miehelle olen ehdottanut seurustelua jonkin ajan tapailun jälkeen. Ensimmäistä kertaa tapasimme seuranhakupalstalla, joten toisen sinkkustatus oli kyllä selvillä.
Aikuista sinkkuelämää en ole puolta vuotta pitempää aikaa viettänyt, joten enempää ei ole aloitteita tullut tehtyä. Täytyy kyllä todeta, että olen näissä "iskuyrityksissäni" aika tasoissa mua iskeneiden miesten kanssa. Tietysti sehän nyt vähän riippuu siitäkin, miten se iskeminen määritellään. - niinpäniinN
Olen nainen, enkä ole koskaan iskenyt miestä. Ehkä ei ole tarvinnut, koska miehet ovat tehneet aina aloitteen.
- kokenut nainen 64
Iskenyt ja monesti! Mutta se on mennyt melkein niin että iskemäni miehet ovat olleet varattuja, kiinnostusta tottakai on aina ollut, kyllä sen tuntee, jos on molemminpuolista. Tällöin (varattuna) miehet eivät tietenkään ole tehneet aloitetta. Sitten olen itse toiminut, antanut käyntikorttini tms.. Tämä ei ole silti lannistanut minua, ei kun eteenpäin ja "seuraavaan kohteeseen". Se täytyy kyllä sanoa, että harvassa nuo miesehdokkaat alkavat olla, rima kun on jo niin korkealla. Sitä kun etsii juuri sitä tiettyä miestyyppiä, vertaista.
Kaikki pitkät suhteeni on aina alkaneet jotenkin luonnostaan ei ole tarvittu oikeastaan mitään "iskemistä", tämä erottaa siis näistä miehistä sen kuka minulle on ollut "se oikea". Molemmat on oleet vapaita silloin. Asiat on tapahtuneet ihan omalla painollaan.
Iskeminen sinänsä on hyvin yksinkertaista, pyytää vaan toista ulos, ei se sen ihmeellisempää ole. Pitää löytää vaan "oikea kohde", joka on myös sinusta kiinnostunut ja vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854