Itse olen 30 kympin puolivälin tienoilla oleva mies. Akateemisesti koulutettu, suhteellisen hyvässä ja vakaassa duunissa, omistusasunnossa, en käytä huumeita tai ryyppää ylettömästi, hoidan kuntoa salilla yms (vaikka en mitenkään atleetikon kroppaa omaakkaan), harrastelen ja matkustelen monipuolisesti ja olen ilmeisen haluttava vastakkaisen sukupuolen edustajien mielestä. Seuraa kyllä usein löytyy yöelämästä, mutta valitettavasti vain yleensä pelkkaa seksiseuraa. Seurustelusuhteita ja yksi avoliittokin on jo takana. Lapsia ei ole.
Profiili on ollut välillä ei aktiivisena Suomi24:ssä ja nyt olen taas silmäillyt tarjontaa. Samat naiset ovat siellä vuosikausia ja kertovat hakevansa parisuhdetta. Profiilit ovat aktiivisessa käytössä. Useamman vuoden aikana ei näytä tapahtuneen mitään. Itse olen laatinut asiallisen tekstin profiiliini. Teen selväksi, että haen parisuhdetta ja perhettä jatkossa. Kuvaa en ole laittanut, mutta olen aina ilmoittanut lähettäväni sen, jos kiinnostus herää. Pari kertaa olen erehtynyt heittämään flirtin sillä seurauksella, että ne torjuttiin. Ymmärrän, jos ei kiinnosta, mutta yksi laittoi vieläpä itseni torjuttujen listoille ikään kuin olisi häiriköinyt häntä. Lopetin flirttailun ja lähestyin sopivia ehdokkaita (kuvallisia ja kuvattomia). Useinmiten en saanut mitään vastausta tai sitten sain yhden rivin vastauksen jossa pyydettiin kuvaa ja sen jälkeen seurasi hiljaisuus. Minkäänlaista tutustumista ei päässyt alkuun juuri kenenkään kanssa. Ymmärrän senkin, että ulkonäkö tai profiili ei miellytä kaikkia, mutta voisivat naiset katsoa välillä peiliinkin. Ei kerrota itsestä juuri mitään tai laitetaan niin epäselvä kuva, että siinä voisi olla norsu. Miten ihmeessä voit tavata ketään, jos torjutaan kaikki suoralta kädeltä? Itse olen oppinut tässä vaiheessa elämää, että täydellistä naista ei löydy. Voi löytyä nainen, jonka kanssa synkkaa ja kemiat osuus kohdallaan. Juuri millään muulla ei ole väliä. Jos kemia puuttuu, ei ole mitään toivoa, vaikka profiili näyttäisi kuinka täydelliseltä. Vastaavasti, jos kemiat sopii, niin toisessa pitää hyväksyä ärsyttäviäkin seikkoja.
Haluan tarkentaa, etten ole hakenut seuraa itseäni paljon nuoremmista ja olen katsonut, että sovin ainakin suurin piirtein ( -1 v) naisen laittamaan ikähaarukkaan. En ole valikoinut "parhaimman" näköisiä naisia vaan niitä, joiden profiilista löytyy jotain yhteistäkin. En karsasta naisia, jotka ilmoittavat olevansa pyöreitä tai ylipainoisia. Kuva mikä itselle on tullut, että jos nainen on päätynyt yli 30 v sinkuksi niin syyt tulevat esille nopeasti. Kaikista naisista on yleensä muutaman viestin tai tapaamisen perusteella selvinnyt syy sinkkuiteen. Joistakin paistaa läpi narsismi; kaikki on minä. Kuuntelen kyllä mielelläni naisen kertoessa itsestään, mutta jos kolmannellakin treffillä tämä on ainoa aihe mistä puhutaan niin se kertoo, ettei naista paljon kumppani kiinnosta. Joidenkin naisten kanssa asiat eivät "etene" mihinkään vaan pyöritään samaan kehään eikä päästä pintaa syvemmälle. Uskallan väittää, että itse omaan suht laajan yleissivistyksen ja kykenen keskustelemaan monipuolisesti niin päivän tapahtumista, kuin musiikista tai vaikka elokuvista (harvoja aiheita, josta en juuri osaa puhua on urheilu, jota en seuraa). Jos yrittää viedä keskustelua toiseen suuntaan, vastauksena on hiljaisuus. Tämän jälkeen peli alkaakin olla pelattu ja seuraavan yhteyden oton jälkeen nainen ilmoittaa, että ei nyt voi juuri jatkaa seurustelua, koska sairasta mummoa pitää hoitaa tai työkiireet taikka muutto tai remontti juuri sillä hetkellä vievät kaiken ajan (kaikki syitä, joita oikeasti on esitetty minulle). Tässä vaiheessa olen yleensä todennut, että otahan sitten yhteyttä, kun sinulla aikaa tavata enkä tietenkään tämän jälkeen koskaan enää kuule naisesta. Oma lukunsa ovat sitten prinsessat, jotka sopivat tapaamisen, mutta peruvat ne (syynä sairastuminen kaksi kertaa peräkkäin) tai mitään ilmoittamatta eivät tule paikalle eivätkä vastaa edes tekstariin (seuraavana päivänä viesti tekstrarilla, että "juuri tulossa mökiltä jossa kännykkä ei ole toiminut moneen päivään"). Kiitti vaan. Sitten on näitä naisia, joilta kestää jokaiseen viestiin vastaaminen 5-7 päivää. Ymmärrän, etteivät kaikki ole netissä 24/7, mutta jos aikoo tutustua johonkin 3-4 viestin kuukausitahti ei johda mihinkään. Joko nainen pitää yllä useita nettisuhteita saman aikaisesti tai ei ole oikeasti kiinnostunut, mutta pistää kuitenkin jotain viestejä. Jostain on paistanut läpi se, että on pidetty yllä useampaa nettisuhdetta ja kun joku on kariutunut niin sitten kelpaa joku toinenkin ja ryhdytään lähettelemään viestejä.
Suomi24 treffit on omasta mielestä ainakin 30 naisten näkökulmasta jonkinlaista shoppailua, jossa voi katsella toisten profiileje. Valitettavasti kyse tuntuu olevan enemmän ikkunashoppailusta, joka ei oikeasti johda ostopäätökseen. Itseäni tämä ei kiinnosta. Voipi tietenkin olla, että naisilla on vastaavat kokemukset miehistä.
Havaintoja +30 nettideittailusta
77
3203
Vastaukset
- poiuytrsdfghjkoiuyrt
30 - ikäluokassa taitaa pyöriä eniten ja pahimmat massapostittaja miehet, joilta lähtee satoja viestejä. Siinä menee naiset sekaisin ja kuvittelevat markkina-arvonsa todellisuutta paremmaksi, sekä aina tulevan vain parempia miehiä vastaan. Sitten on yksi ryhmä naisia, mitkä haluavat olla vain ilkeitä ja saavat siitä pönkitystä heikolle itsetunnolle. Harvoja naisia voi arvostaa ihmisenä kovin korkealle, niin typerä kuin sub TV:n bb ohjelma onkin, se paljastaa jotakin naisen sielunelämästä, eikä ihme että heidät häädetään aina ensimmäisenä talosta.
- toinen mies.
Tässä toinen 35v mies. Allekirjoitan kyllä väitteesi. Olen itse aika pitkään samanlainen kuin sinä, eli akateemisesti koulutettu, omaisuutta löytyy, pituus/paino ja ulkonäkö ihan hyvää luokkaa. Nyt pari kuukautta tätä hommaa kun on katsonut, niin valmista ei kyllä tule. Naisseuraa löytää helpommin vaikka muilta palstoilta täältä Internetistä.
Kun nämä naisprofiilit tuntuvat olevan kuolleita, eivätkä osaa edes kommunikoida. Tiedän kyllä että ovat saaneet viestini, koska ovat myös katselleet profiiliani sen jälkeen. Mitä järkeä siinä on että pitää profiilia vuosikaupalla netissä (kuten joku huomautti että samat naamat ne täällä ovat vuodesta toiseen), muttei vastaa juuri kenellekään? Sillä jos he olisivat jo löytäneet kumppanin itselleen, he olisivat toki poistaneet profiilinsa. Ilmeisesti ovat jotakin täydellisyyden tavoittelijoita, tai narsisteja, jotka saavat mielihyvää itselleen, kun pelkästään saavat viestejä miehiltä. Tai sitten: monella naisella ei ole aikomustakaan hankkia itselleen ketään, siitäkin huolimatta että pitävät profiiliaan netissä.- Prinsessa?
a) useiden satojen kilometrien päässä oleva mies
b) ulkomaalainen joka ei osata hjuva soomi ja jolla olla kenties jo akka tai pari
c) vähintään 10 v vanhempi mutta ah niin nuorekas mies
d) se jonka aloitus on "mitäs sun iltaas kuuluu"
e) hädintuskin täysi-ikäinen neitsyt joka kaipaa "aikuista naista opettajaksi"
f) joku muu seksin perässä hiihtelevä, yleensä "salaista" seuraa etsivä
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan... - toinen mies.
Prinsessa? kirjoitti:
b) ulkomaalainen joka ei osata hjuva soomi ja jolla olla kenties jo akka tai pari
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan...En ole mikään noista, joten väärää puuta haukut, eli jospa pysyttäisiin asiassa. Nyt oli kyse siitä että laatumiehetkään ei kelpaa edes sen vertaa että voisi nainen viitsiä vastata viestiin.
Sinä nyt ilmeisesti painit jossakin amis/ammattikorkeakoulu/elämänkoulu sarjassa, jolloin ei voikaan odottaa mitään muuta kuin karkeita ja epäsivistyneitä lähestymisyrityksiä. Sinä sentään saat jotakin viestejä, mut joo, ei minuakaan naurattaisi jos ne sitten olisi tuon tasoisia :-)
Eli ööö, ehkä mun pitäisi olla tyytyväinen ettei mitään tuontyyppistä tule. Sillä en minäkään ketä tahansa huolisikaan. - urova
Prinsessa? kirjoitti:
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan..."a) useiden satojen kilometrien päässä oleva mies
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan... "
Ei varmaan mikään, jos ei kiinnosta.
Yksikään noista määritelmistä ei osu meikäläiseen, joten en oikein ymmärrä viestin tarkoitusta. Vai tarkoitatko, että kun noilta yllä listatuilta tulee niin paljon viestejä, että se yksi "kunnollinen" viesti joukossa lentää romukoppaan? - Prinsessa?
urova kirjoitti:
"a) useiden satojen kilometrien päässä oleva mies
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan... "
Ei varmaan mikään, jos ei kiinnosta.
Yksikään noista määritelmistä ei osu meikäläiseen, joten en oikein ymmärrä viestin tarkoitusta. Vai tarkoitatko, että kun noilta yllä listatuilta tulee niin paljon viestejä, että se yksi "kunnollinen" viesti joukossa lentää romukoppaan?Kommenttini olikin vastine edellä olleeseen
>Ilmeisesti ovat jotakin täydellisyyden tavoittelijoita, tai narsisteja, jotka saavat mielihyvää itselleen, kun pelkästään saavat viestejä miehiltä. Tai sitten: monella naisella ei ole aikomustakaan hankkia itselleen ketään, siitäkin huolimatta että pitävät profiiliaan netissä.
Miehille ei tunnu menevän perille että ne viestit mitä naiset saavat eivät välttämättä ole todellakaan laatu-uroksilta.
Ja ei, en itse ole mitenkään kommentoinut omassa ilmoituksessani koulutustani, joten se ei houkuta perääni jotain erityistä sakkia sen kummemmin. Ei minua toisaalta kiinnostakaan mitä kouluja toinen on käynyt ja jos häntä kiinnostaa, niin tuskin tyyppinä kiinnostaa minua. Haluan kohdata ihmisen enkä mitään titteleidensä alle piiloutuvaa tärkeilijää.
Tavalliset miehet kuitenkin loistavat poissaolollaan. Eivät ehkä osaa käyttää nettiä...? - Vanha vihainen akka
Prinsessa? kirjoitti:
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan...D on hyvä, tarkoitushan on ilmoittaa että on kiinnostunut toisen profiilista ja saada tämä katsomaan oma. Vai pitäisikö sulle kirjoittaa aloitusviesti Einsteinin suhteellisuusteoriasta? Voithan sä itse laittaa kiintoisille miehille loistavia aloituksia, vai eikö ne vastaakaan niihin?
- Prinsessa?
Vanha vihainen akka kirjoitti:
D on hyvä, tarkoitushan on ilmoittaa että on kiinnostunut toisen profiilista ja saada tämä katsomaan oma. Vai pitäisikö sulle kirjoittaa aloitusviesti Einsteinin suhteellisuusteoriasta? Voithan sä itse laittaa kiintoisille miehille loistavia aloituksia, vai eikö ne vastaakaan niihin?
"Mitä sun iltas kuuluu" -tyyppinen kysymys on liian vaikea vastattavaksi. Jos alkaa tarinoimaan kotitöistään, on tylsä ihminen. Mutta kun iltaan ei kuulu mikään ravintoloissa ravaaminenkaan, niin... Entäs jos joku asia ottaa päähän, alanko avautua että iltaani kuuluu vitutus koska... jne.?
Sitäpaitsi tuollainen illanviettoon keskittyvä kysymys kaiketi yleensä tulee seksiä etsiviltä, kun kokeilevat että onnistuisivatko pääsemään panolle jo saman illan aikana... - deittailija minäkin
Prinsessa? kirjoitti:
"Mitä sun iltas kuuluu" -tyyppinen kysymys on liian vaikea vastattavaksi. Jos alkaa tarinoimaan kotitöistään, on tylsä ihminen. Mutta kun iltaan ei kuulu mikään ravintoloissa ravaaminenkaan, niin... Entäs jos joku asia ottaa päähän, alanko avautua että iltaani kuuluu vitutus koska... jne.?
Sitäpaitsi tuollainen illanviettoon keskittyvä kysymys kaiketi yleensä tulee seksiä etsiviltä, kun kokeilevat että onnistuisivatko pääsemään panolle jo saman illan aikana...Mietitköhän nyt vähän liikaa sitä kysymystä? Itse voisin hyvin miehenä ajatella ko. kysymystä keskustelun avaukseksi. Toki täytyy myöntää, että mielelläni toivoisin itsekin, että siinä yhteydessä jotain muutakin kirjoitettaisiin kuin tuo pelkkä kysymys koko viestin sisältönä. Mutta en tiedä tarvitseeko aina kirjoitella jotain erikoisempia ja pitkiä romaaneja? Täällä kuitenkin toisesta löytyy myös infoa profiilista ja tarkoitus lienee saada toinen lukemaan se profiili ja avattua keskusteluyhteys.
En ymmärtänyt lainkaan tuota että koet kotitöistä kertomisen ikäväksi, koska olisit sen mukaan muka tylsä ihminen. Jos kuitekaan ravintoloissa ja muissa menoissa jatkuva ravaaminen ei kuulu sinuun niin miksi et voisi kertoa sellaisia asioita, jotka kuvaavat sitä mikä olet? Luultavasti olet hakemassa saman tyylistä seuraa niin eikö ole hyvä jos se erilaisuus ja mahdollinen toisen tylsänä pitäminen tulee esille jo samantien. En ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset pelkäävät antaa itsestään oikeaa kuvaa vaan pitäisi jotenkin kierrellä sitä mitä oikeasti on. Kai haluat, että sinusta kiinnostutaan sellaisena kuin olet? Minä itse miehenä en ravaa ravintoloissa ja voisin sanoa olevani hyvin koti-ihminen. Vastaavaan kysymykseen kertoisin todennäköisesti itsekin niistä kotitöistä ellei sitten satu olemaan jotain muutakin tekeillä. En toki jatkuvasti kotona silti ole, mutta en itse hae ravintoloissa asuvaa ja jatkuvasti menossa olevaa naista. Oma kiinnostukseni siis tuskin loppuisi ainakaan siihen jos toinen kertoo kotitöistään, koska haen ennemmin sellaista naista.
Toki ajan henkeen jotenkin kuuluu, että jokaisen pitäisi olla niin erityinen ja tehdä jotain eriskummallisia asioita ja jos tekee normaaleja asioita, niin on tylsä. Tosiasia kuitenkin lienee, että suurin osa ihmisistä on lopulta sitä tylsää kansaa. Moni haluaa vain antaa mielenkiintoista ja menevää kuvaa itsestään, vaikka todellisuus saattaa kuitenkin olla jotain muuta. Minua ei haittaa jos joku haluaa saada minusta tylsän kuvan tutustumatta minuun yhtään enempää. Kaikkiahan en voi miellyttää, joten eipä asia ole minun ongelmani :)
Saattaa toki olla, että monet seksiseuraa hakevat voivat myös käyttää tuota kysymystä. Mutta ei kai silti voi ajatella niin yksioikoisesti, että kaikki tuota kysyvät ovat seksiseuran perään? - Prinsessa?
deittailija minäkin kirjoitti:
Mietitköhän nyt vähän liikaa sitä kysymystä? Itse voisin hyvin miehenä ajatella ko. kysymystä keskustelun avaukseksi. Toki täytyy myöntää, että mielelläni toivoisin itsekin, että siinä yhteydessä jotain muutakin kirjoitettaisiin kuin tuo pelkkä kysymys koko viestin sisältönä. Mutta en tiedä tarvitseeko aina kirjoitella jotain erikoisempia ja pitkiä romaaneja? Täällä kuitenkin toisesta löytyy myös infoa profiilista ja tarkoitus lienee saada toinen lukemaan se profiili ja avattua keskusteluyhteys.
En ymmärtänyt lainkaan tuota että koet kotitöistä kertomisen ikäväksi, koska olisit sen mukaan muka tylsä ihminen. Jos kuitekaan ravintoloissa ja muissa menoissa jatkuva ravaaminen ei kuulu sinuun niin miksi et voisi kertoa sellaisia asioita, jotka kuvaavat sitä mikä olet? Luultavasti olet hakemassa saman tyylistä seuraa niin eikö ole hyvä jos se erilaisuus ja mahdollinen toisen tylsänä pitäminen tulee esille jo samantien. En ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset pelkäävät antaa itsestään oikeaa kuvaa vaan pitäisi jotenkin kierrellä sitä mitä oikeasti on. Kai haluat, että sinusta kiinnostutaan sellaisena kuin olet? Minä itse miehenä en ravaa ravintoloissa ja voisin sanoa olevani hyvin koti-ihminen. Vastaavaan kysymykseen kertoisin todennäköisesti itsekin niistä kotitöistä ellei sitten satu olemaan jotain muutakin tekeillä. En toki jatkuvasti kotona silti ole, mutta en itse hae ravintoloissa asuvaa ja jatkuvasti menossa olevaa naista. Oma kiinnostukseni siis tuskin loppuisi ainakaan siihen jos toinen kertoo kotitöistään, koska haen ennemmin sellaista naista.
Toki ajan henkeen jotenkin kuuluu, että jokaisen pitäisi olla niin erityinen ja tehdä jotain eriskummallisia asioita ja jos tekee normaaleja asioita, niin on tylsä. Tosiasia kuitenkin lienee, että suurin osa ihmisistä on lopulta sitä tylsää kansaa. Moni haluaa vain antaa mielenkiintoista ja menevää kuvaa itsestään, vaikka todellisuus saattaa kuitenkin olla jotain muuta. Minua ei haittaa jos joku haluaa saada minusta tylsän kuvan tutustumatta minuun yhtään enempää. Kaikkiahan en voi miellyttää, joten eipä asia ole minun ongelmani :)
Saattaa toki olla, että monet seksiseuraa hakevat voivat myös käyttää tuota kysymystä. Mutta ei kai silti voi ajatella niin yksioikoisesti, että kaikki tuota kysyvät ovat seksiseuran perään?Miksei tietty sen noinkin voi ajatella. En vain ole tottunut tiedottamaan ventovieraille ihmisille siitä mitä iltaani kuuluu, ja tosiaankin kieltämättä tulee mieleen että vastaus ei kiinnostaisi kumminkaan.
Ehkä nämä treffi-ilmot sitten ovat vähän kuin valintamyymälässä käyskentelisi ja mikään eli kukaan ei eroa mitenkään toisista edukseen. Ja jos liikaa alkaa erottua niin sittenkään ei kelpaa koska on jo liian erikoinen. - tosi nirso-ko
Prinsessa? kirjoitti:
Valtava valikoima, läkähdyn yrittäessäni päättää minkä näistä otankaan...Samaa olen minäkin pohtinut :)
- Ei niin kaunis
toinen mies. kirjoitti:
En ole mikään noista, joten väärää puuta haukut, eli jospa pysyttäisiin asiassa. Nyt oli kyse siitä että laatumiehetkään ei kelpaa edes sen vertaa että voisi nainen viitsiä vastata viestiin.
Sinä nyt ilmeisesti painit jossakin amis/ammattikorkeakoulu/elämänkoulu sarjassa, jolloin ei voikaan odottaa mitään muuta kuin karkeita ja epäsivistyneitä lähestymisyrityksiä. Sinä sentään saat jotakin viestejä, mut joo, ei minuakaan naurattaisi jos ne sitten olisi tuon tasoisia :-)
Eli ööö, ehkä mun pitäisi olla tyytyväinen ettei mitään tuontyyppistä tule. Sillä en minäkään ketä tahansa huolisikaan.Kun tulen torjutuksi kuitenkin.
- urova
Ei niin kaunis kirjoitti:
Kun tulen torjutuksi kuitenkin.
Eli et vastaa sinusta kiinnostuneelle miehelle? Jos et kokeile, niin miten voit olla varma? Rohkeasti viestiä vain.
- Ei niin kaunis
urova kirjoitti:
Eli et vastaa sinusta kiinnostuneelle miehelle? Jos et kokeile, niin miten voit olla varma? Rohkeasti viestiä vain.
Tarkoitin oikeastaan sitä, etten uskalla kirjoittaa ns. laatumiehille, sillä en kuitenkaan täytä heidän kriteereitään tai toisaalta, jos laatumies minusta olisi profiilinperusteella kiinnostunut, niin yleensä viestittely loppuu ns. laatumiehen taholta nopeasti.
En sitten tiedä missä vika, minussa vai miehissä vai molemmissa. - poikamies, 37-v.
"Tässä toinen 35v mies. Allekirjoitan kyllä väitteesi. Olen itse aika pitkään samanlainen kuin sinä, eli akateemisesti koulutettu, omaisuutta löytyy, pituus/paino ja ulkonäkö ihan hyvää luokkaa. Nyt pari kuukautta tätä hommaa kun on katsonut, niin valmista ei kyllä tule. Naisseuraa löytää helpommin vaikka muilta palstoilta täältä Internetistä. "
Täällä on 37-v akateemisesti kouluttautunut ja töissä käyvä mies, jota huvittaa suunnattomasti tämä ihmisten (varsinkin miesten) tarve korostaa deittaillessaan, kuinka löytyy ulkonäköä ja varsinkin omaisuutta. Itse asun vielä vuokralla, enkä omista edes autoa, koska en sitä tällä hetkellä tarvitse edes työmatkoihin. Vaikka en ole haalinut ympärilleni materiaa ja omaisuutta, silti en ole mikään persaukinen tyhjätasku. Toinen juttu on se, että ulkonäon arviointi kannattaa jättää muille ihmisille, tai muuten omakehu haisee kilometrien päähän.
Mulle suhteen löytämisessä merkitsee enemmän nainen ihmisenä/puolisona. Fakta on myös se, että omaisuutta ei saa aikanaan käärinliinoihin tuonpuoleiseen, vaikka kuinka haluaisi. Sitä paitsi, liiallinen omaisuuden korostaminen tuppaa houkuttelemaan vain tietynlaisia naisia, joiden kanssa en välttämättä halua ryhtyä suhteeseen.
Ihminen ihmisenä, ja kaikki muu tulkoon kylkiäisenä sen jälkeen jos on tullakseen...
- xematica
Että koet asian noin. Haluaisin hieman puolustaa noita ns.mahdottomia naisia.
Kaikilla ei ole
a)välttämättä aidosti aikaa istua netissä 24 h/vrk odottamassa sitä oikeaa ihmistä.Ikävä kyllä työ on aikamoinen isäntä, toisinaan vaativakin sellainen.Voi myöskin olla lapsia,sekä harrastuksia.Se ei siltikään tarkoita etteivätkö he olisi kiinnostuneita juuri sinusta. :)
B) he eivät välttämättä tietoisesti jätä sinulle vastaamatta 5-7 vuorokauteen,ehkä vain jotenkin koet sen asian niin.Olet tavannut sattumalta ihmisen joka ei välttämättä laske vrk:n kulumisia.
C)on myöskin naisia jotka haluavat edetä tutustuessaan rauhallisesti.
D)Niitä mukaviakin naisia on olemassa,jotka eivät keksi "klassisia" selityksiä kummin kaiman tutun serkun hoiva operaatiosta tai muutosta erämaan aavikoille. :)
Jospas jätät rinsessat rinsseille ja omaan arvoonsa ,niin uskoisin että löydät varmasti sen mukavan aidon naisen itsellesi joka keskustelee kynttilän valossa kanssasi aiheena musiikki,taiteet,globalisaatio etc.
Mukavaa syksyä sinulle. :) - Yksin toimistolla 70
No minäpäs tässä vastaan vasta vuosia täyttäneen 42 vuotiaan yötyöläisen näkökulmasta noihin esitettyihin "ongelmiin":
- olen raitis
Viime kuussa ostamastani 8 pikku tölkin olutlaatikosta on vielä yli puolet jäljellä, joten käytän alkoholia kohtuudella. Sellaista naista en kyllä kovin mielelläni vierelleni huolisi joka alkaisi paasaamaan minulle vähäisestä alkoholin käytöstäni, mutta muuten tuolla kumppanin alkoholinkäytöllä tai suhtautumisella alkoholinkäyttöön ei ole paljoa merkitystä. Toki kivahan se olisi vaikka saunan jälkeen yhdessä punaviiniä muutamat lasilliset aina silloin tällöin naisen kanssa juoda, mutta ei se minun maailmani siihen kaadu jos nainen onkin absolutisti.
- en polta
Hyvä, en minäkään.
- olen kiinnostunut katsomuksellisista asioista (en himouskovainen, mutta katsomus on oleellinen asia elämääni)
Itse kasvoin syvästi uskonnollisessa perheessä ja siitä jäi kyllä sellaiset muistot etten kyllä kovin mielelläni enää uskon asioiden kanssa tekemisissä ole. Mutta ei kai tuosta mitään suurempaa haittaa ole jos toinen vaikka vähän johonkin uskookin, kunhan siitä nyt ei mitään suurempaa haittaa yhdessäolon kanssa tule. Toki tuosta kumppanin uskonnollisuudesta tulee melko helposti ongelma jos se näkyy toisen arjessa hyvin vahvasti ja kyllä se silti melko pahasti korvaan särähtää jos toinen alkaa puhumaan uskostaan varhaisessa tutustumisvaiheessa, miksi edes mainita koko asia ellei sillä sitten ole suurta roolia jokapäiväisessä elämässä?
- en ole ilmoittanut tulotasoani enkä kerro ammatistani
Ei noilla asioilla paljoa merkitystä näin miehenä ole, kyllä se riittää kunhan toinen tulee omillaan toimeen ja osaa käyttää rahaa siten ettei ole aina veloissaan. Julma tosiasia on kuitenkin se että jos nainen alkaa salailemaan moisia asioita niin se yleensä tarkoittaa sitä ettei mitään tuloja ole, eikä osaa huolehtia lainkaan raha-asioista. En nyt tarkoita tässä sitä että noiden tietojen pois jättäminen profiilista vielä niiden salailua olisi, mutta jos ei edes oma ammattiaan tai työtään voi muutaman viestin aikana mainita, niin jotain hämärää tai muuten peiteltävää kyllä asiaan liittyy.
- olen lähes alipainoinen (=voidaan epäillä että pienet rinnat, kuten onkin)
No, mitäpä tuohon nyt oikein sanoisi? Paino on vaikea asia monelle naiselle, joten siitä ei kai koskaan voi mies antaa hyvää kommenttia. Nykyään noita tukevampia naisia tulee tässä iässä enemmän vastaan kuin laihoja, joten ihan hyvä asia kai tuo on. Toki kyllä tuota tulee joskus nähtyä noita liian laihojakin naisia, mutta helpompi kai sitä on saada lihaa luiden päälle kuin läskiä pois. Itsellä on paino (ainakin vielä) kunnossa, joten kyllähän tuota samaa voisi odottaa kumppaniltakin, mutta eipä tuo muutaman kilon "erehdys" suuntaan tai toiseen vielä suhteen syntymiseen mitenkään vaikuta.
- en kuuntele suomipoppia
Tämä kai se on tässä se isoin miinus. Johonkin asiaan voimakkaan negatiivisesti suhtautuminen ei ole kovinkaan hyvä asia nettideittiprofiilissa, ennemmin kannattaisi kertoa mitä kuuntelee kuin mitä ei kuuntele. Tuollainen "en kuuntele" antaa sellaisen kuvan ettet voi edes sietää sitä. Itse kuitenkin pidän suomipopista ja eihän siitä mitään tule jos nainen ei voi edes kuunnella sitä, miten sitä edes autossa voi yhdessä istua kun on radio päällä? No, kyllähän multa löytyy auton cd-boksista myös sitä naisten tykkäämää Popedaakin...
- lemmikkejä löytyy
Koirille olen ollut lapsena hyvin allerginen ja kyllähän tuo nenä alkaa vieläkin vuotamaan jos istahdan esim. sohvalle missä koira on vasta ollut. Lemmikeistä on myös melko paljon vaivaa ja ne sitovat ihmisen kotiin, sillä harva lemmikki nyt yksin kovinkaan pitkiä ajanjaksoja pärjää ja itse nautin makustelusta melko paljon, enkä siitä ole vain jonkin lemmikin takia valmis luopumaan. Mutta kyllähän sitä jo näin isommassa asunnossa asuessa jonkin pienen/kohtuu kokoisen lemmikin voi ottaa jos sellainen naisen mukana on tulossa ja ainahan sitä voi antaa sen jollekin muulle hoidettavaksi jos vaikka lomalle lähtee. Joillakin ihmisillä näkee myös niitä jätti/taistelukoiria ja sellaisen omistavan naisen kanssa en kyllä haluaisi kovinkaan paljoa tekemisissä olla.
- ei ole lapsia, enkä halua
Nuorempana halusin lapsia kovasti, harmi vain etten koskaan kohdannut samoin ajattelevaa naista ja nyt se alkaa olla jo liian myöhäistä ja sitä on alkanut tottua siihen ettei kaikkea haluamaansa elämässä saa, joten kyllähän sitä tässä olisi valmis jo vakiintumaan myös sellaisen naisen kanssa joka ei lapsia halua. Toisten lapsia en mielelläni ala kasvattamaan, joten yksinhuoltajia välttelen yhä. Mutta toisaalta, entä jos sitä ryhtyy suhteeseen jossa ei ole tarkoitus hankkia lapsia, mutta itse niitä kuitenkin jossain määrin haluaa ja sitten myöhemmin kohtaakin sellaisen naisen joka niitä haluaa? Mitähän sitä sitten oikein tekisi?- -poksu
Omat vastaukset ovat tässä:
- olen raitis
Niin minäkin. Mun olutostokset lasketaan yhden käden sormilla, jos nyt ylipäätänsä mitään alkoholipitoista satun kaupasta ostamaan. Tölkki silloin tällöin riittää. Kyse on vapaaehtoisesta valinnasta. Raittiilla baareissa ei ole mitään nähtävää.
Mun puolesta nainen saa olla absolutisti tai raitis.
- en polta
En minäkään. Helpommalla pääsee, kun ei aloita. Silloin välttyy myös lopettamisen vaivalta.
- olen kiinnostunut katsomuksellisista asioista (en himouskovainen, mutta katsomus on oleellinen asia elämääni)
Olen tapakristitty, en erityisen uskonnollinen. Mutta, en ole ateisti.
Tuleva nainen saa olla uskonnolliselta näkemykseltään mitä tahansa, paitsi ei ateisti, tosiuskovainen tai islamilainen, koska en pitä ko. uskonnon julistamasta "ilosanomasta".
Ateisteilla ja tosiuskovaisilla suhtautuminen muihin kanssaihmisiin tuntuu olevan kaikista asenteellisin.
- en ole ilmoittanut tulotasoani enkä kerro ammatistani
En minäkään, koska edellä mainitut asiat ovat yksityisasioita, eivätkä ne kuulu deittipalstoille. Nuo asiat ovat sellaisia, jotka houkuttelevat helposti vääränlaisia ihmisiä. En kaipaa onnenonkijoita tai ihmisiä, jotka laittavat omaisuuden ja ammatin ihmisen edelle.
- olen lähes alipainoinen (=voidaan epäillä että pienet rinnat, kuten onkin)
Joo, on olemassa myös miehiä, joiden maailma ei kaadu naisen pieniin rintoihin. Pienestä se olisi silloin kiinni. Pienet riinnat kuuluvat asioihin, joihin ei voi itse vaikuttaa. Pääasia on kuitenkin se, ettet ala leikkelemään itseäsi vain sen vuoksi, että sinulla on pienet rinnat. Luomu olkoot ja pysykööt luomuna...
- en kuuntele suomipoppia
Olen musiikin suhteen "kaikkiruokainen". Kuuntelen pääosin vain radiota. En fanita mitään tiettyä yhtyettä tai musiikin lajia. Toki on olemassa musiikkia, joista en välitä tai joita en kuuntele. Rajanveto on vain kovin mutkainen.
Monelle naiselle tuo musiikkimaku tuntuu olevan hyvin tärkeää.
- lemmikkejä löytyy
Mulla ei ole lemmikkejä, mutta kissoista ole aina haaveillut. Tämä toteutuu siinä vaiheessa, kun saa enemmän neliöitä ympärilleen ja myös tilaa kissoille. Täytyy myöntää, että olen enemmän kissa- kuin koiraihminen. Toki tämä ei sulje pois sitä vaihtoehtoa, ettenkö joskus voisi hankkisi myös koiraa.
- ei ole lapsia, enkä halua
Tällä hetkellä status on lapseton poikamies. Lapsien tulemista omaan elämään en ole poissulkenut millään lailla. Kyse on vain siitä, että ensin pitäisi löytää kumppani, jonka kanssa perhe-elämän edellytykset ovat mahdollisia. Lapsia tulee jos on tullakseen. Raja menee kuitenkin siinä, että oma vanhemmuus menee uusiosuhteiden edelle 10-0.
"netticupido: Tänä päivänä palveluita on tarjolla jokaiseen lähtöön ja jokainen tarjoaa omanlaisensa ilmapiirin ja käyttäjäympäristön."
Myös meillä saa joka kaupasta punaista ja sinistä maitoa.
Vaikka dettideittejä löytyy joka lähtöön, miehenä voi sanoa, ettei ole olemassa mitään tiettyä palvelua, joka olisi muita parempi. Samat naamat ja sama meininki tuntuu jylläävän joka paikassa. Puhumattakaan näistä "deittailijoista", jotka hakevat vain irtokivaa ja oman egon pönkitystä.
- Annea...
Moi
Löysin puolisoni nettiprofiilin kautta 30 vuotiaana. Tällä viikolla on meidän 5v hääpäivä ja yhdessä on oltu yli se maagiset 7v.
Olemme onnellisia ja minusta netti oli valtavan hyvä tapa löytää puoliso. Toki deittasin joitakin muitakin (alle10 kpl) mutta täytyy sanoa että profiilin perusteella tiputin suuren osan heti käsittelyssä
Anna jonkun normaalijärjellä olevan naisen lukea profiilisi jotta siitä ei saa väärää kuvaa. Itse ainakin dumppasin; kehujat, seksualisin vihjein varustetut profiili yms
Minun mieheni sanoi että kun vastasin hänelle hän jätti muut sen jälkeen vastanneet heti ja keskittyi vain minuun..
Anneli "Kuva mikä itselle on tullut, että jos nainen on päätynyt yli 30 v sinkuksi niin syyt tulevat esille nopeasti."
Entä mikä sinun syysi olla sinkkuna? Kaikissa naisissako vikaa?
Itselläni ollut profiili toki monta vuotta. Välillä se käy poissa jos tapaan jonkun joka tuntuu kiinnostavalta, eli on siis tapailu/serurustelu-asteella. Kun taas sinkkuunnun saatan laittaa profiilin takaisin.- urova
Se älähtää johon kalikka kolahtaa vai miten se menikään? ;)
Nythän ei ollutkaan kyse kaikista 30 naisista vaan kuva, mikä itselle on tullut. Ei kaikissa naisissa ole vikaa. Olenhan yhden kanssa ollut avoliitossa, joka päättyi noin vuosi sitten. Oliko molemmissa vikaa? Aivan varmasti.
Tosiasia vain nyt näyttää olevan oman kokemuksen (enkä näköjään ole yksin tässä) perusteella, että huomattava osa naisista vain shoppailee siellä. Kehua saa, mutta minkäänlaisen kontaktin luominen ei onnistu. Onko rimat asetettu todella niin korkealle ja tiukoiksi, että pienikin poikkeama haavekuvasta johtaa automaattisesti hylkäykseen ja torjuttujen listalle? Kerätäänkö siellä pönkitystä itsetunnolle?
Oli syy mikä tahansa, itselle Suomi24 Treffit on vain turhauttavaa ajanhaaskausta. urova kirjoitti:
Nythän ei ollutkaan kyse kaikista 30 naisista vaan kuva, mikä itselle on tullut. Ei kaikissa naisissa ole vikaa. Olenhan yhden kanssa ollut avoliitossa, joka päättyi noin vuosi sitten. Oliko molemmissa vikaa? Aivan varmasti.
Tosiasia vain nyt näyttää olevan oman kokemuksen (enkä näköjään ole yksin tässä) perusteella, että huomattava osa naisista vain shoppailee siellä. Kehua saa, mutta minkäänlaisen kontaktin luominen ei onnistu. Onko rimat asetettu todella niin korkealle ja tiukoiksi, että pienikin poikkeama haavekuvasta johtaa automaattisesti hylkäykseen ja torjuttujen listalle? Kerätäänkö siellä pönkitystä itsetunnolle?
Oli syy mikä tahansa, itselle Suomi24 Treffit on vain turhauttavaa ajanhaaskausta.Ja sähän älähdit.
- urova
sanna-76 kirjoitti:
Ja sähän älähdit.
Painelitko vahingossa näppäimistöä ja nyt kävi noin vai onko tämä todella paras mihin pystyt?
Jos ei ole mitään älyllistä lisättävää keskusteluun, niin voi myös jättää postailun muille. Kokeileppa! urova kirjoitti:
Painelitko vahingossa näppäimistöä ja nyt kävi noin vai onko tämä todella paras mihin pystyt?
Jos ei ole mitään älyllistä lisättävää keskusteluun, niin voi myös jättää postailun muille. Kokeileppa!ditto.
- fohogfug
nainen tai mies pyörii ikuisessa sinkku-seurustelu-sinkkupyörässä, niin jossain on vikaa.
en minä ainakaan halua olla poikaystävä numero 17. fohogfug kirjoitti:
nainen tai mies pyörii ikuisessa sinkku-seurustelu-sinkkupyörässä, niin jossain on vikaa.
en minä ainakaan halua olla poikaystävä numero 17.No voi voi. Uskotko sinä olevasi saman henkilön kanssa koko lopunelämäsi? Onnea vaan, pidän peukkua sulle :)
- edellinen kirjoittaj
sanna-76 kirjoitti:
No voi voi. Uskotko sinä olevasi saman henkilön kanssa koko lopunelämäsi? Onnea vaan, pidän peukkua sulle :)
"Uskotko sinä olevasi saman henkilön kanssa koko lopunelämäsi?"
siihen olis kyllä nyt aika hyvät saumat.
mutta henkilö jonka pyörä pyörii niin vihasti että profiilit kaivetaan naftaliinista, ei ole parasta A-luokkaa, eikä sellaisen kanssa kyllä voi kuvitella elämänmittaista suhdetta. kommenttisi myös viittaa vähän siihen suuntaan. edellinen kirjoittaj kirjoitti:
"Uskotko sinä olevasi saman henkilön kanssa koko lopunelämäsi?"
siihen olis kyllä nyt aika hyvät saumat.
mutta henkilö jonka pyörä pyörii niin vihasti että profiilit kaivetaan naftaliinista, ei ole parasta A-luokkaa, eikä sellaisen kanssa kyllä voi kuvitella elämänmittaista suhdetta. kommenttisi myös viittaa vähän siihen suuntaan.Taidat olla aika nuori jos sulla ei ole yhtään suhdetta takana. Tai jos jo vähän vanhemmalla ihmisellä ei ole montaakaan kokemusta seurustelusuhteista tai edes tapailusta vaikuttaisi hän minusta epäilyttävältä.
- kindwoman
fohogfug kirjoitti:
en minä ainakaan halua olla poikaystävä numero 17.Rypistin juuri sydämeni -tai se vaan rypisTYI- kun koukutin 2vuoden "Vain Minun Oman Äijäni" seuranhakuilmoituksen tuolta treffeiltä.. Sitä ei käy kieltäminen etteikö 2 vuoteemme olisi mahtunut myrskyjäkin yllinkyllin..Kyllä..Mutta Siltikin :( Miksi?
- treffimies
urova kirjoitti:
Oli syy mikä tahansa, itselle Suomi24 Treffit on vain turhauttavaa ajanhaaskausta.Olen samaa mieltä, suomi24 treffit ovat naisten valintatalo. Tarjontaa on miehistä varmasti enemmän kuin kysyntää, joten on luonnollistakin että karsintaa syntyy. Mutta itselle on tullut olo, että hiemankaan paremman näköistä naista on turha lähestyä koska:
1) en ole kovin sporttinen vaikka en läskikään
2) en tienaa yli 50 000 vuodessa
3) naama on keskivertotasoa, en ole komea enkä söpö.
Nämä kolme kohtaa ovat tulleet ehdottomasti mieleeni naisten vaatimuksista miesten suhteen. Tuntuu, että mikään muu ei ratkaise.
Tosin ymmärrän sen, että monet naiset saavat varmasti kymmeniä viestejä päivässä. Ja niihin mahtuu varmasti paljon massapostauksia ja törkeitä ehdotuksia. Voi olla, että naiset ovat osaltaan jo luovuttaneet myös miesten suhteen.
No onneksi olen nyt törmännyt mielestäni kauniiseen, hieman pyöreään, hauskaan, iloiseen ja fiksuun naiseen suomi24 treffeillä. Eli ei ehkä vielä kannata luovuttaa ja heittää kirvestä kaivoon - edellinen kirjoittaj
sanna-76 kirjoitti:
Taidat olla aika nuori jos sulla ei ole yhtään suhdetta takana. Tai jos jo vähän vanhemmalla ihmisellä ei ole montaakaan kokemusta seurustelusuhteista tai edes tapailusta vaikuttaisi hän minusta epäilyttävältä.
"Taidat olla aika nuori jos sulla ei ole yhtään suhdetta takana"
Olen sinua huimat kaksi vuotta nuorempi ja epäilen, että tiedän pitkistä suhteista vähän enemmän kuin sinä, nimittäin viimeisen 10 vuoden aikana olen ollut peräti vuoden sinkkuna.
Mitä tulee suhteisiin, niin puhuin sinkku-varattu-sinkku-oravanpyörästä, en siitä etteikö ihmisellä voisi ja pitäisikin olla suhteita. Onhan minullakin takana yksi avoero ja joitakin seurustelusuhteita, mutta hyvänen aika sentään, ei niitä nyt pitäisi tässä iässä enää vudoesta tosieen kertyä tasaiseen tahtiin! Semmoine kevyt pikaseukkailu sopii teini-ikään, ei yli kolmikymppisille. - treffit volume XV
treffimies kirjoitti:
Olen samaa mieltä, suomi24 treffit ovat naisten valintatalo. Tarjontaa on miehistä varmasti enemmän kuin kysyntää, joten on luonnollistakin että karsintaa syntyy. Mutta itselle on tullut olo, että hiemankaan paremman näköistä naista on turha lähestyä koska:
3) naama on keskivertotasoa, en ole komea enkä söpö.
Nämä kolme kohtaa ovat tulleet ehdottomasti mieleeni naisten vaatimuksista miesten suhteen. Tuntuu, että mikään muu ei ratkaise.
Tosin ymmärrän sen, että monet naiset saavat varmasti kymmeniä viestejä päivässä. Ja niihin mahtuu varmasti paljon massapostauksia ja törkeitä ehdotuksia. Voi olla, että naiset ovat osaltaan jo luovuttaneet myös miesten suhteen.
No onneksi olen nyt törmännyt mielestäni kauniiseen, hieman pyöreään, hauskaan, iloiseen ja fiksuun naiseen suomi24 treffeillä. Eli ei ehkä vielä kannata luovuttaa ja heittää kirvestä kaivoon" Mutta itselle on tullut olo, että hiemankaan paremman näköistä naista on turha lähestyä koska:
3) naama on keskivertotasoa, en ole komea enkä söpö. "
Jos tarkoitat hieman paremmannäköisellä naisella keskimääräistä paremmannäköistä naista, siis semmoista joka kuuluu naisten kauniimpaan kolmasosaan, niin et kai sä nyt oikeasti kuvittele että saisit semmoisen ihan vaan tarjoamalla sitä keskivertoa suomalaista miestä?
Kun siinä vieressä kymmenen muutakin keskivertoa miestä tarjoaa ihan samaa pakettia sille naiselle ja lisäksi vielä varmaan ainakin yksi keskivetoa vetävämpikin mies?
Keskiverolle sopii keskiverto. Mieti exiä ja tähtää ulkonäöltään suunnilleen yhtä viehättäviin, ellei habituksessasi ole tapahtunut muutoksia suuntaan taikka toiseen. - Näin tämä toimii
urova kirjoitti:
Oli syy mikä tahansa, itselle Suomi24 Treffit on vain turhauttavaa ajanhaaskausta.netin syvintä olemusta. Ihmiset leikkivät täällä, sukupuolesta riippumatta.
Joo, joillekin on tärkeää saada netissä yhteydenottoja vastakkaiselta sukupuolelta. Ei ole mitään taetta että noi profiilien naiset on edes sinkkuja. Varmaan ainakin osa ei ole.
Ja jo tokkiinsa jos on niitä ihmisiä jotka haluavat huomiota (netissä) tai kuluttaa aikaa (netissä) tai chattailla tai treffailla (netissä) ilman syvempiä tutustumistarkoituksia niin tottakai silloin on profiilit useilla palstoilla, ehkä jopa vuosikausia.
Valtaosa naisista tai miehistä ei todellakaan etsi aktiivisesti ja tosissaan kumppania netistä, joten on melko haastavaa löytää täältä joku. - urova
Näin tämä toimii kirjoitti:
netin syvintä olemusta. Ihmiset leikkivät täällä, sukupuolesta riippumatta.
Joo, joillekin on tärkeää saada netissä yhteydenottoja vastakkaiselta sukupuolelta. Ei ole mitään taetta että noi profiilien naiset on edes sinkkuja. Varmaan ainakin osa ei ole.
Ja jo tokkiinsa jos on niitä ihmisiä jotka haluavat huomiota (netissä) tai kuluttaa aikaa (netissä) tai chattailla tai treffailla (netissä) ilman syvempiä tutustumistarkoituksia niin tottakai silloin on profiilit useilla palstoilla, ehkä jopa vuosikausia.
Valtaosa naisista tai miehistä ei todellakaan etsi aktiivisesti ja tosissaan kumppania netistä, joten on melko haastavaa löytää täältä joku."Valtaosa naisista tai miehistä ei todellakaan etsi aktiivisesti ja tosissaan kumppania netistä, joten on melko haastavaa löytää täältä joku. "
Kertovat profiilissaan kyllä aivan toista... - Et vaan tajua
urova kirjoitti:
"Valtaosa naisista tai miehistä ei todellakaan etsi aktiivisesti ja tosissaan kumppania netistä, joten on melko haastavaa löytää täältä joku. "
Kertovat profiilissaan kyllä aivan toista...Niin. Luuletko että sitä kaivattua huomiota saisi jos profiiliteksti olisi totuudenmukainen?
"Moi,
Olen X. Ikää 32 vuotta. Tein profiilin huvikseni. Saatan käydä täällä katselemassa viestejä joskus tai sitten en, vähän riippu että huvittaako ja ehtiikö. Saatan joskus vastata johonkin viestiin. Yleensä en. Kun en mä nyt täältä oikeasti ole ketään etsimässä, kunhan vaan tein profiilin huvikseni. Olen sitäpaitsi naimisissa ja tämä on sellaista vaimon / miehen kevytpettämistä. Saan pönkitystä itsetunnolle enkä kuitenkaan tee mitään niin luvatonta että ero tulisi.
Jos olet ruma, pistän estot. Jos olet todella hot, olen valmis pettämään. Saatan jopa jättää puolisoni vuoksesi, alkoi tuo perhe-elämä vähän tympiä."
Tätä se nettideittailu kuitenkin on.
- netticupido
Hei Urova,
tervetuloa takaisin nettideittailun pariin.
Tänä päivänä palveluita on tarjolla jokaiseen lähtöön ja jokainen tarjoaa omanlaisensa ilmapiirin ja käyttäjäympäristön.
Mitä samojen ihmisten näkemiseen tulee, tämä sama sääntöhän on myös baari maailmassa, sama porukka pyörii vuosia samsassa paikassa.
Sinun tilanteessasi suosittelisin katselemaan ympärillesi ja valitsemaan sinulle sopivimman palvelun. Mikäli oikein ymmärsin, suosittelisin sinulle kumppaninhakupalvelua missä jäsenet olevat vakavissaan elämänkumppanin löytämisestä.
Mukavaa tiistaita,
Netticupido- helkutin
...eikö suomi24.fi-treffit olekkaan sellainen? Täällä on kuitenkin iso-osa ihmisistä vakavasti liikenteessä. Onko nyt niin, että suomi.24.fi-treffit onkin vain treffi-palvelu, jota käytetään väärään tarkoitukseen eli kumppanin löytämiseen? Lukeehan tuossa nimessä, että treffi, mutta miksi joku menee treffeille voi johtua monesta syystä.
Jos treffit palvelu ei halua profiloitua kumppaninhakupalveluksi niin tämähän tarkoittaisi sitä, että itseasiassa monet ovat täällä nyt sitten ihan väärässä paikassa ja turhaan. - N40+
helkutin kirjoitti:
...eikö suomi24.fi-treffit olekkaan sellainen? Täällä on kuitenkin iso-osa ihmisistä vakavasti liikenteessä. Onko nyt niin, että suomi.24.fi-treffit onkin vain treffi-palvelu, jota käytetään väärään tarkoitukseen eli kumppanin löytämiseen? Lukeehan tuossa nimessä, että treffi, mutta miksi joku menee treffeille voi johtua monesta syystä.
Jos treffit palvelu ei halua profiloitua kumppaninhakupalveluksi niin tämähän tarkoittaisi sitä, että itseasiassa monet ovat täällä nyt sitten ihan väärässä paikassa ja turhaan.Joo, mä olisin kanssa kiinnostunut tietämään lisää tästä "kumppaninhakupalvelusta", jossa ihmiset ovat tosissaan kumppanin haussa. Olisiko minun pitänyt tietää että Suomi24 deitti ei olekkaan sellainen??
Mikä se on ja missä? - netticupido
N40+ kirjoitti:
Joo, mä olisin kanssa kiinnostunut tietämään lisää tästä "kumppaninhakupalvelusta", jossa ihmiset ovat tosissaan kumppanin haussa. Olisiko minun pitänyt tietää että Suomi24 deitti ei olekkaan sellainen??
Mikä se on ja missä?Hei N40 ja helkutin,
pahoittelen myöhästynyttä vastaustani.
Deittipalstoja on monenlaisia: treffi-palvelu, seikkailu-palvelu ja kumppaninhakupalvelu.
Suurin eroavaisuus treffi- ja kumppaninhakupalvelulla ovat persoonallisuustesti, kuvien vapauttamis-mahdollisuus, anonymisyyden säilyttäminen sekä hinta.
Viimeinen näistä karsii pois käyttäjät jotka eivät ole valmiita maksamaan elämänkumppaninsa löytämisestä ja myös korottaa ks. palveluiden käyttäjien ikää.
Googlettamalla sanat pääsette alkuun ja löydätte useita palveluntarjoajia.
Onnea matkaan.
Tiistai-terveisin,
Netticupido
- ftufhfghgh
Ei kannata panostaa liikaa tuohon touhuun.
Eka viesti tutustelua, tokassa viestissä kuvienvaihto ja kolmannessa viestissä sitten sopimaan tapaamista. Jos tapaaminen ei käy joidenkin kiireiden takia, kannattaa vähäksi aikaa unohtaa kyseinen nainen. Sitten jossain vaiheessa voi pikkasen nykäistä, josko se tällä kertaa lähtisi. Tuskin siitä mitään tulee, mutta ehkä sais pillua. Jos ei lähde, niin sitten kannattaa pyyhkiä kokonaan kirjoista.
" Sitten on näitä naisia, joilta kestää jokaiseen viestiin vastaaminen 5-7 päivää"
Tämän takia sinulla pitääkin olla kokoajan jotai muutakin juttua kehitteillä siinä sivussa. Hidastelkoot jotkut jos haluavat, sulla on siinä välissä tekemistä.
Kyllähän nuo kaikki listaamasti jutut vituttavat, mutta kun ottaa homman tarpeeksi rennosti ja käyttää rutkasti copy/pastea, ei tule panostaneeksi ainakaan liikaa nettinaisiin.
Kai sinäkin sentään annat hylsyjä kuvan perusteella?- Näin se menee...
" Sitten on näitä naisia, joilta kestää jokaiseen viestiin vastaaminen 5-7 päivää"
Kuten myös miehiä. Se on ihan normaalia, että ihminen ei notku koko ajan jossain deittipalstalla. Ihmisillä on toivottavasti muutakin elämää kuin pelkkä netti.
Nettideittien kautta tulee sen verran vähän naiseten tekemiä yhteydenottoja, joten viestejä voisi aivan hyvin lukea vaikka kuukauden välein mitään menettämättä, koska aloitteet saa tehdä lähes poikkeuksetta itse.
Ihmiset käyvät myös töissä ja heillä on myös muita menoja, joten ihan hyvin vastausta voi odotella muutaman päivän. Tämä toki edellyttää sitä, että nainen suhtautuu asiaan todellakin vakavasti, eikä vain pyöritä useita miehiä samaan aikaan.
Jos ihmisellä on pakonomainen tarve pyörittää useata kumppania samaan aikaan, silloin ihminen ei ainakaan ole hakemassa vakavaa suhdetta, vaan ihan jotain muuta... - fufgkfughkdf
Näin se menee... kirjoitti:
Kuten myös miehiä. Se on ihan normaalia, että ihminen ei notku koko ajan jossain deittipalstalla. Ihmisillä on toivottavasti muutakin elämää kuin pelkkä netti.
Nettideittien kautta tulee sen verran vähän naiseten tekemiä yhteydenottoja, joten viestejä voisi aivan hyvin lukea vaikka kuukauden välein mitään menettämättä, koska aloitteet saa tehdä lähes poikkeuksetta itse.
Ihmiset käyvät myös töissä ja heillä on myös muita menoja, joten ihan hyvin vastausta voi odotella muutaman päivän. Tämä toki edellyttää sitä, että nainen suhtautuu asiaan todellakin vakavasti, eikä vain pyöritä useita miehiä samaan aikaan.
Jos ihmisellä on pakonomainen tarve pyörittää useata kumppania samaan aikaan, silloin ihminen ei ainakaan ole hakemassa vakavaa suhdetta, vaan ihan jotain muuta..."Kuten myös miehiä. Se on ihan normaalia, että ihminen ei notku koko ajan jossain deittipalstalla. "
Näkökulmakysymys.
"Ihmisillä on toivottavasti muutakin elämää kuin pelkkä netti. "
Melkoisen kiirettä täytyy pitää, jos ei tosiaan viikkoon ehdi sähköposteja lukea. Siitä voi tietenkin itse kukin arvioida, kuinka paljon aiheutti kiinnostusta vastapuolessa, eli käytännössä ei ollenkaan.
"Jos ihmisellä on pakonomainen tarve pyörittää useata kumppania samaan aikaan,"
Kyllä se vaan on niin että nopeat vievät, hitaat eivät. - Näin se menee...
fufgkfughkdf kirjoitti:
"Kuten myös miehiä. Se on ihan normaalia, että ihminen ei notku koko ajan jossain deittipalstalla. "
Näkökulmakysymys.
"Ihmisillä on toivottavasti muutakin elämää kuin pelkkä netti. "
Melkoisen kiirettä täytyy pitää, jos ei tosiaan viikkoon ehdi sähköposteja lukea. Siitä voi tietenkin itse kukin arvioida, kuinka paljon aiheutti kiinnostusta vastapuolessa, eli käytännössä ei ollenkaan.
"Jos ihmisellä on pakonomainen tarve pyörittää useata kumppania samaan aikaan,"
Kyllä se vaan on niin että nopeat vievät, hitaat eivät.Jokainen etenee tyylillään. Jos olet niin malttamaton, ettet malta odottaa, se on silloin sun oma mokasi.
Pienestä se sullakin tuntuu olevan kiinni, jos yhteydenottoa ei saa heti sillä sekunnilla. Mun mielestä pari päivää sinne tänne ei merkitse mitään, jos vain kommunikointi muuten pelaa. Eniten nettideiteissä kyrsii juuri nämä malttamattomat ADHD:t, joille asian kuin asian pitäisi tapahtua nyt ja heti.
No, eipä ole ihme, ettei sitä unelmien kumppania löydy, kun ei yksinkertaisesti malteta panostaa mihinkään viittä minuuttia kauempaa. - fufufufguhuhuj
Jokainen etenee tyylillään. Jos olet niin malttamaton, ettet malta odottaa, se on silloin sun oma mokasi.
Pienestä se sullakin tuntuu olevan kiinni, jos yhteydenottoa ei saa heti sillä sekunnilla. Mun mielestä pari päivää sinne tänne ei merkitse mitään, jos vain kommunikointi muuten pelaa. Eniten nettideiteissä kyrsii juuri nämä malttamattomat ADHD:t, joille asian kuin asian pitäisi tapahtua nyt ja heti.
No, eipä ole ihme, ettei sitä unelmien kumppania löydy, kun ei yksinkertaisesti malteta panostaa mihinkään viittä minuuttia kauempaa."Jokainen etenee tyylillään. Jos olet niin malttamaton, ettet malta odottaa, se on silloin sun oma mokasi. "
En nyt oikein ymmärrä miten se muka kapsahtaa omaan nilkkaan, jos jonkun hitaan kanssa kirjoitellessa virittelee verkkoja muihinkin suuntiin? Ei mitenkään, tietenkin se hitaasti eteneviä vituttaa, mutta ei mahda mitään.
On ihan turhaa jäädä polkemaan paikalleen jonkun ämmän takia, jolla ei ole viikkoon aikaa lukea sähköpostia, jos on jonkun kanssa kirjeenvaihdossa. (on ihan eri asia jos käy vaikka kerta viikkoon tsekkaamassa profiilin, mutta kun kirjoitellaan niin viikon vastausväli on liian pitkä)
Ensinnäkin tämmöistä ihmistä ei nyt hirveästi seuranhaku kiinnosta ja vaikka kiinnostaisikin, miten ihmeessä noin kiireisellä ihmisellä muka olisi aikaa seurusteluun? Kyllä minunkin aikataulu oli sinkkuvuosina ahdettu täyteen yhtä sun toista, mutta kyllä aina ehti meilit lukemaan.
"Pienestä se sullakin tuntuu olevan kiinni, jos yhteydenottoa ei saa heti sillä sekunnilla."
Onko useiden päivien viiveet sinusta muka "sillä sekunnilla"?
"No, eipä ole ihme, ettei sitä unelmien kumppania löydy, kun ei yksinkertaisesti malteta panostaa mihinkään viittä minuuttia kauempaa."
No mun nettideittiajat ovat jo kauan sitten olleet takanapäin kun olen ollut vakavassa suhteessa useamman vuoden. - deittailija minäkin
Jokainen etenee tyylillään. Jos olet niin malttamaton, ettet malta odottaa, se on silloin sun oma mokasi.
No, eipä ole ihme, ettei sitä unelmien kumppania löydy, kun ei yksinkertaisesti malteta panostaa mihinkään viittä minuuttia kauempaa.Tässä ymmärtääkseni kyse oli siitä, että viestittely oli jo aloitettu ja toisella kestää aina pitkään vastata viesteihin. Sinä sen sijaan taidat kirjoittaa siitä, että kauanko vastaus ensimmäiseen viestiin voi kestää. Nämä ovatkin ihan eri asioita.
Ainakin omasta mielestäni on melko kummallista, jos on muka kiinnostusta ja halua tutustua, mutta vastausta omaan viestiin joutuu toiselta odottamaan aina viikon päivät. Kyllä siinä alkaa miettiä, että onko toinen nyt sitten kuitenkaan kovin kiinnostunut. Tai sitä kuinka kiireinen hän elämässään oikein onkaan, jos aikaa ei löydy yhden viestin kirjoittamiseen sellaiselle ihmiselle, josta olisi kiinnostunut. Itse ainakin pyrin pihistämään tarvittaessa aikaa jostain muusta, jotta ehtisin vastata kohtuullisessa ajassa viestiin, jos minua toinen ihminen kiinnostaa. Haluan sillä vastaamisajalla myös tuoda ilmi, että olen kiinnostunut. Kyse on kuitenkin nettideitistä, jossa kai lähtökohtaisesti kummankin osapuolen luulisi olevan hakemassa seuraa ja viestittely alussa on sitä tutustumista ja kiinnostuksen osoitusta toista kohtaan. Kun selvästi ollaan alusta alkaen hakemassa seuraa, niin luulisi siinä sitten myös kunkin olevan omalla panoksellaan kunnolla mukana tai sitten voi jättää nettideittailun sikseen jos ei ole aikaa kirjoitella ja seurustella. Asioiden etenemisessä noin muuten ei toki tarvitse kiirehtiä vaan antaa niiden edetä omalla painollaan, jolloin varmasti tulee hyvä. Mutta jos tässä touhussa on mukana niin luulisi olevan sitten myös halukas tutustumaan ja ottamaan toisesta selvää. Ihan jo oman itsensäkin takia, että selviäisi jo vähän aikaisemmin itsellekin onko se toinen yhtään sen tyylinen, josta voisi kiinnostua enemmän. Siitä toisesta osapuolesta puhumattakaan, joka joutuu myös miettimään samaa asiaa.
Toinen asia on sitten vielä se, että jos kirjoitellaan täällä S24:n treffeissä, niin täällä näkee milloin toinen on lukenut viestin ja milloin on käynyt profiilissaan kirjautuneena. Jos siellä profiilissa käydään ehtimiseen joka päivä, mutta vastausta viestiin ei silti kuulu, niin siitä voi myös jokainen tehdä omat johtopäätöksensä toisen kiinnostuksen tasosta. Jos on aikaa käydä profiilissaan, mutta ei ole aikaa kirjoittaa viestiä, niin se tarkoittaa vain, että a) kirjoittaa muille tai b) lukee muiden viestejä/selailee muita profiileja. Eli eipä kauheesti taida kiinnostaa viestiin vastailla jos on aikaa palvelussa kuitenkin olla. En minä ainakaan tiedä miksi pyörisin palvelussa, mutta en vastaisi minua kiinnostavalle ihmiselle parin päivän sisään etenkin jos keskustelu oli jo avattu.
Oma tarkoitukseni on, että minulla ei enää olisi tarvetta pitää profiilia tai muutakaan ilmoitusta enää jatkossa. Se tuskin ainakaan edesauttaa asiaa, että vastailen kiinnostavan ihmisen viesteihin pitkän ajan viipeellä :) Vai kuinka? - n30
Jos ihmisellä on pakonomainen tarve pyörittää useata kumppania samaan aikaan, silloin ihminen ei ainakaan ole hakemassa vakavaa suhdetta, vaan ihan jotain muuta...voi mennä yli viikkokin.
Syitä: 2 pienen lapsen yh, työ, ystäviä, harrastus, käyn koneella ehkä 2-3 päivän välein, viestejä tulvii postilaatikkoon ja sen kahlaamiseen menee jo hetki, nettideittailu on turhauttavaa eikä johda mihinkään, mies pitäisi ehtiä tavata että saisi kuvan siitä ihmisestä oikeasti, yritän vastata kaikille edes jotain ja siihen menee aikaa, minulla ei ole kiire suhteeseen eikä hakemani mieskään ole katoamassa viikossa mihinkään ja jos katoaa niin ei ollut hakemassa minua jne. Joten ap voi rauhassa jatkaa ohitseni seuraavaan ehdokkaaseen sillä välin kun en vielä edes ehdi vastata.
Ja profiilikin on ollut pari vuotta. En ole aloittamassa suhdetta ihan vaan aloittamisen takia Pitäisi löytää joku loppuelämäksi. En tosin ole vielä keksinyt, mistä sen tietää kokeilematta. Ehkä sen vaan tuntee varmuutena ja turvallisuutena kun oikea ihminen osuu kohdalle.
En silti ole shoppailemassa täällä. Itse asiassa en olisi täällä ollenkaan, jos en kaipaisi kumppania lähelleni ja arkeeni. Itseasiassa en välillä käykään täällä ja silloin ei kukaan saa vastauksia. Mutta siis en ole shoppailemassa vaan etsin itselleni sopivaa kumppania. Minulle kriteereinä eivät ole tietty ulkonäkö, menestys, raha, koulutus jne. vaan samankaltaiset ajatukset, odotukset ja arvomaailma. Voit olla kuinka kunnollinen tahansa, mutta ei kai se sellaisenaan vielä riitä, sillä eikö meidän pitäisi myös sopia yhteen?
Torjuminen on todella vaikeaa, mutta yritän aina vastata edes jotain. Joten jos sinusta löytyy henkevyyttä ja etsit keskustelukykyistä kumppania, miksi et aloittaisi siitä? Mutta jos sinä tykkäät puhua musiikista ja minä eksistentiaalisista kysymyksistä, niin ei se oikein ota tuulta purjeisiin. Ap oli kai itsekin pyörinyt täällä monta vuotta, joten ymmärrät varmaan.
Ai niin ja aloitteita en tee, käyn katsomassa profiileja ja laitan suosikeihin, mutta en tee aloitteita. Miksi? Moni mies vastaa aina kyllä, vaikka ei olisi kovin syvällisesti kiinnostunutkaan. Olen yh, joten jätän sen asian harkinnan miehelle mielellään jo ennen sen enempää (lukee profiilissa). - 2 + 9
n30 kirjoitti:
voi mennä yli viikkokin.
Syitä: 2 pienen lapsen yh, työ, ystäviä, harrastus, käyn koneella ehkä 2-3 päivän välein, viestejä tulvii postilaatikkoon ja sen kahlaamiseen menee jo hetki, nettideittailu on turhauttavaa eikä johda mihinkään, mies pitäisi ehtiä tavata että saisi kuvan siitä ihmisestä oikeasti, yritän vastata kaikille edes jotain ja siihen menee aikaa, minulla ei ole kiire suhteeseen eikä hakemani mieskään ole katoamassa viikossa mihinkään ja jos katoaa niin ei ollut hakemassa minua jne. Joten ap voi rauhassa jatkaa ohitseni seuraavaan ehdokkaaseen sillä välin kun en vielä edes ehdi vastata.
Ja profiilikin on ollut pari vuotta. En ole aloittamassa suhdetta ihan vaan aloittamisen takia Pitäisi löytää joku loppuelämäksi. En tosin ole vielä keksinyt, mistä sen tietää kokeilematta. Ehkä sen vaan tuntee varmuutena ja turvallisuutena kun oikea ihminen osuu kohdalle.
En silti ole shoppailemassa täällä. Itse asiassa en olisi täällä ollenkaan, jos en kaipaisi kumppania lähelleni ja arkeeni. Itseasiassa en välillä käykään täällä ja silloin ei kukaan saa vastauksia. Mutta siis en ole shoppailemassa vaan etsin itselleni sopivaa kumppania. Minulle kriteereinä eivät ole tietty ulkonäkö, menestys, raha, koulutus jne. vaan samankaltaiset ajatukset, odotukset ja arvomaailma. Voit olla kuinka kunnollinen tahansa, mutta ei kai se sellaisenaan vielä riitä, sillä eikö meidän pitäisi myös sopia yhteen?
Torjuminen on todella vaikeaa, mutta yritän aina vastata edes jotain. Joten jos sinusta löytyy henkevyyttä ja etsit keskustelukykyistä kumppania, miksi et aloittaisi siitä? Mutta jos sinä tykkäät puhua musiikista ja minä eksistentiaalisista kysymyksistä, niin ei se oikein ota tuulta purjeisiin. Ap oli kai itsekin pyörinyt täällä monta vuotta, joten ymmärrät varmaan.
Ai niin ja aloitteita en tee, käyn katsomassa profiileja ja laitan suosikeihin, mutta en tee aloitteita. Miksi? Moni mies vastaa aina kyllä, vaikka ei olisi kovin syvällisesti kiinnostunutkaan. Olen yh, joten jätän sen asian harkinnan miehelle mielellään jo ennen sen enempää (lukee profiilissa).Minäkin olen hakemassa elämänkumppania loppuiäksi, mutta yksinhuoltaja ei kuulu tähän kohderyhmään, koska ei ole mitään yhteistä, jonka pohjalle sitä suhdetta lähdettäisiin rakentamaan. Lähtökohta suhteelle on se, että molemmat ovat samassa elämäntilanteessa, mikä ei yh:n kanssa tapauksessa ei ensinnäkään toteudu. Lapsettoman kannata uusiosuhde ei koskaan varteenotettava vaihtoehto verrattuna normaaliin parisuhteeseen, johon ei sisälly ylimääräisiä häiriötekijöitä.
- Kuin myös
Ei ne miehet ole sen kummosempia. Itse olen 40 tyttönen, ja olen törmännyt ihan vastaavaan kohteluun.
Ensin pyydetään ja vingutaan kuvaa, ja kun sellaisen lähetät niin ..... ei mitään kuulu enää. En tosin ole prinsessa, mutta en nyt sieltä pahemmasta päästäkään.
Tai jos kirjoitellaan, niin viim. kolmannessa viestissä kysellään kuinka paljon tykkään erotiikasta..
Oma lukunsa ovat nämä parikymppiset pojanklopit, jotka kehuvat varustustaan ja kuinka hyviä ovat käyttämään sitä.
Alan olemaan kyllä sitä mieltä, ettei tämä foorumi ole minua varten. En usko, että täältä löytyy koskaan mitään minulle, tai kenellekään muulle ihan oikeaa parisuhdetta haluavalle.
Mutta hyviä jatkoja sinulle, toivottavasti löydät vielä jonkun ihanaisen itsellesi, toivottavast minäkin..- -poksu
Osaatko kertoa, missä ylipäätänsä törmäisi sitoutumiskykyisiin naisiin, jotka eivät olisi heti ensimmäisenä tivaamassa kuvaa, palkkakuittia ja sukuhistoriaa kertomatta kuitenkaan juuri mitään itsestään ? Olen törmännyt nettideitissä pari viimeistä kertaa juuri näihin kuvan tivaajiin tai sitten ihmisiin, jotka osaava keskustella vain kyselemällä. Ainakin itse kaipaisin vaihtoehtoja, jossa voisi oikeasti tutustua. Lievästi sanottuna kyrsii tuo nykyinen nettideittien kissa-hiiri-leikki, joka ei etene kissan viiksiä pidemmälle.
- muuan neiti
-poksu kirjoitti:
Osaatko kertoa, missä ylipäätänsä törmäisi sitoutumiskykyisiin naisiin, jotka eivät olisi heti ensimmäisenä tivaamassa kuvaa, palkkakuittia ja sukuhistoriaa kertomatta kuitenkaan juuri mitään itsestään ? Olen törmännyt nettideitissä pari viimeistä kertaa juuri näihin kuvan tivaajiin tai sitten ihmisiin, jotka osaava keskustella vain kyselemällä. Ainakin itse kaipaisin vaihtoehtoja, jossa voisi oikeasti tutustua. Lievästi sanottuna kyrsii tuo nykyinen nettideittien kissa-hiiri-leikki, joka ei etene kissan viiksiä pidemmälle.
Minä taas olen miettinyt, missä törmäisi sitoutumiskykyisiin miehiin, jotka eivät heti olisi esittelemässä palkkakuittiaan ja kertomassa miten menestyneitä ovat! :D
- deittailija minäkin
muuan neiti kirjoitti:
Minä taas olen miettinyt, missä törmäisi sitoutumiskykyisiin miehiin, jotka eivät heti olisi esittelemässä palkkakuittiaan ja kertomassa miten menestyneitä ovat! :D
Kyllähän näitä miehiä on olemassa vaikka kuinka. En kyllä ole törmännyt täällä naisiin, jotka olisivat palkkakuitteja ja menestymisiä tivanneet. Tosin en tietysti tiedä jos joku on halunnut minun kehuvan ko. asioilla :) Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta esitellä palkkakuittiani ja kertoa menestyksestäni. Sanotaan tässä nyt kuitenkin, että palkkakuittini ei ole niin erikoinen enkä myöskään ole tavanomaista ihmistä enemmän menestynyt, joten eipä niillä tietysti lähtökohtaisesti edes kauheasti voisi leveillä. Silti kummatkin asiat ovat ihan hyvällä tasolla eikä minulla ole niiden suhteen valittamista. Mutta vaikka ne olisivat tavanomaisia parempia niin en silti näe syytä miksi minun pitäisi korostaa niitä asioita. En ole koskaan pitänyt itseni esille tuomisesta ja itseni kehumisesta. Toki kerron itsestäni yleisesti alkuun ja tutustuttaessa enemmän. Kyllä lähden siitä, että minusta kiinnostutaan tutustumisen myötä, jolloin minusta otetaan selvää ja asioita tulee sen myötä selville. Eli minusta kiinnostutaan ihmisenä eikä niin, että se kiinnostus perustuu johonkin puitteisiin ja ulkoisiin asioihin. Samoin toimin toiseen suuntaan.
- miekkanen
muuan neiti kirjoitti:
Suurin osa tavallisista miehistä on täysin sitoutumiskykyisiä. Ne jotka eivät osaa eivätkä halua sitoutua, ovat niitä joilla on kaikkein kovin vienti.
Tässäkin tapauksessa vanha sanonta "joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa" pitää paikkansa.
- aikatherinee
"Voipi tietenkin olla, että naisilla on vastaavat kokemukset miehistä."
Kyllä. Täällä yksi kolmekymppinen sinkkunainen, joka viimeksi eilen lähetti viestin kivanoloiselle sinkkumiehelle. Profiilissani on minusta aika paljon tietoa, vastaan tuon miehen hakukriteerejä ja toin sen esille viestissäkin. Lopputulos: mies on kyllä lukenut viestini, mutta ei vastausta. Ja tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta. Turhauttavaa. - rasvanahkaduunari
Ja silti tienaan keskitasoa paremmin. naiset myös jumaloivat vartaloani,siellä missä liikunkin. naamassa on vanha arpi,hammas puuttuu. Olen kuitenkin riettaan huumorintajuinen ja heitän ihan härskisti läppää..nii ja joo kaljamahaakin löytyy,mutta mitä vittua sitte. Pärjään elämässä vaikka olen lapioinut paskaa,paskan perään.. ehkä herrojen akateemikkojen olisi syytä katsoa peiliin..
- Hyh hyh.............
No suurimmalle osalle naisista on tärkeää miehen hampaiden kunto... Itse en ainakaan huolisi miestä, jolta puuttuu hammas, nykyaikana kun on mahdollista korjata tuo tilanne, ei kuitenkaan eletä missään 1800-luvulla enää....
- ei miehet vastaa
Hyh hyh............. kirjoitti:
No suurimmalle osalle naisista on tärkeää miehen hampaiden kunto... Itse en ainakaan huolisi miestä, jolta puuttuu hammas, nykyaikana kun on mahdollista korjata tuo tilanne, ei kuitenkaan eletä missään 1800-luvulla enää....
Kelpaako sinulle samana vuonna syntynyt nainen kun sinä itse? Vastaat ehkä ei. Tai 1 v. vanhempi?
Olen nimittäin saman ikäinen kun sinä, ja huomannut että 90 % miehistä joille kirjoitan kukaan ei vastaa.
Ja he kaikki hakevat hyvin nuoria naisia, joita taas ei kiinnosta vanhat herrat. Esim. 35 v. mies hakee 20-31 vuotiasta. Ostajan ja myyjän markkinat eivät ikinä tule kohtaamaan noilla kriteereillä. Keskity saman ikäisiin tai vanhempiin naisiin. - urova
ei miehet vastaa kirjoitti:
Kelpaako sinulle samana vuonna syntynyt nainen kun sinä itse? Vastaat ehkä ei. Tai 1 v. vanhempi?
Olen nimittäin saman ikäinen kun sinä, ja huomannut että 90 % miehistä joille kirjoitan kukaan ei vastaa.
Ja he kaikki hakevat hyvin nuoria naisia, joita taas ei kiinnosta vanhat herrat. Esim. 35 v. mies hakee 20-31 vuotiasta. Ostajan ja myyjän markkinat eivät ikinä tule kohtaamaan noilla kriteereillä. Keskity saman ikäisiin tai vanhempiin naisiin.Kuten alkuperäisessä viestissäni totesin en ole hakenut seuraa selvästi itseäni nuoremmista naisista. En edes usko, että löytäisin mitään yhteistä 10-15 vuotta nuoremman kanssa eikä sellainen kiinnosta minua.
- Kohtalotoverisi
urova kirjoitti:
Kuten alkuperäisessä viestissäni totesin en ole hakenut seuraa selvästi itseäni nuoremmista naisista. En edes usko, että löytäisin mitään yhteistä 10-15 vuotta nuoremman kanssa eikä sellainen kiinnosta minua.
niin kovin tuttua :(
Olen muutaman vuoden sinua vanhempi (juuri 40 täyttänyt) nainen. Aloitusviestisi olisi voinut olla valtaosin minun kirjoittamani - kokemukseni ovat kanssasi lähes identtisiä. Poikkeuksena toki se, että minä olen kokenut saman suhteessa "miesprofiileihin" ja -deitteihin.
En ole mikään nirppanokkainen narsistiprinsessa, elänyt pidemmissäkin suhteissa, mutta eronnut kolmisen vuotta sitten - siksi siis sinkku.
Olen täysipäinen, tasapainoinen ja omillani juttuun tuleva aikuinen nainen. Työpaikkani on hyvä ja mieluinen, mutta aikaa jää moneen muuhunkin. En ole missi, mutta oman näkemykseni sekä saamieni palautteiden mukaan taatusti katseen kestävä nainen. Huolehdin monella lailla hyvinvoinnistani, mutten silti pyöri napani ympärillä. Minulla on ihana ystäväpiiri, olen sosiaalinen, mutta viihdyn välillä yksinkin. Asioiden pitäisi siis olla monelta kantilta ihan mallillaan, mutta jostain syystä törmään ihan samoihin ongelmiin kuin sinäkin.
Aika moni mies muuten kertoo pitävänsä "määrätietoisista ja itsenäisistä" naisista. No eihän siinä mitään pahaa ole, mutta .. kun sellainen sitten eteen ilmestyy, näillä pojilla ei sitten olekaan paljon puhuttavaa (enkä muuten ole mikään justiina-tyyppi). "Naisellisuudella" tarkoitetaan useimmiten joko eteerisesti kukkamekossaan hymyilevää enkelinaista tai sitten pinkkiin "tuksu-punaan" ehostautunutta tosiblondia. Vaatimukset ovat ihan kuusta: Suomi-pojalle ei kunnon nainen kelpaa :)
Kohtuullisen ajan yritin näitä ristiin menevien toiveiden ja tarjonnan mysteereitä selvittää, mutta nyt luovutin ja otin profiilini lopullisesti pois. Miksi ihmeessä takoa päätään seinään kerta toisensa jälkeen...? - Äitikandin ikä
ei miehet vastaa kirjoitti:
Ja he kaikki hakevat hyvin nuoria naisia, joita taas ei kiinnosta vanhat herrat. Esim. 35 v. mies hakee 20-31 vuotiasta. Ostajan ja myyjän markkinat eivät ikinä tule kohtaamaan noilla kriteereillä. Keskity saman ikäisiin tai vanhempiin naisiin.Oletko miettinyt, että kirjoitat liian nuorille miehille? Jos mies on hakemassa vakavaa suhdetta ja lapsillensa äitiä, niin tutustumisen kiireettömyyden kannalta on helpompi, että nainen on muutaman vuoden nuorempi (olettaen että puhutaan 75-79-syntyneistä). Ja tieysti se kertoo miehen tarkoitusperistä, jos 35-vuotias mies on hakemassa "vakavaan" suhteeseen 21-vuotiasta naista.
- dfg45646
Kohtalotoverisi kirjoitti:
niin kovin tuttua :(
Olen muutaman vuoden sinua vanhempi (juuri 40 täyttänyt) nainen. Aloitusviestisi olisi voinut olla valtaosin minun kirjoittamani - kokemukseni ovat kanssasi lähes identtisiä. Poikkeuksena toki se, että minä olen kokenut saman suhteessa "miesprofiileihin" ja -deitteihin.
En ole mikään nirppanokkainen narsistiprinsessa, elänyt pidemmissäkin suhteissa, mutta eronnut kolmisen vuotta sitten - siksi siis sinkku.
Olen täysipäinen, tasapainoinen ja omillani juttuun tuleva aikuinen nainen. Työpaikkani on hyvä ja mieluinen, mutta aikaa jää moneen muuhunkin. En ole missi, mutta oman näkemykseni sekä saamieni palautteiden mukaan taatusti katseen kestävä nainen. Huolehdin monella lailla hyvinvoinnistani, mutten silti pyöri napani ympärillä. Minulla on ihana ystäväpiiri, olen sosiaalinen, mutta viihdyn välillä yksinkin. Asioiden pitäisi siis olla monelta kantilta ihan mallillaan, mutta jostain syystä törmään ihan samoihin ongelmiin kuin sinäkin.
Aika moni mies muuten kertoo pitävänsä "määrätietoisista ja itsenäisistä" naisista. No eihän siinä mitään pahaa ole, mutta .. kun sellainen sitten eteen ilmestyy, näillä pojilla ei sitten olekaan paljon puhuttavaa (enkä muuten ole mikään justiina-tyyppi). "Naisellisuudella" tarkoitetaan useimmiten joko eteerisesti kukkamekossaan hymyilevää enkelinaista tai sitten pinkkiin "tuksu-punaan" ehostautunutta tosiblondia. Vaatimukset ovat ihan kuusta: Suomi-pojalle ei kunnon nainen kelpaa :)
Kohtuullisen ajan yritin näitä ristiin menevien toiveiden ja tarjonnan mysteereitä selvittää, mutta nyt luovutin ja otin profiilini lopullisesti pois. Miksi ihmeessä takoa päätään seinään kerta toisensa jälkeen...?"Aika moni mies muuten kertoo pitävänsä "määrätietoisista ja itsenäisistä" naisista. No eihän siinä mitään pahaa ole, mutta .. kun sellainen sitten eteen ilmestyy, näillä pojilla ei sitten olekaan paljon puhuttavaa"
Tekstispekseillä ei kyllä ole mitään sen kanssa tekemistä, syntyyö keskusteluyhteyttä vai ei. Vaikka kuinka olisi paperilla kaksi samanlaista ja samanmielistä, ei se tarkoita että näillä ihmisillä olisi varmasti paljon puhuttavaa.
Se on jännä kuinka jonkun kanssa jutut natsavat ja toisten ei. Muistan kuinka tapasin kaksi samantyyppistä, saman koulutuksen käynyttä ja yhtä kaunista naista, toisen kanssa läppä lensi ja kaikki oli helppoa, toisen kanssa ei vaan ollut puhumista. - urova
dfg45646 kirjoitti:
"Aika moni mies muuten kertoo pitävänsä "määrätietoisista ja itsenäisistä" naisista. No eihän siinä mitään pahaa ole, mutta .. kun sellainen sitten eteen ilmestyy, näillä pojilla ei sitten olekaan paljon puhuttavaa"
Tekstispekseillä ei kyllä ole mitään sen kanssa tekemistä, syntyyö keskusteluyhteyttä vai ei. Vaikka kuinka olisi paperilla kaksi samanlaista ja samanmielistä, ei se tarkoita että näillä ihmisillä olisi varmasti paljon puhuttavaa.
Se on jännä kuinka jonkun kanssa jutut natsavat ja toisten ei. Muistan kuinka tapasin kaksi samantyyppistä, saman koulutuksen käynyttä ja yhtä kaunista naista, toisen kanssa läppä lensi ja kaikki oli helppoa, toisen kanssa ei vaan ollut puhumista.Juuri näin. Henkilökemia ratkaisee ja se ei selviä muutoin kuin tapaamalla. Tästä samasta kirjoitin aloitusviestissäni. Ongelma onkin, ettei näitä naisia tunnu lainkaan kiinnostavan tutustua oikeasti. Kun hylätään asialliset viestitkin saman tien, niin eipä siinä paljon pääse toiseen tutustumaan. Ihmettelen edelleen, että miten ihmeessä nämä naiset (jos oikeasti kumppania haluavat) kuvittelevat löytävänsä ketään, kun ei yritetä edes tutustua?
- yksinkö?
Täysin sama juttu kuin aloittajalla,ainoastaan sillä erotuksella että seuraan urheilua...
Viesteihin ei vastailla,flirtit tyrmätään ja on jouduttu estolistalle vaikken todellakaan ole häiriköinnyt ketään....
Ja yhteen moi,mitä kuuluu tms viestiä en ole lähettänyt.
Oikeastaan kaiken huippu oli eräs neitokainen joka oli muuttamassa yhteen vaikken ollut kerennyt edes näkemään häntä ja ku en suostunut niin olin kaikkea "sensuroitua".....
Omat johtopäätökseni on näistä deitti-jutuista ettei näitä ole tarkoitettu semmoisille jotka OIKEASTI haluaa löytää parisuhteen... :( - urova
Viime viikkojen kokemukset Suomi24 Treffien -naisista on vain vahvistanut yllä kerrottua käsitystäni. Kaikki lähestymisyritykset ovat täysin turhia. Ei vastata lainkaan (vaikka viesti on kyllä luettu) tai vastataan yhdellä rivillä ja sen jälkeen hiljaisuus. Ei näitä naisia selvästi kiinnosta tutustua kehenkään. En enää kyllä ihmettele yhtään, että samat naiset roikkuvat siellä vuosikausia. Toisaalta ottaen huomioon, kuinka pinnallinen ja tympeä kuva näistä tulee tällä perusteella, niin ehkä onkin parempikin, että pysyvät etäällä.
- olet oikeassa.
Sama juttu minun kohdallani. Sama ikä kuin sinulla, akateeminen koulutus, ei saa mitään vastauksia. Lähinnä keski-ikäiset naiset tuossa profiilissani heiluvat, onpa joku laittanut minut suosikiksikin. Kannattaa varmaan sitten suosiolla laittaa tuota ikähaitaria ylöspäin, koska nuoremmista tai edes samanikäisistä ei ilmeisesti tule mitään. Muista ettet välttämättä halua näitä nuorempiakaan; päivisin töissä, iltaisin lisää suorittamista: urheilua, tai sitten katsovat jotakin salkkareita töllöstä, ja syövät jotakin terveystuotteita sohvalla löhöten. Ulkokuoren täytyy näyttää hyvältä, mutta sisältäpäin ne ovat pystyynkuolleita.
- --yksinäinen--
olet oikeassa. kirjoitti:
Sama juttu minun kohdallani. Sama ikä kuin sinulla, akateeminen koulutus, ei saa mitään vastauksia. Lähinnä keski-ikäiset naiset tuossa profiilissani heiluvat, onpa joku laittanut minut suosikiksikin. Kannattaa varmaan sitten suosiolla laittaa tuota ikähaitaria ylöspäin, koska nuoremmista tai edes samanikäisistä ei ilmeisesti tule mitään. Muista ettet välttämättä halua näitä nuorempiakaan; päivisin töissä, iltaisin lisää suorittamista: urheilua, tai sitten katsovat jotakin salkkareita töllöstä, ja syövät jotakin terveystuotteita sohvalla löhöten. Ulkokuoren täytyy näyttää hyvältä, mutta sisältäpäin ne ovat pystyynkuolleita.
Melko mielenkiintoinen ketju. Aihe kiinnostaa, koska itse jossain kohtaa varmasti sorrun tuota kokeilemaan. Itse kuulun juuri kohderyhmään 30, mutta omasta erosta kuitenkin niin vähän aikaa vasta, etten vielä ole valmis. Ei ainakaan tartte unelmoida mistään kummallisemmasta tämän ketjun luettuani. Tuleepan sekin sitten joskus kokeiltua, ehkä.
Sen verran pitää kommentoida, että jos minulla olisi profiili tuolla, kävisin todellakin sitä päivittäin katsomassa. Jos tosissani olisin asian kanssa, totta kai olisin aktiivinen myös itse. Jollen olisi, ottaisin koko profiilin pois. - jooo.
--yksinäinen-- kirjoitti:
Melko mielenkiintoinen ketju. Aihe kiinnostaa, koska itse jossain kohtaa varmasti sorrun tuota kokeilemaan. Itse kuulun juuri kohderyhmään 30, mutta omasta erosta kuitenkin niin vähän aikaa vasta, etten vielä ole valmis. Ei ainakaan tartte unelmoida mistään kummallisemmasta tämän ketjun luettuani. Tuleepan sekin sitten joskus kokeiltua, ehkä.
Sen verran pitää kommentoida, että jos minulla olisi profiili tuolla, kävisin todellakin sitä päivittäin katsomassa. Jos tosissani olisin asian kanssa, totta kai olisin aktiivinen myös itse. Jollen olisi, ottaisin koko profiilin pois.Joo ei, voit ihan yhtä hyvin aloittaa heti, koska siitä ei todennäköisesti tule mitään. Tietysti jos tyydyt ihan mihin tahansa, saatat ehkä löytää jonkun, mutta muuten ei kannata haaveilla mistään paremmasta.
Jos haluat jotakin parempaa, niin:
Vaikka sinulla on omaisuutta, sillä ei ole mitään merkitystä (todennäköisesti sinut leimattaisiin omahyväiseksi, jos tosiaan uskallat mainita omaisuudestasi mitään). Vaikka sinulla olisi älyä: silläkään ei ole juuri merkitystä, koska naiset haluavat romantiikkaa, jossa on tietysti älykkyys kaukana. Et myöskään kelpaa, jollei mitat ole ihan täydellisiä, siis ei riitä että olet tarpeeksi pitkä (180 cm), ja et ole lihava. Sinun pitää olla ihan täydellinen, eli kropan pitää olla myös urheillullisen näköinen, siis vatsa pyykkilautamainen jne. ja mitat sitten muutenkin täydellisiä. Sen lisäksi sinulla on syytä olla matkusteleminen ja urheilu pääharrastuksina, koska niin on kaikilla muillakin paremmilla naisilla, joten he haluavat sinut kaveriksi mukaan suorittamiseen, joka jatkuu töiden jälkeen.
Itseasiassa, tuskin kukaan tulee täyttämään näitä kaikkia kriteerejä, ja ne jotka täyttävät, eivät moista menoa jaksa kauaa, joten yksin jäävät nämä huippunaiset. Sen vuoksi he ovatkin jääneet tänne nettiin roikkumaan ikuisiksi ajoiksi.
Mutta kuka nyt myöskään noita tavallisia surkimuksia haluaa, jos on itsellä akateeminen loppututkinto alla, ja muutenkin on sivistynyt? En ole onnistunut löytämään ketään sellaista, joka olisi samalla aallonpituudella kanssani.
- 35+2
Itse 35 vuotiaana "sinkkuna" (typerä termi mielestäni eronneille ihmisille) voin kertoa, että miehet eivät vastaa viesteihin tai lähetä viestejä, jos profiilissa ei ole kuvaa. Jos joku viestin lähettää/viestiin vastaa, loppuu viestit viimeistään, kun huomaavat että minulla on jo lapset enkä niitä lisää halua. Jos joku on vielä tähän asti viestillä kerran viikossa heittänyt, loppuu viestittely, kun saavat kuvan, vaikkei peili rikki menekään siihen katsoessa.
Että ehkä kyse on siitä, että odotukset on liian korkealla syystä tai toisesta ja tämä on ihan väärä paikka etsiä aitoa ihmissuhdetta. - mies35.
No, tuota eipä kehuttavaa kerrottavaa vieläkään. Nämä 30 akateemiset naiset tuntuvat olevan varsinaisia linnakkeita: kop kop portille, ei kuulu mitään vastausta, pelkästään kolkko tuuli kuuluu taustalla. Sitten jotkut vetäisevät koko laskusillan ylös kiitokseksi (eli torjuvat), ja portille ei voi päästä enää edes koputtamaan (miten uskallat häiritä?).
Pakko miettiä tässä että mikäköhän hienous on tässä taustalla, niin tuli mieleen että minun on täytynyt osua pelkkiin happamiin introvertteihin, jotka eivät itse edes tiedä mitä haluavat. Tietenkin itse akateemisena introverttinä metsästän juuri heitä. Siis nehän just sopivat tuohon: heillähän ei ole kiire minnekään, koska voivat ihan yhtä hyvin olla yksinkin, ja nyt he ovat puolivakavasti mukana deiteissä, että voisikohan löytyä joku ihan super-hyvä mies. Lisäksi noin vanhana (30 ) ei laatunainen jää yksin, ellei ole tavattoman nirso. He ovatkin varmaan pääasiassa ihan laatutavaraa, ainakin omalla tavallaan, mutta tavattoman nirsoja.
Onko kukaan onnistunut saamaan näitä lähettämään edes viestejä takaisin? He ovat siis pääasiassa akateemisesti koulutettuja, mutta lähes yhtä happamilta ne vähän nuoremmat yliopisto-opiskelijat tuntuvat olevan (siis introvertit). Tällä erää monista naisista, vain yksi nainen suostui edes kirjoittamaan minulle, ja hänellä oli sama koulutus kuin minulla eli oli myös DI. Tuntuisi tämä DI-koulutus olevan todellinen turn-off kaikille, vaikka sanotaan että koulutus ei merkitse paljoakaan parinvalinnassa?
Olen myös huomannut että ekstroverttien määrä lisääntyy kun mennään nuorempiin ikäluokkiin, noita introverttejä löytyy taas ihan tavattoman paljon vanhemmista naisista, sanotaanko kun ruvetaan lähestymään ikää 40. Heitä vain on taas ihan mahdotonta saada haaviin, kun tuntuvat vaativan kuuta taivaalta.- Ihan tavallinen nain
ensimmäisestä introvertti tai ekstrovertti-maininnasta.
- antisopuli
Olen mies. Mun 3 edellistä suhdetta olivat nettideittejä. Yksi johti avioliittoonkin, joka kesti 6v. Nämä löydöt tapahtuivat, kun olin 28-32v.
Nyt kun avioeron pölyt on laskeutunut, mittarissa on jo 40v ja mahankin kohdalla jotain muuta kuin pyykkilauta, niin vähässä tuntuu olevan kiinnostus. Näin se vaan menee.
Ja kun ei yöelo nappaa eikä Prisman kassajonossakaan kehtaa avautua, niin siinähän olet.
Aina ei voi onnistua :) ?- bbbbbbbbnnnnnnnnnnnn
Minun pitää todeta, että kun täytin 38v, niin sitten alkoi kiinnostus miehiä kohtaan laimentua, aikani kun olin yrittänyt ja yrittänyt löytää sellainen persoona jonka kanssa kemiat kohtaisisi. Muutamaan vuoteen jälkeen jäi vain pettymyksiä ja suuria sellaisia, joten 40v täytettyäni päätin elää yksin ja ihan omasta tahdostani. Lapsi haaveet hautasin ja nyt parisuhde paineet ovat historiaa sekä mieli paljon parempi.
Totesin, että 35 on ihmeellinen raja mitä parisuhde yrityksiin tulee, sen iän jälkeen on todella vaikeaa löytää kumppania joka siis tahtoisi myös mahdollisesti loppuelämän kestävään rakkaustarinaan. Mitä sitä turhaan pahoittaa mielensä niistä ikuisista sekä turhista suhdeyrityksistä, kun hyvin harvalla samaan ikäluokkaan kuuluvalla miehellä ei ole haluja sitoutua. - 90707
bbbbbbbbnnnnnnnnnnnn kirjoitti:
Minun pitää todeta, että kun täytin 38v, niin sitten alkoi kiinnostus miehiä kohtaan laimentua, aikani kun olin yrittänyt ja yrittänyt löytää sellainen persoona jonka kanssa kemiat kohtaisisi. Muutamaan vuoteen jälkeen jäi vain pettymyksiä ja suuria sellaisia, joten 40v täytettyäni päätin elää yksin ja ihan omasta tahdostani. Lapsi haaveet hautasin ja nyt parisuhde paineet ovat historiaa sekä mieli paljon parempi.
Totesin, että 35 on ihmeellinen raja mitä parisuhde yrityksiin tulee, sen iän jälkeen on todella vaikeaa löytää kumppania joka siis tahtoisi myös mahdollisesti loppuelämän kestävään rakkaustarinaan. Mitä sitä turhaan pahoittaa mielensä niistä ikuisista sekä turhista suhdeyrityksistä, kun hyvin harvalla samaan ikäluokkaan kuuluvalla miehellä ei ole haluja sitoutua.hän sanoo, että juttu ei etene mihinkään. Olen tullut siihen lopputulokseen että näin voi käydä jos kirjoitellaan LIIAN KAUAN niitä näitä. Jotain tapahtuu ja juttu kuivuu, siitä menee mielenkiinto! Ei siis pidä tulla "ystäviksi" liiallisen viestienvaihtokirjoittelun kautta. SE vie romanssista pois jotain, kun tietää toisesta liikaa asioita. Pitäisi tavata melko pian.
Ja miehen KANNATTAISI tehdä aloite tapaamisen ehdottamiseen, pian. Tee itse aloite, älä jää roikkumaan , kukaan ei jaksa kovin kauvaa kirjoitella ja ystävystyä. Kenellä on aikaa siihen? mielenkiinto kuivuu kun juttu ei etene, ja sitten löytyykin joku mielenkiintoisampi.
- nnnnn.
naisella ei ole lapsia 30 iässä, niin se että kerrot heti tahtovasi perheen on aikamoinen turn-off... Siitä tulee olo, että olet vain hakemassa äitiä lapsille ja edustusvaimoa. Jos nainen haluaa hirveästi lapsia, hän yleensä tekee ne jo nuorina, 30 lapset taas tehdään jos löydetään "se oikea".
Olen itse 36 v. nainen. Minulla on jo lapsi, enkä halua enää lisää. Olen kahdesti eronnut, mutta suhteissa vika ei ollut todellakaan minussa, odotin jopa liian pitkään eroamista näin jälkikäteen ajateltuna. Minusta on tullut hyvin varovainen, ja jos miehessä on pikkuisenkin kontrollifriikin tai määräilijän oireita, nostan kytkintä HETI. Ja monesti 30 miehissä on _jotain_ vikaa jos ovat vapaina.- m30+
No voi, voinko mä vastaavasti sanoa että 30 naisissa on _jotain_ vikaa jos ovat vapaina?
- näin meillä
No kylläpä on taas kommentti. Eikö ne lapset yleensä haluta tehdä "sen oikean" kanssa oli sitten minkä ikäinen tahansa? Vai onko tapana, että alle kolmekymppisenä sitä vaan pukataan lapsi jonkun kanssa, jotta se saadaan? Et ole kuitenkaan vissiin lukenut naisten ilmoituksia, joissa aika moni nainen havittelee lasta ja perhettä 30 -iässä.
Mitenköhän toi kontrollifiriikki ja määräilijä liittyivät tähän.
- marialom2011
Monelle tämä tie on ainoa vaihtoehto parisuhteen etsintään. Itse en halua käydä baareissa, josta kuten sanoit, saa kyllä helposti sänkyseuraa, muttei sitten mitään muuta. Koska lähtökohtaisesti en etsi pelkkää seksiseuraa, niin sinne ei siis kannata mennä. Työ ja koti vievät suuren osan päivää. Nettiystävien vuoksi ei tarvitse tälläytyä parhaimpiinsa, vaan voi jutella ihmisten kanssa villasukat jalassa omalla sohvalla.
Lisäksi täällä ihmiset ovat yleensä selvin päin (huomaa kirjoitusvirheistä, jos eivät ole) ja aika nopeasti huomaa jos joku on "feikki" tai "friikki". Itse olen täällä nyt ensimmäistä kertaa, kokemusta ei siis ole sen kummemmin. Toivottavasti ei tule suuria pettymyksiä tällä uralla:)
Onnea sinulle etsintään!- urova
Tämä aloittamani ketju on näköjään poikinut paljon mielenkiintoisia vastauksia ja yhdensuuntainen kokemus tuntuu useimmilla olevan. Itsellä ei ole oikeastaan enää mitään lisättävää tähän. Samanlaisia kokemuksia on vain kertynyt lisää. Ei vastauksia tai yhden rivin vastauksia ja sitten hiljaisuus. Uuden vuoden kunniaksi päätinkin ottaa profiilini pois tuolta roikkumasta. Jos jatkossa haen seuraa netistä, niin se tapahtuu jossain muualla. Suomi24 Treffit on nettideittalun hautausmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955