Missä tiedostomuodossa ja minkä kokoisena Illustratorilla suunnittelemani logo tulisi tallentaa, jossa se näkyisi Wordissa niin hyvälaatuisena kuin mahdollista? Monenmoista oon jo koittanut ja epätarkalta näyttää aina vaan. Wordista kun pitää tehdä vielä pdf-tiedostokin, niin siinä logo näyttää kahta kauheammalta.
Illustratorilla tehty kuva Wordiin
kulmatkurtussa
1
317
Vastaukset
- klllll älm äml ääälm
Noin periaatteessa. Skaalaa kuva Illussa lopulliseen kokoonsa. Tallenna se, vaikkapa giffiksi. Sitten normaali importtaus wordiin. Mä olen tehnyt paljonkin tuollaisia, eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut. Oletko kokeillut printata word-dokkaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657