On varmasti lukematon määrä asiota, joita kykenet kuvittelemaan ja mahdollisesti lukemattomat nekin asiat, joita et koskaan edes kuvittele.
Tässä haasteeksi jotain:
-ikuinen nuoruus
-sokeus/kuurous
-elämä pyörätuolissa
-maailman kuulu näyttelijä/elkuvaohjaaja/kirjailija,tai mikä tahansa taiteilijia
-erakko
-taikuri
-politiikko
Millainen mies olisit, jos naisena kuvittelet itsesi mieheksi, tai millainen nainen, jos miehenä kuvittelisit itsesi naiseksi?
Entäpä minne maahan muuttaisit, jos et syystä tai toisesta voisi asua enää Suomessa?
Nämä nyt vain esimerkkeinä, voit itse valita millaisen kuvitelman haluat, tai jonkun noista mikäli haluat.
Kuvittelut koetuksella:-)
19
391
Vastaukset
- Teemuna
Panit pahan. Tosi vaikee mielikuvitella ittensä naisen nahka päällä ja -sielu sisällä, ei hitto. Luultavasti olisin peräänantamaton, ainakin noin yleensä. Haaveilisin varmaan ikuisesta nuoruudesta ja olisin sokea järkijätkille.
analysreeraa, niin toi toinen sukupuoli saataa" kuvastella jotain ns.-sta parisieluisuudesta----eli heijastetta itsestään:-dEE
- Teemuna
NainenKirjoittaa kirjoitti:
analysreeraa, niin toi toinen sukupuoli saataa" kuvastella jotain ns.-sta parisieluisuudesta----eli heijastetta itsestään:-dEE
STA, eli Suomen Turistiauto oli ainakin pääkaupunkiseudulla toimiva liikennöintiyhtiö, muistaakseni. Omaa ymmärrystäni harvoin epäilen, paitsi nyt kun pähkäilen mikä on parisielun heijaste itsestään?
Huh huh. Eläköön se suuri ero! Teemuna kirjoitti:
STA, eli Suomen Turistiauto oli ainakin pääkaupunkiseudulla toimiva liikennöintiyhtiö, muistaakseni. Omaa ymmärrystäni harvoin epäilen, paitsi nyt kun pähkäilen mikä on parisielun heijaste itsestään?
Huh huh. Eläköön se suuri ero!Tuotas noin kun....*puhuu käsikielellä* Piti lyhentämäni niisanotusta ...*hih*
Mutta vakavammin: Meissä kaikissa on femiini--että maskuliini energeettisesti. Sielun kuvassa heijaste on täydellisemmässä muodossaan. Persoona taas hakee parisuhteesta ties mitä ja ollaan niin maan perusteellisen pettyneitä, kun ei aina saada mitä pikku persoona halajaisi:-D- Teemuna
Tuotas noin kun....*puhuu käsikielellä* Piti lyhentämäni niisanotusta ...*hih*
Mutta vakavammin: Meissä kaikissa on femiini--että maskuliini energeettisesti. Sielun kuvassa heijaste on täydellisemmässä muodossaan. Persoona taas hakee parisuhteesta ties mitä ja ollaan niin maan perusteellisen pettyneitä, kun ei aina saada mitä pikku persoona halajaisi:-DSelvää pässinlihaa, olisit heti sanonu, hö!
Teemuna kirjoitti:
Selvää pässinlihaa, olisit heti sanonu, hö!
Ei sitä kaikkea heti sanota....niin kerta!
olevani lammaspaimen jossakin mongolian vuoristoseudulla. Olisin tietenkin miespuolinen, karu ja vaatimaton. Tulisin hyvin toimeen luonnon kanssa, teltassa asustelisin ja nuotiolla juureksia paistelisinyhdessä muiden paimenten kanssa, vuohenmaitoa särpimeksi. Olisi minulla hevonen ja koirakin, kerran kuussa hevosella karauttaisin kylille suolaa, öljyä ja riisiviinaa hankkimaan, siellä katsastaisin kylän neitoset ja jos soman saisin silmiini, niin hänetpä mukaani ottaisin puuronkeittäjäksi ja lasteni äidiksi :)
Lapsilleni leluja veistelisin vuohia paimentaessani, ja lasteni äidille vuorenrinteen kauneimmat kukaset keräisin.mies olisikkaan:-) Paimentolaiset ovat jostain syystä aina kiehtoneet minuakin. Tiedä sitten kuinka romantista elämä heistä itsestään on. Katsoin kerran yhden elokuvan, jossa kameli sai täysin valkoisen vasan. Eipä emo huolinut mokomaa, eikä halunnut edes imettää. Mutta heimo paransi ongelman hankkimalla emolle laulajan.
Tarina oli koskettava ja niin suunnattoman kaunis. *niff*
- KohviSohvi
olevansa mies.
Mihin sitä miestä tarvitaan ?
Nainen pystyy kuvittelemaan itsellensä orgasmin.
Totta se on.
:)- Teemuna
Mihinpä miestä tarvitaan, tai on tarvittu. Tuskin historiassa on mitään merkittävää miesten aikaansaamaa. Colosseumin ovat naiset rakentaneet, luoneet kaiken taiteen perusteet, kuten myös tieteiden. Musiikin ja lääketieteen alalla naiset ovat kautta historian lyöneet miehet laudalta. Varmaan naisten järjenjuoksu mahdollisti kuulennot ja niin edelleen. Jotta mitäpä niillä miehillä.
Miehet kokevat orgasminkin todellisena. - KohviSohvi
Teemuna kirjoitti:
Mihinpä miestä tarvitaan, tai on tarvittu. Tuskin historiassa on mitään merkittävää miesten aikaansaamaa. Colosseumin ovat naiset rakentaneet, luoneet kaiken taiteen perusteet, kuten myös tieteiden. Musiikin ja lääketieteen alalla naiset ovat kautta historian lyöneet miehet laudalta. Varmaan naisten järjenjuoksu mahdollisti kuulennot ja niin edelleen. Jotta mitäpä niillä miehillä.
Miehet kokevat orgasminkin todellisena.annetaan heidän luulla, että jne..
Kaiken takana on KUITENKIN aina nainen :) - Teemuna
KohviSohvi kirjoitti:
annetaan heidän luulla, että jne..
Kaiken takana on KUITENKIN aina nainen :)Juu niin on, ainakin naisen takapuoli. Siitä on voima ja inspiraatio monelle luovalle työlle löytynyt.
Olla kuuro/sokea mies ja ikuinen nuori. Hä, jotenkin tuntuu liian tavanomaiselta. Eijei.
Erakko nainen :) ei istu ei, pitää olla vähintään Jotain, että voi nimittyä erakoksi.
Taikuripoliitikko. Mihin ihmeeseen ne piilottavat kaikki suuret setelit..no tietenkin selän taakse, vanha silmänkääntötemppu.
Elämää pyörätuolissa. Aiheesta saisi kirjan, elokuvan, sitä voi ohjata, mutta olisiko elämä helpompaa jossain muualla kuin Suomessa, pyörätuolilla...
Nyt ei taida onnistua mitä minä olisin jos.. *tiiraile asioita vähän niinku sivusta*taikuripoliitiikko kuulosti melkoisen todelta--jopa:-
Kuvitteellisuutta voi käyttää vaikkapa kyetäkseen ymmärtämään syvemmin.
- xxxyyy
Jaa, fiktiotakin luodessani pitäydyn aika tarkkaan omaan kokemusmaailmaani eli kirjoitan ihmiset sellaisiksi minkälaisia olen joskus sattunut kohtaamaan. Joku (nainen) on arvioinut että teksteissäni miehet ovat enemmän persoonia, naiset tyyppejä joten ei se toisen nahkoihin astuminen aina ihan helppoa ole. Paljon olen myös miettinyt viime aikoina tuota, minne tästä muuttaisin kun tässä ei ole enää pakko työn takia asua, saa nähdä...
Mutta jo pelkästään se, että ihmislajilla on kyky kuvitteellisesti asettautua toinen toistensa nahkoihin, eroittaa meidät eläimistä. Myötäeläminen tekee meistä inhimillisiä.
Tuohon on vaikea kommentoida; miksi koet miehet enempi persoonina ja naiset tyyppeinä?
Muuttaminen ...jaa, joskus saattaa olla hyväkin vaihtelu.- xxxyyy
Mutta jo pelkästään se, että ihmislajilla on kyky kuvitteellisesti asettautua toinen toistensa nahkoihin, eroittaa meidät eläimistä. Myötäeläminen tekee meistä inhimillisiä.
Tuohon on vaikea kommentoida; miksi koet miehet enempi persoonina ja naiset tyyppeinä?
Muuttaminen ...jaa, joskus saattaa olla hyväkin vaihtelu.Niin, en tiedä koenko noin vai onko tuo vain yksittäinen/naisen mielipide. Luulen kuitenkin että henkilökohtaisesti minämuotoisen fiktion kirjoittaminen missä päähenkilö olisi nainen voisi olla aika haasteellista tai ainakin pelkään vahvasti niiden uskottavuutta. Kyllä juttuihini missä kerrotaan naisista on tavannut aina lipsahtaa ulkopuolinen kertoja. Miehistä olen joskus tehnyt noita minämuotoisia.
xxxyyy kirjoitti:
Niin, en tiedä koenko noin vai onko tuo vain yksittäinen/naisen mielipide. Luulen kuitenkin että henkilökohtaisesti minämuotoisen fiktion kirjoittaminen missä päähenkilö olisi nainen voisi olla aika haasteellista tai ainakin pelkään vahvasti niiden uskottavuutta. Kyllä juttuihini missä kerrotaan naisista on tavannut aina lipsahtaa ulkopuolinen kertoja. Miehistä olen joskus tehnyt noita minämuotoisia.
Joskus (enempi itseäni huvittaen) kuvittelen katsellessani ihmisiä; miltäköhän tuokin näytäisi, jos hänet stailattaisiin toiseen sukupuoleen. Jotkut miehet saisi helposti naisiksi ja samoin jotkut naiset näyttävät valmiiksi enemmän miehiltä. Mutta ei tokikaan kaikkia. Kuitenkin kaikitenkin, ihminen on ensisijaisesti ihminen, ei sukupuoli.
- xxxyyy
Joskus (enempi itseäni huvittaen) kuvittelen katsellessani ihmisiä; miltäköhän tuokin näytäisi, jos hänet stailattaisiin toiseen sukupuoleen. Jotkut miehet saisi helposti naisiksi ja samoin jotkut naiset näyttävät valmiiksi enemmän miehiltä. Mutta ei tokikaan kaikkia. Kuitenkin kaikitenkin, ihminen on ensisijaisesti ihminen, ei sukupuoli.
Kyllähän noita naisellisia piirteitä löytyy monista miehistä ja vastaavasti miehisiä naisista. Tunsin aikoinaan yhdenkin miehen joka muutamassa vuodessa kypsyi vaihtamaan sukupuolensa naiseksi. Keskustelimme aikoinaan aiheesta hänen kanssaan pitkään lähes päivittäin. Seksi ei ollut syynä muutokseen toisin kuin tulee herkästi kuviteltua, eikä sekään ettei hän olisi miehenä pärjännyt, oli käynyt armeijan (toisin kuin minä) ja lapsiakin oli kaksi (minulla vain yksi), ajoi trukkia (minulla ei ole trukkikorttia) jne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854