Nyt voisi pohtia aihetta erilaisesta näkulmasta.
Kun harrastat jotakin onko se sitä, että *ihanaa rentouttava sosiaalinen hetki on tänään.
Teetkö jotain vain itseäsi varten monta kertaa viikossa , mietitkö miten puolisosi suhtautuu ajankäyttöösi.
Lenkille on mentävä joka päivä /
Pakko ostaa, kun on niin halpaa /
Harrasteet / addiktiot / Keskiviikkoa.....
52
428
Vastaukset
- Hymy;))
että, nyt ihanaa joku oma hetki mikä jää. Vain tavallaan itselleni. Vähän tilanteen mukaan muutenkin aikataulutan itseä. On pakko ottaa huomioon myös ne päivät joilloin mikään etukäteen suunniteltu ei ns. pidä. Näitä yllättäviä menoja kun meilläkin. Joten joustoa pitää suoda myös ajatellen toisen menoja. Eipä meillä näistä muuten suuria ristariitaisuuksia ole. Ihan puhumalla aina selviää kumpi tuon auton ottaa käytöönsä.
Tietysti nyt kun itse vielä olen paremmissa voimissani kun mieheni haluasin matkustaa enemmän. Onneksi nyt kuitenkin lupa ensiviikolla päästä kundin kanssa kahdestaan Tallinaan. Lähdemme kuuntelemaan Ooppera-musiikkia kahdestaan ja tauttimaan vielä Tallinnan loppusyksystä... Yksin en pääse vitsi kovin kauas...mutta erittäin hyvä näinkin.
tsau:Friidu - HTZA
Minä tuossa jo kaipailinkin sellaisia vakiojuttuja eri päiville.
Addiktipäivä olkoon kawen oma. Pe-La-Su on jo varattu, muut vapaana.
Minä olen vahvasti addiktoitunut ralliautoilupenkkiurheiluun ja muuhun siihen liittyvään informaatioon.
Hävettää ihan kertoakin että minulla on kotona, tietokoneeseen liitettävät ratti ja polkimet.
Ja ostan aina uusimmat tietokone-ajopelit. En kyllä haukotuttavaa Formulaa.
Olen myös intohimoinen tupakoija, se rasittaa sosiaalista elämääni. Mm. en käy enää kapakoissa, muuten kuin väkisin raahattuna.
Perjantaikaljat ovat minulle pakolliset.
Muina päivinä saatan olla selvinpäin, aikasti helposti.
Tietokoneeni ei saa koskaan rauhaa, aina on sitä roplattava tai ostettava sille uusia hepeneitä.
Kyllä tänne mahtuisi kärsivällinen nainenkin, mutta siitä oli jo aloitus, joku aika sitten, ja sieltä löytyvät ohjeet.
Ei, ei ollut minun aloitukseni.
H.- etsiväinen löytäjä
se oli, menen lukemaan ohjeet?
- vapaa sielu
Ei ole aloitukselle kunniaksi, jos otat sen suojelukseesi ja sovitat sen osaksi omaa hoviprotokollaasi.
- HTZA
vapaa sielu kirjoitti:
Ei ole aloitukselle kunniaksi, jos otat sen suojelukseesi ja sovitat sen osaksi omaa hoviprotokollaasi.
minä vain tsättäilen, eli keskustelen.
:)
Sinulle on kunniaksi se, että sanot suoraan. Teitä saisi olla enemmänkin.
Aina pitää puolustaa kaveria.
Minä tulen tutkailemaan sieluani, josko sieltä löytyisi joku arka kohta. Arpien joukosta.
H. - HTZA
etsiväinen löytäjä kirjoitti:
se oli, menen lukemaan ohjeet?
että joku sadoista, jotka ovat sen lukeneet miljoona kertaa lävitse, laittaisivat linkin.
Mutta eipä ne varmaan kehtaa.
Minä laitan kunhan löydän, se saattaa kestää vähän, minä kun kirjoittelen niin harvoin.
Tähän on hyvä laittaa muistutus: Jos jonkun nimmarin kirjoitukset pitää lukea kaikki, on se HTZA.
Tuon kundin jutuista voi aina suuttua, rakastua, ihastua, kannattaa, kiukutella tai muuten vaan irvistellä.
Se on, muuten, kundi, joka ei loukkaannu mistään.
H.
harrasteiden suhteen, lähinnä onko aika nyt, tunnin kuluttua vaiko vasta huomenna.
Tämä koskee yksinoloa ja etenkin ulkoilua.
Musiikki on addiktio, ei päivää ilman musiikkia, lukeminen myös, mutta esteitä on alkanut kasaantua
sen kuten netin käytönkin tielle. Älkää siis välittäkö kirjoitusvirheistäni, ne tulevat vain lisääntymään.
Ostaa ei ole pakko, ei edes silloin, kun on halpaa.
Näillä mennään ja tänään on aika hyvä päivä.- GloriaJoy
vanhako liet, miu on ollu 1 kuukautis synttäreillä koko päivän, siu lienee vanhempi ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=AelmBI0sJ3A&feature=related
... GloriaJoy kirjoitti:
vanhako liet, miu on ollu 1 kuukautis synttäreillä koko päivän, siu lienee vanhempi ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=AelmBI0sJ3A&feature=related
...olenhan mie vähän vanhempi kuin 1 kuukautinen, semmoiset kuukautta vajaa 57 vuotta. :)
- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
olenhan mie vähän vanhempi kuin 1 kuukautinen, semmoiset kuukautta vajaa 57 vuotta. :)
vai tuollainen jippo oli vaan kenraalithan ne näissäkin :-)
tuu tehtyä jokapäivä, "jotain vain itselle". Kyllä se vapaa-ajan käyttö menee, niin,et ilmoja sihtaan, jos on hyvä ilma meen lenkille isännän kanssa, joskus toki itseksenikin. Ihanaa olla yksikseen ihan vain kotonakin joskus, silloin nauttii rennosta olosta:))))
Eikä pakko oo ostaa, kun on niin halpaa:))"*ihanaa rentouttava sosiaalinen hetki on tänään."
Mun on vähän vaikea ymmärtää, että harrastuksissa sosiaalinen hetki olisi keskeistä tai edes rentouttavaa.
"Teetkö jotain vain itseäsi varten monta kertaa viikossa"
Siis juu. Elän itseäni varten joka päivä, ja teen kaikkea sellaista kivaa, mistä itse pidän. Muiden läsnäolo tietenkin häiritsee täyspainoista keskittymistä. Eikä sosiaalisuus kuulu minun täysipainoiseen itseni toteuttamiseen.
"mietitkö miten puolisosi suhtautuu ajankäyttöösi."
En mieti, mutta olen huomannut, että mies ostaa mulle kivoja ja hyvälaatuisia työkaluja, joilla innostun tekemään sellaisia hyödyllistä asioita, jotka eivät häntä itseään kiinnosta. Kun mä haaskaan aikaani esim täällä palstalla, niin silloin mies vähän mörköilee.
Juu ja mun mies ei tykkää mun kierrätysmateriaalien varastoimisesat, koska hänen isällään on sama tapa. Tosin mä ihan oikeesti hyödynnänkin niitä materiaaleja.- kawe
kokemuksesta, siis kyllä se rentouttaa kun laulaa hyvien ystävien kanssa 2-tuntia, ohjatusti.
Onnea teille, olette hyväksi toisillenne, *mukavia hetkiä.......... kawe kirjoitti:
kokemuksesta, siis kyllä se rentouttaa kun laulaa hyvien ystävien kanssa 2-tuntia, ohjatusti.
Onnea teille, olette hyväksi toisillenne, *mukavia hetkiä..........Juu mäkin puhun vankasta kokemuksesta, mutta pelkästään oman elämäni osalta.
Ps. Mä leikin jo alle vuoden vanhana yksin komerossa lelujeni kanssa, ja pysyn uskollisena itselleni.
Koskea kaikkeen hylättyyn ja ruosteiseen romuun,jos käy niin että se herää henkiin ja alkaa pörisemään riemuni on rajaton.
En kumminkaan usko että se olisi jostain pois,kyllä vaimo alunperinkin tiesi millainen "pärnäsen korjaamo" mulla on.
Noita viritelmiä teen vain itseni vuoksi .Wauu!! Olen fanisi! Mä tekisin ruosteisesta romusta jotain veistoksia ja sommittelisin niitä hentovartisten kukkien kanssa, mutta arvaa vaan antaako mies tuoda niitä pihalle.
sedna2003 kirjoitti:
Wauu!! Olen fanisi! Mä tekisin ruosteisesta romusta jotain veistoksia ja sommittelisin niitä hentovartisten kukkien kanssa, mutta arvaa vaan antaako mies tuoda niitä pihalle.
mutta en tuosta syystä ja minä olin ensin. ;))
Saat tuoda meidän pihalle jonkun kivan ruosteisen veistoksen, tänne kyllä mahtuu.- GloriaJoy
miu kun juo cola lightia niin miun ruokatorvi alkaa pörisemään vähän ajan päästä, liekkö sillä karstoja ja ruostetta irroittava ominaisuus
Anceli kirjoitti:
mutta en tuosta syystä ja minä olin ensin. ;))
Saat tuoda meidän pihalle jonkun kivan ruosteisen veistoksen, tänne kyllä mahtuu.Aina sä olet ensin... senkin näätä.
Huono tehdä romuveistoksia, kun mulla ei ole hitsausvehkeitä, mutta osaan mä jo vähän hitsata. Ehkä jonakin jouluna joulupukki tuo hitsausvehkeet.sedna2003 kirjoitti:
Aina sä olet ensin... senkin näätä.
Huono tehdä romuveistoksia, kun mulla ei ole hitsausvehkeitä, mutta osaan mä jo vähän hitsata. Ehkä jonakin jouluna joulupukki tuo hitsausvehkeet.hitsausvehkeet jos niillä mitään saisi aikaan ja jos ne voi luovuttaa sun käsiisi.
Tuo näätä pudotti mahiksiasi aika paljon.sedna2003 kirjoitti:
Wauu!! Olen fanisi! Mä tekisin ruosteisesta romusta jotain veistoksia ja sommittelisin niitä hentovartisten kukkien kanssa, mutta arvaa vaan antaako mies tuoda niitä pihalle.
alias Riitta Loivan, alias Liina Långin ominaisuuksia. Oletko kiinnostunut alkuperäiskarjasta myös??? :-D))
Anceli kirjoitti:
hitsausvehkeet jos niillä mitään saisi aikaan ja jos ne voi luovuttaa sun käsiisi.
Tuo näätä pudotti mahiksiasi aika paljon.Meillä ei ole näätiä, ja sopiva vaihtoehto meidän ekosysteemissä olis näätä. Ja olenhan mä nähnyt sut näädän häijyissä askareissa.
Teotwawki kirjoitti:
alias Riitta Loivan, alias Liina Långin ominaisuuksia. Oletko kiinnostunut alkuperäiskarjasta myös??? :-D))
Mä olen vege vm.1981 ja eläinsuojeluihminen. Kengätkin ostan mieluiten keinonahkaisena.
sedna2003 kirjoitti:
Meillä ei ole näätiä, ja sopiva vaihtoehto meidän ekosysteemissä olis näätä. Ja olenhan mä nähnyt sut näädän häijyissä askareissa.
ja näätä on hyvä korvaava tuote.
sedna2003 kirjoitti:
Meillä ei ole näätiä, ja sopiva vaihtoehto meidän ekosysteemissä olis näätä. Ja olenhan mä nähnyt sut näädän häijyissä askareissa.
tai minä joudun keittämään sulle myrkkysoppaa.
Se laulukin oli aika veikeä, kun Ancelii myrkyn keitti, miten menikään.sedna2003 kirjoitti:
Mä olen vege vm.1981 ja eläinsuojeluihminen. Kengätkin ostan mieluiten keinonahkaisena.
on se perusteltua sekin, sillä naudan tarvitsema maa-ala on suurempi kuin saman alan tuottama kasviproteiini.
- A tai .... :)
sedna2003 kirjoitti:
ja näätä on hyvä korvaava tuote.
nyt mun täytyy mennä töihin hetkeksi aikaa.
Anceli kirjoitti:
tai minä joudun keittämään sulle myrkkysoppaa.
Se laulukin oli aika veikeä, kun Ancelii myrkyn keitti, miten menikään.Pus pus nix nax myrkyn mixas
silloin anselii (vai oliko se sittenkin anselmii)Teotwawki kirjoitti:
on se perusteltua sekin, sillä naudan tarvitsema maa-ala on suurempi kuin saman alan tuottama kasviproteiini.
Aivan. Minä syön soijaa päivittäin.
Kunkin ihmisen tarvitsema globaali peltopinta-ala pienenee, kun syödään ravintoketjun ensimmäisen portaan eliöitä. Amerikkalaiset käyttävät ravinnonhankintaansa noin 9 hehtaaria/hlö, kun kehitysmaissa ihmisen kuluttama pinta-ala on reilusti alle hehtaarin. MUistaakseni hehtaari/henkilö olisi kohtuus ja globaalisti oikeudenmukainen tasajako.sedna2003 kirjoitti:
Kunkin ihmisen tarvitsema globaali peltopinta-ala pienenee, kun syödään ravintoketjun ensimmäisen portaan eliöitä. Amerikkalaiset käyttävät ravinnonhankintaansa noin 9 hehtaaria/hlö, kun kehitysmaissa ihmisen kuluttama pinta-ala on reilusti alle hehtaarin. MUistaakseni hehtaari/henkilö olisi kohtuus ja globaalisti oikeudenmukainen tasajako.minäkin olen laittanut ruokaa soijasta, tai mitä tofua se nyt onkaan, mutta olen kuitenkin vielä lihansyöjä. Sitä on käytetty mm. kiinalaisessa padassa ja se toimii ihan hyvin.
Mitä sitten tulee lihakarjan kasvatukseen, me emme yleensä muista ottaa huomioon sen tarvitsemaa vettä. Yksi nauta tarvitsee vettä niin paljon, että sillä juottaisi satoja puhdasta vettä tarvitsevia ihmisiä.- HTZA
sedna2003 kirjoitti:
Kunkin ihmisen tarvitsema globaali peltopinta-ala pienenee, kun syödään ravintoketjun ensimmäisen portaan eliöitä. Amerikkalaiset käyttävät ravinnonhankintaansa noin 9 hehtaaria/hlö, kun kehitysmaissa ihmisen kuluttama pinta-ala on reilusti alle hehtaarin. MUistaakseni hehtaari/henkilö olisi kohtuus ja globaalisti oikeudenmukainen tasajako.että länsimainen ihminen syö kuoliaaksi liikaa lisääntyvät.
En minä halua että joudun arvonnan kohteeksi, kenelle poppari pudottaa Maissisäkin ja kelle ei.
Ihmisiä on liikaa.
Lopettakaa lässytys ja alkakaa ajattelemaan asioita vakavasti.
H. Teotwawki kirjoitti:
minäkin olen laittanut ruokaa soijasta, tai mitä tofua se nyt onkaan, mutta olen kuitenkin vielä lihansyöjä. Sitä on käytetty mm. kiinalaisessa padassa ja se toimii ihan hyvin.
Mitä sitten tulee lihakarjan kasvatukseen, me emme yleensä muista ottaa huomioon sen tarvitsemaa vettä. Yksi nauta tarvitsee vettä niin paljon, että sillä juottaisi satoja puhdasta vettä tarvitsevia ihmisiä.Meille suomalaisille tuo makea vesi on itsestään selvyys, ja olemme siinä asiassa etuoikeutettuja. Mitens ton pohjaveden kanssa on. Hupeneeko varastot ajan oloon, kun sitä käytetään estottomasti? Toki hyvälaatusita juomakelpoista vettä voidaan tehdä melkein mistä vaan vesiraaka-aineesta
HTZA kirjoitti:
että länsimainen ihminen syö kuoliaaksi liikaa lisääntyvät.
En minä halua että joudun arvonnan kohteeksi, kenelle poppari pudottaa Maissisäkin ja kelle ei.
Ihmisiä on liikaa.
Lopettakaa lässytys ja alkakaa ajattelemaan asioita vakavasti.
H.Ikävä kekusteluasenne sulla:
"Lopettakaa lässytys....sedna2003 kirjoitti:
Kun puhuin romuista tarkoitin esineitä josta yritän tehrä toimivia ,joskus jopa onnistuen.
Aina kun näen hylätyn ja huonosti kohrellun koneen tulen surulliseksi.
Samoin käy nähressäni hylätyn talon,välittömästi mietin voisko ton pelastaa ja miten.koti-kiusattu kirjoitti:
Kun puhuin romuista tarkoitin esineitä josta yritän tehrä toimivia ,joskus jopa onnistuen.
Samoin käy nähressäni hylätyn talon,välittömästi mietin voisko ton pelastaa ja miten.Niin mäkin ajattelen, mutta toisinaan mielikuvitus alkaa luoda raaka-aineesta jotain uutta.
sedna2003 kirjoitti:
Ikävä kekusteluasenne sulla:
"Lopettakaa lässytys....Taitaa H.olla mustis yhdelle jos toisellekin asiasta jos toisestakin??;))
Tv.Sykerösedna2003 kirjoitti:
Meille suomalaisille tuo makea vesi on itsestään selvyys, ja olemme siinä asiassa etuoikeutettuja. Mitens ton pohjaveden kanssa on. Hupeneeko varastot ajan oloon, kun sitä käytetään estottomasti? Toki hyvälaatusita juomakelpoista vettä voidaan tehdä melkein mistä vaan vesiraaka-aineesta
tiedeyhteisö lienee yksimielinen, että veden määrä pallolla on vakio ainakin toistaiseksi, mutta se on jakaantunut epätasaisesti. Uskon, että vedestä tullaan käymään vielä sotia ja merkkejä siitä on jo näkyvissä mm. Jordanjoen uoman veden käytöstä Lähi-Idässä.
sedna2003 kirjoitti:
Niin mäkin ajattelen, mutta toisinaan mielikuvitus alkaa luoda raaka-aineesta jotain uutta.
Mun nikissä oleva motskari on miljoonalaatikosta löyretty,iha ite.
koti-kiusattu kirjoitti:
Samoin käy nähressäni hylätyn talon,välittömästi mietin voisko ton pelastaa ja miten.jos kuitenkin tulet surulliseksi huonosti kohdelluista vempaimista, niin taitaisit masentua aarteeni nähtyäsi.
No, olen suurimman osan ns. huostaanottanut, mutta resurssit ei riitä niitä kaikkia järkevästi muokkaamaan, kierrättämään tai uuden elämän antamiseksi niille.
Näistä riittäisi myös sinulle ja monelle muullekin.emw34 kirjoitti:
Taitaa H.olla mustis yhdelle jos toisellekin asiasta jos toisestakin??;))
Tv.SykeröJosihmisen mielessä on musta aukko, se imee kaiken. Jos ihmisellä on ollut joskus kova koulu, niin hän voi halutaa muillekin, varsinkin heikommilleen, yhtä tylyä kohtelua, että oppisivat tavoille ja olemaan nöyriä, tai sitten ihmiselle kehittyy tarve, että ongelmat pitää ratkaista.
emw34 kirjoitti:
jos kuitenkin tulet surulliseksi huonosti kohdelluista vempaimista, niin taitaisit masentua aarteeni nähtyäsi.
No, olen suurimman osan ns. huostaanottanut, mutta resurssit ei riitä niitä kaikkia järkevästi muokkaamaan, kierrättämään tai uuden elämän antamiseksi niille.
Näistä riittäisi myös sinulle ja monelle muullekin.Miten silmät alkaa kiiltämään kun meen romukauppaan hakemaan jotain pikku osaa.
Pikkasen kenkänpohjia näkyy romujen joukosta.- HTZA
emw34 kirjoitti:
Taitaa H.olla mustis yhdelle jos toisellekin asiasta jos toisestakin??;))
Tv.Sykerömustis olen.
Syyt ovat kadonneet vuosien varrella.
Ja täällähän me vain kirjoitellaan, eikö vain?
H. koti-kiusattu kirjoitti:
Miten silmät alkaa kiiltämään kun meen romukauppaan hakemaan jotain pikku osaa.
Pikkasen kenkänpohjia näkyy romujen joukosta.Onkohan se maskuliininen hoivavietti, joka tämänlaatuisen toiminnan takaa löytyy? :)
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
tiedeyhteisö lienee yksimielinen, että veden määrä pallolla on vakio ainakin toistaiseksi, mutta se on jakaantunut epätasaisesti. Uskon, että vedestä tullaan käymään vielä sotia ja merkkejä siitä on jo näkyvissä mm. Jordanjoen uoman veden käytöstä Lähi-Idässä.
mitä kirjoitin, vuosi sitten.
Unohdit vain mainita sen, että soiden tuhoaminen polttamalla vie Suomeltakin vesivarannot.
Litku valuu mereen.
H.
- kawe
harrastuksen ja addiktion raja?
Tuossa mainittiin musiikki addiktioksi (joka päivä kuuntelee/soittaa) onko se kuitenkaan pakkomielteistä.
Tiedän yhden miehen 50 joka hiihtää joka päivä lähes 50km, en tiedä millä hän kroppaansa rääkkää kesäisin (juttu ihan lehdessä) Siinä on addiktio kysessä, hänen elimistönsä vaatii jne.
HTZA, ratti ja polkimet DD hyvä sä, voidaan tietysti keksiä *muutkin ihan uusia harrasteita, vai onko niitä jäljellä, kun kaikkee saa ja kaikkee on, vain raha on este.
jatkakaa,, minä menen harrastamaan............pakkomielle, mutta kyllä minun täytyy joka päivä kuunnella musiikkia. Ei pelkkä harrastus vaan jopa pakkomielle. Onneksi ei ole muita, paitsi tuo riisifrutin syöminen ;))
kierrätys on yksi näkyvä osa elämääni.
Onko sitten addiktioksi asti, sen saa ympäristö kukin mieltymyksensä mukaan arvioida.
En tee sitä itseäni varten, en missään nimessä rahan vuoksi, en näyttääkseni naapureille.Kunhan vaan teen sitä aina kun jokin sauma sattuu kohdalle.
Kaikenlaista on matkalle osunut, enkä vielä ole hankkinut mitään sellaista tavaraa tai hyödykettä, mistä en voisi luopua.
Joskun nuorena sain jonkin sortin herätyksen sellaiseen uskontoon, että aina kannatta olla kiinnostunut kuuntelemaan, jos joku haluaa eroon tavarastaan/muusta hyödykkeestä/turhakkeestakin,ym.. Aina kannatta myös olla kiinnostunut ja aktiivinen jos sinulla on jotain, jonka toinen sinulta haluaa omakseen tai vaikkapa lainaksi, vuokralle tms..
Muuta ei ihminen elantonsa hankkimiseen tarvitse. Ehkä hiukan realistista harkintaa, sopivaa riskinottokykyä taloutensa ja tressinsietokykynsä antamin rajoituksin. Vielä luottamusta itseensä ja vastapuoleen.
Voin vannoa, ettei maallinen tavara tai varallisuus ole mun juttuni, teen paljon ilmaista konsutointia, jopa monesti annan vastiiketonta taloudellista apua, ilman takaisinmaksuvelvoitteita tai kiitollisuudenvelkaa, sillä teen selväksi, että olen täysissä mielenvoimissa niin tehdessäni eikä ko. asia omaa jokapäiväistä elämääni mihinkään kaada.!
Myös olen laittanut turhuuksien toreille muutaman ok.-talon verran kovalla työllä ansaittua varallisuutta.
Ps. kun on tällaiset metodit, niin rikaskaan en ole, mutta leipää la lämmintä on vielä riittänyt!
No paljon on elämässäni ollut onnea ja onnistumisia, ja olen mahdollisuuksien mukaan yrittänyt sitä myös ympäristööni kierrättää!- RIMMIR
En koe harrastusta sosiaaliseksi hetkeksi, koska töissä saa olla sosiaalinen aivan tarpeeksi. Siksi on esim on aivan ihanaa mennä ulos kävelylenkille taikka pyöräileen aivan yksin. Kuunnella luonnon ääniä ja pohtia vaikkapa tulevaisuutta. Tämän yksineläjän ei tarvitse enää kysyä keneltäkään mitä mieltä ovat ajankäytöstäni.
Tästä keskustelupalstasta alkaa muodostua addiktio, vielä suon sen itselleni jonkin aikaa, tämä on vähän kuin aivojen purkamista töitten jälkeen. Taustalla kuuluu radiosta väliin musiikkia, väliin puhetta.
Tuo viimeinen lauseesi pätee minuun aika lailla. Olen jo ostanut kaksi joululahjaa, eeeiii mutta onhan noille pikku ipanille tullut jo hankittua vaikka mitä koska löytyi niin halpaa :) - Putkivalo
lenkille päästä. Se on sitä omaa aikaa, happihyppely, energialataus ja pään tuulettaminen. Meen niin lujaa nääs :) Musiikki korville ja menoks, ja kun palaan olen kuin parempi minä.
On se addiktio. Toinen polvi alkaa reistailla, ja nykyisin joudun kävelemään jyrkimmät mutkat. Häämöttääkö se päivä jolloin en enää voi juosta? Ja mitä mä sitten teen? :/
Toinen harrastus/addiktio on karvojen poisto ;D Melkein joka päivä saa jostain päästä nyppiä, viilata ja höylätä! Kulmakarvat, kainalat, sääret, bikiniraja. Aina jossain rehottaa, ja mua nyppii se! En oikein osaa valita, olisiko parempi olla blondi vähemmillä karvoilla, vai onko hyvä olla tumma jotta näkee nyppiä ne? Niin, siis nyppimiseen en ole niinkään addiktoitunut, enemmän lopputulokseen. - tomppa2006
...kummassakaan ei ole juuri sosiaalisuudesta kyse...
Tennistä pari kertaa viikossa ja siihen tarvitaan vain yksi kaveri. Runoissa on mukana tietysti muusa, mutta yleensä lukeminen ja kirjoittaminen on yksinäistä puuhaa. Puoliso ei pane vastaan harrastuksiani. - Heikunkeikku
Mun kohdalla on niin, että Tarvitsen jonkinasteisen innostuksen tehdäkseni jotakin. Se voi olla semmosta, että silmissään näkee lopputuloksen ja sitä kohden sitten alkaa rämmiskellä etiäpäin, saavuttaakseen sen takaraivon sisällä pyöriskelleen "vision". Noh, monasti se menee plörinäksi, kun alan jotakin tekemään, kun aina ei taidot riitä. Joo, pistää armottomasti vihaksi.
Pikku pyrähdyksiä erilaisiin inspiraation höystämiin tekemisiin, ovat kerrassaan iiiiihania juttuja.
Täydellinen keskittyminen vaikkapa hmmmm.... soittamalla (opettelemalla uutta) tai jotakin piirtelemisiin/maalaamisiin liittyviin juttuihin.
Ei hutsituta tehdä yhtä ja samaa hirvittävän kauan. Sen aikaa on kivaa, kun se on kivaa. Sitten voi keksiä jotakin muuta.
Jos taas aattelen sulkapalloa, jota pelailin kovasti, niin siinä oli sitten taas päämääränä kehittää sitä omaa pelitaitoa, koska oli mukava osallistua kilpailuihin. Se oli oma juttunsa se ja tykkäsin kovasti. Tosin enää en jaksaisi ruveta Niin paljon pelaamaan.
Mulla on nyt se hyvä puoli, että koska eleleskelen yksin, niin ei tarvitse ajatella kenenkään suhtautumisia.
Silloin, kun avioliitossa oon ollut, niin tottakai sitä ajattelee sen toisen osapuolen suhtautumista. Yhteistäkin aikaa pitää yhdessä olla, ettei sitä kuinka vaan voi lenneskellä. Omaa aikaakin tosin pitää olla. Joku kultainen keskitie kaiketi parasta yhdessäolossa. - kawe
kaikille, jotka pohditte aihetta. Näyttää, kuten pitääkin, että kukin sen tiensä raivaa ja paikkansa löytää.
Harrastukset noudattelevat totuttuja malleja, eniten sävähdyttävät mieltäni luovuuteen viittaavat toimet, tosin kun fysiikka pelaa (edes jotenkin) psyykekin jaksaa raksuttaa hyödyllisen kimpussa.
...., jos kerran tätä harrastetaan niin onhan kirjoittaminenkin luovaa .........
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421