Muutama?

mitäkä mies

Pähkäilen vaikean pulman edessä,mietin paljonko on muutama?
Tuo kummallinen lukema tulee jatkuvasti mietittväkseni. Hae kaupasta kaljaa.Montako tuon? Tuo muutama..Ostin six päkin,mutta tilaaja sanoi,tämähän on kuusi,vaikka tahdoin vain muutaman.

Minun mielestä se menee näin.
1=1
2=pari
3=3
4=kaksi paria,tai 4
5=puolikymmentä
6=puoli tusinaa,tai six päk
7=on jo niin paljon että se ei voi olla muutama,jos puoli tusinaakin on liikaa.
8=kasi päk
9=lähes kymmenen

Auttakaa nyt minua viisaammat,motako on muutama??

68

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasan kolme.

• mitäkä mies

Miten perustelet,että ymmärrän,vaikka voin hyvin antaa sinulle..periksi:))

• mitäkä mies kirjoitti:

Miten perustelet,että ymmärrän,vaikka voin hyvin antaa sinulle..periksi:))

kun et sä mulle pärjää kuitenkaan, et ole ikinä pärjännyt. Mä puhun sut pyörryksiin tosi nopeasti.
        SE ON KOLME, usko jo :)))

• mitäkä mies
        Anceli kirjoitti:

kun et sä mulle pärjää kuitenkaan, et ole ikinä pärjännyt. Mä puhun sut pyörryksiin tosi nopeasti.
        SE ON KOLME, usko jo :)))

On minulle edelleen kolome.Sun pitää perustella naisellisella logiikalla,niin uskon:)

• mitäkä mies kirjoitti:

On minulle edelleen kolome.Sun pitää perustella naisellisella logiikalla,niin uskon:)

minulla ei ole hajuakaan naisellisesta logiikasta, mun olisi pitänyt syntyä mieheksi.
        Yhtään en osaa sellaisia temppuja, mä olen suora kuin rautakanki.
        SE VAAN ON KOLME, äläkä enää jankuta tästä asiasta tai sulle käy huonosti. ;))

• mitäkä mies
        Anceli kirjoitti:

minulla ei ole hajuakaan naisellisesta logiikasta, mun olisi pitänyt syntyä mieheksi.

En uskalla väittää vastaan,jos tuo oli uhkaus:) Miten niin olisi pitänyt syntyä mieheksi? siksikö että olet niin suora:) Enkelini,olet ensimmäinen suora nainen elämässäni:))Vai onko tämä jokin taktiikka..?olla "suora"ja uhata käyvän huonosti? :D

• mitäkä mies kirjoitti:

En uskalla väittää vastaan,jos tuo oli uhkaus:) Miten niin olisi pitänyt syntyä mieheksi? siksikö että olet niin suora:) Enkelini,olet ensimmäinen suora nainen elämässäni:))Vai onko tämä jokin taktiikka..?olla "suora"ja uhata käyvän huonosti? :D

ihan oikeasti ensimmäinen suora nainen, no jopas sattui ;)
        En ymmärrä enkä hallitse naisellisia kotkotuksia ollenkaan, siksi olisi helpompi olla mies, heiltä niitä ei odoteta, jostakin syystä ;))
        Ei ole taktiikkaa, kun vaan uskot minua :)

• mitäkä mies
        Anceli kirjoitti:

ihan oikeasti ensimmäinen suora nainen, no jopas sattui ;)
        En ymmärrä enkä hallitse naisellisia kotkotuksia ollenkaan, siksi olisi helpompi olla mies, heiltä niitä ei odoteta, jostakin syystä ;))
        Ei ole taktiikkaa, kun vaan uskot minua :)

sokeasti uskon,otan kädestäsi kiinni ja saat johdattaa minne haluan.Luotan täysin että ohjaat minut pimeässä yössä,vaikka siwaan,mutta varoita muutamista liikenne merkeitä sillä pidän silmiä kiinni,etten haraa vastaan,tai kallista kurvissa väärään suuntaan:) mun pitää lähteä oikasti kauppaan..Kiits,kovista sanoistasi,moi:)

• mitäkä mies kirjoitti:

sokeasti uskon,otan kädestäsi kiinni ja saat johdattaa minne haluan.Luotan täysin että ohjaat minut pimeässä yössä,vaikka siwaan,mutta varoita muutamista liikenne merkeitä sillä pidän silmiä kiinni,etten haraa vastaan,tai kallista kurvissa väärään suuntaan:) mun pitää lähteä oikasti kauppaan..Kiits,kovista sanoistasi,moi:)

nyt mua naurattaa yksi ainoa sana tuossa viestissäsi, mutta en mä voi kertoa mikä se on ;)))
        Johdatan sinut ihan minne vaan, tule ja seuraa :)

• mitäkä mies
        Anceli kirjoitti:

nyt mua naurattaa yksi ainoa sana tuossa viestissäsi, mutta en mä voi kertoa mikä se on ;)))
        Johdatan sinut ihan minne vaan, tule ja seuraa :)

Johdattaa minne minä haluan:)))Vai löysitkö jotain aaivan muuta:)''' ?

• mitäkä mies kirjoitti:

Johdattaa minne minä haluan:)))Vai löysitkö jotain aaivan muuta:)''' ?

mutta myös jotain aivan muuta, ei voi paljastaa :))

• mitäkä mies
        Anceli kirjoitti:

mutta myös jotain aivan muuta, ei voi paljastaa :))

Ja käyn tavaamassa kirjoituksen:))

• mitäkä mies kirjoitti:

sillä se asia on vain minun tiedossani ja muutaman kaverin jotka tuntevat minut. :)

• mitäkä mie s
        mitäkä mies kirjoitti:

Huomasin liikenne merkistä virheen...Jaa se taitaa liittyä kärki kolmioon:))Tai väistämisvelvollisuuteen kohdattaessa:)

• mitäkä mie s kirjoitti:

Huomasin liikenne merkistä virheen...Jaa se taitaa liittyä kärki kolmioon:))Tai väistämisvelvollisuuteen kohdattaessa:)

kuin asiaa tunteville, mutta älä välitä, ei sun minua tarvitse väistää koskaan.
        Tule vaan suoraan vaikka kärkikolmion takaa, mä nappaan kiinni. :)

• vai mitähäh
        Anceli kirjoitti:

lauantaina, että ajattelin ottaa muutaman ryypyn enkä sano, että ostin muutaman kossun (3 pulloa). Vain muutaman. Ensin tietenkin nautin muutaman oluen ja muutaman minuutin päästä ensimmäiset muutama kossua. Niitä nautiskelen muutaman tunnin ja jatkan muutamalla kossulla. Kuuntelen samalla muutaman painavan sanan akan muutamasta ajatuksesta muutamasta oluesta ja muutamasta kossusta. Muutaman makkaran nautiskelen tietenkin muutaman oluen kanssa ja kysyn akalta sievästi "ottaisitko rakkaani muutaman makkaran ja oluttakin olisi vielä jäljellä muutama pullo?" Sitten otan muutaman nopean juoksuaskeleen ulko-ovea kohti. Muutaman tunnin jälkeen palajan muutamaa kymmen eurosta köyhempänä.

• vai mitähäh kirjoitti:

lauantaina, että ajattelin ottaa muutaman ryypyn enkä sano, että ostin muutaman kossun (3 pulloa). Vain muutaman. Ensin tietenkin nautin muutaman oluen ja muutaman minuutin päästä ensimmäiset muutama kossua. Niitä nautiskelen muutaman tunnin ja jatkan muutamalla kossulla. Kuuntelen samalla muutaman painavan sanan akan muutamasta ajatuksesta muutamasta oluesta ja muutamasta kossusta. Muutaman makkaran nautiskelen tietenkin muutaman oluen kanssa ja kysyn akalta sievästi "ottaisitko rakkaani muutaman makkaran ja oluttakin olisi vielä jäljellä muutama pullo?" Sitten otan muutaman nopean juoksuaskeleen ulko-ovea kohti. Muutaman tunnin jälkeen palajan muutamaa kymmen eurosta köyhempänä.

vaimo akaksi muutaman kossun jälkeen? Tuo *rakkaani* kuulostaa hieman teeskentelyltä jos sinulla on taka-ajatuksia. ;)

• mitäkä mies
        Anceli kirjoitti:

kuin asiaa tunteville, mutta älä välitä, ei sun minua tarvitse väistää koskaan.
        Tule vaan suoraan vaikka kärkikolmion takaa, mä nappaan kiinni. :)

Poikkeus säännöllä en vaistä,tulen hymyillen kolmion takaa luottaen pehmeään laskuun.Jos nappaat kiinni,pitelethän vähän aikaa,siltä varalta että ei shokki iske,kun vautia on kuitenkin riittäväti...

Tykkejään ratkoa visaisia juttuja..Käyn vielä kerran katsomassa,vaikka uskon että en voi tietää:)

• mitäkä mies
        mitäkä mies kirjoitti:

Poikkeus säännöllä en vaistä,tulen hymyillen kolmion takaa luottaen pehmeään laskuun.Jos nappaat kiinni,pitelethän vähän aikaa,siltä varalta että ei shokki iske,kun vautia on kuitenkin riittäväti...

Tykkejään ratkoa visaisia juttuja..Käyn vielä kerran katsomassa,vaikka uskon että en voi tietää:)

Mihin se liittyy..?Salapeäinen nainen....Kallistukseen,kovaan sanaan..mikä se olisi..?

• Marlyn.

aika venyvä käsite ja mikä se sitten on? Mikä venyy ja mihin,no muutama voi olla enempi kuin yksi ja alle jotain isompaa määrää,mut kuiteski aika vähän : ))

• mitäkä mies

Mutta mitä teen että kamu on tyytyväinen,kun on noin tarkka ettei liikaa saa veidä..?:)

• HTZA

ole tarvinut ottaa kantaa.
      Ja näin sinkkuna ei vieläkään tarvitse.
      Ostin tänään Nahkiaisia. Kymmenen.
      Ja ison palan Aladoobia ja nipun Naudan suolalihaa.
      Ja Perjantaiksi salkun kaljaa.
      Minusta kuulostaa siltä että sinulta on kateissa miehuus?
      H.

• mitäkä mies

Tee vaikka ostaa joulukalenterin näin syksyllä ja miehuus on todella kadoksissa,mutta sitähän tässä yritän opetella.
        Paljonko on nippu suolalihaa?

• mitäkä mies kirjoitti:

Tee vaikka ostaa joulukalenterin näin syksyllä ja miehuus on todella kadoksissa,mutta sitähän tässä yritän opetella.

Mahtuu hyvin asiapullo salkkuun.

• HTZA
        mitäkä mies kirjoitti:

232 grammaa.
        Se oli sellainen läppäottimiin mahtuva köntti.
        Tietenkin, kauniin punaiselle, lihavalle, lihayhtiön edustajalle kerrooin haluavani parisataarammaa.
        Ammattitaitoisena hän laittoi vähän päälle.
        Joku, Keski-Suomalainen puotipuksu voi selittää lähemmin, miten se tehdään.
        Huomasin kalatiskin myyjän oleva puhkeamaisillaan itkuun, kun en puhunut rammoista vaan kappaleista.
        :)
        H.

• muutama on pikkasen enemän kun eine joka on finkerpori luokkaa.
      Yleensä muutama mahtuu taskuihin.

• mitäkä mies

wingerpori pieni mitta,se millä pappi mittaa lääkkeeksi ottamnsa konjakin..:)Haluan saada varman tiedon:)))

• mitäkä mies kirjoitti:

wingerpori pieni mitta,se millä pappi mittaa lääkkeeksi ottamnsa konjakin..:)Haluan saada varman tiedon:)))

Sehän on sormustin,eli se metallituppi ompelijan sormessa,nykyään katoavaa kansanperinnettä.
        Ei papit tyyry niin pikkuseen ryyppyyn.

• Anjaniina.
        mitäkä mies kirjoitti:

sormustin.
        entisvanhaan, sormustinta käytettiin ommellessa sormen suojana.
        Ei painunut neula tiukassakaan paikassa sormen lihaan, kun oli metalli välissä..

• Anjaniina.

keksittiin jo ammoisina aikoina, Egyptissä.
      Silloin se oli Mhut-thama.Jumalallinen olento Mhut-thama.
      Joka ilmestyi vain hiukkasen korkin päälle astuneelle, iloiselle juhlijalle. Silmä iloisesti läikkyen..
      Erityisesti Mhut-thamaa ylistettiin hämyisissä kapakoissa tuikun valossa, jossa päistynyt kuiskasi jumaloivalla äänellä, vain Mhut-thama, ei muuta jumalaa sulla ole. Kädet yhteenliittäen, anovasti katsoen
      Vain Mhut-thama.
      Ja baarimikko nyökkäsi arvostavasti, pamauttaen jumalolennon kunniaksi pöytään kaksi tai kolme tuopillista vahvaa olutta.
      Mhut-thamaa palvottiin viikinkiajallakin, mutta meadin voimin.
      Vain Mhut-thama, oli heidänkin jumalansa.
      Myöhemmin Mhut-thamasta tuli kotienkin jumala, jonka vaimot tunsivat hyvinkin miestensä puheiden kautta.
      Oi kulta, vain Muhut-thama vaan...rukoiltiin kotonakin.
      Nykyisin rukous on tasapäistynyt ja kadottanut taikansa, mutta vielä muutama otetaan nykypäivänäkin, jumalolennon kunniaksi.
      Tarkoittaen kahta tai kolmea tuopillista... mieluummin kolmea..

• mitäkä mies

Sitä se tarkoittaa,kun lähdin muutamalle ja tulin kaatokännissä kotiin.Hirveä huutokonsertti,sun piti ottaa vaan muutama!!!

• Anjaniina.
        mitäkä mies kirjoitti:

Sitä se tarkoittaa,kun lähdin muutamalle ja tulin kaatokännissä kotiin.Hirveä huutokonsertti,sun piti ottaa vaan muutama!!!

jumalolento on tunnettu vieläkin.
        Ja eikös vain mielessäsi iloisesti l'äikykin odotus Mhut-thaman kohtaamisesta, kun perjantaina työt loppuu?
        Etkös vaan olekin hurskas uskovainen vieläkin.
        On jopa kotialttari, luulen mä..

• mitäkä mies
        Anjaniina. kirjoitti:

Ja eikös vain mielessäsi iloisesti l'äikykin odotus Mhut-thaman kohtaamisesta, kun perjantaina työt loppuu?

Alkoholi pitoisia juomia lainkaan:)En edes perjantaina;)

• Anjaniina.
        mitäkä mies kirjoitti:

Alkoholi pitoisia juomia lainkaan:)En edes perjantaina;)

"Sitä se tarkoittaa,kun lähdin muutamalle ja tulin kaatokännissä kotiin.Hirveä huutokonsertti,sun piti ottaa vaan muutama!!! "

• niin se vaan on
        Anjaniina. kirjoitti:

Sähän syöt vaikka toisen astialta:) sulle ei mikään riitä!! ei edes muutama olipa se mitä tahansa...

• on muutama.:-D

• mitäkä mies

Ei voi olla,tai hei voi sittenkin,jos muutama on kaljan kittaajan keksimä luku.Otan muutaman ja kuitenkin menee koko joulukalenteri:)

• mitäkä mies kirjoitti:

Ei voi olla,tai hei voi sittenkin,jos muutama on kaljan kittaajan keksimä luku.Otan muutaman ja kuitenkin menee koko joulukalenteri:)

kun oli niitä litran kaljapulloja. Ostin vain muutaman.:-D

• mitäkä mies
        Teotwawki kirjoitti:

kun oli niitä litran kaljapulloja. Ostin vain muutaman.:-D

Se on kyllä iso kaljapullo ja taitais väljehtyä mun pöydässä,raitis kun olen:)

• muutama on vain "pari"!

Tiedän sen siittä, kun veljellä oli seitsen- ja kahdelksankymmenluvut autokorjaamo, niin siihen aikaan vielä autoja hitsailtiin ja paikattiin niiden pohjia. Oli kaksi koulukuntaa, toinen jotka pyysivät laittamaan pohjaan pari paikkaa ja toinen ryhmä joka kertoi että pohjassa olis muutama reikä paikkaisitko ne.

Koskaan ei kahdella paikalla kummassakaan tapauksessa selvinnyt, mutta yleensä pohja tuli kuntoon, kun paikattiin ne pari reikää! :)

Tämä päti silloin ja poikkeuksetta miesten määritelminä, joten viisautta en tässä väitä olevan vähääkään!

• mitäkä mies

Sitä ei voi määritellä..Paska homma,pitää sanoa kamulle että tilaa jonkun muun määrän kaljaa..

• Se riippuu vähän koostakin mikä se muutama sitten on. Niitä kun on vaikka minkä kokoisia ja vahvuisia. Jos ostaisin kaksi puolen litran tölkkiä, siinä on jo neljä pientä muutamaa. Ja jos se kaverisi on niin tarkka, kysy siltä mikä on sen mielestä muutama. 24 on ehdottomasti liikaa.

Niin ja riippuu se vähän siitäkin mitä ostaa. Jos kaljoissa mitataan, montakohan muutamaa mahtuu viinipönttöön ?
      Ajattele peninkulmaa, ehkä muutama on se minkä ehdit juoda peninkulmassa?? Et ainakaan kaatokänniä tai sitten jäät välille ihmettelemään mistähän oikein aloitit ja sitten onkin aloitettava kaikki uudestaan.

Sekava homma.

• mitäkä mies

Penin kulmassa voi juoda kaatokännin.kerran menin penin kulmaan ja sanoin hysss...hiljaa peni,että vaimo ei huomaa että mulla on pullo sun kopissa:))

• xxxyyy
        mitäkä mies kirjoitti:

Penin kulmassa voi juoda kaatokännin.kerran menin penin kulmaan ja sanoin hysss...hiljaa peni,että vaimo ei huomaa että mulla on pullo sun kopissa:))

Jaa, luulin ettei siinä penin kulmassa mitään juotavaa ole, eikös se ole se kulma missä peni nostaa koipeaan? Nelijalkainen tietysti mahdollisimman korkealle merkkinsä tehdäkseen, vähempijalkainen taas sitä loivemmassa mitä vanhempi on, kuten 50 väki hyvin tietää vaikka muuta valehtelee...

• mitäkä mies
        xxxyyy kirjoitti:

Jaa, luulin ettei siinä penin kulmassa mitään juotavaa ole, eikös se ole se kulma missä peni nostaa koipeaan? Nelijalkainen tietysti mahdollisimman korkealle merkkinsä tehdäkseen, vähempijalkainen taas sitä loivemmassa mitä vanhempi on, kuten 50 väki hyvin tietää vaikka muuta valehtelee...

Juuri sama paikka,eikä kukaan osannut edes aavistaa että peni antoi käyttää asuntoaan juomien sälytykseen ja peni oli todella luotettava kavri,kun ei paljastanut piiloani,vaan vartioi sitä yötä päivvää,eikä silloin naaprin kakaratkaan päässeet osigolle:)

• xxxyyy

No se on kolmesta viiteen. Oleellista on ettei se ole yksi tai kaksi jotka pitäisi muistaa tarkkaan. Siitä ylöspäin voi jo alkaa vähätellä sanomalla 'muutama' ja kun määrä nousee puoleen tusinaan tai enempään voi jo huoletta rehvastella niitä olleen 'monta'.

• mitäkä mies

Jotain kolmen ja viiden välillä se vois olla,mutta ei viittä,kun se on puoli kymmentä...Kyllä se on monta.Uskotaan alan miehiä ja naisia..

• GloriaJoy

sillä ensin on yksi, sitten pari kolme ja sitten muutama. Tuo sellaisesta /- 2 tusinasta ryppäässä. Sitten vaan suhteutetaan isompiin joukkioihin.

• mitäkä mies

Vaikeaski,en ymmärrä tuota kaavaa..se olis sun mielestä 4 kö?Jos olisin ostanut six päkin ja pudottanut sen vahingossa katuun(mitä ei tule tapahtumaan) ja siitä olisi muutama mennyt rikki,niin jäljelle olisi jäänyt vain pari..Just,joo,nyt alkaa valjeta..

• mitäkä mies

Joten jätän teidät pähkäilemään pulmaani ja katselen huomenna,jos vaikka tulisin viisaammaksi..Ki,toos kaikille:)

• henrjii

on ainkin kun, hyttynynen nyljetää, keitetään, ja liemi mitä siitä jää, on hiukan.

• more-more

loppusanasta--- muutama tuhat

muutama miljoona vai paljas muutama-- esim. 3==muutama 9 on more, kun muutama

• mitäkä mies

Tuo oli uutta minulle,toisin kuin maailman tarkin homma,nimittäin kirpun nainti,jos millin vippaa,niin osuu silmään:)

• henrjii

on paljon. Pitäisi olla apukädet, niin kuin Havukka-aholla, vai mikäse nyt oli, että kaikki pysysi käsissä.

• Putkivalo

jota oikeasti häpeät.

• mitäkä mies

Saattaa hyvinkin olla näin..
        Poltan pari kymmentä tupakkaa päivässä,ei siis se hävetä..
        Nukahtanut kerran rattiin ja pari kertaa anttilan tai hobby hollin kuvato kädessä,ei sekään hävetä.
        Ottanut liikaa viinaa kovin useasti,ei,ei..sekään.
        Ollut putkassa kerran,ei..

pitää käätää tämä juttu toisin päin ja miettiä,mikä hävettää ja tutkia sitten paljonko se luku on?

Hinasin kerran autoa ja unohdin pysähtyä paikkaan mihin rikkoontunut auto olisi pitänyt jättää..prkl.sekin vain kerran,mutta hävetti..Ei se voi olla yksi,kun se on yksi.

No nyt se valkeni,olen muutaman kerran unohtanut maksaa bensan kun olen tankannut ja se luku on alle viis,tai kolme,pari se ei voi olla.Päädyn komeen ja puoleen,jos olen käynyt jälkeen päin pari ketaa maksamassa,muutaman kummene litran ostoksen..

• kastekukka*

on pari tai vähän päälle ;)

• mitäkä mies

Pari ja vielä joku päälle,on kimppa kivaa:))))))))))))))

• se vetelee siinä komen ja neljän tiimoilla:))))

• mitäkä mies

Sorkke,mutta paljonko se tiima on numeraalisesti??:)kolme ja puoli pulloa kaljaa,se saa aikaan syytteen että olisin syönyt kuormasta,mutta on varmaan lähellä oikeaa,jos yleensä oikeaa onkaan:)))

• mitäkä mies kirjoitti:

Sorkke,mutta paljonko se tiima on numeraalisesti??:)kolme ja puoli pulloa kaljaa,se saa aikaan syytteen että olisin syönyt kuormasta,mutta on varmaan lähellä oikeaa,jos yleensä oikeaa onkaan:)))

Olkoot sit kolme,,,, osta vaik yks mäyris tai sixpac ja kolme irtopulloo, sit ei kukaan huomaa sitä kuormast juomista, oopa muutaman kuiteskii itte saanu:)))

• on vain jokunen kappale..:)

• mitäkä mies

Täydellisen oikein,kai..Ainakin yhtä epäselvä ja siksi vois olla jokuen.

• mitäkä mies kirjoitti:

Täydellisen oikein,kai..Ainakin yhtä epäselvä ja siksi vois olla jokuen.

toi jokunen ole hyvä,kun saa itse päättää montako ostaa.Varsinkin jos kyse on oluesta.. :)

• mitäkä mies
        mii-su kirjoitti:

toi jokunen ole hyvä,kun saa itse päättää montako ostaa.Varsinkin jos kyse on oluesta.. :)

System puu laagetissa:))Varmasti mainio suomennos:)))))Ostin kuusilonkkua ja yhdenkirkkaan,enkä jokusta olutta..kun se ei oikein maistu,patsi sauna päälle voi kaataa yhden.Otan itseäni niskasta kiinni,enkä avaa yhdenkirkasta tänään,vaan säästän sen kuusijuhlaan:)Illalla täytyykin mennä muutamalle ja lasken kaikki mitä menee kurkusta alas.Aamulla katson verkkopankista,kuin karttaa seurais,kun siitä näkee muutaman paikan missä kävin:))Hyvää perstai iltaa vuan:))!!

• mitäkä mies kirjoitti:

System puu laagetissa:))Varmasti mainio suomennos:)))))Ostin kuusilonkkua ja yhdenkirkkaan,enkä jokusta olutta..kun se ei oikein maistu,patsi sauna päälle voi kaataa yhden.Otan itseäni niskasta kiinni,enkä avaa yhdenkirkasta tänään,vaan säästän sen kuusijuhlaan:)Illalla täytyykin mennä muutamalle ja lasken kaikki mitä menee kurkusta alas.Aamulla katson verkkopankista,kuin karttaa seurais,kun siitä näkee muutaman paikan missä kävin:))Hyvää perstai iltaa vuan:))!!

Elä sit mee hukkaan tai saa joku muu kattella sua kartasta!Pidä muutes hauskaa! :)

• kinkkisen keijo

kauppalista asiaa:

Tuo,
      maito (huom yksikkö)
      perunoita (monikko, ehkä 10pl)
      muutama tomaatti (noh se on muutama eli 3-6)
      muutamia juustoja (muutama mutta eri merkkejä)
      pari maitoa (kaksi)
      uusin seiska (1)
      leipää (tämäkin voi tarkoittaa kauppalistassa 2-3 kpl)

Vaimon kauppalistassa on hyvä tietää myös mitä tarkoittaa "tarpeeksi", "kyllä sä tiedät", "no sitä mitä on ennenkin ollut", "jotain hyvää" ja "jotain ruokaa".

nimim. MUUTAMAN kerran kauppaan takaisin lähetetty (tässä muutama on jo yli kymmenen)

• mitäkä mies

Hae sitä hae tätä ja yleensä soppa on jo tulella,joten ylinopeus-sakon uhallakin saa suhata..Ja textaria tulee matkalla kokoajan lista paisuu,eikä siinä ole sanottu,mitä merkkiä ne jauhot piti olla ja siinä tekstität takaisin ja odotat vastausta...sillä ehän nyt soittaa voi kun ei luoteta muistiin...Ark!!tutka!! tuli kalliiksi..

Tuossa listassa oli virhe 5-6 kun kuus on puli tusinaa:)
        Ja Pari kolme...? Taidan jättää käymättä toisen asioilla:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe