Ompas törkeä ohjelma keksitty!Eiköhän annettaisi jokaisen asua niinkuin asuu.
Ei kai Teuvo Lohmannia ja Lolaa tarvita kenenkään kämppiä arvostelemaan.Koska ei heidän kenenkään
muiden kaameissa kämpissä tarvitse asua, eiköhän heillä ole omansa.
Ei heillä ole varaa arvostella kenenkään koteja.Ellei nyt joku ole ihan rukoillut heitä siihen hommaan.
Ärsyttää tälläiset toisten yksilöllisiin koteihin puuttuminen sisustushimoissaan, tälläiset ylimenevät idiootti sisustusohjelmat.
Sitäpaitsi sisustaminen on törkeän kallista puuhaa ja turhamaistakin.
Annetaan kuitenkin kaikkien kodeille niille kuuluva arvo, eikä mennä niitä haukkumaan, arvostelemaan kaameiksi tai miksikään muiksikaan.Koska jokaisella oikeus asua tavallaan.
Täytyy olla aika typerä, että lähtee edes tekemään ko.ohjelmaa.
Kaamein kämppä
EI KIITOS!
1
534
Vastaukset
- En ymmärrä
Eihän nuo sisutajat nyt väkisin kenenkään kotiin ole änkeämässä. Ei siinä mielestäni ole mitään törkeää että joku haluaa asiantuntijan parantelemaan sisustustaan, jos itse ei syystä tai toisesta kykene siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667