joilla rekattu nicki, on tehnyt tai haluaa tunnustaa tehneensä avauksen/avauksia kirjautumatta, eli
pysytellä tuntemattomana ?)
Itse joskus harvoin, mieleen tulee "Henkinen pettäminen" tjn.
Syynä ehkä, että haluaa vapaata keskustelua, itsellä ei aikaa tai paljon muuten sanomista aiheesesta.
Muuten, miten helposti kirjoitustyylistä tunnistaa, jos paljon kirjoittava nimim. ?
Moniko teistä..
75
627
Vastaukset
- eräs kulkuri
tehdä lähes kaikki aloitukseni tänne rekkautumatta. se varmaan johtuu enenpi siitä, että aika harvoin tulee edes rekkauduttua koko fooruminiin, kun tulee piipahtamaan suolipalstalla/,-palstoilla.
ei mua haittaa, jos joku mut kirjoituksista tunnistaakin, koska "kirjoittelen" yleensä tai sanoisinko peräti aina asiallisesti :)))- eräs kulkuri
Sibone kirjoitti:
Ei tietty Hjummarra mitä suolipalstat.
Tuu näytille, kukaan muu ei kuiteskaan tuu ?)olen näytillä, ei mun rekattua nimmaria muuteskaan moni tällä palstalla tunne. kaiken lisäksi olen palstalle alaikäinenkin, kun on viel toista vuotta puol vuosisataan :) epäilen vaan ettei useimmat uskalla myöntää tekevänsä aloituksia ja kirjoittavansa toisinaan ns. puskasta.
eräs kulkuri kirjoitti:
olen näytillä, ei mun rekattua nimmaria muuteskaan moni tällä palstalla tunne. kaiken lisäksi olen palstalle alaikäinenkin, kun on viel toista vuotta puol vuosisataan :) epäilen vaan ettei useimmat uskalla myöntää tekevänsä aloituksia ja kirjoittavansa toisinaan ns. puskasta.
kirjoittaa monta vuotta nuoremmatkin.. ja vanhemmat..
Sen kuvan oon saanu, mutta se on ihan sun asia.
:)- eräs kulkuri
Sibone kirjoitti:
kirjoittaa monta vuotta nuoremmatkin.. ja vanhemmat..
Sen kuvan oon saanu, mutta se on ihan sun asia.
:)kirjoittaakin, ei kait nää ikärajat niin viimmoisen päälle ole laadittuja, etteikö voi hiukan niissä olla liukumaa. ja sinnehän sitä mielellään kirjoittelee, missä tuntee olevansa "kaltaistensa" parissa :) Mulle nyt vaan ei ole kotia vielä löytynyt suomi24 palstoilta, joten saatan kirjoitella vähän minne palstalle sattuu ja siellä on mua kiinnostavia aloituksia :))
eräs kulkuri kirjoitti:
kirjoittaakin, ei kait nää ikärajat niin viimmoisen päälle ole laadittuja, etteikö voi hiukan niissä olla liukumaa. ja sinnehän sitä mielellään kirjoittelee, missä tuntee olevansa "kaltaistensa" parissa :) Mulle nyt vaan ei ole kotia vielä löytynyt suomi24 palstoilta, joten saatan kirjoitella vähän minne palstalle sattuu ja siellä on mua kiinnostavia aloituksia :))
Siis missä muualla kuin suomi24 -palstoilla on minne kirjoittaa mitään?
Oikeesi, en oo tietoinen, "sättäililijä" tyyppi en ole :)- eräs kulkuri
Sibone kirjoitti:
Siis missä muualla kuin suomi24 -palstoilla on minne kirjoittaa mitään?
Oikeesi, en oo tietoinen, "sättäililijä" tyyppi en ole :)joka lähtöön tai paremminkin jokaiselle jotain, jos on vuorovaikuttaisesta kirjoittelusta kiinnostunut. mulla useampi pieni foorumi missä olen käynyt kirjoittelemassa "hengellisiä" tuotteitani (esim. metsästys ja metsänhoito asioissa) :)
Sättäilijää ei mustakaan oo koskaan tullut, kun en osaa sanoa sanottavaani kahdella sanalla :))
- ...
Mulla on tässä portaalissa ollut rekiseröity nimimerkki kai kymmenen vuotta. En ikinä käytä sitä. Täällä muutenkin niin vähän käyttäjiä, ja jos kaikki keskustelut alkaa olemaan parin "rekisteröityneen" chattausta, tää portaali kuolee. Niinno, kovaa vauhtia kuolemassa toki muutenkin.
=DW=- kysyn vaan????
käytä avoimesti
nimimerkiäsi? - kissa...............
kun täällä roikut kuolevia kommentoimassa...............
- Taatusti niccillinen
jos se pitää "piilottaa". Sillon on sama onko puska vai nickki.
Taatusti niccillinen kirjoitti:
jos se pitää "piilottaa". Sillon on sama onko puska vai nickki.
on helppo piilottaa, ja helppo laittaa 'näytille', miks näkösällä, jos siel ei juur mitään oo ?)
Esim. mulla on ollu esilläkin, jos siihen viittaat..
Sehän on ihan selvä juttu, kun on rekkautunut, ja kirjoittaa nickillään, kukaan muu ei voi esiintyä sinuna!!Sibone kirjoitti:
on helppo piilottaa, ja helppo laittaa 'näytille', miks näkösällä, jos siel ei juur mitään oo ?)
Esim. mulla on ollu esilläkin, jos siihen viittaat..
Sehän on ihan selvä juttu, kun on rekkautunut, ja kirjoittaa nickillään, kukaan muu ei voi esiintyä sinuna!!Tarkoitin galleriasivua, en nickiä!)
- Anjaniina.
minäkin,
Ehkä, jostain, tosi arasta aiheesta...vaan nyt ei ole kyl tarvetta?- Anjaniina.
Sibone kirjoitti:
esim. Anjaninja, Anjaliina.
Aiheet ei muistu mieleen.
Eri immeisiä tai mun lukihärö :)on helppo kirjoittaa väärinkin, nopeilla sormilla, toki, on ollut feikkejäkin.
Tuntuu vain hullulta, että joku haluaa feikata...minua?
Suicidemachine se... - Kusetusta kusetuksen
Olisit edes kerran rehellinen. Ei ole sinusta edes siihen. Kyllästyttää. Tämä jatkuva itsekehusi täällä. Puskista heittelet paskaa muiden kanssa minkä kerkiät. Vai pidätkö täällä muita ihmisiä niin yksinkertaisina etteivät tajua muka peliäsi pitä pidät täällä muiden kustannuksella? Et voi olla tosissasi. Yksinkertaisempia täällä on helppo kusettaa. Kusetus ei kuitenkaan onnistu kaikille Anjaniina. Hatsalle kyllä. Hän onkin yksinkertainen tapaus uskoo täällä sitä kaikkia yksinkertaisia naisia:))) Olet varmasti pannut tämän seikan merkille. Mitä seuraavaksi? Jään jännityksellä odottamaan Anjaniina-satutädin sepustuksia. Hatsan sepustukset täällä jo kaikki tietävätkin että, ovat huuhaata 99 %:sesti. Tarve olla tässäkin asiassa sinulla muita parempi;))). Olet todella säälittävä tapaus. Milloin rehellisyys astuu edes 1%:sentin marginaalilla sinussa esiin. Tai kirjoita edes että, juttusi ovat täyttä fulaa. Sekin olisi rehellisempää kuin jatkuva kusettaminen.
- todella
Kusetusta kusetuksen kirjoitti:
Olisit edes kerran rehellinen. Ei ole sinusta edes siihen. Kyllästyttää. Tämä jatkuva itsekehusi täällä. Puskista heittelet paskaa muiden kanssa minkä kerkiät. Vai pidätkö täällä muita ihmisiä niin yksinkertaisina etteivät tajua muka peliäsi pitä pidät täällä muiden kustannuksella? Et voi olla tosissasi. Yksinkertaisempia täällä on helppo kusettaa. Kusetus ei kuitenkaan onnistu kaikille Anjaniina. Hatsalle kyllä. Hän onkin yksinkertainen tapaus uskoo täällä sitä kaikkia yksinkertaisia naisia:))) Olet varmasti pannut tämän seikan merkille. Mitä seuraavaksi? Jään jännityksellä odottamaan Anjaniina-satutädin sepustuksia. Hatsan sepustukset täällä jo kaikki tietävätkin että, ovat huuhaata 99 %:sesti. Tarve olla tässäkin asiassa sinulla muita parempi;))). Olet todella säälittävä tapaus. Milloin rehellisyys astuu edes 1%:sentin marginaalilla sinussa esiin. Tai kirjoita edes että, juttusi ovat täyttä fulaa. Sekin olisi rehellisempää kuin jatkuva kusettaminen.
Anjaniinalla on monta nickkiä ja hänet kyllä tunnistaa.todellakin aina sorkkimassa joka paikassa.Minulla ei ole nickkiä eikä tule enää.:) mut hyvää viikonloppua kaikille ;)
- poissa pysyjä
todella kirjoitti:
Anjaniinalla on monta nickkiä ja hänet kyllä tunnistaa.todellakin aina sorkkimassa joka paikassa.Minulla ei ole nickkiä eikä tule enää.:) mut hyvää viikonloppua kaikille ;)
Hyvin omituinen ihminen hän on. Oliko hän mies vai nainen? Kuka jaksaa vuodesta toiseen toimia täällä "pyyteettömänä"seuraneitinä tai setänä. Eli mitkä ovat ne perinmäiset motiivit, rehellisyys se ei ainakaan ole.
Pyssyy poissa ainakin siihen asti, kunnes asiat selviää ja varmaan siitä huolimattakin. Kantakoot kaltaisensa omat ongelmansa ja taakkansa jakamatta muille.
Juu, mie en kovasti paljon edes tee aloituksia, mut ne vähätkin kirjoitan aina nikilläni, kuin myös aina ketjuihinkin. Jos harvoin sattuu, niin, etten oo kirjautunu, laitan merkkejä,eli muunneltuna nikkini esiin. Rekkautumiseni jälkeen, en oo puskasta kirjoittanut mitään.:))))
Kivaa alkavaa viikonloppua siullekin, rehellinen ja vilpitön =)
Mutta kyllä puskissa ois helppoa ;))
Nimim. pari kertaa kokeilluSibone kirjoitti:
Kivaa alkavaa viikonloppua siullekin, rehellinen ja vilpitön =)
Mutta kyllä puskissa ois helppoa ;))
Nimim. pari kertaa kokeilluolis helppoo huuella puskista, mut jotenki se ei oikein oo miun tyyli. Se mitä mie täällä puhun on sellaista jonka voin ihmisten ilmoilla kertoa, se mitä en täällä kerro, juttelen hyvien kaverien kanssa. Mut tää miun elämä on kyl nii tasapaksua, ettei täs mitään ihmeellistä aihetta synny, puoleen eikä toiseen...:))))
sasus kirjoitti:
olis helppoo huuella puskista, mut jotenki se ei oikein oo miun tyyli. Se mitä mie täällä puhun on sellaista jonka voin ihmisten ilmoilla kertoa, se mitä en täällä kerro, juttelen hyvien kaverien kanssa. Mut tää miun elämä on kyl nii tasapaksua, ettei täs mitään ihmeellistä aihetta synny, puoleen eikä toiseen...:))))
se elo ja olo niin vaihtelevaa :)
Ja aika harva täällä taitaa itsestään avausta tehdä.
Hyvä mielikuvitus vois olla kova sana, mutta sitte kyllä "piiloon" ;))Sibone kirjoitti:
se elo ja olo niin vaihtelevaa :)
Ja aika harva täällä taitaa itsestään avausta tehdä.
Hyvä mielikuvitus vois olla kova sana, mutta sitte kyllä "piiloon" ;))mukavaa, jos joku puskastaki tekee alotuksen mielikuvitusta hyväksi käyttäen, kunhan se ei ole ilkeä mielinen:)))
sasus kirjoitti:
mukavaa, jos joku puskastaki tekee alotuksen mielikuvitusta hyväksi käyttäen, kunhan se ei ole ilkeä mielinen:)))
Aletaas pikkuhiljaa kehitellä.. tuntuu että ilkeämielisyys ei sovi meille kummallekaan.
Tietty vastapuolesta riippuen, mutta just siks se puska ;)Sibone kirjoitti:
Aletaas pikkuhiljaa kehitellä.. tuntuu että ilkeämielisyys ei sovi meille kummallekaan.
Tietty vastapuolesta riippuen, mutta just siks se puska ;)kehittely rinki kiertämää päänpäälle:)))) Mie oon kyl varmasti tän illan jälkeen aikas väsyny kehittelemää yhtään mitään, kaks yötä tiedossa, ensimmäiseen yöhön tänäiltana meno, huoh... :)))
sasus kirjoitti:
kehittely rinki kiertämää päänpäälle:)))) Mie oon kyl varmasti tän illan jälkeen aikas väsyny kehittelemää yhtään mitään, kaks yötä tiedossa, ensimmäiseen yöhön tänäiltana meno, huoh... :)))
pystyy samaistuun, itellä max. kolme yötä.
Nyt vapaata, mutta kaksi ei kait kovin paha, sen jälkeen pakko olla vähä lepo/vapaa-aikaakin!)
Jaksamista valvomiseen! :))Sibone kirjoitti:
pystyy samaistuun, itellä max. kolme yötä.
Nyt vapaata, mutta kaksi ei kait kovin paha, sen jälkeen pakko olla vähä lepo/vapaa-aikaakin!)
Jaksamista valvomiseen! :))Kaksi yötä on ihan ok. Sit niiden jälkeen on kaks vapaata:)))))
- k/k
Vakuuttamalla että vain nikillä,toisaalta mitä siitä sitten.
Ei nämä ajatukset elä kuin illasta aamuun ja monesti aamulla koko ketju on karonnu.
Mä nauran makeeti ain kun paljon kirjoittavat vakuuttelee yhtä nikkiä.Ja jos ei paljoa seuraa, mistä esim. susta tietää ootko kotikiusattu vai k/kotton.
Ilmeisesti viimeksi mainittu, mutten muista oikeaa muotoo, jotta veri sori ;)- Heikunkeikku
Jepulis, ei nämä ajatukset elä kuin illasta aamuun ja monesti aamulla koko ketju on kadonnut.
Samaa mieltä meikäläinenkin. Eikä siinä vielä kaikki, joskus tuloo ihan hikimäinen olotila, kun uutta aloitusta pukkaa tulemahan, eikä edellisiinkään aloituksiin kerkiä vastaamaan. Joskus vähempikin kiirus piisaisi meikäläiseen, kerkeisi keskittymään hitaampitempoisiin keskusteluihin.
Ai niin joo, vielä yks asia. Näet keskustelijoiden väleistä poistetut tekstit ja poistettujen jälkeen tulleet tekstit, joita ei poisteta, niin se Risoo siis niin paljo, että ei ilikiä edes sanoa. Tulis rimpsu rumia sanoja, joten parasta nyt pitää sormet kurissa.
"Mä nauran makeesti ain kun paljon kirjoittavat vakuuttelee yhtä nikkiä."
Öh, suo minun kysyä, että mitä tarkoitit? Tarkoititko, että et usko, jos joku sanoo kirjoittavansa vain yhdellä nimimerkillä?
Hahaaaaa, nyt sitten saat tällätä huulimättääsi yläviistoon, sillä Minä kirjoitan vain yhdellä ja samalla nimellä. Tää on sitten totta, eikä silleen, että mukamas totta tai totta toinen puoli.
Jahas, että tekstini pysyisi yli-lyhyenä, niin parasta lopettaa. Oikein oikein mukavaa päivää. Täällä paistaa aurinko oikein koko naamallansa.
Mä olen tehnyt S24 vain muutaman aloituksen, ja yhtä lukuunottamatta kaikki tänä vuonna, vaikka olen käynyt palstoilla jo melkein 4 vuotta. Yksi tämänvuotisista aloituksista on varmaankin tehty ennen kuin olin valinnut tämän nimimerkin.
Sibone kirjoitti:
yks puskasta.. Jos sun eka nimimerkki :)
Siis kaikkien aikojen ekan aloitukseni s24:llä tein tutulla ei rekatulla nimimerkilläni noin 3 vuotta sitten eräällä toisela palstalla. Seuraavan tein tänä vuonna. Mä en ole ollut innostunut aloitusten tekemisestä. Siitä on vaivaa. Jos tekee aloituksen, niin siinä on kiinni vastailemassa. On tyhmää tehdä aloitus ja sitten häipyä.
Nyt olen tehnyt muutaman aloituksen tällä palstalla, jossa olen ollut vasta pari (2 tai 3) kuukautta. Poikkesin täällä joskus vuosi tai pari sitten nimimerkillä Siperian unikko, mutta en tehnyt yhtään aloitusta, enkä viihtynyt kauaa palstalla.sedna2003 kirjoitti:
Siis kaikkien aikojen ekan aloitukseni s24:llä tein tutulla ei rekatulla nimimerkilläni noin 3 vuotta sitten eräällä toisela palstalla. Seuraavan tein tänä vuonna. Mä en ole ollut innostunut aloitusten tekemisestä. Siitä on vaivaa. Jos tekee aloituksen, niin siinä on kiinni vastailemassa. On tyhmää tehdä aloitus ja sitten häipyä.
Nyt olen tehnyt muutaman aloituksen tällä palstalla, jossa olen ollut vasta pari (2 tai 3) kuukautta. Poikkesin täällä joskus vuosi tai pari sitten nimimerkillä Siperian unikko, mutta en tehnyt yhtään aloitusta, enkä viihtynyt kauaa palstalla.aloituksen tekemisen suhteen.
Itsekin toivoo edes pientä kommenttia, jos avaukseen vastaa :)
Siksi jos ois hyvä aihe, josta voi syntyä keskustelua, se helpompi tehdä muuten kuin nickillä, jota
käyttää. Koska aika paljon täällä ennestään tuttuja? joilla juttu keskenään luistaa.Sibone kirjoitti:
aloituksen tekemisen suhteen.
Itsekin toivoo edes pientä kommenttia, jos avaukseen vastaa :)
Siksi jos ois hyvä aihe, josta voi syntyä keskustelua, se helpompi tehdä muuten kuin nickillä, jota
käyttää. Koska aika paljon täällä ennestään tuttuja? joilla juttu keskenään luistaa.Kupikuntaisuus, sympatiat ja antipatiat vaikuttavat siihen miten aloitukseen suhtaudutaan, mutta myös jopa siihen, miten aloitus tulkitaan ja ymmärretään. Anonyymiys vapauttaa aloituksen lokerosta. Hmmm. HYvä idea.
Jospa kaikkia aloitukset olisivatkin anonyymejä? Tekisivätkä ihmiset ne vapautuneemmin ilman kasvojen menetyksen vaaraa tai ilman egon korostuksen tarvetta? Ymmärrettäisiinkö aloitus ilman henkilöä laajemmin avarammin, kun se ei ole jonkun tietyn sanomaa?sedna2003 kirjoitti:
Kupikuntaisuus, sympatiat ja antipatiat vaikuttavat siihen miten aloitukseen suhtaudutaan, mutta myös jopa siihen, miten aloitus tulkitaan ja ymmärretään. Anonyymiys vapauttaa aloituksen lokerosta. Hmmm. HYvä idea.
Jospa kaikkia aloitukset olisivatkin anonyymejä? Tekisivätkä ihmiset ne vapautuneemmin ilman kasvojen menetyksen vaaraa tai ilman egon korostuksen tarvetta? Ymmärrettäisiinkö aloitus ilman henkilöä laajemmin avarammin, kun se ei ole jonkun tietyn sanomaa?näkökulma sulla tuossa!
Jos joku jonkun tietää, jopa tuntee, ei avaus jää ilman kommentteja, melko varmaa se :)
- Putkivalo
Minä en kirjoita ollenkaan ellen kirjaudu sisään. Tiedän, moni hymähtää että joopajoo, mutta se taas ei ole mun ongelma :)) Olen tällä nikillä ihan tarpeeksi anonyymi, ei tarvi puskiin vetäytyä.
Joskus tullut sellainen akuutti tilanne että on jotain mitä haluaisi puida täällä, mutta joku saattaisi ottaa sen liian henkilökohtaisesti. Silloin olen vaan jättänyt sen aiheen, ei täällä ole kaikesta pakko jutella. Haluan kuitenkin olla lojaali kaikkia kohtaan vaikka sukset meniskin jopa ristiin välillä. Se on tärkeämpää mulle kuin se että saan täällä puhua mitä huvittaa.
Olen huono arvaamaan kuka on kuka. Ja ratkaissut sen niin, että en pahemmin sitä mieti. Joskus tietty syyllistyn, kun joku oikein ilkeäksi äityy, mutta ei siitä yleensä tule kuin paha mieli jos liikaa arvuuttelee.on jus 'pihalla', kun vielä jotain tuli mieleen, silloin ei rekisteröidy, mutta tunnistettava.
Eihän oo pakko osallistua, jos liian hlökohtaista, muttet kait tarkoittanut avausta tuossa, tai en tiedä..
Mäkin kait aika huono arvaamaan kuka on kuka, jos ei selvästi kerrottu..
Jostain kumman syystä muistan kun eräs tu.., olikin pu.. ;))- Putkivalo
Sibone kirjoitti:
on jus 'pihalla', kun vielä jotain tuli mieleen, silloin ei rekisteröidy, mutta tunnistettava.
Eihän oo pakko osallistua, jos liian hlökohtaista, muttet kait tarkoittanut avausta tuossa, tai en tiedä..
Mäkin kait aika huono arvaamaan kuka on kuka, jos ei selvästi kerrottu..
Jostain kumman syystä muistan kun eräs tu.., olikin pu.. ;))Onks sulle käynyt niin ;D
Tarkoitin ihan sekä avauksia että vastauksia. Jos joku tekee avauksen arasta aiheesta, ja mulla on netti-kokemuksia siitä ja se toinen saattaisi lukea, olen ihan hiljaa. Puhun niistä sitten vaan live-kamujen kanssa :)) Olen koettanut muutenkin kehittää sellaista yleissääntöä, että jos en osaa puhua asiasta suoraan asianmomaiselle, se on mun oma häpeä, ja parempi olla sitten vaan hiljaa. Putkivalo kirjoitti:
Onks sulle käynyt niin ;D
Tarkoitin ihan sekä avauksia että vastauksia. Jos joku tekee avauksen arasta aiheesta, ja mulla on netti-kokemuksia siitä ja se toinen saattaisi lukea, olen ihan hiljaa. Puhun niistä sitten vaan live-kamujen kanssa :)) Olen koettanut muutenkin kehittää sellaista yleissääntöä, että jos en osaa puhua asiasta suoraan asianmomaiselle, se on mun oma häpeä, ja parempi olla sitten vaan hiljaa.Ohho!? Ettäkö mulle tullu jotain mieleen.. onhan se äärettömän harvinaista! ;)
Mut silloin laitan nikkini lisäksi * esim.
:)- Putkivalo
Sibone kirjoitti:
Ohho!? Ettäkö mulle tullu jotain mieleen.. onhan se äärettömän harvinaista! ;)
Mut silloin laitan nikkini lisäksi * esim.
:)Eikä, olin vaan olevinani hämmästynyt tuosta tu - pu-jutusta :))
Mun puolesta ihmiset saa kirjoittaa miten vaan, kirjautuneena, muuten vaan tunnistettavana tai puskista. Jokaisella on varmaan omat syyt valintaansa. Silleen olisi mukavaa, jos ihmiset käyttäisivät samassa ketjussa edes sen yhden ja ainoan nikin, saa jotenkin laajemman kuvan hänen mielipiteistään eikä tuu väitettyä vastaan samoilla sanoilla moneen kertaan :)))
Mä en uskalla käyttää mitään vaihtoehtoja tuohon sisäänkirjautumiseen. Noita feikkejä kun on liikkeellä, nähnyt mitä jälkeä ne tekee :/
terveyspalstalle olen laittanut nikittömän aloituksen.Mulla on sähköposti tänne,joten aina tulee kirjauduttua sisään.En mä sitä paitsi muutenkaan halua edes kirjoittaa ilman nikkiä.Mä olen niin sitoutunut tähän omaan "rekkanimeeni". :)
Kivaa viikonloppua muutes Sibonelle!mii-su samoin, hauskaa viikonloppua :)
Muuten, ei sunnuntait aina ihan kamalan tylsiä päiviä olekaan, tajusin jos muistat erään avauksen ;))Sibone kirjoitti:
mii-su samoin, hauskaa viikonloppua :)
Muuten, ei sunnuntait aina ihan kamalan tylsiä päiviä olekaan, tajusin jos muistat erään avauksen ;))Ei ne sunnuntait tietty ny aina niin kamalia ole.Sekin riippuu vaan omista fiiliksistä. :)
Nyt ku mulla on maanantaina vapaata,niin huominen ei tunnu yhtään pahalta. ;)
ajanlaskun alkumme en ole kertaakaan tehnyt avauksia enkä muista edes koskaan vastanneeni mihinkään viestiin kirjautumatta.:)
Itseasiassa melko ontuva selitys evk., jos 'viitsii vastata , niin kirjautumisen vaiva on hyvin vähäinen.
Vielä silloin selitys ok., jos on todella yhdestä viestistä kyse.Sibone kirjoitti:
saada vastauksia.. must tuntuu, ellen tee avausta, kukaan ei vastaa.
Oon silleesti evvk ;))enkä välitä onko koskaan edes rekisteröitynyt.
Sen ilmoittaminen ettei viitsi kirjautua, se on minusta outoa. :)emw34 kirjoitti:
enkä välitä onko koskaan edes rekisteröitynyt.
Sen ilmoittaminen ettei viitsi kirjautua, se on minusta outoa. :)Elämää muuallakin.
Joskus mietinkin hetken mitä esim. ejk tarkoittaa :)
- Recniki
aloituksen olen tehnyt kaaheen kauvan sitten, rekatulla nikillä. Nykyisin en aloittele mitään. En rekattuna enkä rekkaantumattomana, koska en yleensä ehdi vastailla kommentteihin.
Rekkaudun pelkästään silloin kun menen sähköpostiini 24:lla...senkin loppaan kohta kiinni tarpeettomana.- Reckniki
Sibone kirjoitti:
sp tarpeeton, ellei oo osoitetta tiedossa ;)
en ole suomi24 postiosoitetta monellekaan ilmoitellut. Ja ne harvat joilla se on tiedossa ihmettelevät mistä latikosta on kyse? :)
yhtään viestiä rekkaamattomana, mutta olen kyllä vaihtanut nimimerkkiä kesäkuussa 2008. Tai, siis kerran taisin tehdä jonkun kepposen jollekin, mutta tunnustin asian, joten sen sain anteeksi. Tätähän ei kukaan usko, mutta näin se silti on.
- huuhuuhhh
entinen nimmari oli>?
Mä kirjoitin joskus enempi toisella nickillä (Sanin), nelikymppisissä.. siks kait tuntuu että on kirjoittanu
paljo, vaikken täällä niinkään.
Alunperin mul oli kyllä jo tää.. syytä vaihtoihin en enää ees muista, niitä ei varmaan oo sitte ollu :)
- joku entinen
nyt muutaman päivän kirjoitellut rekkamattomana.
Lopetan jossain vaiheessa koko gallerian ja otan uuden nikin kun keksin sopivan.
Ja minut kyllä tulee varmasti tunnistamaan, voi tunnistaa jo nyt.
Olenhan kirjoitellut itsenäni ja tulen niin jatkossakin tekemään.
Tällä hetkellä olen vain "joku entinen"että lopettaa, mutta aina voi palata, luulisin..
Siis toi oli ihan omasta puolesta, sua en tunnista :)- Joku entinen
Sibone kirjoitti:
että lopettaa, mutta aina voi palata, luulisin..
Siis toi oli ihan omasta puolesta, sua en tunnista :)Niccini on vaan turhan monta kertaa lausuttu täällä, että lopetan sen.
Alan puhtaalta pöydältä. - Arvauskeskus_
Friidu vai?:)))
- joku entinen
Arvauskeskus_ kirjoitti:
Friidu vai?:)))
No EN todellakaan ole :)
- kummattu
Iso luuta on pyyhkäissyt nimmarini pois kartalta, silti en ole puskia harrastanut.
- kummattu
Sibone kirjoitti:
niinkin voi käydä?
Ei sentäs kirjoittamista estää?)Tänä iltana tähän juttuun vastasin.
- tähtitäti
vaikutan muualla, käsillä tekeminen kiinnostaa,
tää läppäri ajoittain kivaa vaihtelua arkeen, mua täältä
tuskin tunnistaa, jos, niin tahtoo tietää!
Mukavat yöt yms. teitillen.
;) - xxxyyy
En tee tänne aloituksia nimimerkillä tai ilman. Vastailen joko rekatulla nikillä tai tällä kun en viitsi kirjautua.
- xxxyyy
Sibone kirjoitti:
eksyy ;)
No kiitos kun viitsit vastata, vaikket kirjautua..Ei ole mitään syytä kirjautua. Tunnuksellani ei ole sähköpostiosoitetta eikä kukaan käy galleriassani tai mikä se nykyisin onkaan.
- tomppa2006
...kyllä minä ainakin tunnustan tehneeni avauksia kirjautumatta...
En usko kirjoitustyylin paljastavan, jos ei itse halua paljastua. - Heikunkeikku
Ne harvat kerrat, jolloin oon aloituksen tehnyt, niin olen sen värkännyt Heikunkeikkuna.
Ei yhtään hutsituttaisi kirjoittaa jonakin muuna. Itse asiassa en osaisi kirjoittaa toisella nimimerkillä.
Jos, siis JOS tahtoisin kirjoittaa jollakin muulla nimimerkillä, niin kirjoitustani ei voitaisi tunnistaa.
Pyrkisin kirjoittamaan niin niin niin niin Heikunkeikkumatonta tekstiä, kuin suinkin.
Kirjoittakoot kukin, kuten tahtoo, ei se minua häiritse. Minä kuitenkin kirjoitan vain "tänänä".että se Heikunkeikkumaton teksti ois lyhyttä, ytimekästä, ilman huumoria.
Elikkäs aika tylsää, jotta hyvä kun pidät linjasi :))
- henrjii
meikämannilla on tässä upuntussa ohjelma jolla näkee ip;een
Siitä lienee hyötyä/huviakin, kun ymmärtää noita juttuja, mutta luulis, että myös vaivaa..
Ei tarvinne enempää mainita omasta tietotaidosta ko jutun suhteen(kaan ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421