Olen poikkeuksellisen introvertti ja vieläpä nainen, eikä samantapaisia miehiä kuitenkaan löydy mistään. Vaikuttaa siltä että ~90% miehistä on kiinnostunut lähinnä juhlimisesta, baareista, sosiaalisoimisesta ja trendeistä, enkä ole pätkääkään kiinnostunut tuollaisesta. Urgh. Pidän pohdiskelusta ja taiteista, eikä mielikuvituskaan ole mihinkään kadonnut. Herkkyys on avainsana. Kerran seurustelin (tai yritin) ns. normaalin ihmisen kanssa, yhtä väärinkäsitystä ja selittelyä oli se.
Tänään selasin montaa deittipalstaa, mutta tehtävä tuntuu mahdottomalta tralalallaaa.
Mutta olispa hienoa jos löytyisi just sopiva.
Introvertit miehet
15
1747
Vastaukset
- Sorminekroosi (Tre)
Olen lähes 20 vuotta vasta, jos se nyt oleellinen tieto on.
- Itse yön hiljaisuus
Asuapa toisella puolen maata ja ollapa kymmenen tai ainakin muutaman vuoden nuorempi. ;)
Kokemuksesta sanon että voi olla vaikeaa, mutta varmasti helpompaa kuin introvertillä miehellä.
Suosittelen ettimään jonkinlaista kaveripiiriä koska sitä kautta niitä tuttavuuksia yleensä löytyy.
Ja sitten kannattaa olla varuillaan varsinkin jos jotain nettipalstaa alkaa seuranhakuun käyttämään että
moni mies haluaa "hyväksikäyttää" nuoren varsinkin ujompaa naista tämän hyväuskoisuudessa hyväksi.
Tuossa viisi vuotta sitten olisin varmaan tehnyt vaikka mitä sinun kaltaisen tyttösen kohtaamiseksi muttei niitä vain löytynyt. :(
Mut älä luovuta ja yritä hymyillä sekä tehdä tietäväksi että olisit vapaa missä tahansa liikutkin.
Yötä.
- One world
Mää en tiiä yhtään oonko semmonen tyyppi jota etit, mutta oon 24-vuotias poika, joka on aikalailla tämmöinen yksinäinen ajattelija. En oo kuitenkaan täysin mikään introvertti. Jos ehkä haluaisit tutustua niin pistä jotain osotteeseen apjooz@suomi24.fi.
P.S. Tampereelta olen myös. :) - introverttimies
Ei kai nyt kaikki miehet ole kiinnostuneet vain noista luettelemistasi asioista... en minä ainakaan. :) Mulla on taas ollut aina sama "pulma" naisten kanssa, kun on aina tuntunut ettei heitä kiinnosta mikään muu kuin se pämppääminen ja bilettäminen ja muu pintaliito... Introverttius on minuakin puraissut melko pahasti ja viihdyn joskus vähän turhankin hyvin omissa oloissani, mutta joku erityinen ystävä olisi kuitenkin mukava joskus löytää.
- 36
Kyllähän meitä herkkiä introverttimiehiä on. Tyttöystävän löytäminen on osoittautunut minullekkin erittäin vaikeaksi tehtäväksi. Minä olen kuitenkin jo yli 30 v ja asun pk-seudulla. Onnea etsintääsi.
Noinkohan ketkään on täysin sopivia toislleen. Kun katsoo ihmisiä, niin suhteet eivät koskaan kestä.
Voit toki aina turvautua myös tähän Suomen tunnetuimpaan deitti-ilmoitukseen&deitti-ilmoittelijaan:
http://sites.google.com/site/deittiilmoitus
Vai vaikutanko liian normaalilta ja trendiaddiktoituneelta..
Suomi24-ilmoitukseni täällä:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=892- Serious type
- Joviale type
Serious type kirjoitti:
Eiköhän tuo lukema ole kuitenkin reilusti alle kymmenen, about kolmen käden peukaloilla laskettava.
Mihin perustat (erittäin väärät) käsityksesi?
Herkän esittäminen on vähän kuin älykkään esittäminen. Hyvin vaikea esittää jos sitä ei oikeasti ole... Eli jos joku vaikuttaa herkältä/älykkäältä, niin hän todennäköisesti myös on. Ainakin pidemmän päälle (yli minsa) tollanen esittäminen on vaikeaa.
- Samasta puusta
Itsekin pidän taiteista, pohdiskelusta ja tähtitaivaan tuijottelusta. Luonnosta, eläimistä, kotiin kääriytymisestä. Trendibiletyssosialisointi ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen älykäs, syvällinen ja yksinäinen. Kuten ilmeisesti sinäkin.
Olen kylläkin 30-v ja pk-seudulta. Mutta onhan meitä. Vielä kun olisi paikka, jossa kohdata... joku introverttideitti? ;) - herkkämies88
no kokeile kirjotella mulle riki_88 (at) jippii.fi mut siitä on kyllä pitkä aika kun viimeks olin tosissani parisuhdemarkkinoilla.. löydän pelkkää puuta heinää
- George Clooneyn veli
Kiinnostaiskos leidiä tällainen 59vuotias komea, sporttinen ja rikas renttumies, joka vie sinulta jalat alta?
Olen paljon parempi vaihtoehto kuin nuo ylläolevat intovertti miehet.- ujotyttö85
Hei olisikohan täällä ketään Turun seudulta. Ite oon tällainen 24-vuotias syvällinen pohdiskelijatyyppi. Olen kiinnostunut tieteistä ja merkityksellisistä keskusteluista. Tykkään lukea paljon, lähinnä tietokirjallisuutta, mutta myös romaaneja yms. Varsinkin klassinen kirjallisuus kiinnostaa. Joskus vaikea saada lähdetyksi ulos, kun viihdyn niin hyvin neljän seinän sisällä, mutta yksinäiseksihän siinä tulee. Enkä ole löytänyt yhtään samanhenkistä. Mutta jos jotakuta kiinnostaisi tutustua tai jutella muuten vaan..
- wikipedia rules
ujotyttö85 kirjoitti:
Hei olisikohan täällä ketään Turun seudulta. Ite oon tällainen 24-vuotias syvällinen pohdiskelijatyyppi. Olen kiinnostunut tieteistä ja merkityksellisistä keskusteluista. Tykkään lukea paljon, lähinnä tietokirjallisuutta, mutta myös romaaneja yms. Varsinkin klassinen kirjallisuus kiinnostaa. Joskus vaikea saada lähdetyksi ulos, kun viihdyn niin hyvin neljän seinän sisällä, mutta yksinäiseksihän siinä tulee. Enkä ole löytänyt yhtään samanhenkistä. Mutta jos jotakuta kiinnostaisi tutustua tai jutella muuten vaan..
Heippa. En ole kyllä turun seudulta, mutta olen kiinnostunut hyvin paljon samankaltaisista asioista kuin sinäkin ja viihdyn toisinaan myös liian hyvin täällä neljän seinän sisällä vaikka mielelläni ulkoilenkin, kun liikkeelle tulee lähdettyä. Olen noin 3-kymppinen mies.
- Osa89
Hei minä ymmärrän. Minullekin syntyy mielikuvitukseni takia jatkuvasti väärinkäsityksiä sosiaalisempien miehien kanssa. Kohtaan jopa vihaa. Olisiko minullekin introverttimiehekkyyttä täältä? Olen Lahdessa. osaminusta@gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763