Osaisiko joku suositella hyvää naispuolista hierojaa tai (mieluiten) urheiluhierojaa Tampereelta/ympäristökunnista? Plussaa erikoishieronnoista kuten pää- ja jalkaterähieronnasta mutta kokemus ja ammattitaito tärkeimmät kriteerit.
Asiallisia vastauksia, kiitos. Mitkään thai- tai eroottiset jutut ei kiinnosta, vain ihan tavallinen asiallinen hieronta.
Hyvä naishieroja Tampereella?
5
2304
Vastaukset
- helpotus_2
Pirkkalan liikuntatalolla on Anu Nevanaho, suosittelen.
- totuus on
Taidat olla mies ja kaipaat eturauhasen ja peniksen käsittelyä.
- Kuula jumissa
Väärin. Mies olen kyllä mutta haluan vain hyvän hieronnan - en vain halua miehen koskevan itseäni. Miksi ihmeessä pitää heti olettaa jotain eroottista?
- gnfngfnf
Kuula jumissa kirjoitti:
Väärin. Mies olen kyllä mutta haluan vain hyvän hieronnan - en vain halua miehen koskevan itseäni. Miksi ihmeessä pitää heti olettaa jotain eroottista?
ainhan tuos jotain eroottist pelii on mukan jos nais hier väkisin haluu,
- Jaana_
Hierontapisteellä Hämeenkadulla on useampikin naishieroja, kaikkia olen testannut ja hyväksi havainnut. Helpottaa asiointia ja ajanvarausta huomattavasti kun ei ole vain yhden hennkilön varassa! Suosittelen erittäin lämpimästi! hieroja-tampere.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615